abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83329434
keek gister vol afgrijzen naar het flesje Flip Flop Fantasy dat ik uit het TD-pakketje vandaan toverde
Ok, hij is ook best neon...
pi_83329458
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 17:07 schreef es70 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, is niet hetzelfde...
Postbode heeft een 'groot' contract en doet idd aangetekende en veel binnenwerk (wijken voorbereiden), postbezorgers hebben doorgaans kleine contracten en krijgen brievenbuspakjes mee en de pakketdienst staat daar helemaal los van .
Dat dus
pi_83330134
Vandaag dan toch H&M Almere geweest (wat een ellendige stad, ik weet weer waarom ik nooit naar de stad ga). Ze hadden echt alle kleuren nagellak nog hangen, maar geen Bella's Choice
I had a signature once. It was awful.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 17:40:27 #157
149959 SQ
snelle trees
pi_83330430
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 17:33 schreef zoeperzazke het volgende:
Vandaag dan toch H&M Almere geweest (wat een ellendige stad, ik weet weer waarom ik nooit naar de stad ga). Ze hadden echt alle kleuren nagellak nog hangen, maar geen Bella's Choice
Ik had aangeboden er een voor je te halen
disclaimer
pi_83330517
@Delta, hmm, ik vind die blauwe CG niet zo heul bijzonder.. Laat de rest maar zien

@Dunkie, welkom! Bescheiden kleurtje en nette nagels hoor!

@Linnie, joh, van zo'n mooi lakje krijgt niemand genoeg Praachtig!

@mirannie, da's een lief DS-je. Heel mooi

@Miasan, nette french!

@Starstruck, wauw, die is Mooie nagels hebbie!

@SQ, tof! Maar ik vind die wel iets té holo om zelf te willen Scheelt weer
pi_83331391
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 17:42 schreef AmyGrace het volgende:
@Delta, hmm, ik vind die blauwe CG niet zo heul bijzonder.. Laat de rest maar zien
oke, picspam!

Riveter Rouge

Foxy

Going My Way?

Classic Camel

Swing Baby

Ingrid

Hey Doll

Bogie

First Class Ticket

Emerald Fitzgerald

Jitterbug
  zaterdag 26 juni 2010 @ 18:21:17 #160
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_83331762
Ik zie er wel een paar tussen staan die ik zou willen hebben. Ingrid, Emerald Fitzgerald, Bogie en Foxy Wanneer komen ze bij TD eigenlijk in de verkoop?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_83331769
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 18:10 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

oke, picspam!

[ afbeelding ]
Riveter Rouge

[ afbeelding ]
Foxy

[ afbeelding ]
Going My Way?

[ afbeelding ]
Classic Camel

[ afbeelding ]
Swing Baby

[ afbeelding ]
Ingrid

[ afbeelding ]
Hey Doll

[ afbeelding ]
Bogie

[ afbeelding ]
First Class Ticket

[ afbeelding ]
Emerald Fitzgerald

[ afbeelding ]
Jitterbug
Jeee! Super Wat een werk hee!

Er zitten zoveel bruin-roestachtige tinten in Alleen Bogie vind ik echt mooi!
  zaterdag 26 juni 2010 @ 18:24:45 #162
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_83331858
@DC: er zitten wel 2-3 hele mooie tussen!!
Don't come closer, I might hurt you
pi_83331930
Ik heb alleen bij die Blabla fitzgerald ofzoiets iets van wauw, maar verder vind ik het niks
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_83332026
Jitterbug is op zich ook nog wel leuk

Zie! daar ga ik al
pi_83332105
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 18:21 schreef m@x het volgende:
Ik zie er wel een paar tussen staan die ik zou willen hebben. Ingrid, Emerald Fitzgerald, Bogie en Foxy Wanneer komen ze bij TD eigenlijk in de verkoop?
Ze komen uit in Juli
  zaterdag 26 juni 2010 @ 18:50:03 #166
164755 Mss
kutHOEr
pi_83332512
Mijn wielen zijn klaar . Ik ga even foto's voor jullie maken
Aids.
pi_83332798
Hoef geen lakje van de nieuwe CG collectie dat scheelt weer

Woej, ik heb weekend!!! Ben deaud maar ach, tis toch te warm voor een witte om wat te doen...
Ik kan echt niet tegen dit weer pfffff
  zaterdag 26 juni 2010 @ 19:10:13 #168
164755 Mss
kutHOEr
pi_83333128
Allereerst, een overzichtsfoto van mijn stash. Hij is inmiddels goed gegroeid

Het eerste wiel, alle roze lakken:

Rood:

Paars:

Blauw:

Groen:

Bruin:

Zilver

Zwart:

Wit/Beige/Goud/Koraal/Geel

Aids.
pi_83333352
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 18:10 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

oke, picspam!

[ afbeelding ]
Riveter Rouge

[ afbeelding ]
Foxy

[ afbeelding ]
Going My Way?

[ afbeelding ]
Classic Camel

[ afbeelding ]
Swing Baby

[ afbeelding ]
Ingrid

[ afbeelding ]
Hey Doll

[ afbeelding ]
Bogie

[ afbeelding ]
First Class Ticket

[ afbeelding ]
Emerald Fitzgerald

[ afbeelding ]
Jitterbug
ik ga alleen de laatste 2 kopen
  zaterdag 26 juni 2010 @ 19:19:20 #170
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_83333363
hier zijn toch dames die opi ds reflection hebben?
is die echt rood rood?
en holo toch?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_83333372
Jeej m'n bigass fles remover is binnen
pi_83333388
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 17:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik had aangeboden er een voor je te halen
graaaaaaaaaag!
  zaterdag 26 juni 2010 @ 19:20:33 #173
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_83333390
Ik vind ze wel leuk wil er wel een paar :p
pi_83333418
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 19:19 schreef Mirjam het volgende:
hier zijn toch dames die opi ds reflection hebben?
is die echt rood rood?
en holo toch?
Ik heb hem, en hij is wel rood, maar hij neigt naar koraalrood met een licht gouden gloed erin. Ik vind hem wel heel erg mooi, maar brandweerrood is het absoluut niet.
pi_83333590
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 19:21 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Ik heb hem, en hij is wel rood, maar hij neigt naar koraalrood met een licht gouden gloed erin. Ik vind hem wel heel erg mooi, maar brandweerrood is het absoluut niet.
Is die holo? Of meer zoals Mystery?
pi_83333717
Heb vandaag mijn ds mini's binnen gekregen. Die had ik eigenlijk gekocht voor de swapdoos, maar zijn dus te laat binnen gekomen. Weet nog niet wat ik ermee ga doen. Reflection zit er trouwens ook in, maar dat is dus absoluut mijn kleur niet.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 19:31:12 #177
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_83333741
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 19:30 schreef mirannie het volgende:
Heb vandaag mijn ds mini's binnen gekregen. Die had ik eigenlijk gekocht voor de swapdoos, maar zijn dus te laat binnen gekomen. Weet nog niet wat ik ermee ga doen. Reflection zit er trouwens ook in, maar dat is dus absoluut mijn kleur niet.
oh hai
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_83333772
Daph_Renren: onze kater gaat regelmatig weg, max 3 dagen. Wij merkten dat ons beestje 's ochtends tussen 4 en 6 buiten was op die dagen (dat waren ook meestal de tijdstippen waarop ie verdween of verscheen).Voor de rest zal ie wel lekker bij iemand thuis hebben gezeten of onder een bosje of zo .
Ik zou morgenvroeg rond die tijd buiten met wat eten op zoek gaan. Doe rustig en gebruik vooral je oren, want die van ons snappen er niets van als ze je tegen komen op een vreemde plek buiten..

Ow en voor de rest coole lakjes! Ik moet nog steeds mn foto'tjes op mn pc zetten en verkleinen. Ik lui

[ Bericht 0% gewijzigd door Aurelyx op 26-06-2010 20:10:48 ]
pi_83333791
quote:
welke zijn er nog meer waar je vanaf wilt?

Reflectin is qua holoërigheid zoals Extravagance, het is wel glitterig en wel een kleur met diepgang, maar holo vind ik het persoonlijk niet.
pi_83333835
quote:
Hi!

Welke mini's heb je?
pi_83333882
quote:
Original?
pi_83333921
haha nou mirannie daar kom je wel vanaf hoor
pi_83333945
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 19:32 schreef Aurelyx het volgende:
Daph_: onze kater gaat regelmatig weg, max 3 dagen. Wij merkten dat ons beestje 's ochtends tussen 4 en 6 buiten was op die dagen (dat waren ook meestal de tijdstippen waarop ie verdween of verscheen).Voor de rest zal ie wel lekker bij iemand thuis hebben gezeten of onder een bosje of zo .
Ik zou morgenvroeg rond die tijd buiten met wat eten op zoek gaan. Doe rustig en gebruik vooral je oren, want die van ons snappen er niets van als ze je tegen komen op een vreemde plek buiten..

Ow en voor de rest coole lakjes! Ik moet nog steeds mn foto'tjes op mn pc zetten en verkleinen. Ik lui
Renrens kat is weg..
pi_83333958
@ Mirannie, mocht er onverhoopt Glamour bij zitten dan wil ik die !!
God, net of die er bij zit LOL
pi_83334020

Sharkies

Volgens mij zo uit mijn hoofd (ben niet thuis) reflection, extravagance, coronation, classic en nail envy. De laatste 2 hou ik denk ik zelf... extravagance en coronation heb ik al in het groot, dus die mogen sowieso weg en reflection dus ook. Misschien bewaar ik ze ook wel tot de volgende keer dat ik de doos krijg. Zou ook niet weten wat ik ervoor moet vragen aangezien ze nogal tiny zijn... Zit me net te bedenken dat ik wel veel tiny's nu heb... misschien alle tiny's tegelijk swappen ofzo, I don't know yet
pi_83334224
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 19:41 schreef mirannie het volgende:

Sharkies

Volgens mij zo uit mijn hoofd (ben niet thuis) reflection, extravagance, coronation, classic en nail envy. De laatste 2 hou ik denk ik zelf... extravagance en coronation heb ik al in het groot, dus die mogen sowieso weg en reflection dus ook. Misschien bewaar ik ze ook wel tot de volgende keer dat ik de doos krijg. Zou ook niet weten wat ik ervoor moet vragen aangezien ze nogal tiny zijn... Zit me net te bedenken dat ik wel veel tiny's nu heb... misschien alle tiny's tegelijk swappen ofzo, I don't know yet
Ik heb wel interesse!
pi_83334301
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 19:39 schreef Linnie20v het volgende:
@ Mirannie, mocht er onverhoopt Glamour bij zitten dan wil ik die !!
God, net of die er bij zit LOL
Ga je me nou vertellen dat ik iets heb, wat jij nog niet hebt?? Ik haal steeds mijn inspiratie van jouw blog, hahaha. Maar helaas, nee, geen baby Glamour
pi_83334307
quote:
Daph_: onze kater gaat regelmatig weg, max 3 dagen. Wij merkten dat ons beestje 's ochtends tussen 4 en 6 buiten was op die dagen (dat waren ook meestal de tijdstippen waarop ie verdween of verscheen).Voor de rest zal ie wel lekker bij iemand thuis hebben gezeten of onder een bosje of zo .
Mijn poezel is ook al bijna 4 dagen foetsie Waarom lopen die beesten met warm weer weg Terwijl het binnen koeler is dan buiten!
pi_83334546
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 19:51 schreef mirannie het volgende:

[..]

Ga je me nou vertellen dat ik iets heb, wat jij nog niet hebt?? Ik haal steeds mijn inspiratie van jouw blog, hahaha. Maar helaas, nee, geen baby Glamour
Zo heel veel heb ik heul niet hoor
Ik zit net aan 150 geloof ik !! Zonder topcoats, Konad, Frankens etc.

Glamour moet ik nog altijd aan zien te komen ja
Had iemand in Amerika die zou kijken, maar tot nu toe niets vernomen.
Maja de vriend zegt altijd , je hebt toch al zoveel [insert kleur/finish/merk] ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_83334611
quote:

waar heb je die besteld? lijkt mij ook wel leuk!
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  zaterdag 26 juni 2010 @ 20:03:25 #191
3142 m@x
pi_83334689
Dorothy Who op vingers en tenen. Is dat too much voor een dagje Parkpop?
pi_83334699
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 19:38 schreef Joysa het volgende:

[..]

Renrens kat is weg..
ow sollyyy!

blijft naar!
pi_83334753
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 20:03 schreef Aurelyx het volgende:

[..]

ow sollyyy!

blijft naar!
Geeft niet joh.

En Dorothy Who is nooit too much

En gossie die hamster, maar wel mooie leeftijd voor beesie
  zaterdag 26 juni 2010 @ 20:15:07 #194
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_83335116
Wat een mooie nageltjes allemaal! Jullie gaan zo rap dat ik niet altijd bij ben met antwoorden, maar bewonder wel graag alle moois hier.
Heb vandaag mijn handen en voeten weer eens van iets gezelligs voorzien.
op de handen: schokking blue van Max met de striper bewerkt. Ben sinds het wk helemaal in de rood wit blauw stemming

De voetjes hebben bloody mary to go met stickertjes uit Spanje

Tot snel weer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
pi_83335595
quote:

Maar hij kan dus niet naar buiten Dat is een beetje de issue. En zo wel kan hij overal zijn, want hij kent het niet. En ik kan niet in alle tuinen

Fiercely Fiona weer, in het daglicht, weinig direct zonlicht vandaag.

zaterdag 26 juni 2010 @ 20:39:55 #196
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_83336043
@Renren en Miss_V: mooie nageltjes!!
Don't come closer, I might hurt you
  zaterdag 26 juni 2010 @ 20:53:55 #197
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_83336591
Wow RenRen, dat geel is eigenlijk mooi zeg! Heb ook een geel lakje maar nog nooit op gedaan. (Zat bij de Shocking Blue in het pakketje). Ga het toch eens proberen.
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
  zaterdag 26 juni 2010 @ 20:57:45 #198
3142 m@x
pi_83336727
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 20:05 schreef Joysa het volgende:

[..]

Geeft niet joh.

En Dorothy Who is nooit too much

En gossie die hamster, maar wel mooie leeftijd voor beesie
Ik bedoelde Ruby Pumps Ik vind hem zo mooi maar hij is behoorlijk heftig (zeker als je erbij bedenkt dat mijn schouders morgenavond waarschijnlijk qua kleur matchen met mijn lak )
pi_83336766
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 20:57 schreef m@x het volgende:

[..]

Ik bedoelde Ruby Pumps Ik vind hem zo mooi maar hij is behoorlijk heftig (zeker als je erbij bedenkt dat mijn schouders morgenavond waarschijnlijk qua kleur matchen met mijn lak )
Ik vind hem niet heftig, dus doen !
  zaterdag 26 juni 2010 @ 21:05:51 #200
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_83337044
Lekker doen joh... en geniet ervan.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 21:12:39 #201
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_83337307
Ruby Pumps ! Ik zeg doen
I`m not weird. I`m limited edition.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 21:14:49 #202
1762 YPPY
Yppiaans
pi_83337380
Doen m@x, bij jou kan dat best.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 26 juni 2010 @ 21:20:36 #203
3142 m@x
pi_83337572
Thanks dames. Hysterisch rood it is. Kan ik mooi mijn horrortenen benadrukken
pi_83338066
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 20:27 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Maar hij kan dus niet naar buiten Dat is een beetje de issue. En zo wel kan hij overal zijn, want hij kent het niet. En ik kan niet in alle tuinen

[ afbeelding ]
Fiercely Fiona weer, in het daglicht, weinig direct zonlicht vandaag.

[ afbeelding ]
Bah hoop echt dat hij snel terug komt. Toch is het met dit weer wel dat ze langer wegblijven, maar het blijft spannend

Lakje is mooi!

Ik wou een foto maken van mijn lakje om een eerste post op blog te maken maar ik wacht maar tot morgen bij daglicht want ik krijg het er niet mooi op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')