quote:
Sin City absoluut maar waarom Pan's Labyrinth? Wat is er zo ontzettend mooi aan die film? Ik vind het een toffe film hoor maar als je die fantasiefiguren bekijkt dan moet je gewoon toegeven dat ze er niet zo heel goed uitzien.quote:Op zondag 4 juli 2010 17:56 schreef Seam het volgende:
Sin City
El Orfanato
Pan's Labyrinth
300
The Incredibles
Finding Nemo
Pulse
Pop Skull
quote:Op zondag 4 juli 2010 17:58 schreef Aguirre het volgende:
2001
Dat heb ik met Requiem for a Dream. Wat een gedrocht zeg.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:30 schreef Bonzai. het volgende:
Ik blijf erbij: 2001 = ellenlang en oersaai treurspel met een stel vliegende maquettes. Gelukkig nog dat je de touwtjes niet ziet hangen.
De schoonheid zie ik er niet van in.
Je hebt het gevoel dat daar bordkartonnen maquettes rondvliegenquote:Op zondag 4 juli 2010 18:34 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Dat heb ik met Requiem for a Dream. Wat een gedrocht zeg.
Dat het een ellenlang en oersaai treurspel is die er totaal niet boeiend uitziet.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:29 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Je hebt het gevoel dat daar bordkartonnen maquettes rondvliegen
Holy fuckquote:Op zondag 4 juli 2010 18:35 schreef znarch het volgende:
The Fountain![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind het er eigenlijk een beetje kitscherig uitzienquote:
FOK! haat hypes he. Dus FOK! haat Avatar.quote:
Heb die film nog niet gezien, maar misschien verwar je wel "visueel spectaculair" met "visueel mooi". Hetzelfde geldt voor Titanic, die andere van Cameron.quote:
Ik kwam net terug om die ook nog te noemen.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:59 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
What Dreams may Come
[ afbeelding ]
Dat ziet er wel mooi uit! De film ken ik niet.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:35 schreef znarch het volgende:
The Fountain![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Silent Hillquote:
I heb het spel nooit gespeeld, maar wat ik heb begrepen is dat het behoorlijk afwijkt qua verhaal.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:58 schreef Tarak het volgende:
[..]
Silent Hill![]()
De film niet gezien, is 'ie aan te raden?
Zo, net weer gezien.quote:
Tuurlijk wel. Alleen ben ik eigenlijk niet echt onder de indruk van de hedendaagse computer Disney/Pixar shit. Het ziet er allemaal best cute uit, maar is m.i. echt niet vergelijkbaar met bijvoorbeeld onderstaande film:quote:Op zondag 4 juli 2010 22:56 schreef Omkron het volgende:
Moet zeggen dat ik ook wel onder de indruk was van UP! Maar animatie telt volgens mij niet echt mee of wel in dit topic?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |