Hmja, wat bij mij meestal het beste helpt is de hele schuur leegtrekken en er eens goed met een bezem door. Maar kan me aan de andere kant ook wel voorstellen dat je daar niet zo veel behoefte aan hebtquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:02 schreef Mirjam het volgende:
ik zat ookt e denmken aan insecticide
een paar spinnen vind ik niet erg, maar die schuur is minstens een jaar niet gebruikt, dus je kunt je vast wel indenken hoe erg hetd aar is![]()
iddquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hmja, wat bij mij meestal het beste helpt is de hele schuur leegtrekken en er eens goed met een bezem door. Maar kan me aan de andere kant ook wel voorstellen dat je daar niet zo veel behoefte aan hebt
En op Ebay ook volgens mijquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:27 schreef DeltaCephei het volgende:
Thanks lieverds
Ik heb besloten mijn Essie Greenport te verkopen.. hij staat op MP:
http://link.marktplaats.nl/369226604
WANT!quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
Color Club mini's zijn erg mini en lief
quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:39 schreef Puckzzz het volgende:
Godallejeezus wat een gekut met die telefoon
Maar hij doet het!!
WAAAAAAAAAAAANTTTTTTTT!!!!quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
De flesjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De decal's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee die zijn van Color Clubquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:14 schreef vamperotica het volgende:
Dcals zelf gemaakt?
Gaaaaf
Wil het ook nog steeds een keer proberen...ooit
Lievquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
De flesjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De decal's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zijn erg leuk...quote:
OMG die halloweentjes!quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
De flesjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De decal's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ga je die decals in je shop verkopen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
De flesjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De decal's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |