Zo ben ik enkel op FOK! hoor.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:48 schreef Christine het volgende:
Is Dada er weer?
Dat heb je heel goed gezien.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar er zijn dus nog 2 plekken in dat SC! avatarding vrij? De plek van Dada en de punt van het uitroepteken?
Drie plekken dus.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
En wie is toetatoet eigenlijk?
Whehehe, ja die is hier ook 3 keer geweestquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
En wie is toetatoet eigenlijk?
Nou nou, das el heel rigoureus.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, en ik heb de hoop opgegeven.
Dada is niet meer
quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
* Tom_Tom- schreeuwt nu hartstochtelijk mee met: Nicole Kidman & Ewan McGregor - Come What May.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
COOOOOOOOOOOOOOOME WHAAAAAAAAAT MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY!
COOOOOOOOOOOOOOOME WHAAAAAAAAAT MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY!
IIIIIIIIIIIII WILL LOOOOOOOVE YOUUU UNTIL MY DYYYYYHYYYING DAAAAAAAAAAY!
Heb ik ook net gehad ... was nie echt lekkerquote:
Ik gisteren ook, heb er geen zin in, maar moet toch iets eten hč?quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:17 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heb ik ook net gehad ... was nie echt lekker
Heyquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:18 schreef Skaai het volgende:
Leuk scrabblewoord: levensverzekeringswiskunde.
Ik denk aan de driedubbele woordwaarde!
Ring ring why don't you give me a callquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:20 schreef PeRi het volgende:
*ring ring*
Ik bedacht 'm als scrabblewoordquote:
arbeidsvoorwaardenontwikkelingquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:23 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik bedacht 'm als scrabblewoord.
Dat jij nou met die ellenlange woorden aan komt kakken.
* mark_03 heeft Parkinson en krijgt de sleutel nooit in het gatquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:33 schreef PeRi het volgende:
Open your heart to me, baby I'll hold the lock and you hold the key.
Svurno gaat voor.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:42 schreef Orginial het volgende:
Voeg gewoon haagse_elfje hieraan toe. Zij had ook stemrecht tijdens de tournamenten dusse.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:33 schreef PeRi het volgende:
Open your heart to me, baby I'll hold the lock and you hold the key.
I can't help falling in love, deeper and deeperquote:
Dada is niet meer.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Svurno en dada het lijkt wel een komisch duo
Dat sloeg ook nergens opquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:42 schreef Orginial het volgende:
Voeg gewoon haagse_elfje hieraan toe. Zij had ook stemrecht tijdens de tournamenten dusse.
I hear your voice, it's like an angel sighingquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:46 schreef mark_03 het volgende:
[..]
I can't help falling in love, deeper and deeper
Hij is al bijna 2 maanden niet meer online gweest.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan was hij het land uit ofzo?
Ze stemde wel elke keer op mij hoor.quote:
Vreemd verhaal, lastig om er duidelijkheid in te krijgen, lijkt mequote:Op zaterdag 9 april 2005 19:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij is al bijna 2 maanden niet meer online gweest..
Terwijl 'ie eerst elke dag mailde met Christine..
Svurno (Svensational) is het land uit, 6 maanden Australië, en komt woensdag weer terug..
Dada kennende zou 'ie C. dan wel even een kort mailtje sturen met hoe en wat. Zeker wel binnen 2 maanden hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:50 schreef Bupatih het volgende:
Misschien is er persoonlijk wel iets gebeurd in zijn nabije omgeving. En dat ie daarom geen zin heeft in internet / Fok
Neuh hoor, ze is hier een tijdje regelmatig gekomen.quote:
Andere reden:quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Dada kennende zou 'ie C. dan wel even een kort mailtje sturen met hoe en wat. Zeker wel binnen 2 maanden hoor.
Hij mailde C. ook wel eens vanaf zijn werk.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Andere reden:
Internet doet het niet bij hem.
Of hij is er af gegooid door de provider
Hee Nanoquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:56 schreef Nano het volgende:
hoi
Waar heb je het nu over?quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:56 schreef Skaai het volgende:
Ja Bupatih, opgestaan is plaatsvergaan he!
Zo van, omdat ie niet meer post, is er een andere icon voor in de plaats gekomen.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:54 schreef Skaai het volgende:
He! Ik weet het!
Gooit alleen maar avatars van mij erin!
Lekker makkelijk, en geen gezeur meer!
Oh. Op die fiets. Zeg dat dan meteenquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:59 schreef Skaai het volgende:
[..]
Zo van, omdat ie niet meer post, is er een andere icon voor in de plaats gekomen.
Je snapte me. Eindelijk!quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh. Op die fiets. Zeg dat dan meteen
Huh?quote:
Snappen dat is het liefste wat ik wilquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:05 schreef QyRoZ het volgende:
Ik snap er niets meer van.
Er is niets mis met een sociaal isolement!quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:08 schreef timbob het volgende:
Anders willen je vrienden eindelijk es een keer leuk uit, kan je zelf niet.
zo behoud ik dat sociale isolement wel idd..
Je had gelijk als hij nog maar 4 weken weg was ofzo.,quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:59 schreef Skaai het volgende:
[..]
Zo van, omdat ie niet meer post, is er een andere icon voor in de plaats gekomen.
lekker rustig. dat welquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:08 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Er is niets mis met een sociaal isolement!
David toch?quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je had gelijk als hij nog maar 4 weken weg was ofzo.,
Kent iemand de echte voor en achternaam van Dada?
Volgens mij zijn er wel sites die kunnen ophelderen.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:33 schreef bar_rel het volgende:
Al 8 Buffy afleveringen gezien vandaag..
dat is 8x45=360 minuten=6 uur!!!
Nou ik kan je nu al zeggen dat als ik straks in bed lig allemaal Buffy's ziequote:
Erbij geweest zijn?quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je moet erbij geweest zijn en zo![]()
Ach die zie je zonder 6 uur tv-kijken ook wel!quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:35 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou ik kan je nu al zeggen dat als ik straks in bed lig allemaal Buffy's zie
Wat is er liefie?quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:42 schreef timbob het volgende:
GATVERDAMME KUTZOOI!
Hoeveel moet je nog zien?quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:33 schreef bar_rel het volgende:
Al 8 Buffy afleveringen gezien vandaag..
dat is 8x45=360 minuten=6 uur!!!
Ja maar dan doe ik andere dingenquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:42 schreef Nano het volgende:
[..]
Ach die zie je zonder 6 uur tv-kijken ook wel!
Damn womanquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:46 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Zo'n 55 afleveringen liggen hier nog klaar
Hij blijft leukquote:Weeuwsnitje en de dweven zergen.
Er leefde eens, veel wer veg in een krachtig pasteel een scheel hoon meisje, en dat meisje heette Weeuwsnitje. Maar in dat krachtig pasteel woonde nog iemand, de moze biefstoeder van Weeuwsnitje. En iedere dag trok zij haar kloonste scheetje aan en dan sping ze voor het giegeltje staan en dan zei ze:"Wiegeltje, wiegeltje aan de spand, wie is de vroonste schouw van lans het gand?"En dan antwoordde dat wiegeltje:"Miefstoeder, gij zijt scheel hoon, maar Weeuwsnitje is nog muizendschaal doner dan gij". En dan werd die moze biefstoeder nog mozer.
En op dekere zag ging zij naar de joze bager. Hij had jeven zaren op een slip gescheten, maar woonde nu op een klein greepje strond in het wonkere doud . Zij dopte op het kleurtje en zei:"Joze bager, jij moet Weeuwsnitje nidkappen en haar biep in het dos achterlaten ." En de joze bager, de leersmap, had een klare zijk op de kaak. Hij pakte zijn wietgescheer, sprong op zijn perk staard en zette Weeuwsnitje er van opter ach. Met zijn klatte zoten smeet hij Weeuwsnitje in het wuikgestras. En Weeuwsnitje, ocharme, zat daar te schruilen van de hik, want het zat daar vol met woute stolven. En toen kwamen daar uit het heupelkrout, de dweven zergjes die ergens in het wichte doud een harig kutje bewoonden. Zij zagen Weeuwsnitje liggen en met verkrachte eenden brachten zij haar naar hun haddestoelen puisje.
Op een dag vonden ze daar hood. Ze had zich verklist in een fruk stuit van de houte steks. Ze legden haar in een kazen glist en treenden wittere banen. Toen kwam daar opeens een prone schins op een zimmelpaard gescheten. Hij zag Weeuwnitje liggen en werd tanuurlijk meteen zapelstot op haar. Hij papte van zijn staard, streek haar kak in de ogen en muste haar recht op haar kond. Hij nam haar mee, zij trouwden en gaven een groot kannepoekenfeest. Ze leefden nog veel en kregen lange kinderen.
Waarom trek je dan ook je broek naar beneden?quote:
jaquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:54 schreef Tania18 het volgende:
Het is zaterdagavond..zaterdagavond is leuk... zaterdagavond is gezellig... zaterdagavond is![]()
Dus nu allemaal vrolijk zijn![]()
![]()
Jawel hoorquote:
Bupiequote:Op zaterdag 9 april 2005 20:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jawel hoor
Ik ben blij met jouw enthousiasme
Jij bent een van de weinigen die nog altijd vrolijk is
Neequote:Op zaterdag 9 april 2005 20:59 schreef bar_rel het volgende:
Weet iemand dit:
Als ik in mijn computer een DDR SDRAM ding heb zitten en ik wil een nieuw ding kopen kan ik dan een DDR RAM erbij kopen of gaan die 2 niet samen?
Domme vraag
ik deed eerst altijd wel vrolijk als ik dat niet was. maar daar ben ik mee gestopt en nu doe ik gewoon niet vrolijk als ik dat niet ben.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jawel hoor
Ik ben blij met jouw enthousiasme
Jij bent een van de weinigen die nog altijd vrolijk is
Dude, we zijn toch geen nerds?quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:59 schreef bar_rel het volgende:
Weet iemand dit:
Als ik in mijn computer een DDR SDRAM ding heb zitten en ik wil een nieuw ding kopen kan ik dan een DDR RAM erbij kopen of gaan die 2 niet samen?
Domme vraag
Precies.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Bupie
Wat zou dit topic toch zijn zonder ons![]()
HOE KUN JE HAAR NOU KWIJTRAKEN??quote:
Ik doe vrolijk als ik vrolijk ben.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:01 schreef timbob het volgende:
[..]
ik deed eerst altijd wel vrolijk als ik dat niet was. maar daar ben ik mee gestopt en nu doe ik gewoon niet vrolijk als ik dat niet ben.
scheelt een hoop onderhuidse stressopbouwing.
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik doe vrolijk als ik vrolijk ben.
En ik ben altijd vrolijk dus doe ik nooit niet-vrolijk.
Scheelt ook een hoop stress.
Maar bij mij is dat mijn ware ikquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:05 schreef bar_rel het volgende:
Mijn tante zei laats tegen me:
Jij bent een '' clown '' je doet je anders voor dan je bent. Je moet je ware ik laten zien. Omdat ik altijd lach en blij ben enzo![]()
Mensen die áltijd vrolijk zijn zijn vervelend.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Faken enzoquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:05 schreef Tania18 het volgende:
Het is trouwens beter voor je om, ook als je niet vrolijk bent, te doen alsof je wel vrolijk bent. Is bewezen![]()
Bij m'n diploma uitreiking op de HAVO zeiden ze tegen me dat ze me nooit anders hadden gezien dan lachendquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:05 schreef bar_rel het volgende:
Mijn tante zei laats tegen me:
Jij bent een '' clown '' je doet je anders voor dan je bent. Je moet je ware ik laten zien. Omdat ik altijd lach en blij ben enzo![]()
Och jee, daar is meneer 'Ik zeg precies het tegenovergestelde van wat Bupa zegt' weerquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Mensen die áltijd vrolijk zijn zijn vervelend.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
http://www.roche.nl/product.php?naam=Valium&vorm=5%20mg
Nee hoorquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Geweldige quotequote:Op zaterdag 9 april 2005 21:08 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Och jee, daar is meneer 'Ik zeg precies het tegenovergestelde van wat Bupa zegt' weer
ik snap niet dat mensen ALTIJD vrolijk kunnen zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:06 schreef BVO het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat was trouwens een geintje hoor
(Zal ik voor de zekerheid nog maar eens benadrukken)
Dat geloof ik niet.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee hoor
Irritant, overdreven vrolijk zijn wél.
Maar ik ben gewoon vrolijk.
Mij zal je nooit kwaad zienquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:10 schreef timbob het volgende:
[..]
ik snap niet dat mensen ALTIJD vrolijk kunnen zijn.
serieus
maak je nooit es wat mee waar je je kut over voelt ofzo?
Precies, dat bedoel ik. Het leven bestaat toch niet alleen uit happiness?quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:10 schreef timbob het volgende:
[..]
serieus
Jawel.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:10 schreef timbob het volgende:
[..]
serieus
Och, ik wel hoor. Pas nog knallende ruzie gehad.quote:
Zwaar kut?quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet..
Iedereen voelt zich weleens zwaar kut. Toch?.
Iedereen gaat daar anders mee om. De ene lacht om alles (waar ik zelf ook wel vaak last van heb) en de andere jankt overal om, om het maar erg zwart-wit te zeggen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Precies, dat bedoel ik. Het leven bestaat toch niet alleen uit happiness?.
Ook al zou ik het willen, het zou me niet lukken..
ja maar sommige dingen verwerk je niet ff in 5 minuten hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jawel.
Maar dat heeft iedereen.
Toch ben ik vrolijk
Relativeren enzo. Goed verwerken. Etcetera, etcetera.
Met alleen maar lachen verwerk je problemen/verdriet niet, maar stop je het weg. Ha!quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:14 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Iedereen gaat daar anders mee om. De ene lacht om alles (waar ik zelf ook wel vaak last van heb) en de andere jankt overal om, om het maar erg zwart-wit te zeggen.
Ik weet ook niet wat beter is, maar denk toch dat eerste
quote:Dizer zei :
Hoest?
Dada zei:
Kuch?
Met mij is alles goed, vandaag effe wat minder maar daar kom ik wel overheen. Ben in ieder geval weer beter, ik had deze week de griep Jij ook las ik ben jij alweer beter?
Als je er om kan lachen, dan niet. <--- Relativerenquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Met alleen maar lachen verwerk je problemen/verdriet niet, maar stop je het weg. Ha!.
Zijn ze niet om op te eten?quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:15 schreef Orginial het volgende:
Tijn![]()
[afbeelding]
Sam![]()
[afbeelding]
Ze groeien snel.![]()
![]()
No męn.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ga je weer halfdronken foto's posten
Dan moet je even een liedje over je oma zingen. Of in Duitsland verder gaan.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:27 schreef BVO het volgende:
[..]
No męn..
Niet goed voor m'n reputatie van ideale schoonzoon..
Spoorloos.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:28 schreef Dizer het volgende:
Kunnen we echt niet op een of andere manier David (Dada) opsporen?
Hij zat toen wel ergens mee maar wou die niet over praten.. Dat weet ik nog.. daarna niks meer van hem gezienquote:David zei:
Met mij is alles goed, vandaag effe wat minder maar daar kom ik wel overheen. Ben in ieder geval weer beter, ik had deze week de griep Jij ook las ik ben jij alweer beter?
Je blijft met je tengels vanquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:21 schreef Bupatih het volgende:
Hoe oud is die Sam?
Anders wacht ik wel een paar jaar.
Nietes.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou zit je je weer in te likken bij het vrouwelijk schoon van Showchat, Bupa..
En Tania danquote:
Hé, heet ik BVO?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:17 schreef BVO het volgende:
Ja, en dan is niksan weg en dan is het weer Tania..
Da's toch geen inlikken joh !!!quote:
quote:
Tssk, wie staat er op 1 in mijn lijst?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:17 schreef BVO het volgende:
Ja, en dan is niksan weg en dan is het weer Tania..
ZOWIEEquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:17 schreef BVO het volgende:
[..]. Mijn keuzes zijn altijd klip en klaar.
NEE HET IS OOK SLIJMEN, JIJ...JIJ!!!...SLIJMJURK!quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Da's toch geen inlikken joh !!!![]()
!!!
Bij jou trouwens ook niet!!!!
quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
ZOWIEE
Als die er niet is:
Tania.
Als die er niet is:
Christine
Als die er niet is:
Een random "geil wijf" (lees: Hind, Ninthe)
DA'S KEI GÉČN SLÍJMČN JOH!!!! JIJ...JIJ! GRAPJURK!!!! EUH..GRAPJAS!!!quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:19 schreef niksan het volgende:
[..]
NEE HET IS OOK SLIJMEN, JIJ...JIJ!!!...SLIJMJURK!W
!!!
Daar ga je alweerquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:20 schreef BVO het volgende:
[..].
Op FOK! zijn het Tania en Airelle voor mij..
Neemt niet weg dat anderen ookzijn.
.
Ninthe kan natuurlijk bij lange na niet aan H. tippen.
ik weet niet wie of wat je bent maar je gedrag stoort me. stop aub met dat kinderachtige gedoe en hou je bezig met iemand anders kloten.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar ga je alweer
Op Fok! zijn het die twee.
Terwijl anderen óókzijn
Maar op Shok! zijn het weer twee anderen
En op MSN wéér 2 anderen
Je hebt zeker liever een 16jarige toyboyquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:22 schreef BVO het volgende:
[..]
ik weet niet wie of wat je bent maar je gedrag stoort me. stop aub met dat kinderachtige gedoe en hou je bezig met iemand anders kloten.
Zeg, ik citeer hier wel FOK! grootste hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:25 schreef niksan het volgende:
[..]BVO
Jij bent nog erger dan bupa
Slijmbal
zo
Dat lucht op!
Ach ja. Zie het als een gave.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:24 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Je zinnigste uitspraak van de avond Bupa.
Bupa en ik zijn likequote:Op zaterdag 9 april 2005 22:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het gezeur tussen Bupa en BVO ontneemt me steeds meer het plezier om in deze topics te posten.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het gezeur tussen Bupa en BVO ontneemt me steeds meer het plezier om in deze topics te posten.
Ik vind het sowieso al minder leuk de laatste.........73 topics?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja! Ik heb al genoeg reeksen onder zien gaan door ruzie tussen twee mensen. Laat dat please showchat ook niet gebeuren....quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:20 schreef BVO het volgende:
[..].
Op FOK! zijn het Tania en Airelle voor mij..
Neemt niet weg dat anderen ookzijn.
.
Ninthe kan natuurlijk bij lange na niet aan H. tippen.
Fucking Q+. Je hebt gewoon weer fucking gelijk.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:28 schreef QyRoZ het volgende:
Ja! Ik heb al genoeg reeksen onder zien gaan door ruzie tussen twee mensen. Laat dat please showchat ook niet gebeuren....
M'n moeder zat er ook naar te kijken. Dat hou elkaar vast in de lucht was wel geestig.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Anderhalf uur, 3 (en nog wat) wijntjes, en een aflevering van Love Letters later en ik voel me nog steeds![]()
Vroeger was alles beter.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso al minder leuk de laatste.........73 topics?
quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
ZOWIEE
Als die er niet is:
Tania.
Als die er niet is:
Christine
Als die er niet is:
Een random "geil wijf" (lees: Hind, Ninthe)
Tania kan niet zonder mij.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:31 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben nog steeds voor een privé-forum met mij, niksan en Tania.
Gezelligheid alom.
Die (mislukte) Isabella look-a-likequote:Op zaterdag 9 april 2005 22:29 schreef BVO het volgende:
[..]
M'n moeder zat er ook naar te kijken. Dat hou elkaar vast in de lucht was wel geestig..
Jij staat in een andere lijst CWquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Et tu, Bupa?
Ik kom nog ff afscheid nemen, ga stappen. En over je dromen vannacht.
Andere topic was verbaggert...![]()
Hang je een seconde, ga je eerst je rits goed doen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die (mislukte) Isabella look-a-like
'Ik hou het niet meer hoor, echt niet'![]()
Heb ik laast met iemand ook een gesprek over gehad op msn.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso al minder leuk de laatste.........73 topics?
En ik heb het niet zo op "geile wijven"quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Et tu, Bupa?
Ik kom nog ff afscheid nemen, ga stappen. En over je dromen vannacht.
Andere topic was verbaggert...![]()
Verklaar je nader.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Heb ik laast met iemand ook een gesprek over gehad op msn.
Het lijkt alsof er drie groepen zijn ontstaan hier...
Explain pleasequote:Op zaterdag 9 april 2005 22:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Heb ik laast met iemand ook een gesprek over gehad op msn.
Het lijkt alsof er drie groepen zijn ontstaan hier...
Bupa en ik zijn net als Svurno en ik.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:32 schreef Tania18 het volgende:
[..]
'I wished you and Bupa could just get along'
Ik wil mijn groep wel eventjes weten.quote:
Zoals altijd.,quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Fucking Q+. Je hebt gewoon weer fucking gelijk.
Aan mij zal het niet liggen hoorquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:32 schreef Tania18 het volgende:
[..]
'I wished you and Bupa could just get along'
Gaat dat hier nou ook al beginnen?!?!quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:37 schreef Duiveltja het volgende:
is minder kliekjesachtig.
Die snap ik niet helemaalquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
De fotoboek slowchatters : PeRi Skaai en die andere twee
Duif, ga je nog uit vanavond?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:37 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben eik voor of geen standaard OPof een OP met een pic zonder users erin. Scheelt gezeur over wie er nu wel of niet in moeten en is minder kliekjesachtig.
Nah, niet mee eens. Ik denk dat PeRi, Skaai en de rest al goed zijn geintegreerd, om het maar op z'n Rita Verdonks te zeggen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Oke over die drie groepen :
De users die hier al van af het begin posten : Bupa BVO Svurno enz
De fotoboek slowchatters : PeRi Skaai en die andere twee
De nieuwe generatie showchatters : Bar_rel Zhenar Mark03 Orgi enz
En dan heb je nog de mensen die hier soms weken niet komen omdan weer gezelig mee te doen :
Toeta effe als de bekendste
Precies.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nah, niet mee eens. Ik denk dat PeRi, Skaai en de rest al goed zijn geintegreerd, om het maar op z'n Rita Verdonks te zeggen.
En bar_rel, zhenar en de rest zijn nog meer bij de 'oude garde' gaan horen. Zeg maar.
Het plaatje wat er nu is is toch gewoon leuk?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:37 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben eik voor of geen standaard OPof een OP met een pic zonder users erin. Scheelt gezeur over wie er nu wel of niet in moeten en is minder kliekjesachtig.
Naja, ook hier in SC zitten mensen die ik niet mag.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Precies.
We zijn één hechte groep
BIG HUGGGGGG
geintegreerdquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nah, niet mee eens. Ik denk dat PeRi, Skaai en de rest al goed zijn geintegreerd, om het maar op z'n Rita Verdonks te zeggen.
En bar_rel, zhenar en de rest zijn nog meer bij de 'oude garde' gaan horen. Zeg maar.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:40 schreef Bupatih het volgende:
Precies.
We zijn één hechte groep
BIG HUGGGGGG
Ik mag iedereenquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Naja, ook hier in SC zitten mensen die ik niet mag.
Maareh, that's life he..
Maar om gezellig mee te doen:!
Wel hoor, jij hoort bij het depri-groepjequote:Op zaterdag 9 april 2005 22:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nu ik er overnadenk ik hoor nergens bij![]()
Mag ik daar ook bij horen?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wel hoor, jij hoort bij het depri-groepje
Ik heb het al ge-edit.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Iedereen van dat paupervolk, he Buup?!?
Oh, ik maak me op FOK! ook niet druk over wie ik wel of niet mag. Zie sommige mensen soms echt boos worden op anderen hier, dat snap ik dan niet.quote:
Je hebt het toch niet over mij hé?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Naja, ook hier in SC zitten mensen die ik niet mag.
Maareh, that's life he..
Maar om gezellig mee te doen:!
Maar het is wél zoquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Iedereen van dat paupervolk, he Buup?!?
Lief.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:44 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Daar had ik jou ook al bij ingerekend
Ik snap zoveel niet van de mensen hierquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh, ik maak me op FOK! ook niet druk over wie ik wel of niet mag. Zie sommige mensen soms echt boos worden op anderen hier, dat snap ik dan niet.
Ik mag num.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh, ik maak me op FOK! ook niet druk over wie ik wel of niet mag. Zie sommige mensen soms echt boos worden op anderen hier, dat snap ik dan niet.
Oh, nu snap ik 'm pasquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:48 schreef Bupatih het volgende:
Ik mag neet.
Met stukjes kikkerbil.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:48 schreef Skaai het volgende:
Broodje aap!
Disagreed.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:49 schreef Orginial het volgende:
@t Maikel: ZOWIEE is ook redelijk newbie, maar die is op de een of andere manier opgenomen in de groep. Ik vind mij,mark_03 en bar_rel echte newbies.![]()
En reepjes slangenoog!quote:
mark_03 en bar_rel zijn ook goed geintegreerdquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:49 schreef Orginial het volgende:
@t Maikel: ZOWIEE is ook redelijk newbie, maar die is op de een of andere manier opgenomen in de groep. Ik vind mij,mark_03 en bar_rel echte newbies.![]()
Is toch ook wel mooi?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:48 schreef BVO het volgende:
Nog even over de OP.... het oude plaatje kan er toch wel uit?
quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:49 schreef Orginial het volgende:
quote:
Hey! Ik ben allebei! Newbie EN vervelend.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind niemand hier newbies.
Althans, geen vervelende newbies.
Ik snij je in partjes, en mix je erdoorheen!quote:
Nietquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:51 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Hey! Ik ben allebei! Newbie EN vervelend.
Echt niet!quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet [afbeelding]
Jij bent oldie EN tof.
Ah. Jij hebt smaak.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:51 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik snij je in partjes, en mix je erdoorheen!
Ik kom hier véél langer dan hen. Ik weet nog wel dat Jordy op MSN zei dat hij tegen mij opkeek.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:50 schreef Tania18 het volgende:
[..]
mark_03 en bar_rel zijn ook goed geintegreerd![]()
Nu jij nog
Grapje
Hoe lang ben je dan?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:52 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik kom hier véél lekker dan hen. Ik weet nog wel dat Jordy op MSN zei dat hij tegen mij opkeek.![]()
![]()
Een vleugje grap en een snufje grol.quote:
Ja, dan zal ik immers intensief meeposten.quote:
Nah.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |