Zo voel ik me nu ook.quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:01 schreef Stormqueen het volgende:
Gaat weer lekker dus met iedereenIk ben zó bizar moe dat ik moeiteloos heel de dag zou kunnen slapen. Hopelijk gaat de werkdag een beetje snel vandaag
ik loop al bijna een half uur buiten ja!quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:44 schreef Holyme het volgende:
Buhhh wat een pisweer zeg, en ik moet boodschappen doen
quote:
Meh vooruit, ik heb een beetje medelijdenquote:Op maandag 16 augustus 2010 08:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik loop al bijna een half uur buiten ja!
quote:
Boffert!quote:
Jeej voor het activeren van je foon!!quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:50 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn foon is eindelijk geactiveerd
En ik heb een lekker makkelijk te onthouden nummer
Blij
quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:50 schreef Puckzzz het volgende:
Blij
quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:50 schreef Puckzzz het volgende:
Blij
quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:22 schreef DeltaCephei het volgende:
Vandaag is het een jaar geleden dat onze Droopy overleden is![]()
![]()
heb je onebeperkt internet abbo?quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:37 schreef Puckzzz het volgende:
Krijg alleen mijn e-mail niet ingesteld
kan geen verbinding met inkomende server maken. ik heb net al bijna een half uur met KPN aan de lijn gehangen maar die brabbelen iets over poort, GPRS en WiFi, maar ze kunnen me niet helpen
Yupsquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heb je onebeperkt internet abbo?
oke je internet werkt dus, wat voor soort email adres wil je instellen? @gmail, @ hotmail etc..quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Yupsen internet doet het wel....Ik loop ff naar buiten sigaretje roken dan kan ik ff testen of ik iets kan posten
mijn kpnmail.nl (glasvezel)quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oke je internet werkt dus, wat voor soort email adres wil je instellen? @gmail, @ hotmail etc..
wat voor foutmelding krijg je eig?quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
mijn kpnmail.nl (glasvezel)
Ik heb net op 'mijn glasvezel' nog geprobeerd instellingen op te zoeken (ben op mijn werk) en daar heb ik voor alle zekerheid het WW nog een keer 'veranderd' ik heb in principe niets veranderd want ik heb hetzelfde ww opnieuw ingevoerd, maar dat was gewoon ff om zeker te weten dat ik die goed had.
http://www.etsy.com/searc(...)lter%5B1%5D=clothingquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:28 schreef RenRen- het volgende:
Dames, voor een volgende keer Castlefest of EFF of zo, zoek ik een rode pattycoat, enig idee waarik die bij een (Nederlandse) webshop kan krijgen, of winkel in de omgeving van Rotterdam?
Knalrood svp![]()
Ik zoek wel meer troep, maar daar voorzie ik de meeste problemen mee.
Delta, succes![]()
zelf maken? Ik heb een zwarte zelfgemaakt. het stelt niet veel voor alleen een hoop tule.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:28 schreef RenRen- het volgende:
Dames, voor een volgende keer Castlefest of EFF of zo, zoek ik een rode pattycoat, enig idee waarik die bij een (Nederlandse) webshop kan krijgen, of winkel in de omgeving van Rotterdam?
Knalrood svp![]()
Ik zoek wel meer troep, maar daar voorzie ik de meeste problemen mee.
Delta, succes![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |