Mooiquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:45 schreef miss--moana het volgende:
Mijn nageltjes van vandaag
[ afbeelding ]
Nfu oh 62
Blauwquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:43 schreef friekin_ het volgende:
[..]
[..]
Hihi, dank jullie wel
Zo. Aangezien ik weekend heb; heb ik gelijk maar een ander kleurtje erop gesmeerd:
En patsen met camera
[ afbeelding ]
Herome's Frankfurt.
Absoluut niet mijn kleur, dit gaat er bij mij echt niet op, hihi, maar vind je nagels erg mooi!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:56 schreef Juud- het volgende:
Hoi meisjes met jullie mooie nageltjesIk kan nooit onthouden wie ik allemaal langs zie komen, sorry..
Net gelakt: CG-Laced Up
[ afbeelding ]
Op mn pink zit het er een beetje naast, maar dat piel ik er morgenochtend onder de douche wel vanaf. Ik vind 'm funky
Klopt!! Dat is dus het duochrome effect. Echt super leuk is dat! 1 lakje, meerdere kleuren tegelijk op je nagels.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:55 schreef LisetteDiGorto het volgende:
[..]
wat een prachtige kleur!
en begrijp ik t goed? is dit één potje?
of zit er nog n laag overheen?
Nubar peacock feathers.. is paars??
<<<met n andere gloed/ andere kleur??? >>>
tnx alvast.. ik hoop dat iemand reageert! kux
Wat een super goede foto's!! Zo zie je echt heel goed de kleuren. Ze zijn echt yummy!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ikke welquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:55 schreef Tammymara het volgende:
Ik ben geweest, en ik heb helemaal NIKS gekocht
(kruidvat)
@ Stormqueen > tnx voor de hulpquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:12 schreef AmyGrace het volgende:
Zo tof dat je ze nu al hebt!![]()
@LisetteDiGorto, het komt allemaal uit 1 potjeDe basiskleur is donkerblauw en afhankelijk van hoe het licht erop valt zie een paarse of een groenige schijn
Ik ben een gewone liefhebster met 55 lakjes ofzo en veel nail art spulletjesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:34 schreef LisetteDiGorto het volgende:
Voor alles dames..
Zijn jullie "gewone" liefhebsters, of zijn jullie echt proffesionele nail artists?
Ik dacht dat ik met mijn 35 kleurtjes, al een hele stoere was, maar wat ik hier lees..haha dan ben ik echt n groentje
x
Wij zijn gewone junkies met een koopziektequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:34 schreef LisetteDiGorto het volgende:
Voor alles dames..
Zijn jullie "gewone" liefhebsters, of zijn jullie echt proffesionele nail artists?
Ik dacht dat ik met mijn 35 kleurtjes, al een hele stoere was, maar wat ik hier lees..haha dan ben ik echt n groentje
x
Same here!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:36 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik ben een gewone liefhebster met 55 lakjes ofzo en veel nail art spulletjes
Dit soort lakjes vind je niet zo snel in winkels helaas.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:30 schreef LisetteDiGorto het volgende:
[..]
@ Stormqueen > tnx voor de hulp
@ amy grace
@ Mirannie
Dank voor de reacties ! vind het heel erg mooi!
zijn deze lakjes te koop in de winkel? of alleen via n site..?
ik word er blij van!
Ik zit rond de 150 lakjes. Maar ben zeker geen professionele nail artist ofzo. Als je er een beetje in raakt, kom je gewoon steeds meer gave kleuren tegen. In het begin denk je dan nog: heb ik echt zoveel verschillende paarse lakjes nodig? Maar op een goed moment koop je ze dus wel...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:34 schreef LisetteDiGorto het volgende:
Voor alles dames..
x
ik ga echt niet mijn nagellak met mijn kleding matchen hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:10 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zit momenteel aan 43 lakjes... (25 van de laatste maand ongeveer). Maar ik vermoed dat het er nog meer zullen worden.
En wachten op lakjes is NIET leuk grrrrZit al de hele tijd mijn tracking code van dhl te volgen, maar veel veranderd het niet haha. Ik hoop dat ik ze morgen binnen krijg!
Trouwens: Het enige voordeel wat ik heb is dat ik geen groene of gele kledij heb. Groene en gele lakjes laat ik dus ook altijd aan me voorbij gaan
Ik denk eerder donderdag DHL is niet zo snelquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:10 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zit momenteel aan 43 lakjes... (25 van de laatste maand ongeveer). Maar ik vermoed dat het er nog meer zullen worden.
En wachten op lakjes is NIET leuk grrrrZit al de hele tijd mijn tracking code van dhl te volgen, maar veel veranderd het niet haha. Ik hoop dat ik ze morgen binnen krijg!
Trouwens: Het enige voordeel wat ik heb is dat ik geen groene of gele kledij heb. Groene en gele lakjes laat ik dus ook altijd aan me voorbij gaan
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:17 schreef Tammymara het volgende:
Ik wilde vandaag mijn zusje (nou ja...zusJE...ze is 27) een plezier doen...
Elke keer als ze hier is wilde ze nagels lakken, dus met kerst had ik een tasje gemaakt met 10 essence lakjes, remover,vijl,stickertjes,The usual. Was ze heeeeeeeeeeeeeeeeel blij mee.
Dus ik zeg net tegen haar: Zeg, ik heb nog een hoop lakjes over die ik niet opdoe, Doe ik jou daar een plezier mee? Zegt ze "Nee, want ik draag geen nagellak!!!!!"
Nu ze het zo zei viel het me wel op dat ik haar de laatste maanden nooit met lak op d'r nagels heb gezien, zou het eigenlijk wel moeten weten.Maar goed, Ik wil haar dit topic wel sturen maar ze heeft geen internetquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
![]()
Misschien moet je haar de link naar deze topics eens geven
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:21 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Nu ze het zo zei viel het me wel op dat ik haar de laatste maanden nooit met lak op d'r nagels heb gezien, zou het eigenlijk wel moeten weten.Maar goed, Ik wil haar dit topic wel sturen maar ze heeft geen internet
Ik ben een gewone liefhebster!!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:34 schreef LisetteDiGorto het volgende:
Voor alles dames..
x
pffffrrrrtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben een gewone liefhebster!!!
Must... have....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
En mijn lapo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:17 schreef Tammymara het volgende:
Ik wilde vandaag mijn zusje (nou ja...zusJE...ze is 27) een plezier doen...
Elke keer als ze hier is wilde ze nagels lakken, dus met kerst had ik een tasje gemaakt met 10 essence lakjes, remover,vijl,stickertjes,The usual. Was ze heeeeeeeeeeeeeeeeel blij mee.
Dus ik zeg net tegen haar: Zeg, ik heb nog een hoop lakjes over die ik niet opdoe, Doe ik jou daar een plezier mee? Zegt ze "Nee, want ik draag geen nagellak!!!!!"
Ziet er mooi uit, maar ook hobbeligquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:21 schreef PriemGirl het volgende:
Jeetje wat is deze moeilijk om op foto te zetten (Lees: Wat ben ik een slechte fotografeMoet maar gauw es een paar tuts lezen 'how to photograph your nails')
Anywho...
Eyeko Cosmic polish. In het echt is ie, obvious, veel mooier![]()
[ afbeelding ]
Hij is zwart met een shimmer van rood, groen, blauw, zilver,...
(O ja en scheelt wellicht ook dat ik de foto's met een videocamera maak.. Mijn toestelletje ligt bij canon ter reparatie zucht)
Aaah ok dan!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:29 schreef PriemGirl het volgende:
Je voelt de shimmers zitten, bij de 'naakte' nagellak. Maar een topcoat maakt alles mooi gladNiks hobbeligs dus (zal wellicht ook aan de foto liggen haha).
Vooral als de zon er op zit, zie je verschillende kleuren best goed !
Wauw die groene! Welke is dat??quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:17 schreef Tammymara het volgende:
"show je nagels"heet het toch?
Van onder naar boven, de volgorde zal niet helemaal kloppen maar je ziet wel dat ik luister naar de mensen die altijd roepen dat clean up VOOR de foto hoort
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik dit zie denk ik, Baaaah, die stompjes! Maar euh...Ik heb 25jr tot op het vlees gebeten,en nog verder, dit was voor mijn doen al mega lang!!!
[ afbeelding ]
Die staat al zo lang op mijn lijstje en elke keer als ik ga bestellen dan doe ik hem er niet bijquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:08 schreef Linnie20v het volgende:
ORLY LA Vida Loca.
Denk minder roza en meer fuchsia bij, klote neons altijd
[ afbeelding ]
@ SQ , Waarom heb jij die gorgeous lakjes nu al???
Awesome kleuren btw
Owww, dat pinkie valt helemaal niet zo op hoor! Je hebt nog steeds supermooie handjes!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:08 schreef Linnie20v het volgende:
ORLY LA Vida Loca.
Denk minder roza en meer fuchsia bij, klote neons altijd
[ afbeelding ]
@ SQ , Waarom heb jij die gorgeous lakjes nu al???
Awesome kleuren btw
De meeste herken ik welquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:17 schreef Tammymara het volgende:
Van onder naar boven, de volgorde zal niet helemaal kloppen maar je ziet wel dat ik luister naar de mensen die altijd roepen dat clean up VOOR de foto hoort
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik dit zie denk ik, Baaaah, die stompjes! Maar euh...Ik heb 25jr tot op het vlees gebeten,en nog verder, dit was voor mijn doen al mega lang!!!
[ afbeelding ]
Likez!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:21 schreef PriemGirl het volgende:
Jeetje wat is deze moeilijk om op foto te zetten (Lees: Wat ben ik een slechte fotografeMoet maar gauw es een paar tuts lezen 'how to photograph your nails')
Anywho...
Eyeko Cosmic polish. In het echt is ie, obvious, veel mooier![]()
[ afbeelding ]
Hij is zwart met een shimmer van rood, groen, blauw, zilver,...
(O ja en scheelt wellicht ook dat ik de foto's met een videocamera maak.. Mijn toestelletje ligt bij canon ter reparatie zucht)
In(to) the limelight van China glazequote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:31 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Wauw die groene! Welke is dat??
Leuheuuuuukquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:17 schreef Tammymara het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik een hele mooie lengte persoonlijk, vooral omdat je nagelbedden toch al lang zijnquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:52 schreef P.F. het volgende:
Korte nagels
Beste kleur ooit!!
[ afbeelding ]
Was mijn lange nagels ZO zat..
Wat is jouw blogquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:53 schreef Miezziej het volgende:
[ afbeelding ]
Nfu.Oh 64
Straks ff blogpostje over schrijven
Staat in me profiel dingetje klik-dingetjequote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dit vind ik een hele mooie lengte persoonlijk, vooral omdat je nagelbedden toch al lang zijn. En de kleur staat je ook goed! Sold Out Forever, toch?
[..]
Wat is jouw blog. En mooooi
. Moet ik ook nog eens hebben
.
Dank je wel! En klopt!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dit vind ik een hele mooie lengte persoonlijk, vooral omdat je nagelbedden toch al lang zijn. En de kleur staat je ook goed! Sold Out Forever, toch?
[..]
Wat is jouw blog. En mooooi
. Moet ik ook nog eens hebben
.
Heb ik hier gewoon overheen gekekenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:52 schreef P.F. het volgende:
Korte nagels
Beste kleur ooit!!
[ afbeelding ]
Oh jij hebt geen volg dingetjequote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:23 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Staat in me profiel dingetje klik-dingetje![]()
Eigenlijk wilde ik 65, maar die was toen OOS, dus ging voor 64... Maar heb er geen spijt van
Er stond zo zielig 0 volgers dus toen.. toen..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh jij hebt geen volg dingetje.
Mooi gedaan! Vooral Paarsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:47 schreef DeltaCephei het volgende:
*negeert SQ's swatches*
mijn glitternagels..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb echt geen vaste hand
Pràchtig!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:47 schreef DeltaCephei het volgende:
*negeert SQ's swatches*
mijn glitternagels..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik doe het je niet na! MOOI!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:47 schreef DeltaCephei het volgende:
*negeert SQ's swatches*
mijn glitternagels..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij lijkt op DS Extravagancequote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:45 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Magenta-Magic by Loqi
toen ik hem maakte was ie ook daadwerkelijk magenta..nu 2 weken ofzo later..issie meer paars
mooiquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:05 schreef E.T. het volgende:
From Dusk to Dawn met zilver Konad
[ afbeelding ]
En ik kon meteen m'n nieuwe David uittestenEven wennen, maar dat gaat wel lukken
Toevallig heb ik die vandaag op en bij het zien van Loqi's franken keek ik ook als eerst even naar mn nagelsquote:
Oh leukquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:05 schreef E.T. het volgende:
[ afbeelding ]
En ik kon meteen m'n nieuwe David uittestenEven wennen, maar dat gaat wel lukken
Ik gok dat ze het volgende week pas bijvullen, dat zie ik wel vakerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:11 schreef K.Weenie het volgende:
Wordt er nu met die actie bij het Kruidvat iedere dag bijgevuld of is het gewoon weg = weg?
2true?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:19 schreef Tammymara het volgende:
Hoe heten die lakjes nou nog eens bij kruidvat waar je nagels zo van verkleuren? iemand waarschuwde me daarvoor maar ik kan er nu toch niet meer opkomen!
Heel erg leuk gedaan!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:05 schreef E.T. het volgende:
[ afbeelding ]
Moet hebbenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:40 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
ORLY - It's Not Rocket Science
(met tipwear, want gister al gelakt)
Echt een SQ kleurtjequote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:40 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:42 schreef Tammymara het volgende:
Zoals al zei kreeg iik vandaag krackpolish
Omdat ik net gisteren mijn nagels had gelakt en toch heel erg benieuwd was hoe dat eruit zag, Vroeg ik mijn man of ik even zijn duim mocht lenen om te kijken Maar dat wilde hij niet.één duim!! Kleine moeite toch?
Nou ja.
Toen viel hij dus in slaap op de bank...............
volgens mij niet!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Zit er over Konad-plates nog een plastic folietje? Voor ik alleen mn nagels kapot pulk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moooii! heb de eerste 2 gelijk op mn wishlist bijgeschrevenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:15 schreef mirannie het volgende:
Wat een hoop leuks allemaal weer dames!!!![]()
Hier nog een paar recente van mij
[ afbeelding ]
OPI ds Divine jp
[ afbeelding ]
Models Own peacock green
[ afbeelding ]
Models Own grey day + bm20 gestempeld met Zoya charla
Haha, leuk!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
Moooii! heb de eerste 2 gelijk op mn wishlist bijgeschreven![]()
Tammymaradat zal hem leren!
Zoya Charlaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:15 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
OPI ds Divine jp
[ afbeelding ]
Models Own peacock green
[ afbeelding ]
Wat een mooie nagels heb je toch gekregen!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:40 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Die eerste.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:15 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
OPI ds Divine jp
[ afbeelding ]
Models Own peacock green
[ afbeelding ]
Zitten een paar hele mooie tussen!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:17 schreef Tammymara het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Korte nagels zijn altijd wel heel prettig voor heftige kleurtjes. Ik vind ze mooi zo!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:52 schreef P.F. het volgende:
Korte nagels
Beste kleur ooit!!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:53 schreef Miezziej het volgende:
[ afbeelding ]
Nfu.Oh 64
Straks ff blogpostje over schrijven
Erg leuk Delta!!!! Ok, misschien niet een super vaste hand, maar van een klein afstandje is dit al niet meer te zien. Als ik dat probeer, wordt het 1 grote kliederboel.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:47 schreef DeltaCephei het volgende:
*negeert SQ's swatches*
mijn glitternagels..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke franken!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:45 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Magenta-Magic by Loqi
toen ik hem maakte was ie ook daadwerkelijk magenta..nu 2 weken ofzo later..issie meer paars
very nice!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:05 schreef E.T. het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mijn Buit
[ afbeelding ]
Tis The Season van Orly
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:40 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
MOET. HEBBEN. WAAR. TE. KRIJGEN>?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
ORLY - Galaxy Girl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |