quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:50 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn foon is eindelijk geactiveerd
En ik heb een lekker makkelijk te onthouden nummer
Blij
quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:50 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn foon is eindelijk geactiveerd
En ik heb een lekker makkelijk te onthouden nummer
Blij
quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:22 schreef DeltaCephei het volgende:
Vandaag is het een jaar geleden dat onze Droopy overleden is![]()
![]()
heb je onebeperkt internet abbo?quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:37 schreef Puckzzz het volgende:
Krijg alleen mijn e-mail niet ingesteld
kan geen verbinding met inkomende server maken. ik heb net al bijna een half uur met KPN aan de lijn gehangen maar die brabbelen iets over poort, GPRS en WiFi, maar ze kunnen me niet helpen
Yupsquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heb je onebeperkt internet abbo?
oke je internet werkt dus, wat voor soort email adres wil je instellen? @gmail, @ hotmail etc..quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Yupsen internet doet het wel....Ik loop ff naar buiten sigaretje roken dan kan ik ff testen of ik iets kan posten
mijn kpnmail.nl (glasvezel)quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oke je internet werkt dus, wat voor soort email adres wil je instellen? @gmail, @ hotmail etc..
wat voor foutmelding krijg je eig?quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
mijn kpnmail.nl (glasvezel)
Ik heb net op 'mijn glasvezel' nog geprobeerd instellingen op te zoeken (ben op mijn werk) en daar heb ik voor alle zekerheid het WW nog een keer 'veranderd' ik heb in principe niets veranderd want ik heb hetzelfde ww opnieuw ingevoerd, maar dat was gewoon ff om zeker te weten dat ik die goed had.
http://www.etsy.com/searc(...)lter%5B1%5D=clothingquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:28 schreef RenRen- het volgende:
Dames, voor een volgende keer Castlefest of EFF of zo, zoek ik een rode pattycoat, enig idee waarik die bij een (Nederlandse) webshop kan krijgen, of winkel in de omgeving van Rotterdam?
Knalrood svp![]()
Ik zoek wel meer troep, maar daar voorzie ik de meeste problemen mee.
Delta, succes![]()
zelf maken? Ik heb een zwarte zelfgemaakt. het stelt niet veel voor alleen een hoop tule.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:28 schreef RenRen- het volgende:
Dames, voor een volgende keer Castlefest of EFF of zo, zoek ik een rode pattycoat, enig idee waarik die bij een (Nederlandse) webshop kan krijgen, of winkel in de omgeving van Rotterdam?
Knalrood svp![]()
Delta, succes![]()
![]()
![]()
Ga je naar de EFF in september? ik welquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:28 schreef RenRen- het volgende:
Knalrood svp![]()
Delta, succes![]()
je kunt nergens instellen "serverinstellingen handmatig instellen" ?quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:58 schreef Puckzzz het volgende:
Kan geen verbinding met inkomende server maken.
Ik heb een pop3 account, maar kan eik alleen maar 'pop3' instellen (mail.kpnmail.nl) geen inkomende smtp of uitgaande.
poort staat op 110 dat had de foon zelf zo bedacht dus dat zal wel goed zijn denk ik.
Samsung Galaxy s (de I9000)quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je kunt nergens instellen "serverinstellingen handmatig instellen" ?
welke phone heb je?
verander de poort eens naar poort 25?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Samsung Galaxy s (de I9000)
als ik handmatig wil instellen kan ik alleen dus die ene pop3 en een poort ingeven
wat heb je bij SMTP ingesteld staan dan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:54 schreef Ooi86 het volgende:
Puckzz, ik heb ook zo'n gedonder met mijn mail in te stellen op mn iphone. Ik kan het nu wel ontvangen, maar niet verzenden vanaf dat account. Heb er maar een speciaal hotmailaccount voor aan gemaakt....
Maar je hebt in ieder geval je nieuwe phoontje! JEEJ!
oke we wachten evenquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:05 schreef Puckzzz het volgende:
poort 25 werkt niet Sharana
alhoewel...misschien sprak ik te snel...ik heb het ww nog een keertje opnieuw ingevoerd en alles gecheckt en hij zoekt nu al veel langer dan daarvoor...
t-mobilequote:Op maandag 16 augustus 2010 13:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waarvan is jouw mobiele telefoon internet? kpn/vodafone etc
SMTP: smtp.gprs.t-mobile.nl:25quote:
Weet ik niet! Denk niet dat ik voor die tijd ook alles bij elkaar heb.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:47 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ga je naar de EFF in september? ik wel
zoiets, maar die maat kan ik niet aan, die zakt van mijn assquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:35 schreef tliciouz het volgende:
http://www.partykostuums.(...)me=tule-petticoat-xl deze?
En delta sterkte.
Ok we zijn een stap verder, nu vraagt ie idd smtp. Dat zal dus wel smtp.kpnmail.nl zijn?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat geeft hij nu? wat heb je bij beveiligignsinstellingen staan?
wat meer eten! red je makkelijk voor volgend jaarquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Weet ik niet! Denk niet dat ik voor die tijd ook alles bij elkaar heb.
server uitgaande mail: mail.kpnplanet.nlquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ok we zijn een stap verder, nu vraagt ie idd smtp. Dat zal dus wel smtp.kpnmail.nl zijn?
hij vind zelf poort 587...
gemist dat ik net een nieuw dieet heb ?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat meer eten! red je makkelijk voor volgend jaar
bij de smtp kan hij uit jaquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:17 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wil me niet elke keer hoeven aanmelden dus kan ik 'aanmedlen vereist' wel uitvinken denk ik?
Jammer, zou tof zijn om daar een minimeet te doenquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Weet ik niet! Denk niet dat ik voor die tijd ook alles bij elkaar heb.
oh ja ik luister soms slechtquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
gemist dat ik net een nieuw dieet heb ?
Denk dat ik onder nu 40/38 ben oid. Geen idee, maar mijn 42 spijkerbroek zakt van mijn reet af
Oh goed bezig dusquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
gemist dat ik net een nieuw dieet heb ?
Denk dat ik onder nu 40/38 ben oid. Geen idee, maar mijn 42 spijkerbroek zakt van mijn reet af
Hehehe ja had het ook al gezienquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:19 schreef Holyme het volgende:
Omg, KarenD heeft d'r stash opnieuw ingericht![]()
http://www.hatontop.com/images/MUA/201008/reorg.jpg
Precies! Denk even delen, hebben jullie allemaal ook weer een goed excuus d'rbij (zie je, ik val best meequote:Op maandag 16 augustus 2010 13:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hehehe ja had het ook al gezien. Dat soort foto's zijn goed voor de "Heb je nou alweer besteld
" momenten van
.
Ik moet even kijken hoe het zit met school, denk dat het wel kan. En geld, welke is het precies? Welke datum?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:19 schreef Loqi het volgende:
[..]
Jammer, zou tof zijn om daar een minimeet te doen
Maakt niet uitquote:
Ja he! Ik hoop vooral dat ik boven naar 38 ga.quote:
0900-sharana is goedkoper, geloof mequote:Op maandag 16 augustus 2010 13:22 schreef Puckzzz het volgende:![]()
![]()
Ik zal nķķķķit meer wat over je LV tassen zeggen
dat die bij de helpdesk van KPN dit dan niet weten? Dat horen ze toch te weten???
ik vind de kleur nou niet zo heel speciaalquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:27 schreef DeltaCephei het volgende:
Thanks lieverds
Ik heb besloten mijn Essie Greenport te verkopen.. hij staat op MP:
http://link.marktplaats.nl/369226604
quote:My Top 3 Weekly #lastfm artists: Type O Negative (41), Eluveitie (25) and Tool (15)
Iets te vroeg gejuigd...inkomende mail instellingen zijn nog steeds niet goed zegt iequote:Op maandag 16 augustus 2010 13:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
0900-sharana is goedkoper, geloof me
KPN
18-19 september in arcenquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik moet even kijken hoe het zit met school, denk dat het wel kan. En geld, welke is het precies? Welke datum?
oke de smtp gaat nu goed dus, wat heb je bij inkomend staan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Iets te vroeg gejuigd...inkomende mail instellingen zijn nog steeds niet goed zegt ie
quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:10 schreef vamperotica het volgende:
Weten jullie nog ...
Dat kaartje wat foestsie was?
Ze hebben vandaasg een nieuwe code gestuurd....
Maar nu zijn we dus al geweest!!
gebruikersnaam:quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oke de smtp gaat nu goed dus, wat heb je bij inkomend staan?
quote:
zet die poort 25 eens op 110 terug? alleen de smtp poort hoeft op 25quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
gebruikersnaam:
ons emailadres @kpnmail.nl
Wachtwoord *****
pop3:
mail.kpnmail.nl
Poort: 25
dubbel betaald? kun je niet geld teurg krijgen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:16 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zoiets ja...
Ach..... Misschien moeten we nu gewoon nog een keer gaan....
He wtf, de EFF in Arcen? In de kasteeltuinen neem ik aan? Oeh, misschien ga ik dan ook wel, kan ik op de fiets gaanquote:
Kan ik ook nog proberen ja....quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dubbel betaald? kun je niet geld teurg krijgen?
Ik heb je ff toegevoegd op MSN, dan vervuilen we dit topic niet zoquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zet die poort 25 eens op 110 terug? alleen de smtp poort hoeft op 25
er zitten altijd buurtkatten in, blijkbaar heb ik kapotte buurtkattenquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sluit een buurtkat drie dagen op in de schuur. Wel bakje water neerzetten!
Hm, matigquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
er zitten altijd buurtkatten in, blijkbaar heb ik kapotte buurtkatten
bus deo daar leegspuitenquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:13 schreef Mirjam het volgende:
ik heb net, voor het eerst sinds begin januari 2009, weer gefietst
en het ging goed ook
fiets is wel gaar, zit onder de spinnewebben, achterband is zacht, maar dat mag de pret niet drukken.
strakjes maar ff m'n fiets schoonmaken (spinnen, iiieeehhhh!)
en bedenken hoe i9k de schuur een beetje spinvrij krijg
tips, anyone?
(ik heb eht gevoel alsof er allemaal spinnen door m'n haar lopen)
Hmja, wat bij mij meestal het beste helpt is de hele schuur leegtrekken en er eens goed met een bezem door. Maar kan me aan de andere kant ook wel voorstellen dat je daar niet zo veel behoefte aan hebtquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:02 schreef Mirjam het volgende:
ik zat ookt e denmken aan insecticide
een paar spinnen vind ik niet erg, maar die schuur is minstens een jaar niet gebruikt, dus je kunt je vast wel indenken hoe erg hetd aar is![]()
iddquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hmja, wat bij mij meestal het beste helpt is de hele schuur leegtrekken en er eens goed met een bezem door. Maar kan me aan de andere kant ook wel voorstellen dat je daar niet zo veel behoefte aan hebt
En op Ebay ook volgens mijquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:27 schreef DeltaCephei het volgende:
Thanks lieverds
Ik heb besloten mijn Essie Greenport te verkopen.. hij staat op MP:
http://link.marktplaats.nl/369226604
WANT!quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
Color Club mini's zijn erg mini en lief
quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:39 schreef Puckzzz het volgende:
Godallejeezus wat een gekut met die telefoon
Maar hij doet het!!
WAAAAAAAAAAAANTTTTTTTT!!!!quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
De flesjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De decal's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee die zijn van Color Clubquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:14 schreef vamperotica het volgende:
Dcals zelf gemaakt?
Gaaaaf
Wil het ook nog steeds een keer proberen...ooit
Lievquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
De flesjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De decal's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zijn erg leuk...quote:
OMG die halloweentjes!quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
De flesjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De decal's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ga je die decals in je shop verkopen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
De flesjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De decal's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |