abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 juni 2010 @ 14:32:30 #251
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_83357619
quote:
Op zondag 27 juni 2010 05:08 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Ja hoor, komt zij ook nog effe
Ja, was toen zo ongeveer thuis.
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:20 schreef Loqi het volgende:
Wat veel mooie fotos te veel om allemaal op te reageren maar
Mijne van vandaag:
[ afbeelding ]
Orly Fantasea

En whahaha, french failicure voor mij.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_83358375
orly fantasea

voor de dames die over die cuticle remover meer wilde weten:

http://lostinaspotlessmind.com/2010/06/16/nfu-oh-cuticle-remover/

http://www.lacquerized.com/2010/05/how-to-happy-cuticles.html

http://neverendingobsessi(...)cuticle-remover.html

mijn nagelriemen zien er nu nog uit zoals ze er bij lacquerized in t begin eruit zagen, ook ik duwde ze naar beneden, maakte ze los en knipte ze dan af ik wist niet dat dat kwaad kon.. maar ben dus heel benieuwd naar dit product, de meeste zijn er echt ontzettend enthousiast over.
pi_83359346
Ben inderdaad ook heel benieuwd naar die cuticle remover. Bij een volgende bestelling Nfu Oh gaat ie ook zeker in mijn mandje
  zondag 27 juni 2010 @ 15:28:52 #254
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_83359471
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:54 schreef Kleintje19 het volgende:
orly fantasea

mijn nagelriemen zien er nu nog uit zoals ze er bij lacquerized in t begin eruit zagen, ook ik duwde ze naar beneden, maakte ze los en knipte ze dan af ik wist niet dat dat kwaad kon.. maar ben dus heel benieuwd naar dit product, de meeste zijn er echt ontzettend enthousiast over.
Oew lijkt me wel super spul! Maar voor 1 flesje een beetje te veel qua extra kosten...maar even wachten dan nog
pi_83359512
quote:
Op zondag 27 juni 2010 12:35 schreef mirannie het volgende:

[..]

Ik heb ´m ook nog steeds op

@ Kleintje
Mooie kleurtjes uitgezocht Van holo´s (en duochromes) krijg ik nooit genoeg

@ Ooi
Mooi kleurtje ook!! Heb ´m nog untried liggen. Vind de duochrome een beetje matig... twijfel nog of het een blijvertje is. Heb andere duochromes in vergelijkbare kleuren die veel meer duochromig zijn
Nee, idd, de duochrome is matig, maar hij is toch wel heel mooi hoor! Het geeft een beetje een bladgoud (maar dan meer brons) effect.

Ik ben net terug van het strand (woon er lekker dichtbij ) en heb eindelijk een beetje kleur opgedaan. En volgens mij be ik niet echt verbrand, dus dat is perfect!!
pi_83360287
Zo, nog maar een keer DS Diamond op de foto. Hij blijft in het echt veel mooier, maar heb gewoon geen betere camera...
SPOILER
filmpje van mijn dochter d´r paardrijwedstrijd van vanmorgen. ze is 7de geworden, heel keurig, want ze heeft niet echt super goed gereden voor haar doen.
pi_83360689
quote:
Op zondag 27 juni 2010 15:54 schreef mirannie het volgende:
Zo, nog maar een keer DS Diamond op de foto. Hij blijft in het echt veel mooier, maar heb gewoon geen betere camera...
[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, cool filmpje. Ze zit alleen in het begin op het verkeerde been....
pi_83360862
Ik ben er weer, heb vanochtend naar schiphol gebracht
Even terug gelezen, nog bedankt voor de reacties op m'n nagels!

princess-a, da's een mooie blauw zo inderdaad!

Lindytje, erg mooie lak, en hij staat je goed, netjes gelakt ook

m@x, Mad staat hier untried dankzij RenRen, ziet er leuk uit En RP

Ooi86, niet helemaal mijn kleur, maar vind um toch wel wat hebben

Kleintje19, hele goeie faal Staat zo op m'n wishlist, alleen dan de paarse ipv blauw.

Debsterr en mirannie, hij's mooi

Loqi, oeh die staat je tof! Die lak en Zoya Adina lijken bij mij voornamelijk groen/oranje, niet zo mooi paars helaas.

Brighteyes, wat een leuk kado!
pi_83361633
quote:
Op zondag 27 juni 2010 16:03 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Haha, cool filmpje. Ze zit alleen in het begin op het verkeerde been....
Ja, vast wel, zoveel verstand heb ik er echt niet van haha.

Het was ook niet haar beste wedstrijd. 3 weken geleden moest ze F3-1B rijden, toen reed ze beter vond ik. Ze had toen wel iets minder punten, maar een erg strenge jury. Nou ja, op naar proefje F4
pi_83365585
Ik lig nu in de tuin met absolutely alice op mn nagels. Komt mn mama net naar buiten; Aaaaank! Kijk nou, je nagels houden een feestje heb heeel veel fotos gemaakt met mn Berry dus die ga ik straks posten, maar eerst nog even verder genieten
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_83365835
I´m happy!! Iemand gevonden die nagellakjes voor mij wil zoeken en verzamelen in de VS. Ik had haar een lijstje gestuurd en binnen een paar uurtjes kreeg ik weer mail terug dat ze bijna alles wel wist te vinden ongelofelijk!!
quote:
Op zondag 27 juni 2010 17:47 schreef princess-a het volgende:
Ik lig nu in de tuin met absolutely alice op mn nagels. Komt mn mama net naar buiten; Aaaaank! Kijk nou, je nagels houden een feestje heb heeel veel fotos gemaakt met mn Berry dus die ga ik straks posten, maar eerst nog even verder genieten
te grappig!! Ik zie het al voor me dat mijn moeder dat ineens tegen mij zegt, dan pies ik pas echt in mijn broek van het lachen.
  zondag 27 juni 2010 @ 18:08:24 #262
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_83366366
Ik wou Lemony Flutter bestellen komt het eindbedrag op 16 euro voor 1 potje... Dat vind ik een beetje TE veel van het goede, maar ik wil het al zoooooo lang proberen.

Mirannie welke lakjes komen dan jou kant op?? Ik hoop voor je dat er veel HTF lakjes bij zitten
  zondag 27 juni 2010 @ 18:14:07 #263
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_83366543
quote:
Ik kan me voorstellen dat het er erg schitterend uitziet in de zon! Ben benieuwd naar je foto's.

Hopelijk vind ik mijn kaartje van mijn fotocamera snel. Want heb me bedacht dat ik erg weinig foto's hier post en ik wil erg graag foto's maken van me nagellak verzameling zodat jullie kunnen zien wat er allemaal aangericht wordt door dit forum
pi_83367428
quote:
Op zondag 27 juni 2010 18:08 schreef miss--moana het volgende:
Ik wou Lemony Flutter bestellen komt het eindbedrag op 16 euro voor 1 potje... Dat vind ik een beetje TE veel van het goede, maar ik wil het al zoooooo lang proberen.

Mirannie welke lakjes komen dan jou kant op?? Ik hoop voor je dat er veel HTF lakjes bij zitten
Hihi, het is nog niet onderweg hoor, die vrouw moet ze eerst nog kopen. Kan wel even een paar weekjes overheen gaan, ze had het namelijk al over zo´n 5 verschillende winkels waar ze heen moest
Maar zodra er iets onderweg is, zal ik het posten.
pi_83367649
Over de Nfu Oh Cuticle Remover; ik heb 'm ook en hij werkt als een tierelier! Mijn nagelriemen zien er stukken beter uit sinds ik dat gebruik (ik gebruikte hiervoor de cuticle treatment van OPI). Verwijdert alle dode deeltjes, of snotjes zoals mn vriendin ze noemt En met zo'n flesje doe je heeeeel lang.. Ik gebruik m twee keer per week, heb m nu 3 maanden geloof ik en je ziet niet eens echt dat er wat uit is
pi_83367695
quote:
Op zondag 27 juni 2010 18:46 schreef Daph_ het volgende:
Over de Nfu Oh Cuticle Remover; ik heb 'm ook en hij werkt als een tierelier! Mijn nagelriemen zien er stukken beter uit sinds ik dat gebruik (ik gebruikte hiervoor de cuticle treatment van OPI). Verwijdert alle dode deeltjes, of snotjes zoals mn vriendin ze noemt En met zo'n flesje doe je heeeeel lang.. Ik gebruik m twee keer per week, heb m nu 3 maanden geloof ik en je ziet niet eens echt dat er wat uit is
Ik MOET hem dus ook
  zondag 27 juni 2010 @ 18:53:34 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83367883
Hoe werkt dat dan? Gewoon opsmeren en that's it? Ik heb daar echt geen verstand van, haal ze nu niet weg zeg maar.

Mijn vriendinnetje was helemaal happy!
pi_83367974
quote:
Op zondag 27 juni 2010 18:53 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe werkt dat dan? Gewoon opsmeren en that's it? Ik heb daar echt geen verstand van, haal ze nu niet weg zeg maar.

Mijn vriendinnetje was helemaal happy!
Ik smeer royaal met het kwastje de cuticle remover op mijn nagelriemen van twee nagels (als ik alles doe, is het al ingetrokken terwijl ik bij mn pink kom ), dat laat ik een paar seconden zitten en dan haal ik het eraf met de achterkant van een bokkenpootje. Als ik het eraf heb gehaald dan duw ik mijn nagelriemen zachtjes terug met het zachte deel van het bokkenpootje.. Dat is alles eigenlijk!

Ik heb er zo een:

pi_83368096
Ik moet even gal spugen hoor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_83368175
quote:
Op zondag 27 juni 2010 19:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet even gal spugen hoor
SPOILER
Ah wat balen! Wat zijn er toch asociale mensen op de wereld
pi_83368291
quote:
Op zondag 27 juni 2010 18:47 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Ik MOET hem dus ook
Same here! Misschien maar weer een nfu oh bestelling doen
pi_83368328
quote:
Op zondag 27 juni 2010 18:57 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ik smeer royaal met het kwastje de cuticle remover op mijn nagelriemen van twee nagels (als ik alles doe, is het al ingetrokken terwijl ik bij mn pink kom ), dat laat ik een paar seconden zitten en dan haal ik het eraf met de achterkant van een bokkenpootje. Als ik het eraf heb gehaald dan duw ik mijn nagelriemen zachtjes terug met het zachte deel van het bokkenpootje.. Dat is alles eigenlijk!

Ik heb er zo een:

[ afbeelding ]
Als ik het goed snap is dat spul er dus voor als je nagelriemen een beetje aan je nagel zijn vastgegroeid?
pi_83368335
quote:
Op zondag 27 juni 2010 18:08 schreef miss--moana het volgende:

Zit er geen Lush winkel bij jou in de buurt? Ik haal het hier in de winkel namelijk voor 10 euro.
Wil best voor je versturen ..
pi_83368365
quote:
mamma's zijn echt
pi_83368417
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:54 schreef Kleintje19 het volgende:
orly fantasea

Ik ben er blij mee, maar heb niet het idee dat ik er nu echt zoveel vanaf haal?! Bij mijn teennagels zag ik het wel hoor, daar kon ik een heleboel dode velletjes ed ervan schrapen, maar bij mijn vingernagels blijkt het mee te vallen.
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')