wauw!quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
Hmm?
NOTD
[ afbeelding ]
H&M liberty girl met veul konad en steentjes
Ik ben verliefd! Gaaf gedaan!quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
Hmm?
NOTD
[ afbeelding ]
Gaaf!quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
Hmm?
NOTD
[ afbeelding ]
Wat extreem tof!quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
Hmm?
NOTD
[ afbeelding ]
Wauw, gaaf!quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
Hmm?
NOTD
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat extreem tof!
Enneh, in mijn andere SC post een autist mee en die kan er niet tegen als het topic bijna dicht is, dus die spamt 't dan meestal zelf snel vol zodat er weer een nieuwe gemaakt kan worden![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
Hmm?
NOTD
[ afbeelding ]
BM (bundlemonster) 21 voor de fullnail en tipsquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:51 schreef PriemGirl het volgende:
Waaw Loqi, echt leuk joh!!![]()
![]()
![]()
Welke plates gebruikt? Ik herken wel 1 plate (dat bloemetje, want die heb ik ook haha)
De kleurtjesquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
De flesjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De decal's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel leuk geworden!quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
Hmm?
NOTD
[ afbeelding ]
Volgende keer ff die macroknop induwen, het lijkt leuk maar ik kan het niet met zekerheid zeggenquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:00 schreef Myraela het volgende:
Ook maar weer eens aan het prutsen gegaan.
[ afbeelding ]
Mijn telefoon noemt dit macro.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgende keer ff die macroknop induwen, het lijkt leuk maar ik kan het niet met zekerheid zeggen![]()
Helemaal handmatig gedaan trouwens?
Kussie opquote:
Woooow netjes gedaan zegquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
Hmm?
NOTD
[ afbeelding ]
Ik DENK dat ik het leuk vindquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:00 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind alleen de meest rechtse op de eerste foto must-havequote:Op maandag 16 augustus 2010 16:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
De kleurtjes
Color Club - Bewitching
[ afbeelding ]
Color Club - Enchanted Holiday
[ afbeelding ]
Volgens mij worden ze niet los verkocht idd scheelt een hoopquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind alleen de meest rechtse op de eerste foto must-haveScheelt weer
Leuk!! Dit zijn toch die nieuwe minisetjes van color club?quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
De kleurtjes
Color Club - Bewitching
[ afbeelding ]
Color Club - Enchanted Holiday
[ afbeelding ]
Dat is gaaf gedaanquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
Hmm?
NOTD
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:14 schreef Dwyn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij was dus eerst zo, nu helemaal afgebroken tot vrij ver.
Tofquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:00 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets had je laatst toch ook gemaakt met zwart en wit? Wel leuk!quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:44 schreef Daph_ het volgende:
I'm back! Gelijk even een van m'n mani's spammen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kinetics Darkside met China Glaze Ink, Milani Foxy Lady en gestempeld met konad Black Pearl en imageplate M57
Ik vind 'm op foto's van flesjes toch mooier eigenlijkquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Orly Royal Navy die wel een extra laagje kan gebruiken zie ik nu![]()
@miss--moana ja klopt
Pretty !!quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:44 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kinetics Darkside met China Glaze Ink, Milani Foxy Lady en gestempeld met konad Black Pearl en imageplate M57
Er zit iets van een glimmertje in maar dat pakte het fototoestel niet morgen eens in de zon proberen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind 'm op foto's van flesjes toch mooier eigenlijk![]()
Maar toch wel leuk kleurtje
Auuwwwwwwwwwwwwuhhhhhhhhhhhquote:
Wow zoooo gaaf! Welke konad is de witte print (de full layer)? Me wantsquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
Hmm?
NOTD
[ afbeelding ]
Jammer van de foto maar vind het wel heel tof wat je gemaakt hebt. Volgende keer je foontje heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel stil houdenquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:00 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had 'm geloof ik al op je blog gezien. Maar hij is wel cool zeg!quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:44 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Extra laagje?? Wrom, ik vind het hartstikke mooi zo.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
@miss--moana ja klopt
Ow wat mooi!!quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
Hmm?
NOTD
[ afbeelding ]
Goed gelukt hoor, en ik vind deze lengte bij ovale nagels eigenlijk wel mooierquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ow wat mooi!!
Kom ik aan met mijn simpele Konadjeover CG-OMG-TTYL in kunstlicht.
[ afbeelding ]
en flink gekortwiektik vind het minder mooi, maar het is wel praktischer.
Wauw!! Als ik ooit een hele speciale gelegenheid heb, dan vraag ik jou om mijn nagels te doenquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
Hmm?
NOTD
[ afbeelding ]
Ziet er tof uit!!quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:00 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi kleurtje! Kan niet wachten tot ie binnen is!!quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
@miss--moana ja klopt
Oeh, die plate moet ik ook nog eens hebben. Leuk hoor Puckzzz!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ow wat mooi!!
[ afbeelding ]
Alweer zo leukquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:44 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd, VNL anyone? Hoeveel laagjes zijn dit? Kleur blauw is wel mooiquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
@miss--moana ja klopt
Ik vind ze nog steeds langquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ow wat mooi!!
[ afbeelding ]
BM (bundlemonster) 21 voor de fullnail en tipsquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:03 schreef Miss_V het volgende:
Wow zoooo gaaf! Welke konad is de witte print (de full layer)? Me wants![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:00 schreef mirannie het volgende:
Wauw!! Als ik ooit een hele speciale gelegenheid heb, dan vraag ik jou om mijn nagels te doen
wat zijn jouw nagels toch mooi...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:50 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Had 'm in het vorige topic al gepost, maar nog een keertje voor Mirannie, je wou 'm zien en weet niet of je 'm al gezien had.
Nubar Pink Flame
Ah, thanks!! Had ´m natuurlijk al even op je blog bekekenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:50 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Had 'm in het vorige topic al gepost, maar nog een keertje voor Mirannie, je wou 'm zien en weet niet of je 'm al gezien had.
Nubar Pink Flame
Simpel maar weel heullllllllllllllllllll mooiquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ow wat mooi!!
[ afbeelding ]
Ik vind het wel tofquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor het eerst gestempeldhet is niet perfect maar wel grappig
Die tweede is gaaf! En vooral de flesjes zijn heel tof!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:36 schreef Daph_ het volgende:
Geen idee of ik deze hier al gepost had eigenlijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yes Love 429
Mooiquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:54 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Oudere NOTD, Zoya Savita met CND Effects Amethyst Sparkle
Erg mooi! Fijn zijn die CND effects he?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:54 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Supergaaf, ziet er ook strak uit!!!quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
Hmm?
NOTD
[ afbeelding ]
Ja geweldigquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:04 schreef Loqi het volgende:
[..]
Erg mooi! Fijn zijn die CND effects he?
Ah schattigquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh mooooi !quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:54 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
fire sparkle van nubar?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:30 schreef RenRen- het volgende:
Dames! Ik zoek een rode glitter die geen dupe is van Ruby Pumps, lichter of donkerder dus. Of andere glitter.
Het liefst van OPI, ORLY, China Glaze of Zoya
maar ik wel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ttluvspolish heeft dus geen nubar
Oh zo!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:33 schreef Mirjam het volgende:
die nubar had ik al, en kreeg red glitter van barry m erbij, en dat blijken dupes te zijn
dus die nubar heb ik over
nee, vandaar even de disclaimer eronderquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh zo!Ik dacht dat je bijdehand bezig was.
Zonder zon, vind 'm niet zo, maar ik weet hoe mooi 'ie is met zonquote:
Goed gelukt hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OH mooiquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:54 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vind je er precies aan tegenvallen?quote:
het magnetische effect had ik wat sterker verwacht, meer contrasterend.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat vind je er precies aan tegenvallen?
Voor mij was dit overigens de eerste keer, en het lukte bij verschillende nagels, ook heel verschillend. Het lakje dekt wel erg goed.
Niemand?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:39 schreef Loqi het volgende:
Weet iemand een mooie blauwe flakie van nfu-oh? Liefst in een jelly basis
Hey die heeft mn moeder vandaag voor me meegenomen, erg mooiquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:43 schreef Linnie20v het volgende:
Mooi Debsterr & Holyme!!
P2 Steel - een laagje
[ afbeelding ]
Thnx, maar ik zoek er 1 met blauwe flakesquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:23 schreef mirannie het volgende:
52 is blauw, ik vind ´m mooi. Alleen zijn de flakies die erin zitten groen.
Oei, daar zeg je wat. Vraag het anders even aan Daph, die heeft wel vrij veel Nfu Oh's volgens mij.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:01 schreef Loqi het volgende:
[..]
Thnx, maar ik zoek er 1 met blauwe flakes
Heb wat swatches ervan opgezocht:quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:10 schreef Tegan het volgende:
50, 53 of 54 zijn je beste kansen denk ik.
50 is 'semitransparent pink with a sky blue opal glitter'.
53 en 54 zijn blauwtinten, maar geen idee watvoor flakies erin zitten, maar ik denk ook blauw.
Wauw!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:54 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Whoei!! Die glitters zijn zo tof!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zonder zon, vind 'm niet zo, maar ik weet hoe mooi 'ie is met zon.
[..]
Goed gelukt hoorook zo met dat sponzen.
[..]
OH mooi.
Nubar Violet Sparkle en 1x Nubar Petunia Sparkle
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
L'Oreal Star Magnets grijs
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 laagje??quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:43 schreef Linnie20v het volgende:
Mooi Debsterr & Holyme!!
P2 Steel - een laagje
[ afbeelding ]
Zitten een paar mooie tussenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:38 schreef RenRen- het volgende:
Paar kleurtjes. Opgehad in een periode tussen mijn vakantie en nu
[ afbeelding ]
Deze lak heeft een naam, ben te moe om te bedenken welke.
[ afbeelding ]
Jum.
[ afbeelding ]
Color to Watch OPI
[ afbeelding ]
Laced up China Glaze
[ afbeelding ]
Kinky in Helsinki, slechte foto. Love the pluisje
[ afbeelding ]
Zoya Midori
Mooi!! mooie nagels ookquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:45 schreef Miezziej het volgende:
Nfu.Oh 54 over 2 laagjes zwart
[ afbeelding ]
Irl is hij meer groen, maar dat kreeg ik niet goed op de foto. Ligt ook aan de lichtinval enzo..
Edit:
[ afbeelding ]
Zoiets dus... Ff snelle foto met me mobiel gemaakt. Klopt nog niet helemaal trouwens. Ik had deze lak leuker gevonden als hij blauwer was, maar zo is hij nog steeds heel erg pretty![]()
Ja, ik moet nu echt een keer ophouden met rood kopen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
Veel rood![]()
Ik heb mijn lijst en wielen ook weer bijgewerkt zit nu op 163
Hij is iig zeker weten sweetquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:25 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk Something Sweet
Hoeveel laagjes ook alweerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:25 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Voor een roze goed te pruimen, die zou ik zelfs nog dragenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:50 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Nubar Pink Flame
Kewl. Hoe is dees qua staining?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:36 schreef Daph_ het volgende:
Geen idee of ik deze hier al gepost had eigenlijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yes Love 429
Mooie kleurencombiquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet zeggen dat jij paars echt heel mooi op de foto krijgtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:54 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
In het grijs zijn ze veel coolerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:24 schreef Debsterr het volgende:
L'Oreal Star Magnets grijs
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 laag?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:43 schreef Linnie20v het volgende:
Mooi Debsterr & Holyme!!
P2 Steel - een laagje
[ afbeelding ]
Indigo Illusion!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:38 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Deze lak heeft een naam, ben te moe om te bedenken welke.
[ afbeelding ]
Zoya Midori
Cool!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:45 schreef Miezziej het volgende:
Nfu.Oh 54 over 2 laagjes zwart
[ afbeelding ]
Irl is hij meer groen, maar dat kreeg ik niet goed op de foto. Ligt ook aan de lichtinval enzo..
Edit:
[ afbeelding ]
Zoiets dus... Ff snelle foto met me mobiel gemaakt. Klopt nog niet helemaal trouwens. Ik had deze lak leuker gevonden als hij blauwer was, maar zo is hij nog steeds heel erg pretty![]()
Mijn fav pink!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:25 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat ze ermee gedaan hebben alle brievenbusjes van maandag zijn laat sorryquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:11 schreef E.T. het volgende:
ik vond dat ik SpaceCadet wel verdiend had... maar vandaag had de postbode weer alleen maar rekeningen
vakantietijd.. Al die tnt-vakantie-pubers zijn niet zo snelquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze ermee gedaan hebben alle brievenbusjes van maandag zijn laat sorry
Jawel posten!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor een roze goed te pruimen, die zou ik zelfs nog dragen
[..]
Kewl. Hoe is dees qua staining?
[..]
Mooie kleurencombi
[..]
Ik moet zeggen dat jij paars echt heel mooi op de foto krijgt
[..]
In het grijs zijn ze veel cooler
[..]
1 laag?![]()
[..]
Indigo Illusion!
Die groene is mooooi!
[..]
Cool!
Hoef ik mijn NOTD ook niet meer te posten
[..]
Mijn fav pink!
(jaja, shoot me)
Oh dan ben ik dus niet de enige. Dat TNT is ook echt..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze ermee gedaan hebben alle brievenbusjes van maandag zijn laat sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |