pffffrrrrtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben een gewone liefhebster!!!
Must... have....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
En mijn lapo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:17 schreef Tammymara het volgende:
Ik wilde vandaag mijn zusje (nou ja...zusJE...ze is 27) een plezier doen...
Elke keer als ze hier is wilde ze nagels lakken, dus met kerst had ik een tasje gemaakt met 10 essence lakjes, remover,vijl,stickertjes,The usual. Was ze heeeeeeeeeeeeeeeeel blij mee.
Dus ik zeg net tegen haar: Zeg, ik heb nog een hoop lakjes over die ik niet opdoe, Doe ik jou daar een plezier mee? Zegt ze "Nee, want ik draag geen nagellak!!!!!"
Ziet er mooi uit, maar ook hobbeligquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:21 schreef PriemGirl het volgende:
Jeetje wat is deze moeilijk om op foto te zetten (Lees: Wat ben ik een slechte fotografeMoet maar gauw es een paar tuts lezen 'how to photograph your nails')
Anywho...
Eyeko Cosmic polish. In het echt is ie, obvious, veel mooier![]()
[ afbeelding ]
Hij is zwart met een shimmer van rood, groen, blauw, zilver,...
(O ja en scheelt wellicht ook dat ik de foto's met een videocamera maak.. Mijn toestelletje ligt bij canon ter reparatie zucht)
Aaah ok dan!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:29 schreef PriemGirl het volgende:
Je voelt de shimmers zitten, bij de 'naakte' nagellak. Maar een topcoat maakt alles mooi gladNiks hobbeligs dus (zal wellicht ook aan de foto liggen haha).
Vooral als de zon er op zit, zie je verschillende kleuren best goed !
Wauw die groene! Welke is dat??quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:17 schreef Tammymara het volgende:
"show je nagels"heet het toch?
Van onder naar boven, de volgorde zal niet helemaal kloppen maar je ziet wel dat ik luister naar de mensen die altijd roepen dat clean up VOOR de foto hoort
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik dit zie denk ik, Baaaah, die stompjes! Maar euh...Ik heb 25jr tot op het vlees gebeten,en nog verder, dit was voor mijn doen al mega lang!!!
[ afbeelding ]
Die staat al zo lang op mijn lijstje en elke keer als ik ga bestellen dan doe ik hem er niet bijquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:08 schreef Linnie20v het volgende:
ORLY LA Vida Loca.
Denk minder roza en meer fuchsia bij, klote neons altijd
[ afbeelding ]
@ SQ , Waarom heb jij die gorgeous lakjes nu al???
Awesome kleuren btw
Owww, dat pinkie valt helemaal niet zo op hoor! Je hebt nog steeds supermooie handjes!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:08 schreef Linnie20v het volgende:
ORLY LA Vida Loca.
Denk minder roza en meer fuchsia bij, klote neons altijd
[ afbeelding ]
@ SQ , Waarom heb jij die gorgeous lakjes nu al???
Awesome kleuren btw
De meeste herken ik welquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:17 schreef Tammymara het volgende:
Van onder naar boven, de volgorde zal niet helemaal kloppen maar je ziet wel dat ik luister naar de mensen die altijd roepen dat clean up VOOR de foto hoort
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik dit zie denk ik, Baaaah, die stompjes! Maar euh...Ik heb 25jr tot op het vlees gebeten,en nog verder, dit was voor mijn doen al mega lang!!!
[ afbeelding ]
Likez!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:21 schreef PriemGirl het volgende:
Jeetje wat is deze moeilijk om op foto te zetten (Lees: Wat ben ik een slechte fotografeMoet maar gauw es een paar tuts lezen 'how to photograph your nails')
Anywho...
Eyeko Cosmic polish. In het echt is ie, obvious, veel mooier![]()
[ afbeelding ]
Hij is zwart met een shimmer van rood, groen, blauw, zilver,...
(O ja en scheelt wellicht ook dat ik de foto's met een videocamera maak.. Mijn toestelletje ligt bij canon ter reparatie zucht)
In(to) the limelight van China glazequote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:31 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Wauw die groene! Welke is dat??
Leuheuuuuukquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:17 schreef Tammymara het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik een hele mooie lengte persoonlijk, vooral omdat je nagelbedden toch al lang zijnquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:52 schreef P.F. het volgende:
Korte nagels
Beste kleur ooit!!
[ afbeelding ]
Was mijn lange nagels ZO zat..
Wat is jouw blogquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:53 schreef Miezziej het volgende:
[ afbeelding ]
Nfu.Oh 64
Straks ff blogpostje over schrijven
Staat in me profiel dingetje klik-dingetjequote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dit vind ik een hele mooie lengte persoonlijk, vooral omdat je nagelbedden toch al lang zijn. En de kleur staat je ook goed! Sold Out Forever, toch?
[..]
Wat is jouw blog. En mooooi
. Moet ik ook nog eens hebben
.
Dank je wel! En klopt!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dit vind ik een hele mooie lengte persoonlijk, vooral omdat je nagelbedden toch al lang zijn. En de kleur staat je ook goed! Sold Out Forever, toch?
[..]
Wat is jouw blog. En mooooi
. Moet ik ook nog eens hebben
.
Heb ik hier gewoon overheen gekekenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:52 schreef P.F. het volgende:
Korte nagels
Beste kleur ooit!!
[ afbeelding ]
Was mijn lange nagels ZO zat..
Oh jij hebt geen volg dingetjequote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:23 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Staat in me profiel dingetje klik-dingetje![]()
Eigenlijk wilde ik 65, maar die was toen OOS, dus ging voor 64... Maar heb er geen spijt van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |