Ook vandaag binnen gehaald, ben benieuwd of het iets is al heb ik helaas geen tijd om te kijken vanavond.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:54 schreef casper019 het volgende:
vanavond green zone kijken ben benieuwd!
Die vond ik echt zeer matig. Heb gisteren zelf Hot Tub Time Machine gezien, die kan ik wel aanradenquote:
IMDB: 7.6 (3,030 votes)quote:The Rizzos, a family who doesn't share their habits, aspirations, and careers with one another, find their delicate web of lies disturbed by the arrival of a young ex-con (Strait) brought home by Vince (Garcia), the patriarch of the family, who is a corrections officer in real life, and a hopeful actor in private.
Die is briljant ja, heb ik hier een tijdje terug nog de hemel in geprezenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
City Island (2009)
[ afbeelding ]
Mooie film van Andy Garcia, beetje overdreven italiaanse familie maar dat is Andy Garcia nou eenmaal denk ik. Goed verhaal en mooi hoe alle problemen samen komen aan het eind. Wel veel dingen voorspelbaar, maar voor een rustige avond een goede film om weg te kijken!
[..]
IMDB: 7.6 (3,030 votes)
Mijn score: 8.0
Dit is even een reminder voor me dat ik die film ook nog moet gaan kijken. Trailer al een half jaar geleden gezien, leek me toen al leuk, maar eigenlijk weer helemaal vergeten in de tussentijd dat ie uitgekomen is.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
City Island (2009)
[ afbeelding ]
Mooie film van Andy Garcia, beetje overdreven italiaanse familie maar dat is Andy Garcia nou eenmaal denk ik. Goed verhaal en mooi hoe alle problemen samen komen aan het eind. Wel veel dingen voorspelbaar, maar voor een rustige avond een goede film om weg te kijken!
[..]
IMDB: 7.6 (3,030 votes)
Mijn score: 8.0
Leuke film!quote:Emily Jenkins is een sociaal werkster voor families met problemen. Ze heeft allerhande soorten van ellende wel gezien, maar haar ontmoeting met de 10-jarige Lilith is wel erg bijzonder. Het meisje wordt mishandeld door haar ouders en Emily is bang dat ze haar zullen vermoorden. Emily probeert van alles om het meisje uit huis te plaatsen en neemt haar ondertussen zelf in huis, maar na verloop van tijd ontdekt Emily dat de zaak wellicht iets gecompliceerder ligt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vond dat echt een kutfilm maar die epileptische pijpscene en zijn reactie daarop zijn wel echt geniaal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke film veel aktie, humor en ook best veel geweld voor een film met kinderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en waarom gaat Fok! net down als ik een heel stuk heb ingetypt
[ Bericht 0% gewijzigd door Karina op 16-06-2010 10:18:00 ]
Ik twijfel altijd wat nou een spoiler is en wat niet eigenlijk. Ik heb er maar een paar ingezetquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:20 schreef KoningStoma het volgende:
Plaats vooral mega-spoilers zonder spoilertag
Zie. Men kijkt met grote tegen zin naar voetbal.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:51 schreef banaantjeEE het volgende:
Nu met de voetbal kijk ik amper nog films
Klopt niet helemaal de jongen in de groene jas in het neefje van John Cusack in de film en zit niet midden in zn leven maar gewoon vast in de kelder van zn oom (John Cusack)quote:Four guy friends, all of them bored with their adult lives, travel back to their respective 80s heydays thanks to a time-bending hot tub
Leuk detail is ook dat ze zijn overvallen tijdens de opnames in één van de Banlieu's, maakt ze opeens een stuk minder stoer.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:29 schreef Butterfly91 het volgende:
From Paris With Love
In Paris, a young employee in the office of the US Ambassador hooks up with an American spy looking to stop a terrorist attack in the city.
Lekkere hersenloze actiefilm. Parijs zelf speelt niet echt een rol, maar dat maakt voor deze film eigenlijk niks uit.
IMDb: 6,4
Mijn cijfer: 6,8
Ik zit eraan te denken hem vanaf te gaan kijken, maar met ''even inkomen bij het begin'' bedoel je daarmee de 1e 10minquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[ afbeelding ]
IMDB: 7.1/10 (11,484 votes)
Mijne: 7.5/10
Verwacht: Donderdag 12 08 2010
van de IMDB website:
[..]
Klopt niet helemaal de jongen in de groene jas in het neefje van John Cusack in de film en zit niet midden in zn leven maar gewoon vast in de kelder van zn oom (John Cusack)
Goede film! heeft een lastig begin maar als het er eenmaal in zit dan gaan ze ook door met grappen! John Cusack is wat minder in deze film maar nog altijd beter dan in 2012!
[ afbeelding ]
ga er maar vanuit dat het de eerste 20-30 minuten is, maar er zitten wel erg goede stukken in vond ik zelf. Het begin is daarentegen wel belangrijk want daar begint het verhaal wel helemaal goed inquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:40 schreef casper019 het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken hem vanaf te gaan kijken, maar met ''even inkomen bij het begin'' bedoel je daarmee de 1e 10min
of moet je eerst de halfe film kijken voordat het een beetje leuke word?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edward G. Robinson heeft een fantastische bijrol als Sol Roth. Toen hij moest huilen omdat hij voor het eerst in jaren weer vlees zag, vormde er ook een traantje in mijn ogen.
cijfer: 8
Toevallig net ook gezien, idd erg saai en niet boeiend. Had er meer van verwacht....quote:Op zondag 20 juni 2010 00:39 schreef DanielleM het volgende:
Exam
[ afbeelding ]
How far would you go to win the ultimate job?
8 mensen worden in een ruimte opgesloten voor een laatste examen om een felbegeerde baan te krijgen. Ze moeten 1 vraag beantwoorden, maar wat is de vraag?
Ik vond de film nogal saai. De spanning kwam er niet echt in en het einde viel me ook wat tegen.
5.5
quote:Op zondag 20 juni 2010 00:39 schreef DanielleM het volgende:
Exam
[ afbeelding ]
How far would you go to win the ultimate job?
8 mensen worden in een ruimte opgesloten voor een laatste examen om een felbegeerde baan te krijgen. Ze moeten 1 vraag beantwoorden, maar wat is de vraag?
Ik vond de film nogal saai. De spanning kwam er niet echt in en het einde viel me ook wat tegen.
5.5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
De special effects vond ik ook nogal slecht.
Niet zoveel aan dus.![]()
+1quote:Op zondag 20 juni 2010 19:13 schreef banaantjeEE het volgende:
Net het eerste seizoen van Human Target gezien.
De serie volgt het leven van Christopher Chance, een particulier bodyguard en veiligheidsexpert. Hij beschermt zijn klanten door geheel te integreren in hun leven. Zodoende wordt hij zelf het "menselijk doelwit" van de vijanden van zijn klanten. Chance wordt vergezeld door zijn zakenparnter Winston en zijn ingehuurde handlanger Guerrero.
[ afbeelding ]
Vond het een zeer goede serie, hoewel de eerste 3 afleveringen het tegenovergestelde deed vermoeden. Man zo erbarmelijk die eerste 3 episodes. Slechte special effects en overdreven verhaal. Ik had bijna afgehaakt. Nu ja, vanaf de 4e kwam er wat verhaal in en werd alles steenvast geloofwaardiger. De relaties onderling worden ook goed en stelselmatig uitgewerkt.
Eens. Heb hem dit weekend gezien. Viel me echt zwaar tegen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:18 schreef Karina het volgende:
The A-Team
Aktie
Het verhaal snapte ik niet zo veel van, iets met gestolen platen om geld te drukken. Ik vond er niet zoveel aan, vooral Hannibal vond ik niet leuk, wel wat aardige aktie, maar helemaal niet grappig verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:25 schreef Karina het volgende:
Kick-Ass
Aktiefilm
Een tiener wil graag superhero worden en hij bestelt een pak om dat ook te gaan doen. Helaas wordt hij bij zijn eerste aktie al neergestoken en komt in het ziekenhuis terecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke film veel aktie, humor en ook best veel geweld voor een film met kinderen.Ik heb hem gister gezien en vond hem eerlijk gezegd tegen vallen. Had meer van die film verwacht..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
en waarom gaat Fok! net down als ik een heel stuk heb ingetypt
"On the third, look out for Otis Wright. Until then keep your head up."
Beste serie idd. einde was kippenvelquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:27 schreef Timo20 het volgende:
Maandag avond mee begonnen, vanmorgen afgekeken:
The Sopranos - seizoen 6.2
Jammer dat er na 6 seizoenen een einde kwam aan één van de beste series die HBO heeft voortgebracht. Maar die 6 seizoenen waren vanaf de eerste aflevering tot en met het even briljante als controversiele einde smullen geblazen.Dit is misschien niet het beste seizoen (dat is voor mij nog steeds het derde seizoen)maar die laatste 5 aflevering zijn toch stuk voor stuk niets minder dan fenomenaal.
Mooi drama gemengd met heerlijk zwarte humor, sterk acteerwerk waarbij iedereen overtuigd en een prachtige muzikale ondersteuning.
Een van m`n favoriete series, één die je steeds opnieuw kunt kijken. Geweldig.
9,5/10
Je bent goed bezig met de jaren '50-SFquote:Op zondag 20 juni 2010 21:50 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Them! (1954, VS, Gordon Douglas)
Door atoomproeven zijn er gigantische mieren ontstaan, wat al snel het einde van de mensheid betekent. De mega mieren zelf zijn het hoogtepunt van de film. Want verder is de film overladen met irritante clichés en bordkartonnen stereotypes, inclusief FBI agent en sexy dochter van wetenschapper die verliefd worden en kinderen die op het laatste moment gered worden.
cijfer: 5.5
Creature from the Black Lagoon (1954, VS, Jack Arnold)
Deze jaren '50 scifi monster film was een stukje beter door sympathiekere karakters, zowel het monster als de hoofdrolspelers.
cijfer: 6.5
Westworld (1973, VS, Michael Crichton)
In de toekomst is de ideale vakantie bestemming, Delos. Een gigantisch pretpark waar men in een Romeins, een Middeleeuws en Western deel respectievelijk romeintje, riddertje of cowboytje kan spelen. Dit kan allemaal m.b.v. levensechte robots. Wacht even.... levensechte robots? Dat kan natuurlijk nooit goed gaan.
De film is een lekkere vermakelijke combinatie van western en scifi.
cijfer: 7.5
Forbidden Planet (1956, VS, Fred M. Wilcox)
De crew van een ruimteschip moet de verdwijning van een andere expeditie op een planeet onderzoeken. Daar aangekomen stuiten ze op maar twee overlevenden, een wetenschapper en zijn dochter. Die een heel idyllisch leven lijken te hebben op die planeet. Maar schijn bedriegt (natuurlijk)
Het leukste van deze scifi is dat het allemaal echt lachwekkend standaard is. (Zo standaard als je een peuter vraagt een huis of auto tekenen je een standaard tekening krijgt.) Zo is het ruimteschip echt een vliegende schotel en is er een robot met knipperende lichtjes en ronddraaiende schroeven, die luistert naar de naam Robby,! Maar ondanks of misschien wel dankzij dat is de film nog steeds best vermakelijk, ook doordat het plot de aandacht goed weet vast te houden.
cijfer: 6.5
The Iron Giant (1999, VS, Brad Bird)
Pracht geanimeerde en ontroerende animatiefilm over een jongen, die vriendschap sluit met een grote buitenaardse robot. De film poost goed de sfeer uit de jaren '50 na, inclusief een beatnik.
cijfer: 8
Verwar je het niet met Gegen die Mauer!?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:44 schreef musicfreakyme het volgende:
Vanavond komt Gegen die wand op tv - is dat nog een tip om op te nemen?
Er was iets met die film, maar ik kan me niet meer herinneren of die nou briljant is, of juist heel slecht...
Hij staat in de gids als Gegen die wandquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:02 schreef JDx het volgende:
[..]
Verwar je het niet met Gegen die Mauer!?
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:52 schreef OpelVerkoperBRH het volgende:
Twilight 1 & 2
En binnenkort natuurlijk nummer 3.
Goed idee voor een film, ik vond het alleen een beetje jammer dat ze voor "de echte beelden' een actrice hebben uitgezocht die er zo creepy uitziet dat het gewoon niet echt kan zijn.quote:There are four kinds of alien encounters. The fourth kind is abduction.In het afgelegen dorpje Nome in Alaska verdwijnen al sinds de jaren zestig onwaarschijnlijk veel mensen. Een officiële verklaring hiervoor is nooit gevonden, maar bijna iedereen in het dorpje lijkt wel te weten waar het door komt: alle vermiste personen zijn ontvoerd door buitenaardse wezens. Sommige dorpelingen zijn ontvoerd en keerden hierna terug in Nome. Zij luchten hierover uitgebreid hun hart bij psychiater Abbey Tyler (Jovovich).
'The Fourth Kind' maakt gebruik van daadwerkelijke bekentenissen die inwoners van Nome aan hun psychiaters hebben gedaan. Deze zijn vervolgens listig in de film verweven, waardoor 'The Fourth Kind' tussen horrorthriller en documentaire inzweeft als een inwoner van Nome tussen zijn bed en een vliegende schotel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sommige "echte" beelden vond ik wel creepy, maar toen was ik er voor mezelf nog niet uit of ze nou wel of niet echt waren... Dus leuk concept, ook leuke film om te kijken, maar er had naar mijn idee veel meer ingezeten. Jammer!
Niet alles wat vrijwel niet te begrijpen is behalve voor insiders kan beschuldigd worden van creativiteit.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik begrijp ook niet echt waarom uitgerekend Spirited Away vaak als uber-Ghibli wordt beschouwd, ik vind het één van de flauwere films van de studio, een onsamenhangend broddelwerkje van herkauwde ideetjes.
Ja maar deze zijn zo klein. Kijk eens hoe klein ze zijn!quote:Op zondag 27 juni 2010 21:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik kan ook wel een plaatje van wat schattige wasbeertestikels uit Pom Poko plaatsen, zulke figuren hebben alle Ghibli's.
Achter vrijwel alles zit wel weer een "diepere" betekenis...maar wanneer er een diepere betekenis achter zit wel het nog niet zeggen dat het dan ook gelijk goed is. En die diepere betekenis kan bij deze film vast ook wel gevonden worden wanneer je deze film bekijkt met daarbij de context van de Japanse of oost-Aziatische maatschappij in je achterhoofd. Maar moet dat nou op deze manier? Ik vind het hele gebeuren waarop het verhaal wordt gepresenteerd gewoon niet serieus te nemen en durf het zelfs "eng" te noemen. Daarnaast vond ik veel gebeurtenissen, figuren, teksten en tekeningen wel heel erg "random".quote:Op zondag 27 juni 2010 21:17 schreef Toad het volgende:
@chroestjov: Het verhaal is toch best makkelijk te begrijpen? Het gaat over een meisje Chihiro die in een bizarre wereld terecht komt en door haar avonturen langzaam zich ontwikkelt van kind naar jong volwassene. Daarnaast wil de film ook wel iets zeggen over vraatzucht. Maar Miyazaki is echt een held vind ik. Misschien moet je over een tijdje het nog eens proberen, en probeer dan eens bijvoorbeeld Ponyo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Primer lijkt me ook wel wat, eerst Agora nog kijken en dan die denk ik
quote:Rarely does one find a movie so bad that it achieves the often-sought paradigm of having so little redeeming value that that alone makes it worth watching. "Cyclone," I am happy to report, is such a film.
I knew I was in for something good as soon as I found the videotape. I am at least its fourth owner: It has a "Used Movie Sale! $9.95" sticker on the front, and a yard-sale sticker for one dollar. I picked it up at a thrift store for fifty cents.
The Used Movie Sale! sticker covers much of the front cover artwork, meaning that what I see is a truly odd blended still of the front of the Cyclone super bike, a car flipping over on fire, and Heather Thomas, wearing Flouncy Eighties Hair with her mouth open in an expression that says, "I 'ave a 'ooth ache." I saw that and thought, "All RIGHT." The case, honestly, was enough ("with nowhere to turn and no one to trust, Teri is plunged headlong into a maze of danger and deceit"), but I surprised myself by actually getting around to watching it. I always make time for the really bad films. That "Fight Club" tape can wait.
Meet Teri. Teri is a stunningly well-crafted character, as we can tell from her introduction, in which she and her friend do exercises that highlight her breasts and, later, her legwarmers. Then Teri goes off to hook up with her boyfriend for the evening that goes horribly wrong. Before she knows it, Teri is driven "straight into a web of deadly double-crosses in CYCLONE." The VHS box tells it like it is.
Left out of the box summary - perhaps out of some faint hope that actual copies of this film would be sold - is how awful the acting is. It might have been just me, but I kept thinking I could read the characters' thoughts through their eyes. "This is dumb," thinks Heather Thomas. "I know," thinks Bad Guy with Too-Wide Mouth.
A driving force (no pun intended) for the second half of this epic picture are the car chases. Those were actually pretty good, although I'm inclined that gasoline doesn't need coaching on how to explode. What really impressed me is that, in all the chases, the streets were pretty much empty. It's like there are only twenty people in this huge city.
I know what you're thinking. You're thinking, "Gee Wilikers! I have to see this movie!" The sad thing, though, is that you can't find it. Oh no. "Cyclone" is a film that finds YOU. Just wait. Some day - perhaps during lunch, perhaps late in the evening, perhaps "when military scientist Jeffery Combs ('Re-Animator')is murdered by hired assassins" - you will hear the rustle of legwarmers, and know that it is time.
LOL, dat commentaar: 'It finds you'.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:04 schreef Lambiekje het volgende:
whahaha.. commentaar van iemand op IMDB:
[..]
vetste docu ooitquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk was die inderdaad, het fanatisme van die mensen.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:20 schreef Karina het volgende:
Primer
SciFi drama
Een paar nerds vinden een of andere geheimzinnige machine uit, wat die machine precies doet?
Een beetje dubbel gevoel over deze film, alhoewel ik het een goede film vond snapte ik er eigenlijk niet zoveel van (nogal tegenstrijdig), terwijl ik toch best veel SciFi kijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind die film echt ontzettend vet!quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:27 schreef Falco het volgende:
Rustdag op het WK! En ik heb weer een film gezien
Frequency
Mjah, niet helemaal cool deze SF-film, want het heeft wel heel veel overdreven drama-familie-momenten. Een kerel komt in contact met zijn vader, die 30 jaar terug leeft. Tussen de honkbaluitslagen door redt hij diens leven (de vader is een heldhaftige brandweerman, dus dan weet je het wel) en wordt ook nog geprobeerd een seriemoordenaar die zijn moeder ook in die tijd zou vermoorden te pakken.
Vernuftig plotje met her en der een climaxje a la The Butterfly Effect, maar echt onder de indruk kan ik niet zijn. Wel wat grappige momenten. Yahoo en zijn aandeelkoers was nogal in the picture in 2000, het jaar waar deze film uitkwam. Voor de rest wat hilarische slomo's en dan kom ik toch wel uit op een voldoende. Cijfer: 6,5
Hij krijgt toch wel een 7.5 van mij,.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:26 schreef chroestjov het volgende:
The Book of Eli
Een van de vele films die de kijker knockout probeert te slaan met een bepaalde boodschap, en the Book of Eli slaagt hier letterlijk in. De apocalyptische omgeving is mooi gemaakt, maar verder klopt er werkelijk niets van en is het een gedrocht van een film.
IMDB cijfer; 6,9 (dramatisch dat een film van dit niveau en zoveel stemmen dat gemiddelde kan bereiken)
Mijn cijfer; 2
Helemaal mee eens, een gedrocht van een film. En die Denzel figuur vond ik weer denzel-vervelend traag en irritant als de neter met z'n slome gebrabbel.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:26 schreef chroestjov het volgende:
The Book of Eli
Een van de vele films die de kijker knockout probeert te slaan met een bepaalde boodschap, en the Book of Eli slaagt hier letterlijk in. De apocalyptische omgeving is mooi gemaakt, maar verder klopt er werkelijk niets van en is het een gedrocht van een film.
IMDB cijfer; 6,9 (dramatisch dat een film van dit niveau en zoveel stemmen dat gemiddelde kan bereiken)
Mijn cijfer; 2
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:41 schreef JDx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net Howl's Moving Castle gezien, denk nog leuker dan Spirited Away, ben verliefd op deze vorm van films, misschien omdat ik zelf ook kwart aziaat ben
7,5
Ps. muziek in deze films is ook prachtig!
Step Brothers ook een vette 9quote:'Youth in Revolt' is het verhaal van tiener Nick Twisp (Michael Cera), een lieve maar sullige braverik die z’n droommeisje Sheeni (Portia Doubleday) ontmoet tijdens een aparte familievakantie. Het enige probleem is dat Sheeni’s droomjongen letterlijk een droom is: een ingebeelde Franse gangster genaamd Francois. Hierdoor is Nick gedwongen om z’n eigen alter ego-versie van Francois te manifesteren en te rebelleren in naam van de liefde.
quote:Brennan Huff (Will Ferrell) en Dale Doback (John C. Reilly), twee verwende volwassen mannen, wonen ieder nog bij hun alleenstaande ouders. Brennan bij zijn moeder en Dale bij zijn vader. Dit makkelijke leventje bevalt hen goed en beide maken geen aanstalten om uit huis te gaan. Er komt echter een kink in de kabel als de moeder van de ene man verliefd wordt op de vader van de andere en ze besluiten te trouwen. De twee mannen worden op deze manier stiefbroers.
Stepbrothers, youth in revolt & hot tub time machine ook gezien zijn inderdaad leuke film~!!!!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:39 schreef Roces18 het volgende:
Deze week gezien:
Hot Tub Time Machine 6,5
Bounty Hunter 7,5
Old Dogs 6je
Youth In Revolt dikke vette 9![]()
[..]
Step Brothers ook een vette 9
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en beetje jammer van het eind, dat ze niet alles lieten zien...
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:42 schreef Karina het volgende:
Unthinkable
Thriller
De film begon goed, dacht ik, atoombommen, 4 stuks, die af kunnen gaan, ik denk, oh spannend, soort van 24. Maar helaas, het gaat alleen maar over een verdachte die ondervraagd wordt (en ondervraagd is een understatement).
Ik vond het niet zo bijzonder, veel van hetzelfde en nogal voorspelbaarDeze heb ik gisteren ook bekeken. Inderdaad matig uitgewerkt, zeker naar het einde toe. Geen aanrader...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en beetje jammer van het eind, dat ze niet alles lieten zien...
Erg mooie film. Heb hem gisteravond gezien. Super mooi getekend zo zou alle anime moeten zijn. Vond het verhaal ook erg mooi en de emoties goed uitgewerkt. Heb verder in tegenstelling tot andere mensen me niet zo geërgerd aan het einde van de film.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:22 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Alleen ben ik eigenlijk niet echt onder de indruk van de hedendaagse computer Disney/Pixar shit. Het ziet er allemaal best cute uit, maar is m.i. echt niet vergelijkbaar met bijvoorbeeld onderstaande film:
[ afbeelding ]
5 centimeters per second Op visueel vlak zeker de beste animatiefilm die ik ooit gezien heb.
Heb 'm nog niet afgekeken, maar tot nu toe geinig. Tucker Max is zowieso een koning/antiheld, dat wist ik al voor deze film. Wel kicken dat hij zijn eigen film heeft!quote:Op maandag 5 juli 2010 17:11 schreef Mainport het volgende:
I hope they serve beer in hell. Zo'n grappige film heb je nog nooit gezien.
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:03 schreef Timo20 het volgende:
Zaterdagavond op tv gezien:
Alexandra`s Project
Een man komt thuis en verwacht dat z`n vrouw en kinderen een feestje hebben georganiseerd ter ere van z`n verjaardag. In plaats daarvan vindt hij echter een videoband waarop staat "Play Me". Hij speelt de band af en wat hij dan te zien krijgt tart al z`n verbazing.
Dat deze kleine Australische film van de van origine Nederlandse regisseur Rolf de Heer (die al op z`n negende met z`n ouders naar Australie emigreerde) toch goed werkt en niet ten onder gaat aan ongeloofwaardigheid kan volledig op het conto komen van hoofdrolspeler Gary Sweet, die als de arrogante en overspelige echtgenoot denkt met alles te kunnen weg komen. De omslag die hij maakt bij het kijken van de videoband wordt perfect weergegeven. Ook het dubbele gevoel dat je als kijker krijgt is goed in evenwicht en zorgt voor een wat apart sfeertje. Aan de ene kant denk je "net goed" terwijl je toch ook medelijden met `m krijgt.
Hierdoor neem je die ongeloofwaardigheden enigzins voor lief en is het tamelijk kijkbaar psychologisch drama geworden.
IMDB Cijfer: 6,8/10
Mijn Cijfer: 6,5/10
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:12 schreef Roces18 het volgende:
Gister Avatar gezien dus niet van dat Aarde wind en vuur gedoe maar die van die aliens op Pandora. Zeker een goede film met een origineel verhaal wat lekker wegkijkt en er zit genoeg actie in. 8
ik twijfel of ik em ook moet gaan kijken, ik vroeg me af.. is ie erg kinderachtig of ook voor volwassenen geschikt?quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:21 schreef Timo20 het volgende:
Toy Story 3
Vijftien jaar nadat held John Lasseter de (animatie)film wereld revolutioneerde met Toy Story, `s werelds eerste volledig met de computer gemaakte animatie film, is er nu het laatste deel in de trilogie.
Woody, Buzz, Mr. en Mrs. Potato Head en alle ander speelgoed raken bij "hun" Andy steeds meer in de vergetelheid nu hij naar College gaat. Hij ruimt z`n kamer op en wil, op Woody na, z`n speelgoed op zolder in z`n ouderlijk huis bewaren. Dat gaat niet zoals gepland. Per ongeluk komen de toys in de auto van Andy`s ma terecht en worden ze gedoneerd aan een kinderdagverblijf. Blij als ze in eerste instantie zijn dat ze op een plaats terecht zijn gekomen waar er weer met ze gespeeld wordt, komen ze erachter dat het dagverblijf wordt geleid door de dictatoriale teddy beer Lots O` Huggin`bear...
Vaak, heel vaak, zien we dat de films in een trilogie in kwaliteit afneemt naarmate die trilogie vordert. Het kwam niet vaak voor dat het tweede deel al beter was dan het origineel (met uitzondering van bv. The Godfather II en The Empire Strikes Back). Nog minder vaak komt het voor dat het derde deel en laatste deel van de trilogie het beste deel uit de reeks. Die uitzonderlijke status valt Toy Story 3 wel ten deel. Het vorige deel mocht dan misschien grappiger zijn, dit derde deel is zonder twijfel het kwalitatief beste deel uit de gehele trilogie. Donkerder van toon en met meer diepgang bevat deel 3 ook meer emotie,iets dat een goed gebalanceerde mix vormt met de humor. Wederom presteert Pixar `t om een film te maken die zowel voor kids als voor volwassenen een interessante film te produceren.
Goed voorbeeld daarvan is Big Baby: een personage dat tegelijkertijd eng en freaky is maar door kinderen ook makkelijk als "gewoon een lieve pop" gezien kan worden.
De emoties die dit deel ken merken zitten `m vooral in het laatste stuk. Het al zoveel geroemde einde is niets minder dan prachtig. Hartverscheurend mooi, een echte tranentrekkende scene waarbij het publiek met een brok in de keel kijkt naar hoe regisseur de emotie niet overdrijft of cheesy maakt maar oprecht en goed gedoseerd laat overkomen. Wanneer je zelfs bij het speelgoed enige vorm van emotie in de ogen ziet, weet je als regisseur dat je geramd zit.
Vooraf mocht er dan bij menigeen (waaronder ondergetekende) twijfel bestaan over de nood en de kans van slagen van een derde Toy Story, 11 jaar na het tweede deel, na afloop hebben Lee Unkrich en z`n team van genieën bij Pixar al die twijfel weg genomen.
Toy Story 3 is zonder twijfel het beste deel uit de trilogie en een perfect van een revolutionaire reeks films.
IMDB Cijfer: 9,1/10
Mijn Cijfer: 9,5/10
Absoluut ook voor volwassenen geschiktquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:07 schreef casper019 het volgende:
[..]
ik twijfel of ik em ook moet gaan kijken, ik vroeg me af.. is ie erg kinderachtig of ook voor volwassenen geschikt?
Ik vond de vorige seizoenen juist beter. Seizoen 3 was goed, maar niet zo briljant als 1 & 2 imo. Gelukkig bood het einde van 3 hoop een fantastisch seizoen 4.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:16 schreef Timo20 het volgende:
Het derde seizoen is idd. het beste. Wat een seizoen, wat een serie![]()
Dr no blijft de beste!!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:02 schreef Remco05 het volgende:
Goldfinger, ik ben de James Bond films weer eens aan het afspelen.
quote:Op maandag 12 juli 2010 08:00 schreef casper019 het volgende:
weet iemand of de evil dead serie nog een aanrader is?
ook al is het een beetje oude films....
Deel 1 overslaan? Nee man, deel 1 is de beste (niet de leukste) van de 3.Deel 2 is wat mij betreft meer een remake met hoger budget van deel 1quote:Op maandag 12 juli 2010 09:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]![]()
![]()
Zeker. Vooral 2 en 3. Eigenlijjk kan je 1 gewoon overslaan, want wat daarin gebeurd wordt verteld in het begin van deel 2.
Wat was er dan zo slecht. Ik vond juist dat het een mooie knipoog was naar de serie.quote:
ik zit te twijfelen om die film te gaan zien, is het ook een aanrader voor de wat ouderen (22jaar) onder ons??quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:28 schreef Lambiekje het volgende:
Toy Story 3
Wow. Pixar heeft weer een leuke film afgeleverd. Op sommige momenten was het spannend, op andere momenten grappig (spaans sprekende Buzz) en op het laatst ook even emotioneel.
Goed gebalanceerd verhaal.
Cijfer 9 / imdb 9.1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vond hem een 8quote:Op maandag 12 juli 2010 15:33 schreef DanielleM het volgende:
I'm Here
[ afbeelding ]
Prachtige korte film van Spike Jonze over de relatie tussen twee robots. Hier gratis te bekijken! Aanrader!!
8.8
Absoluut. Ben een tijdje terug al geweest met allemaal twintigers en we hebben ons prima vermaakt. Enige is dat ik het 3D niet echt een toevoeging vond, dus zou gewoon naar 2D gaan als ik jou was.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:33 schreef casper019 het volgende:
[..]
ik zit te twijfelen om die film te gaan zien, is het ook een aanrader voor de wat ouderen (22jaar) onder ons??
ik ben zelf 32quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:33 schreef casper019 het volgende:
[..]
ik zit te twijfelen om die film te gaan zien, is het ook een aanrader voor de wat ouderen (22jaar) onder ons??
Net even gekeken. Een 8,8 zeker niet voor mij... meer een 7,5. Misschien een 8 als ik in een goede bui benquote:Op maandag 12 juli 2010 15:33 schreef DanielleM het volgende:
I'm Here
[ afbeelding ]
Prachtige korte film van Spike Jonze over de relatie tussen twee robots. Hier gratis te bekijken! Aanrader!!
8.8
Ja dat hebben we zondag wel gezien jaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:30 schreef Falco het volgende:
Les arbitres (Kill the Referee)
De veel bekritiseerde Howard Webb komt ook voor in deze docu, waarbij opvalt dat ie ook hier een hoofdrol voor zichzelf probeert op te eisen met matige beslissingen in het heetst van de strijd. Cijfer: 7
Cloverfield was zeker wel een leuke film. Zelf zou ik 'm een 8 geven.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:48 schreef chroestjov het volgende:
Nog een dan;
Cloverfield
.....
Mijn Cijfer; 9,5
IMDB; 7,4
Die ga ik denk ik vanavond kijken, het verhaal lijkt me heel interessant.quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:56 schreef rijsttafel het volgende:
Andere films recentelijk gezien:
Mr. Nobody: 9, gaaf! De film blijft lekker lang vaag, daar hou ik van.
Die kamer is vet dat je naar de zon kan kijken. Terwijl het dan maar op 2% exposure is.quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:44 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Cloverfield was zeker wel een leuke film. Zelf zou ik 'm een 8 geven.
Zelf gekeken:
Sunshine
[ afbeelding ]
Sci-fi film van Danny Boyle waarin een groep astronauten de zon gaat redden. Zéér mooie beelden. Ook een filosofisch tintje, alleen af en toe wat te cliché en daar kan ik nooit zo goed tegen. Een van de mindere films van Danny Boyle vind ik, maar alsnog goed te kijken, waarschijnlijk zeker voor de fans van het genre.
IMDB: 7.3
Ik: 7
Wat zou er mis zijn met jaren 80 films te kijken...quote:Op woensdag 14 juli 2010 07:59 schreef casper019 het volgende:
Sunshine is inderdaad een gave film!
Ik vroeg me af, zijn evil dead 1 .. 2... en 3 nog aanraders om nu nog tge kijkenals je ze nog nooit gezien heb?
of zijn ze te oud en kan je beter recentere films kijken?
Gewoon doen!quote:Op woensdag 14 juli 2010 07:59 schreef casper019 het volgende:
Sunshine is inderdaad een gave film!
Ik vroeg me af, zijn evil dead 1 .. 2... en 3 nog aanraders om nu nog tge kijkenals je ze nog nooit gezien heb?
of zijn ze te oud en kan je beter recentere films kijken?
Nicolas Cage had gewoon op de brandstapel van Wicker Man moeten blijven....quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:07 schreef Rifoki het volgende:
Gisteren Bad Lieutenant gekeken en weer afgezet, jezus wat saai.
ik vond het wel een coole film!quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:49 schreef Stuurloos het volgende:
Eergisteren Clash of the Titans gezien, wat een boutfilm!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 07:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Die kamer is vet dat je naar de zon kan kijken. Terwijl het dan maar op 2% exposure is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:40 schreef JDx het volgende:
Clash of the Titans
...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Release the KrakenCetus.
Je bent wel op de hoogte van dit: http://en.wikipedia.org/wiki/Perseus en dit: http://en.wikipedia.org/wiki/Cetus_%28mythology%29, hoop ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Absentia Lucis Tenebrae Vincunt
Er wordt door meer groeperingen gedwongen voor Full Disclosure he.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:40 schreef JDx het volgende:
Clash of the Titans
2 dagen over gedaan, ik moest echt moeite doen om hem af te kijken.
Het lijkt wel alsof de laatste tijd enorm veel films met goden en/of vampier achtige monsters uitkomen. Ziet de mens het einde des levens aankomen ofzo?
ben ik het helaas mee eens, greenberg valtecht tegen... ik snap niet dat ie zulke hoge recensies krijgt!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:39 schreef banaantjeEE het volgende:
Greenberg 2010
Wat een saaie klotefilm man. Er gebeurt dus echt niets in. Je blijft maar wachten en wachten opdat er iets zou gebeuren, maar helaas.
4.5
Nordwand 2008
Hele goeie film. Ook in die tijd werd de absurdheid van het presteren hoog opgedreven. Dit heeft de mensheid al heel veel levens gekost. Ook deze film laat dit zien, in alle facetten.keihard in z'n genre! Alleen het einde vond ik wat met de haren getrokken. Komaan, dan blijkt dat je niet genoeg touw hebt om die gozer te redden?
Goede film dus met een lekker sfeertje.
8.5
En ik ben het er niet mee eensquote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:39 schreef banaantjeEE het volgende:
Greenberg 2010
Wat een saaie klotefilm man. Er gebeurt dus echt niets in. Je blijft maar wachten en wachten opdat er iets zou gebeuren, maar helaas.
4.5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5
Remember Me
http://www.imdb.com/title/tt1403981/
Dramafilm over het verliezen van dierbaren. Emotioneel raakt deze me wel, iets wat niet vaak het geval is. De seks op een nummer van Sigur Rós is natuurlijk geniaal en het blijft tot het einde boeien. Het einde is ook zeer apart. Af en toe toch een klein beetje langdradig misschien, vandaar:
8Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
Zekerquote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:49 schreef Stuurloos het volgende:
Alexandra's Project (2003)
Australië
Thriller / Drama
111 minuten
geregisseerd door Rolf de Heer
met Gary Sweet, Helen Buday en Bogdan Koca
Steve maakt op de dag van zijn verjaardag ook promotie op zijn werk. Wanneer hij thuiskomt treft hij een verlaten, donker huis aan. In de verwachting dat zijn vrouw Alexandra met zijn twee kinderen een verrassingsfeestje hebben georganiseerd, gaat hij op zoek naar de verborgen gasten. Hij vindt niets, behalve een videoband met het etiket ' speel me '.
Erg verrassende film van Rolf de Heer met onverwachte wendingen. 7,5!
jaaa, dankzij de geweldige acteerprestaties van Rourke .. heel indrukwekkendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:22 schreef Karina het volgende:
Antichrist
Drama/horror/thriller
Ik had deze film ooit al een keer opgezet, maar na een kwartiertje weer afgezet, dit was de tweede poging, dit keer wel afgekeken.
Het begint met een man en een vrouw wiens zoontje door een ongeluk om het leven komt. De vrouw heeft het er heel moeilijk mee (logisch), de man is therapeut en gaat haar helpen. Ze gaan met zijn tweeen naar een huisje in de bossen.
Eenmaal daar gaan de sessies nog even door, maar gaandeweg verandert er wat...
Ik ben blij dat ik hem deze keer wel heb afgekeken, want zo tegen het einde wordt het behoorlijk spannend en nogal freaky. Veel seksscenes trouwens ook (ik was verbaasd, want ik dacht dat het een Amerikaanse film was, maar dat is niet zo).ik vond dat echt een rampzalige k*t filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:53 schreef Toad het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@casper: je moet er even inkomen, vandaar dat ik hem de eerste keer ook had afgezet.
Ik had trouwens nog niet gezegd wat ik er van vond: zoals gezegd, het is even inkomen, maar zo halverwege wordt het wel een goede film (vond ik dan).
quote:Op maandag 19 juli 2010 16:05 schreef Karina het volgende:
[..]ik heb em 3/4 kunnen kijken en toen afgezet, met veel moeite tot 3/4 kunnen komen vond het echt 1000x niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@casper: je moet er even inkomen, vandaar dat ik hem de eerste keer ook had afgezet.
Ik had trouwens nog niet gezegd wat ik er van vond: zoals gezegd, het is even inkomen, maar zo halverwege wordt het wel een goede film (vond ik dan).
Het verhaal sprak me totaal niet aan om heel eerlijk te zijn, maar na een hoop positieve reacties toch de film maar een kans gegeven en geen moment spijt van gehad. Leuk acteerwerk, een prachtige setting, mooi tempo en gewoon echt een film die lekker wegkijktquote:In 1966 was op de BBC slechts 2 uur per week rock ’n roll muziek te horen. Een groep DJ’s bracht daar verandering in. Met Radio Rock slingerden zij vanaf een piratenschip in de Noordzee 24 uur per dag, 7 dagen per week rock ’n roll en pop muziek de ether in. Binnen een mum van tijd groeide de illegale piratenzender uit tot een fenomeen waar maar liefst 25 miljoen mensen, meer dan de helft van de Engelse bevolking, dagelijks naar luisterden. Jong en oud, vrouwen en mannen. De zender bracht een muzikale revolutie teweeg en de DJ’s groeiden uit tot ongekende helden en sekssymbolen. Vanaf het moment dat de regering alles op alles zette om dit ‘verderfelijke station’ uit de ether te halen, groeide hun populariteit uit tot ongekende hoogte.
Kijk vrij weinig drama's, maar deze toch maar een kans gegeven, ondanks Robert Pattinson. Zijn acteerstijl blijft voor mij vrij houterig, maar om hem in deze rol te zien was wel weer verfrissend. Prima acteerwerk van alle hoofd- en bijrollen eigenlijk en de film zit prima in elkaar. Lang weet je niet echt waar er nu naartoe wordt gewerkt though, waardoor het soms een beetje chaotisch wordt. zonder iets te verraden is het einde een flinke WTF en is dit al met al toch wel een film die ik kan aanraden.quote:Tyler Hawkins is een jongen die na de zelfmoord van zijn broer en de scheiding van zijn ouders in een staat van totale lethargie belandt. In schril contrast daarmee staat een jonge vrouw, Ally Craig (De Ravin), die een tragedie heeft meegemaakt maar daarna juist de carpe diem-filosofie omarmt. De twee krijgen wat met elkaar, maar niet al het emotionele puin is meteen geruimd.
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:02 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
Tellen ook films mee die je binnenkort "zeker" gaat kijken?
zo ja?
dan ga ik komende woensdag even naar Karate Kid van Jackie Chan! Humor gegarandeerd!
heb deze film net gezien en het liet me niet bepaald lachequote:Op zondag 18 juli 2010 11:52 schreef banaantjeEE het volgende:
Gran Torino 2008
Schitterend film die je laat lachen , wenen maar vooral nadenken.
Clintwood heeft het charisma voor zijn rol en steelt hier echt wel de show.
Het einde is volgens mij de enige manier om deze film realistisch te laten eindigen.
Een echte topper.
9
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |