Dat sloeg ook nergens opquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:42 schreef Orginial het volgende:
Voeg gewoon haagse_elfje hieraan toe. Zij had ook stemrecht tijdens de tournamenten dusse.
I hear your voice, it's like an angel sighingquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:46 schreef mark_03 het volgende:
[..]
I can't help falling in love, deeper and deeper
Hij is al bijna 2 maanden niet meer online gweest.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan was hij het land uit ofzo?
Ze stemde wel elke keer op mij hoor.quote:
Vreemd verhaal, lastig om er duidelijkheid in te krijgen, lijkt mequote:Op zaterdag 9 april 2005 19:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij is al bijna 2 maanden niet meer online gweest..
Terwijl 'ie eerst elke dag mailde met Christine..
Svurno (Svensational) is het land uit, 6 maanden Australië, en komt woensdag weer terug..
Dada kennende zou 'ie C. dan wel even een kort mailtje sturen met hoe en wat. Zeker wel binnen 2 maanden hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:50 schreef Bupatih het volgende:
Misschien is er persoonlijk wel iets gebeurd in zijn nabije omgeving. En dat ie daarom geen zin heeft in internet / Fok
Neuh hoor, ze is hier een tijdje regelmatig gekomen.quote:
Andere reden:quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Dada kennende zou 'ie C. dan wel even een kort mailtje sturen met hoe en wat. Zeker wel binnen 2 maanden hoor.
Hij mailde C. ook wel eens vanaf zijn werk.quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Andere reden:
Internet doet het niet bij hem.
Of hij is er af gegooid door de provider
Hee Nanoquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:56 schreef Nano het volgende:
hoi
Waar heb je het nu over?quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:56 schreef Skaai het volgende:
Ja Bupatih, opgestaan is plaatsvergaan he!
Zo van, omdat ie niet meer post, is er een andere icon voor in de plaats gekomen.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:54 schreef Skaai het volgende:
He! Ik weet het!
Gooit alleen maar avatars van mij erin!
Lekker makkelijk, en geen gezeur meer!
Oh. Op die fiets. Zeg dat dan meteenquote:Op zaterdag 9 april 2005 19:59 schreef Skaai het volgende:
[..]
Zo van, omdat ie niet meer post, is er een andere icon voor in de plaats gekomen.
Je snapte me. Eindelijk!quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh. Op die fiets. Zeg dat dan meteen
Huh?quote:
Snappen dat is het liefste wat ik wilquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:05 schreef QyRoZ het volgende:
Ik snap er niets meer van.
Er is niets mis met een sociaal isolement!quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:08 schreef timbob het volgende:
Anders willen je vrienden eindelijk es een keer leuk uit, kan je zelf niet.
zo behoud ik dat sociale isolement wel idd..
Je had gelijk als hij nog maar 4 weken weg was ofzo.,quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:59 schreef Skaai het volgende:
[..]
Zo van, omdat ie niet meer post, is er een andere icon voor in de plaats gekomen.
lekker rustig. dat welquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:08 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Er is niets mis met een sociaal isolement!
David toch?quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je had gelijk als hij nog maar 4 weken weg was ofzo.,
Kent iemand de echte voor en achternaam van Dada?
Volgens mij zijn er wel sites die kunnen ophelderen.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:33 schreef bar_rel het volgende:
Al 8 Buffy afleveringen gezien vandaag..
dat is 8x45=360 minuten=6 uur!!!
Nou ik kan je nu al zeggen dat als ik straks in bed lig allemaal Buffy's ziequote:
Erbij geweest zijn?quote:Op zaterdag 9 april 2005 19:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je moet erbij geweest zijn en zo![]()
Ach die zie je zonder 6 uur tv-kijken ook wel!quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:35 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou ik kan je nu al zeggen dat als ik straks in bed lig allemaal Buffy's zie
Wat is er liefie?quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:42 schreef timbob het volgende:
GATVERDAMME KUTZOOI!
Hoeveel moet je nog zien?quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:33 schreef bar_rel het volgende:
Al 8 Buffy afleveringen gezien vandaag..
dat is 8x45=360 minuten=6 uur!!!
Ja maar dan doe ik andere dingenquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:42 schreef Nano het volgende:
[..]
Ach die zie je zonder 6 uur tv-kijken ook wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |