Ja hoor, komt zij ook nog effequote:Op zondag 27 juni 2010 03:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat, collectief zat?
Mooie nagels leute!
Oh dat zou heel fijn zijnquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:44 schreef Juud- het volgende:
[..]
Thanks, ik ga het proberenOver pipet: ik heb er nog 1 liggen die ik nooit gebruik, zo'n laboratoriumding. Ik kan 'm je opsturen als je wilt.
M@x: allebei de kleuren staan je heel mooi zeg!
Netjes gelaktquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:22 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
We'll always have Paris Suede
Zeker een mooi kleurtje!quote:Op zondag 27 juni 2010 10:35 schreef Ooi86 het volgende:
Oeeeh, ik heb een mooi kleurtje op mijn nagels!
Color club Wild and Willing
[ afbeelding ]
's avond bij de lamp
[ afbeelding ]
In gewoon licht
Echt een hele mooie kleur bestaande uit brons, geel/oranje en roze.
Zat er geen pipetje bij je verdunner? Of heb je geen Seche Restorequote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Andere vraag, waar scoor je een pipet? Want m'n SV is dus NU al te dik aan het worden, ik heb wel verdunner maar dat is een grote fles.. en kan dus niet ingieten!
Nee ik heb zo'n grote fles van de groothandelquote:Op zondag 27 juni 2010 10:58 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Zat er geen pipetje bij je verdunner? Of heb je geen Seche Restore
Wat voor leuks heb je besteld??quote:Op zondag 27 juni 2010 11:58 schreef Kleintje19 het volgende:
zag weer veel mooisik heb net besteld bij nfu-oh
*doet blij dansje*
ik vond dat ik dat wel verdiend had nadat gisteren mijn nagel scheurde
mooi kleuren! vooral die rozequote:Op zondag 27 juni 2010 12:06 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 juni 2010 10:35 schreef Ooi86 het volgende:
Oeeeh, ik heb een mooi kleurtje op mijn nagels!
Color club Wild and Willing
[ afbeelding ]
's avond bij de lamp
[ afbeelding ]
In gewoon licht
Echt een hele mooie kleur bestaande uit brons, geel/oranje en roze.
Ik heb ´m ook nog steeds opquote:
Dankje! Erg leuk om nu die wielen te hebben. Het is wel een avondje werk geweest maar dat was het waardquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Leuke stash hoor!
[..]
Gezellige tenen.
Manhattan rood op de tenen en OPI DS Diamond op de vingers. Ik geloof dat ik rood toch wel het mooist vind voor m'n tenen. Had Over the Taupe op maar dat was een beetje.. viezig? En blauw staat niet bij alle slippers/schoenen.. groen lijkt me sowieso niets en wat heb je dan nog? Roze? Dat is wel leuk
.
Tweemaal OPI DS Diamondquote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:22 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
We'll always have Paris Suede
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zou het dopje, losgedraaid, een nachtje laten zitten.
Andere vraag, waar scoor je een pipet? Want m'n SV is dus NU al te dik aan het worden, ik heb wel verdunner maar dat is een grote fles.. en kan dus niet ingieten!
dank je welquote:Op zondag 27 juni 2010 14:24 schreef Brighteyes het volgende:
Loqi, wat mooi!
[..]
En deze vind ik echt helemaal!
Dit is het verjaardags-pakketje voor mijn vriendinnetje. Ben benieuwd wat ze ervan vindt!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |