Cremequote:Op zondag 27 juni 2010 20:03 schreef MinderMutsig het volgende:
In het schemerdonker bij het licht van een kampvuurtje je nagels lakken lijkt een heel goed idee na een kan zelfgemaakte sangria maar laat mij je dan maar uit de droom helpen: het ziet er 's ochtends niet uit!![]()
Heb nu blote nagels en ik weet nog niet wat ik ga lakken zo. Als de eerste poster na mij nu eens een finish noemt en de volgende een kleur dan kom ik een heel eind.
een zomerkleur!!!quote:Op zondag 27 juni 2010 20:03 schreef MinderMutsig het volgende:
In het schemerdonker bij het licht van een kampvuurtje je nagels lakken lijkt een heel goed idee na een kan zelfgemaakte sangria maar laat mij je dan maar uit de droom helpen: het ziet er 's ochtends niet uit!![]()
Heb nu blote nagels en ik weet nog niet wat ik ga lakken zo. Als de eerste poster na mij nu eens een finish noemt en de volgende een kleur dan kom ik een heel eind.
quote:
Dat is toch geen kleur!quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:08 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Ja was leuk! Spontane barbecues.![]()
[..]
Dat is toch geen kleur!
Whehe dat is inderdaad een klein verschilquote:Op zondag 27 juni 2010 19:58 schreef Sharana_LV het volgende:
Voor de 2 holo lakjes + BTW + verzenden ben je bij Nfu oh NL 19,07 kwijt.
Voor de 2 holo lakjes + BTW + verzenden ben je bij viis 19,00 (verzendkosten gedeeld met 4 personen, sharana_lv, bubsel, miss-moana en jij)
Scheelt dus echt niets nu NL korting heeft
Een mooie blauwe creme voor MiMuquote:Op zondag 27 juni 2010 20:10 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Geel (van de zon), of Mooi helder blauw (van het water op een mooi eiland)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:15 schreef Sharana_LV het volgende:
Sorry hoor maar even offtopic:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Katten![]()
Ik hou niet van groen, maar deze is stiekem mooiquote:
Mooi! Ik wil ook graag een groene holo maar kan geen mooie vinden, of nouja ben te kritischquote:
Wat een mooie nagels heb jij, stadsgenootje.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:20 schreef princess-a het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Brievenbuspost!quote:Op zondag 27 juni 2010 20:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe dat is inderdaad een klein verschilmaar dat is op basis van pakketpost?
Fotoooo's!quote:Op zondag 27 juni 2010 20:30 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb nu sinds vrijdag Too Violet op van Color Club.. Wauwieeee wat mooiin de zon echt superholo-ish en glitturs
Wat is die site waar jullie willen bestellen?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Brievenbuspost!Met nfu oh is hij er natuurlijk wel sneller, helemaal als hij gelijk thuis bezorgd wordt
Ik heb de instelling 'add extra hair to fingers' nog niet gevonden op mijn cameraquote:Op zondag 27 juni 2010 20:20 schreef princess-a het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb niet écht harige vingers hoorLigt aan de camera
Ik denk dat alles mat maken en dan daar overheen je tip glanzend maken misschien een stuk makkelijker is?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:59 schreef Empathologica het volgende:
Had net m'n nagels gelakt, tip afgeplakt en de rest mat gelakt. Werd een gigantische faal, maar zonder plakband lakken lukt me niet. Is dat ook gewoon oefening en vaste hand kweken of kan het ook makkelijker?
Tevens tvp hehhe. Nagellakn00b hier.
Agree, en dan je vinger draaien ipv het kwastje.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik denk dat alles mat maken en dan daar overheen je tip glanzend maken misschien een stuk makkelijker is?
Wat lievquote:
Meloenentenen!quote:
Beth's blue van Models Ownquote:Op zondag 27 juni 2010 21:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Meloenentenen!
De consensus lijkt lichtblauw te zijn dus ik ga een lichtblauwe creme lakken. Nu nog uitzoeken welke...
Mooi groen is mooiquote:
Alicequote:Op zondag 27 juni 2010 20:20 schreef princess-a het volgende:
Na mijn enthousiaste bericht vanmiddag was ik net eindelijk in de gelegenheid mn telefoonfoto's te bekijken. Berry camera's zijn verre van brak dus ik heb het zwaar gehad met kiezen. Omdat kiezen niet mijn ding is, kies ik gewoon niet en ga ik jullie schaamteloos Absolutely Alice spammen.![]()
Voor wie denkt dat holo's in de zon echt dé shit zijn (;)) meet; Glitturs!
1 laagje P2 Fancy + 1 laagje Absolutely Alice = Feest!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Hij blijft mooi.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:10 schreef Debsterr het volgende:
Ik plemp lekker nog eens m'n holo neer. Die cuticle remover wil ik ook nog eens hebben, want lemony flutter is voor m'n handen niet geschikt
.
[ afbeelding ]
Ik zie nu pas dat m'n geweldige auto op de achtergrond staat.
[..]
Wat lieven leuk
.
Die staat hier wel voor me samen met Cattitude, Snowcone en nog een paar.quote:
Die is mooi!!quote:
Whieee!! Gaaf!!quote:Op zondag 27 juni 2010 20:20 schreef princess-a het volgende:
Na mijn enthousiaste bericht vanmiddag was ik net eindelijk in de gelegenheid mn telefoonfoto's te bekijken. Berry camera's zijn verre van brak dus ik heb het zwaar gehad met kiezen. Omdat kiezen niet mijn ding is, kies ik gewoon niet en ga ik jullie schaamteloos Absolutely Alice spammen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
How cute!! En dat je het voor elkaar krijgt op je tenen, dat gefriemel!quote:
Mooie holoquote:Op zondag 27 juni 2010 21:10 schreef Debsterr het volgende:
Ik plemp lekker nog eens m'n holo neer. Die cuticle remover wil ik ook nog eens hebben, want lemony flutter is voor m'n handen niet geschikt
.
[ afbeelding ]
Vooral omdat er SV over heen zitquote:Op zondag 27 juni 2010 21:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die is mooi!!![]()
[..]
Whieee!! Gaaf!!
[..]
How cute!! En dat je het voor elkaar krijgt op je tenen, dat gefriemel!
[..]
Mooie holo
Ja, ligt dat aan de zomer joh? Wist ik niet!quote:Op zondag 27 juni 2010 21:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat is het enige voordeel aan de zomer. Je nagels groeien als onkruid.
Ik dacht dat het psychisch was, mijn nagels gaan opeens als een mallequote:Op zondag 27 juni 2010 21:30 schreef MinderMutsig het volgende:
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ligt dat aan de zomer joh? Wist ik niet!
Mwehehe en dat is precies de tijd waarop ik besloten heb ze een stuk korter te vijlenquote:Op zondag 27 juni 2010 21:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Kan prima. Volgende week zijn ze weer lang.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mwehehe en dat is precies de tijd waarop ik besloten heb ze een stuk korter te vijlenMehehe.
Nou, weer wat geleerd!quote:Op zondag 27 juni 2010 21:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Ik gok dat het 'iets' met vitamine D te maken heeft. Haar groeit ook sneller in de zomer.
Nah ik heb een silkie die er volgende week hoe dan ook afgaat.. Die is nu 4 - 5 mm uitgegroeid (!!) en op dit moment is die nagel dan misschien net 2 mm korter dan de rest. Prima lengtequote:Op zondag 27 juni 2010 21:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Kan prima. Volgende week zijn ze weer lang.
Ik heb er in de zomer ook minder moeite mee om bij breuken de hele zooi kort te maken. Het groeit toch veel sneller terug dan in de winter.
Je hebt zojuist je eerste follower gekregenquote:Op zondag 27 juni 2010 21:56 schreef Sharana_LV het volgende:
YEAH! Eerste blogpost gemaaktNou nog followers
Mijn nagels vandaag:
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op zondag 27 juni 2010 22:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je hebt zojuist je eerste follower gekregen
En je 2equote:Op zondag 27 juni 2010 22:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ThanksIk was ook laatst een follower bij jou geworden
Done!quote:Op zondag 27 juni 2010 21:56 schreef Sharana_LV het volgende:
YEAH! Eerste blogpost gemaaktNou nog followers
Mijn nagels vandaag:
[ afbeelding ]
Het is hier geen OUD heurquote:Op zondag 27 juni 2010 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
ZOMG er was lucht onder de silkwrap gekomen waardoor de onderste helft er zo af kwam, helaas ook een stuk toplaag van mijn nagel meegenomen daarbijNu heb ik een half rotte, half gladde nagel. Het wil me maar niet lukken met dat wrappen
Ja, ik ga al teruglezen
Ahw zonde! Dat heb ik ook een keer gehad, toen kwam mn hele silkwrap eraf zetten, met nagellak. Vaag gezicht was datquote:Op zondag 27 juni 2010 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
ZOMG er was lucht onder de silkwrap gekomen waardoor de onderste helft er zo af kwam, helaas ook een stuk toplaag van mijn nagel meegenomen daarbijNu heb ik een half rotte, half gladde nagel. Het wil me maar niet lukken met dat wrappen
Ja, ik ga al teruglezen
zolang je mijn nagels maar mooi vind is het goedquote:Op zondag 27 juni 2010 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb de hele dag op nieuwe schoenen in Blijdorp gelopen met 30 graden dus ben zo gaar als een klontje, heb helemaal geneens zin om terug te lezen dus ik ga gek doen en niet teruglezen omg!
Ik vind Daphs nagels mooi! En die van sjaraantje ook al vind ik wel dat er al genoeg blogs zijn maar goed, wie ben ik![]()
mooi lakkie heurquote:Op zondag 27 juni 2010 21:10 schreef Debsterr het volgende:
.
[ afbeelding ]
Ik zie nu pas dat m'n geweldige auto op de achtergrond staat.
[..]
Wat lieven leuk
.
quote:
Ik moet eigenlijk opnieuw gaan wrappen nu maar ik kom niet van m'n stoel af, ik ben versteendquote:Op zondag 27 juni 2010 22:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ahw zonde! Dat heb ik ook een keer gehad, toen kwam mn hele silkwrap eraf zetten, met nagellak. Vaag gezicht was datNu duw ik mn silkwrap continu aan met een bokkepootje of een orange wood stick, om maar te voorkomen dat er lucht onder komt.. Mn silkie zit nu 4 weken en zit misschien niet zo netjes meer, maar hij functioneert wel nog prima
Mooi, mooi, mooiquote:
Inderdaad een feestje!!quote:Op zondag 27 juni 2010 20:20 schreef princess-a het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
proestquote:Op zondag 27 juni 2010 20:54 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb de instelling 'add extra hair to fingers' nog niet gevonden op mijn camera![]()
Dit is zoooo leukquote:
Snowconequote:Op zondag 27 juni 2010 21:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Meloenentenen!
De consensus lijkt lichtblauw te zijn dus ik ga een lichtblauwe creme lakken. Nu nog uitzoeken welke...
Vind ik juist het enige nadeel aan de zomer (samen met wespen)quote:Op zondag 27 juni 2010 21:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat ziet er gezellig uit!! Beide niet mijn kleuren, maar toch erg leuk om te zien.quote:
Leuk! Ik ben ook bezig een nagellak-verjaardagspakketje te maken voor een vriendin die met nagellakjes gaat beginnen!!quote:Op zondag 27 juni 2010 14:24 schreef Brighteyes het volgende:
Dit is het verjaardags-pakketje voor mijn vriendinnetje. Ben benieuwd wat ze ervan vindt!
[ afbeelding ]
geweldigquote:
ik had gemaild en ze zei dat ik tot 3 via de bus kon aanvinken (1,75 euro )quote:Op zondag 27 juni 2010 19:46 schreef Dzjonka het volgende:
bij nfu nederland kreeg ik ze gewoon door de brivenbus hoor. (3 lakjes)
dat was bij mij ook, dus ik ga morgen lekker naar amsterdamquote:Op zondag 27 juni 2010 18:08 schreef miss--moana het volgende:
Ik wou Lemony Flutter bestellen komt het eindbedrag op 16 euro voor 1 potje...Dat vind ik een beetje TE veel van het goede, maar ik wil het al zoooooo lang proberen.
Mirannie welke lakjes komen dan jou kant op?? Ik hoop voor je dat er veel HTF lakjes bij zitten
quote:
klopt, in de winter was t echt een ramp, ook omdat ik scooter rij (in de koud met blote handen meestal) en mijn nagelriemen gaan ook helemaal naar de maan, nu groeien mijn nagels vrij snel maar nu met warm weer schieten ze wel heel erg de lucht inquote:Op zondag 27 juni 2010 21:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Nope, dat zijn gem en jewelquote:Op zondag 27 juni 2010 22:45 schreef Daph_ het volgende:
Heb jij nu twee Nubar Gems? Of zie ik dat verkeerd?
Wel nice trouwens!
Roze/paars?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:52 schreef mirannie het volgende:
Is trouwens ook totaal niet te zien wat mijn lievelingskleur is
Mooie stash miranniequote:Op zondag 27 juni 2010 22:42 schreef mirannie het volgende:
WARNING: heavy pic spam
Gewoon omdat het zo schatiig is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OPI
[ afbeelding ]
Nubar
[ afbeelding ]
Zoya
[ afbeelding ]
China Glaze
[ afbeelding ]
China Glaze
[ afbeelding ]
LA Girl en Nfu Oh
[ afbeelding ]
Orly
[ afbeelding ]
Color Club, Ozotic, Rimmel, Gosh
[ afbeelding ]
Collistar, Models Own, Milani, Diamond Cosmetics, Sinful Colors, Golden Rose, Claire´s, H&M
[ afbeelding ]
Bijna vergeten, de Manhattan van Linnie
[ afbeelding ]
Basecoats, topcoats, Konad, imageplates, nailart
En ja, ik heb de hele boel al weer uitgezocht, dus er staat ook weer het één en ander in het swap topic voor de liefhebbers
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mooie stash mirannie![]()
als je ooit jouw overbodige opi ds baby's nog weg doet hou ik mij nog steeds bevolen, had je paar dagen geleden ook al pm gestuurd
absoluut geen roze!!quote:
OMG cute! Die blijven veel langer lief klein.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:38 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
CG - QT
Geen spoor van de kat.
Wel puppies gekeken. Was leuk.
[ afbeelding ]
Rechter is de onze.
Mooiquote:Op maandag 28 juni 2010 00:05 schreef Nailoholic het volgende:
Mijn LOL nagels
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oe. de combi baking soda+citroensap doet al iets goedquote:Op zondag 27 juni 2010 23:49 schreef Aurelyx het volgende:
mijn nagels zijn blauw6 van de 10 althans, die andere 4 zijn het welbekende geel
![]()
Ze zijn allemaal: BC, CMIYN, CMIYN, SV,
Na 3 dagen: + CMIYN en 6 van de 10 nog eens een SV er bovenop (geloof ik). geeft wel stevige nagels![]()
maar SV.. wat doe je me aan!!!!![]()
![]()
whhelp!
Ik had je zaterdag al PM gestuurd toen je zei dat je waarschijnlijk die babys weg ging doenquote:Op zondag 27 juni 2010 23:03 schreef mirannie het volgende:
[..]
Heb die hele PM niet gehad... zijn net verkocht aan Lindythe. Had namelijk in totaal wel 10 baby´s en nog orly baby´s. Heb daar een totaal prijs van gemaakt en verkocht dus...
pupjesquote:Op zondag 27 juni 2010 23:38 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
CG - QT
Geen spoor van de kat.
Wel puppies gekeken. Was leuk.
[ afbeelding ]
Rechter is de onze.
quote:Goedemorgen Suzanne,
Ik neem vanmorgen nog even telefonisch contact met u op.
Dan kan ik het makkelijker uitleggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |