Ja, was toen zo ongeveer thuis.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:20 schreef Loqi het volgende:
Wat veel mooie fotoste veel om allemaal op te reageren maar
![]()
Mijne van vandaag:
[ afbeelding ]
Orly Fantasea
Oew lijkt me wel super spul! Maar voor 1 flesje een beetje te veel qua extra kosten...maar even wachten dan nogquote:Op zondag 27 juni 2010 14:54 schreef Kleintje19 het volgende:
orly fantasea![]()
voor de dames die over die cuticle remover meer wilde weten:
http://lostinaspotlessmind.com/2010/06/16/nfu-oh-cuticle-remover/
http://www.lacquerized.com/2010/05/how-to-happy-cuticles.html
http://neverendingobsessi(...)cuticle-remover.html
mijn nagelriemen zien er nu nog uit zoals ze er bij lacquerized in t begin eruit zagen, ook ik duwde ze naar beneden, maakte ze los en knipte ze dan afik wist niet dat dat kwaad kon.. maar ben dus heel benieuwd naar dit product, de meeste zijn er echt ontzettend enthousiast over.
Nee, idd, de duochrome is matig, maar hij is toch wel heel mooi hoor! Het geeft een beetje een bladgoud (maar dan meer brons) effect.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:35 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik heb ´m ook nog steeds op![]()
@ Kleintje
Mooie kleurtjes uitgezochtVan holo´s (en duochromes) krijg ik nooit genoeg
@ Ooi
Mooi kleurtje ook!! Heb ´m nog untried liggen. Vind de duochrome een beetje matig... twijfel nog of het een blijvertje is. Heb andere duochromes in vergelijkbare kleuren die veel meer duochromig zijn
SPOILERfilmpje van mijn dochter d´r paardrijwedstrijd van vanmorgen. ze is 7de geworden, heel keurig, want ze heeft niet echt super goed gereden voor haar doen.
quote:Op zondag 27 juni 2010 15:54 schreef mirannie het volgende:
Zo, nog maar een keer DS Diamond op de foto. Hij blijft in het echt veel mooier, maar heb gewoon geen betere camera...
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, cool filmpje. Ze zit alleen in het begin op het verkeerde been....![]()
Ja, vast wel, zoveel verstand heb ik er echt niet vanquote:Op zondag 27 juni 2010 16:03 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Haha, cool filmpje. Ze zit alleen in het begin op het verkeerde been....
quote:Op zondag 27 juni 2010 17:47 schreef princess-a het volgende:
Ik lig nu in de tuin met absolutely alice op mn nagels. Komt mn mama net naar buiten; Aaaaank! Kijk nou, je nagels houden een feestjeheb heeel veel fotos gemaakt met mn Berry dus die ga ik straks posten, maar eerst nog even verder genieten
Ik kan me voorstellen dat het er erg schitterend uitziet in de zon! Ben benieuwd naar je foto's.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:47 schreef princess-a het volgende:
Ik lig nu in de tuin met absolutely alice op mn nagels. Komt mn mama net naar buiten; Aaaaank! Kijk nou, je nagels houden een feestjeheb heeel veel fotos gemaakt met mn Berry dus die ga ik straks posten, maar eerst nog even verder genieten
Hihi, het is nog niet onderweg hoor, die vrouw moet ze eerst nog kopen. Kan wel even een paar weekjes overheen gaan, ze had het namelijk al over zo´n 5 verschillende winkels waar ze heen moestquote:Op zondag 27 juni 2010 18:08 schreef miss--moana het volgende:
Ik wou Lemony Flutter bestellen komt het eindbedrag op 16 euro voor 1 potje...Dat vind ik een beetje TE veel van het goede, maar ik wil het al zoooooo lang proberen.
Mirannie welke lakjes komen dan jou kant op?? Ik hoop voor je dat er veel HTF lakjes bij zitten
Ik MOET hem dus ookquote:Op zondag 27 juni 2010 18:46 schreef Daph_ het volgende:
Over de Nfu Oh Cuticle Remover; ik heb 'm ook en hij werkt als een tierelier! Mijn nagelriemen zien er stukken beter uit sinds ik dat gebruik (ik gebruikte hiervoor de cuticle treatment van OPI). Verwijdert alle dode deeltjes, of snotjes zoals mn vriendin ze noemtEn met zo'n flesje doe je heeeeel lang.. Ik gebruik m twee keer per week, heb m nu 3 maanden geloof ik en je ziet niet eens echt dat er wat uit is
Ik smeer royaal met het kwastje de cuticle remover op mijn nagelriemen van twee nagels (als ik alles doe, is het al ingetrokken terwijl ik bij mn pink komquote:Op zondag 27 juni 2010 18:53 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe werkt dat dan? Gewoon opsmeren en that's it?Ik heb daar echt geen verstand van, haal ze nu niet weg zeg maar.
Mijn vriendinnetje was helemaal happy!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 juni 2010 19:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet even gal spugen hoorAh wat balen! Wat zijn er toch asociale mensen op de wereldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik het goed snap is dat spul er dus voor als je nagelriemen een beetje aan je nagel zijn vastgegroeid?quote:Op zondag 27 juni 2010 18:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik smeer royaal met het kwastje de cuticle remover op mijn nagelriemen van twee nagels (als ik alles doe, is het al ingetrokken terwijl ik bij mn pink kom), dat laat ik een paar seconden zitten en dan haal ik het eraf met de achterkant van een bokkenpootje. Als ik het eraf heb gehaald dan duw ik mijn nagelriemen zachtjes terug met het zachte deel van het bokkenpootje.. Dat is alles eigenlijk!
Ik heb er zo een:
[ afbeelding ]
Zit er geen Lush winkel bij jou in de buurt? Ik haal het hier in de winkel namelijk voor 10 euro.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:08 schreef miss--moana het volgende:
Ik wou Lemony Flutter bestellen komt het eindbedrag op 16 euro voor 1 potje...Dat vind ik een beetje TE veel van het goede, maar ik wil het al zoooooo lang proberen.
Mirannie welke lakjes komen dan jou kant op?? Ik hoop voor je dat er veel HTF lakjes bij zitten
mamma's zijn echtquote:Op zondag 27 juni 2010 17:47 schreef princess-a het volgende:
Ik ben er blij mee, maar heb niet het idee dat ik er nu echt zoveel vanaf haal?! Bij mijn teennagels zag ik het wel hoor, daar kon ik een heleboel dode velletjes ed ervan schrapen, maar bij mijn vingernagels blijkt het mee te vallen.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:54 schreef Kleintje19 het volgende:
orly fantasea![]()
voor de dames die over die cuticle remover meer wilde weten:
http://lostinaspotlessmind.com/2010/06/16/nfu-oh-cuticle-remover/
http://www.lacquerized.com/2010/05/how-to-happy-cuticles.html
http://neverendingobsessi(...)cuticle-remover.html
mijn nagelriemen zien er nu nog uit zoals ze er bij lacquerized in t begin eruit zagen, ook ik duwde ze naar beneden, maakte ze los en knipte ze dan afik wist niet dat dat kwaad kon.. maar ben dus heel benieuwd naar dit product, de meeste zijn er echt ontzettend enthousiast over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |