Dat dusquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:07 schreef es70 het volgende:
[..]Je hebt gelijk, is niet hetzelfde...
Postbode heeft een 'groot' contract en doet idd aangetekende en veel binnenwerk (wijken voorbereiden), postbezorgers hebben doorgaans kleine contracten en krijgen brievenbuspakjes mee en de pakketdienst staat daar helemaal los van.
Ik had aangeboden er een voor je te halenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:33 schreef zoeperzazke het volgende:
Vandaag dan toch H&M Almere geweest (wat een ellendige stad, ik weet weer waarom ik nooit naar de stad ga). Ze hadden echt alle kleuren nagellak nog hangen, maar geen Bella's Choice
oke, picspam!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:42 schreef AmyGrace het volgende:
@Delta, hmm, ik vind die blauwe CG niet zo heul bijzonder.. Laat de rest maar zien![]()
Jeee! Superquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:10 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
oke, picspam!
[ afbeelding ]
Riveter Rouge
[ afbeelding ]
Foxy
[ afbeelding ]
Going My Way?
[ afbeelding ]
Classic Camel
[ afbeelding ]
Swing Baby
[ afbeelding ]
Ingrid
[ afbeelding ]
Hey Doll
[ afbeelding ]
Bogie
[ afbeelding ]
First Class Ticket
[ afbeelding ]
Emerald Fitzgerald
[ afbeelding ]
Jitterbug
Ze komen uit in Juliquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:21 schreef m@x het volgende:
Ik zie er wel een paar tussen staan die ik zou willen hebben. Ingrid, Emerald Fitzgerald, Bogie en Foxy![]()
![]()
Wanneer komen ze bij TD eigenlijk in de verkoop?
ik ga alleen de laatste 2 kopenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:10 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
oke, picspam!
[ afbeelding ]
Riveter Rouge
[ afbeelding ]
Foxy
[ afbeelding ]
Going My Way?
[ afbeelding ]
Classic Camel
[ afbeelding ]
Swing Baby
[ afbeelding ]
Ingrid
[ afbeelding ]
Hey Doll
[ afbeelding ]
Bogie
[ afbeelding ]
First Class Ticket
[ afbeelding ]
Emerald Fitzgerald
[ afbeelding ]
Jitterbug
graaaaaaaaaag!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had aangeboden er een voor je te halen
Ik heb hem, en hij is wel rood, maar hij neigt naar koraalrood met een licht gouden gloed erin. Ik vind hem wel heel erg mooi, maar brandweerrood is het absoluut niet.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:19 schreef Mirjam het volgende:
hier zijn toch dames die opi ds reflection hebben?
is die echt rood rood?
en holo toch?
Is die holo?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:21 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik heb hem, en hij is wel rood, maar hij neigt naar koraalrood met een licht gouden gloed erin. Ik vind hem wel heel erg mooi, maar brandweerrood is het absoluut niet.
oh haiquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:30 schreef mirannie het volgende:
Heb vandaag mijn ds mini's binnen gekregen. Die had ik eigenlijk gekocht voor de swapdoos, maar zijn dus te laat binnen gekomen. Weet nog niet wat ik ermee ga doen. Reflection zit er trouwens ook in, maar dat is dus absoluut mijn kleur niet.
welke zijn er nog meer waar je vanaf wilt?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:30 schreef mirannie het volgende:
Heb vandaag mijn ds mini's binnen gekregen. Die had ik eigenlijk gekocht voor de swapdoos, maar zijn dus te laat binnen gekomen. Weet nog niet wat ik ermee ga doen. Reflection zit er trouwens ook in, maar dat is dus absoluut mijn kleur niet.
Hi!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:30 schreef mirannie het volgende:
Original?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:30 schreef mirannie het volgende:
Renrens kat is weg..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:32 schreef Aurelyx het volgende:
Daph_: onze kater gaat regelmatig weg, max 3 dagen. Wij merkten dat ons beestje 's ochtends tussen 4 en 6 buiten was op die dagen (dat waren ook meestal de tijdstippen waarop ie verdween of verscheen).Voor de rest zal ie wel lekker bij iemand thuis hebben gezeten of onder een bosje of zo.
Ik zou morgenvroeg rond die tijd buiten met wat eten op zoek gaan. Doe rustig en gebruik vooral je oren, want die van ons snappen er niets van als ze je tegen komen op een vreemde plek buiten..![]()
![]()
![]()
![]()
Ow en voor de rest coole lakjes! Ik moet nog steeds mn foto'tjes op mn pc zetten en verkleinen. Ik lui
Ik heb wel interesse!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:41 schreef mirannie het volgende:![]()
![]()
Sharkies
Volgens mij zo uit mijn hoofd (ben niet thuis) reflection, extravagance, coronation, classic en nail envy. De laatste 2 hou ik denk ik zelf... extravagance en coronation heb ik al in het groot, dus die mogen sowieso weg en reflection dus ook. Misschien bewaar ik ze ook wel tot de volgende keer dat ik de doos krijg. Zou ook niet weten wat ik ervoor moet vragen aangezien ze nogal tiny zijn... Zit me net te bedenken dat ik wel veel tiny's nu heb... misschien alle tiny's tegelijk swappen ofzo, I don't know yet
Ga je me nou vertellen dat ik iets heb, wat jij nog niet hebt?? Ik haal steeds mijn inspiratie van jouw blog, hahaha. Maar helaas, nee, geen baby Glamourquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:39 schreef Linnie20v het volgende:
@ Mirannie, mocht er onverhoopt Glamour bij zitten dan wil ik die !!God, net of die er bij zit LOL
Mijn poezel is ook al bijna 4 dagen foetsiequote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:32 schreef Aurelyx het volgende:
Daph_: onze kater gaat regelmatig weg, max 3 dagen. Wij merkten dat ons beestje 's ochtends tussen 4 en 6 buiten was op die dagen (dat waren ook meestal de tijdstippen waarop ie verdween of verscheen).Voor de rest zal ie wel lekker bij iemand thuis hebben gezeten of onder een bosje of zo.
Ik zou morgenvroeg rond die tijd buiten met wat eten op zoek gaan. Doe rustig en gebruik vooral je oren, want die van ons snappen er niets van als ze je tegen komen op een vreemde plek buiten..![]()
![]()
![]()
![]()
Zo heel veel heb ik heul niet hoorquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:51 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ga je me nou vertellen dat ik iets heb, wat jij nog niet hebt?? Ik haal steeds mijn inspiratie van jouw blog, hahaha. Maar helaas, nee, geen baby Glamour
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:30 schreef mirannie het volgende:
Geeft niet joh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
Maar hij kan dus niet naar buitenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:32 schreef Aurelyx het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ow en voor de rest coole lakjes! Ik moet nog steeds mn foto'tjes op mn pc zetten en verkleinen. Ik lui
Ik bedoelde Ruby Pumpsquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Geeft niet joh.
En Dorothy Who is nooit too much![]()
En gossie die hamster, maar wel mooie leeftijd voor beesie
Ik vind hem niet heftig, dus doen !quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:57 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik bedoelde Ruby PumpsIk vind hem zo mooi maar hij is behoorlijk heftig (zeker als je erbij bedenkt dat mijn schouders morgenavond waarschijnlijk qua kleur matchen met mijn lak
)
Bahquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar hij kan dus niet naar buitenDat is een beetje de issue. En zo wel kan hij overal zijn, want hij kent het niet. En ik kan niet in alle tuinen
[ afbeelding ]
Fiercely Fiona weer, in het daglicht, weinig direct zonlicht vandaag.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |