Bahquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar hij kan dus niet naar buitenDat is een beetje de issue. En zo wel kan hij overal zijn, want hij kent het niet. En ik kan niet in alle tuinen
[ afbeelding ]
Fiercely Fiona weer, in het daglicht, weinig direct zonlicht vandaag.
[ afbeelding ]
Leuke stash hoor!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:10 schreef Mss het volgende:
Allereerst, een overzichtsfoto van mijn stash. Hij is inmiddels goed gegroeid
[ afbeelding ]
Het eerste wiel, alle roze lakken:
[ afbeelding ]
Rood:
[ afbeelding ]
Paars:
[ afbeelding ]
Blauw:
[ afbeelding ]
Groen:
[ afbeelding ]
Bruin:
[ afbeelding ]
Zilver
[ afbeelding ]
Zwart:
[ afbeelding ]
Wit/Beige/Goud/Koraal/Geel
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:15 schreef Miss_V het volgende:
Wat een mooie nageltjes allemaal! Jullie gaan zo rap dat ik niet altijd bij ben met antwoorden, maar bewonder wel graag alle moois hier.
Heb vandaag mijn handen en voeten weer eens van iets gezelligs voorzien.
op de handen: schokking blue van Max met de striper bewerkt. Ben sinds het wk helemaal in de rood wit blauw stemming![]()
[ afbeelding ]
De voetjes hebben bloody mary to go met stickertjes uit Spanje
[ afbeelding ]
Tot snel weerGezellige tenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Manhattan rood op de tenen en OPI DS Diamond op de vingers. Ik geloof dat ik rood toch wel het mooist vind voor m'n tenen. Had Over the Taupe op maar dat was een beetje.. viezig? En blauw staat niet bij alle slippers/schoenen.. groen lijkt me sowieso niets en wat heb je dan nog? Roze? Dat is wel leuk
.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Zou het dopje, losgedraaid, een nachtje laten zittenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:50 schreef Juud- het volgende:
Meiden, ik heb een vraagje.. Ik heb een (onverdunde) topcoat die ik te dun/waterig vind. Hoe krijg ik 'm wat stroperiger? Helpt het om het potje een tijdje (en hoe lang dan) open te laten staan..?
Drogist als kruidvat, etos, da, enz.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zou het dopje, losgedraaid, een nachtje laten zitten.
Andere vraag, waar scoor je een pipet? Want m'n SV is dus NU al te dik aan het worden, ik heb wel verdunner maar dat is een grote fles.. en kan dus niet ingieten!
Nee, helaasquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:54 schreef Empathologica het volgende:
Ken je niemand die in een lab werkt die een paar plastic pipetjes voor je kan scoren?
Volgens mij kun je die heel makkelijk bij de apotheek halenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Andere vraag, waar scoor je een pipet? Want m'n SV is dus NU al te dik aan het worden, ik heb wel verdunner maar dat is een grote fles.. en kan dus niet ingieten!
de drogist heeft dat wel, wij verkopen ze voor 40 cent geloof ikquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Da's een mooie combi zoquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
de drogist heeft dat wel, wij verkopen ze voor 40 cent geloof ik
Ik kan eindelijk Fancy van mn (lánge) untried lijst afhalen
[ afbeelding ]
Heb hem gebruikt als onderlaag voor Absolutely Alice, die in het echt heeeel mooi diepblauw is nu![]()
[ afbeelding ]
Wow!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
de drogist heeft dat wel, wij verkopen ze voor 40 cent geloof ik
Ik kan eindelijk Fancy van mn (lánge) untried lijst afhalen
[ afbeelding ]
Heb hem gebruikt als onderlaag voor Absolutely Alice, die in het echt heeeel mooi diepblauw is nu![]()
[ afbeelding ]
Thanks, ik ga het proberenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Iets mejt Jpanse versie geloof ik..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:54 schreef Sharana_LV het volgende:
Weet iemand of er verschil is tussen de 2 DS Jewel die op de site van TD te koop zijn? Ze hebben namelijk wel andere nummers..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |