Ja, idd! Ik heb nu inmiddels een uur zitten kijken naar de filmpjes van Temptalia over de Mac Venomous Vilians collectie zitten kijken.....quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:03 schreef AmyGrace het volgende:
Wowsie, ik zat even op temptalia.com te kieken naar swatches ed van de nieuwe Mac-collectie. 2 van de cosmic-lakjes van Orly zijn dupes voor 2 lakjes uit die collectieScheelt weer
Maar wel jammer, nieuwe, unieke kleuren zijn veel leuker natuurlijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb teveel gegetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Wij hadden soep en brood, en dat was niet zoveel, dus bestelden we maar pizza bij. Pizzaquote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb teveel gegetendat krijg je met kebabSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
omnomnomquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wij hadden soep en brood, en dat was niet zoveel, dus bestelden we maar pizza bij. Pizza.
Dat was ikquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Hrm, iemand hier had net als ik het idee om in bad te gaan en nu heb ik geen zin meer.
Zomaar het bad bezet houdenquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat was ik
Ik ben er net uit, maar je knapt er toch wel ff lekker van op hoor
Nu ff opnieuw lakken want ik had links verpest met een mislukte Kondad
Trusten, ook aan de rest!quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:07 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga ook maar slapen denk iktrustuh Ladies
Geen katerquote:
Zo voel ik me nu ook.quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:01 schreef Stormqueen het volgende:
Gaat weer lekker dus met iedereenIk ben zķ bizar moe dat ik moeiteloos heel de dag zou kunnen slapen. Hopelijk gaat de werkdag een beetje snel vandaag
ik loop al bijna een half uur buiten ja!quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:44 schreef Holyme het volgende:
Buhhh wat een pisweer zeg, en ik moet boodschappen doen
quote:
Meh vooruit, ik heb een beetje medelijdenquote:Op maandag 16 augustus 2010 08:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik loop al bijna een half uur buiten ja!
quote:
Boffert!quote:
Jeej voor het activeren van je foon!!quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:50 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn foon is eindelijk geactiveerd
En ik heb een lekker makkelijk te onthouden nummer
Blij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |