Leuk! Ik ben ook bezig een nagellak-verjaardagspakketje te maken voor een vriendin die met nagellakjes gaat beginnen!!quote:Op zondag 27 juni 2010 14:24 schreef Brighteyes het volgende:
Dit is het verjaardags-pakketje voor mijn vriendinnetje. Ben benieuwd wat ze ervan vindt!
[ afbeelding ]
geweldigquote:
ik had gemaild en ze zei dat ik tot 3 via de bus kon aanvinken (1,75 euro )quote:Op zondag 27 juni 2010 19:46 schreef Dzjonka het volgende:
bij nfu nederland kreeg ik ze gewoon door de brivenbus hoor. (3 lakjes)
dat was bij mij ook, dus ik ga morgen lekker naar amsterdamquote:Op zondag 27 juni 2010 18:08 schreef miss--moana het volgende:
Ik wou Lemony Flutter bestellen komt het eindbedrag op 16 euro voor 1 potje...Dat vind ik een beetje TE veel van het goede, maar ik wil het al zoooooo lang proberen.
Mirannie welke lakjes komen dan jou kant op?? Ik hoop voor je dat er veel HTF lakjes bij zitten
quote:
klopt, in de winter was t echt een ramp, ook omdat ik scooter rij (in de koud met blote handen meestal) en mijn nagelriemen gaan ook helemaal naar de maan, nu groeien mijn nagels vrij snel maar nu met warm weer schieten ze wel heel erg de lucht inquote:Op zondag 27 juni 2010 21:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat is het enige voordeel aan de zomer. Je nagels groeien als onkruid.
Nope, dat zijn gem en jewelquote:Op zondag 27 juni 2010 22:45 schreef Daph_ het volgende:
Heb jij nu twee Nubar Gems? Of zie ik dat verkeerd?
Wel nice trouwens!
Roze/paars?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:52 schreef mirannie het volgende:
Is trouwens ook totaal niet te zien wat mijn lievelingskleur is
Mooie stash miranniequote:Op zondag 27 juni 2010 22:42 schreef mirannie het volgende:
WARNING: heavy pic spam
Gewoon omdat het zo schatiig is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OPI
[ afbeelding ]
Nubar
[ afbeelding ]
Zoya
[ afbeelding ]
China Glaze
[ afbeelding ]
China Glaze
[ afbeelding ]
LA Girl en Nfu Oh
[ afbeelding ]
Orly
[ afbeelding ]
Color Club, Ozotic, Rimmel, Gosh
[ afbeelding ]
Collistar, Models Own, Milani, Diamond Cosmetics, Sinful Colors, Golden Rose, Claire´s, H&M
[ afbeelding ]
Bijna vergeten, de Manhattan van Linnie
[ afbeelding ]
Basecoats, topcoats, Konad, imageplates, nailart
En ja, ik heb de hele boel al weer uitgezocht, dus er staat ook weer het één en ander in het swap topic voor de liefhebbers
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mooie stash mirannie![]()
als je ooit jouw overbodige opi ds baby's nog weg doet hou ik mij nog steeds bevolen, had je paar dagen geleden ook al pm gestuurd
absoluut geen roze!!quote:
OMG cute! Die blijven veel langer lief klein.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:38 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
CG - QT
Geen spoor van de kat.
Wel puppies gekeken. Was leuk.
[ afbeelding ]
Rechter is de onze.
Mooiquote:Op maandag 28 juni 2010 00:05 schreef Nailoholic het volgende:
Mijn LOL nagels
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oe. de combi baking soda+citroensap doet al iets goedquote:Op zondag 27 juni 2010 23:49 schreef Aurelyx het volgende:
mijn nagels zijn blauw6 van de 10 althans, die andere 4 zijn het welbekende geel
![]()
Ze zijn allemaal: BC, CMIYN, CMIYN, SV,
Na 3 dagen: + CMIYN en 6 van de 10 nog eens een SV er bovenop (geloof ik). geeft wel stevige nagels![]()
maar SV.. wat doe je me aan!!!!![]()
![]()
whhelp!
Ik had je zaterdag al PM gestuurd toen je zei dat je waarschijnlijk die babys weg ging doenquote:Op zondag 27 juni 2010 23:03 schreef mirannie het volgende:
[..]
Heb die hele PM niet gehad... zijn net verkocht aan Lindythe. Had namelijk in totaal wel 10 baby´s en nog orly baby´s. Heb daar een totaal prijs van gemaakt en verkocht dus...
pupjesquote:Op zondag 27 juni 2010 23:38 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
CG - QT
Geen spoor van de kat.
Wel puppies gekeken. Was leuk.
[ afbeelding ]
Rechter is de onze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |