Ik wilde haar vroegtijdig vermoorden, maar ik heb haar er nageslachtquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Okay, Tania, je weet dat je nu je sig moet aanpassen. Deze quote moet bewaard blijven voor het nageslacht.
Ruik jij aan je pis dan?quote:
Jij bent grappigquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:19 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Henk-Jan, waar is Roderick-Diederik gebleven?
Ik geloof dat ie bij Pieter-Henk is.. Of misschien bij Jan Willem![]()
![]()
![]()
Oke, nu ben ik echt weg
Anneke Gronloh, oid.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:19 schreef Svensational het volgende:
[..]Ben je dat vergeten toen met dat ene wijf die hij toen belachelijk had gemaakt? Heeft ze hem nog voor aangleklaagd.
Of je hebt na drie posts een slotje.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Als je daar over post in feedback krijg je een lading shit over je heen van Yvonne en haar kliek dat je er van de grond in zakt en vervolgens word er zo veel op je gelet dat bij een foutje je gelijk een maandban krijgt.
Beter vroeg een stijvequote:
Nee, daar heb ik mijn mensen voorquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:20 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ruik jij aan je pis dan?
Daar zit een luchtje aan, mijn waarde Bu!
Dat van Josine van Dalsum wist ik niet.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:19 schreef Svensational het volgende:
[..]Ben je dat vergeten toen met dat ene wijf die hij toen belachelijk had gemaakt? Heeft ze hem nog voor aangleklaagd. En hij wilde een persiflage doen van Josine van Dalsum, die dus echt kanker heeft en bijna dood gaat. Vond ze ook niet echt leuk
De 2e keer dat ik om je moet lachenquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:14 schreef Bupatih het volgende:
Ik stotterde ook een keer in een restaurant.
Wilde ik spaghetti bestellen, kreeg ik 20 flesjes spa..![]()
![]()
Dat met Anneke Gronloh was hilarisch.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:19 schreef Svensational het volgende:
[..]Ben je dat vergeten toen met dat ene wijf die hij toen belachelijk had gemaakt? Heeft ze hem nog voor aangleklaagd. En hij wilde een persiflage doen van Josine van Dalsum, die dus echt kanker heeft en bijna dood gaat. Vond ze ook niet echt leuk
quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Beter vroeg een stijve
dan dat je laat moet wrijven![]()
![]()
quote:Daar heb je toch je mensen voor?
Azijnzeikerquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:20 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ruik jij aan je pis dan?
Daar zit een luchtje aan, mijn waarde Bu!
Ook jaquote:
Gaat goed hè?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
De 2e keer dat ik om je moet lachen![]()
![]()
![]()
3 keerquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wilde haar vroegtijdig vermoorden, maar ik heb haar er nageslacht![]()
![]()
WOORDSPELING!!!!!!
Schaam je.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:23 schreef Bupatih het volgende:
Ik realiseer me nu pas dat dit een naamtopic is.
Over mij![]()
![]()
Ik hoop dat je goed slaap vannacht, en dan morgenvroeg schriktquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:23 schreef Bupatih het volgende:
Ik realiseer me nu pas dat dit een naamtopic is.
Over mij![]()
![]()
Een naaigarensetje en een flesje vrouwen deodorant!quote:
Als ik weer in de spiegel kijk, bedoel je?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:24 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik hoop dat je goed slaap vannacht, en dan morgenvroeg schrikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |