Och, ik wel hoor. Pas nog knallende ruzie gehad.quote:
Zwaar kut?quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet..
Iedereen voelt zich weleens zwaar kut. Toch?.
Iedereen gaat daar anders mee om. De ene lacht om alles (waar ik zelf ook wel vaak last van heb) en de andere jankt overal om, om het maar erg zwart-wit te zeggen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Precies, dat bedoel ik. Het leven bestaat toch niet alleen uit happiness?.
Ook al zou ik het willen, het zou me niet lukken..
ja maar sommige dingen verwerk je niet ff in 5 minuten hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jawel.
Maar dat heeft iedereen.
Toch ben ik vrolijk
Relativeren enzo. Goed verwerken. Etcetera, etcetera.
Met alleen maar lachen verwerk je problemen/verdriet niet, maar stop je het weg. Ha!quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:14 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Iedereen gaat daar anders mee om. De ene lacht om alles (waar ik zelf ook wel vaak last van heb) en de andere jankt overal om, om het maar erg zwart-wit te zeggen.
Ik weet ook niet wat beter is, maar denk toch dat eerste
quote:Dizer zei :
Hoest?
Dada zei:
Kuch?
Met mij is alles goed, vandaag effe wat minder maar daar kom ik wel overheen. Ben in ieder geval weer beter, ik had deze week de griep Jij ook las ik ben jij alweer beter?
Als je er om kan lachen, dan niet. <--- Relativerenquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Met alleen maar lachen verwerk je problemen/verdriet niet, maar stop je het weg. Ha!.
Zijn ze niet om op te eten?quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:15 schreef Orginial het volgende:
Tijn![]()
[afbeelding]
Sam![]()
[afbeelding]
Ze groeien snel.![]()
![]()
No mên.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ga je weer halfdronken foto's posten
Dan moet je even een liedje over je oma zingen. Of in Duitsland verder gaan.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:27 schreef BVO het volgende:
[..]
No mên..
Niet goed voor m'n reputatie van ideale schoonzoon..
Spoorloos.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:28 schreef Dizer het volgende:
Kunnen we echt niet op een of andere manier David (Dada) opsporen?
Hij zat toen wel ergens mee maar wou die niet over praten.. Dat weet ik nog.. daarna niks meer van hem gezienquote:David zei:
Met mij is alles goed, vandaag effe wat minder maar daar kom ik wel overheen. Ben in ieder geval weer beter, ik had deze week de griep Jij ook las ik ben jij alweer beter?
Je blijft met je tengels vanquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:21 schreef Bupatih het volgende:
Hoe oud is die Sam?
Anders wacht ik wel een paar jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |