abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83333717
Heb vandaag mijn ds mini's binnen gekregen. Die had ik eigenlijk gekocht voor de swapdoos, maar zijn dus te laat binnen gekomen. Weet nog niet wat ik ermee ga doen. Reflection zit er trouwens ook in, maar dat is dus absoluut mijn kleur niet.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 19:31:12 #177
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_83333741
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 19:30 schreef mirannie het volgende:
Heb vandaag mijn ds mini's binnen gekregen. Die had ik eigenlijk gekocht voor de swapdoos, maar zijn dus te laat binnen gekomen. Weet nog niet wat ik ermee ga doen. Reflection zit er trouwens ook in, maar dat is dus absoluut mijn kleur niet.
oh hai
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_83333772
Daph_Renren: onze kater gaat regelmatig weg, max 3 dagen. Wij merkten dat ons beestje 's ochtends tussen 4 en 6 buiten was op die dagen (dat waren ook meestal de tijdstippen waarop ie verdween of verscheen).Voor de rest zal ie wel lekker bij iemand thuis hebben gezeten of onder een bosje of zo .
Ik zou morgenvroeg rond die tijd buiten met wat eten op zoek gaan. Doe rustig en gebruik vooral je oren, want die van ons snappen er niets van als ze je tegen komen op een vreemde plek buiten..

Ow en voor de rest coole lakjes! Ik moet nog steeds mn foto'tjes op mn pc zetten en verkleinen. Ik lui

[ Bericht 0% gewijzigd door Aurelyx op 26-06-2010 20:10:48 ]
pi_83333791
quote:
welke zijn er nog meer waar je vanaf wilt?

Reflectin is qua holoėrigheid zoals Extravagance, het is wel glitterig en wel een kleur met diepgang, maar holo vind ik het persoonlijk niet.
I had a signature once. It was awful.
pi_83333835
quote:
Hi!

Welke mini's heb je?
pi_83333882
quote:
Original?
pi_83333921
haha nou mirannie daar kom je wel vanaf hoor
pi_83333945
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 19:32 schreef Aurelyx het volgende:
Daph_: onze kater gaat regelmatig weg, max 3 dagen. Wij merkten dat ons beestje 's ochtends tussen 4 en 6 buiten was op die dagen (dat waren ook meestal de tijdstippen waarop ie verdween of verscheen).Voor de rest zal ie wel lekker bij iemand thuis hebben gezeten of onder een bosje of zo .
Ik zou morgenvroeg rond die tijd buiten met wat eten op zoek gaan. Doe rustig en gebruik vooral je oren, want die van ons snappen er niets van als ze je tegen komen op een vreemde plek buiten..

Ow en voor de rest coole lakjes! Ik moet nog steeds mn foto'tjes op mn pc zetten en verkleinen. Ik lui
Renrens kat is weg..
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_83333958
@ Mirannie, mocht er onverhoopt Glamour bij zitten dan wil ik die !!
God, net of die er bij zit LOL
pi_83334020

Sharkies

Volgens mij zo uit mijn hoofd (ben niet thuis) reflection, extravagance, coronation, classic en nail envy. De laatste 2 hou ik denk ik zelf... extravagance en coronation heb ik al in het groot, dus die mogen sowieso weg en reflection dus ook. Misschien bewaar ik ze ook wel tot de volgende keer dat ik de doos krijg. Zou ook niet weten wat ik ervoor moet vragen aangezien ze nogal tiny zijn... Zit me net te bedenken dat ik wel veel tiny's nu heb... misschien alle tiny's tegelijk swappen ofzo, I don't know yet
pi_83334224
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 19:41 schreef mirannie het volgende:

Sharkies

Volgens mij zo uit mijn hoofd (ben niet thuis) reflection, extravagance, coronation, classic en nail envy. De laatste 2 hou ik denk ik zelf... extravagance en coronation heb ik al in het groot, dus die mogen sowieso weg en reflection dus ook. Misschien bewaar ik ze ook wel tot de volgende keer dat ik de doos krijg. Zou ook niet weten wat ik ervoor moet vragen aangezien ze nogal tiny zijn... Zit me net te bedenken dat ik wel veel tiny's nu heb... misschien alle tiny's tegelijk swappen ofzo, I don't know yet
Ik heb wel interesse!
pi_83334301
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 19:39 schreef Linnie20v het volgende:
@ Mirannie, mocht er onverhoopt Glamour bij zitten dan wil ik die !!
God, net of die er bij zit LOL
Ga je me nou vertellen dat ik iets heb, wat jij nog niet hebt?? Ik haal steeds mijn inspiratie van jouw blog, hahaha. Maar helaas, nee, geen baby Glamour
pi_83334307
quote:
Daph_: onze kater gaat regelmatig weg, max 3 dagen. Wij merkten dat ons beestje 's ochtends tussen 4 en 6 buiten was op die dagen (dat waren ook meestal de tijdstippen waarop ie verdween of verscheen).Voor de rest zal ie wel lekker bij iemand thuis hebben gezeten of onder een bosje of zo .
Mijn poezel is ook al bijna 4 dagen foetsie Waarom lopen die beesten met warm weer weg Terwijl het binnen koeler is dan buiten!
pi_83334546
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 19:51 schreef mirannie het volgende:

[..]

Ga je me nou vertellen dat ik iets heb, wat jij nog niet hebt?? Ik haal steeds mijn inspiratie van jouw blog, hahaha. Maar helaas, nee, geen baby Glamour
Zo heel veel heb ik heul niet hoor
Ik zit net aan 150 geloof ik !! Zonder topcoats, Konad, Frankens etc.

Glamour moet ik nog altijd aan zien te komen ja
Had iemand in Amerika die zou kijken, maar tot nu toe niets vernomen.
Maja de vriend zegt altijd , je hebt toch al zoveel [insert kleur/finish/merk] ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_83334611
quote:

waar heb je die besteld? lijkt mij ook wel leuk!
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  zaterdag 26 juni 2010 @ 20:03:25 #191
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_83334689
Dorothy Who op vingers en tenen. Is dat too much voor een dagje Parkpop?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_83334699
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 19:38 schreef Joysa het volgende:

[..]

Renrens kat is weg..
ow sollyyy!

blijft naar!
pi_83334753
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 20:03 schreef Aurelyx het volgende:

[..]

ow sollyyy!

blijft naar!
Geeft niet joh.

En Dorothy Who is nooit too much

En gossie die hamster, maar wel mooie leeftijd voor beesie
  zaterdag 26 juni 2010 @ 20:15:07 #194
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_83335116
Wat een mooie nageltjes allemaal! Jullie gaan zo rap dat ik niet altijd bij ben met antwoorden, maar bewonder wel graag alle moois hier.
Heb vandaag mijn handen en voeten weer eens van iets gezelligs voorzien.
op de handen: schokking blue van Max met de striper bewerkt. Ben sinds het wk helemaal in de rood wit blauw stemming

De voetjes hebben bloody mary to go met stickertjes uit Spanje

Tot snel weer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
pi_83335595
quote:

Maar hij kan dus niet naar buiten Dat is een beetje de issue. En zo wel kan hij overal zijn, want hij kent het niet. En ik kan niet in alle tuinen

Fiercely Fiona weer, in het daglicht, weinig direct zonlicht vandaag.

zaterdag 26 juni 2010 @ 20:39:55 #196
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_83336043
@Renren en Miss_V: mooie nageltjes!!
Don't come closer, I might hurt you
  zaterdag 26 juni 2010 @ 20:53:55 #197
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_83336591
Wow RenRen, dat geel is eigenlijk mooi zeg! Heb ook een geel lakje maar nog nooit op gedaan. (Zat bij de Shocking Blue in het pakketje). Ga het toch eens proberen.
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
  zaterdag 26 juni 2010 @ 20:57:45 #198
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_83336727
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 20:05 schreef Joysa het volgende:

[..]

Geeft niet joh.

En Dorothy Who is nooit too much

En gossie die hamster, maar wel mooie leeftijd voor beesie
Ik bedoelde Ruby Pumps Ik vind hem zo mooi maar hij is behoorlijk heftig (zeker als je erbij bedenkt dat mijn schouders morgenavond waarschijnlijk qua kleur matchen met mijn lak )
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_83336766
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 20:57 schreef m@x het volgende:

[..]

Ik bedoelde Ruby Pumps Ik vind hem zo mooi maar hij is behoorlijk heftig (zeker als je erbij bedenkt dat mijn schouders morgenavond waarschijnlijk qua kleur matchen met mijn lak )
Ik vind hem niet heftig, dus doen !
  zaterdag 26 juni 2010 @ 21:05:51 #200
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_83337044
Lekker doen joh... en geniet ervan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')