abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 juni 2010 @ 21:41:22 #51
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_83000572
Atlantis (2008)

Stylische Nederlandse film.
Een 14 jarig meisje leeft in een toekomstige tijd waarbij het verleden taboe is.

cijfer 7.5
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_83001975
hot tub time machine

Canada / Verenigde Staten
Komedie
100 minuten

geregisseerd door Steve Pink
met John Cusack, Craig Robinson en Clark Duke

Een stel vrienden op leeftijd zuipt op een avondje flink door. Als ze beschonken in een bubbelbad gaan zitten, blijkt dit tot hun schrik een 'Hot Tub Time Machine' te zijn die hen terugstuurt naar het jaar 1986. Dankzij deze tijdmachine vinden ze hun jeugd terug, wat voor de nodige bizarre ontmoetingen en gebeurtenissen zorgt...

Vond het een erg leuke film, aanrader
7.5!
  zaterdag 19 juni 2010 @ 10:03:12 #53
52357 Lambiekje
pi_83013133
Vertige aka High Lane (2009)

Een stel Franse vrienden gaan bergbeklimmen in Kroatië. Ze klimmen wat, ze lopen over een hangbrug. Maar dan stapt een gast in een bereklem als ie net bovenaan is gekomen. Z'n vriendin probeert de andere nog te halen... maar dan is ie foetsie. Ze gaan op onderzoek uit.

Standaard horrortje. Overigens wel aardige beelden van de bergen.

cijfer 5.5 / imdb 5.7
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 13:05:18 #54
52357 Lambiekje
pi_83018242
Hot Tube Time Machine (2010)
3 gasten en neefje belanden in 1986 door een redbull-achtig drankje in de jacuzzi.

Slap verhaal, on interessante grappen, geforceerd

cijfer 5 / imdb 7,1
  zaterdag 19 juni 2010 @ 14:49:49 #55
287548 Shockiee
Salute To Marx!
pi_83021133
Pandorum 2009.

Paar duizend mensen worden de ruimte ingeschoten met een spaceshuttle welk vervolgens moet landen op een ander planeet die veel op de aarde lijkt.
Ze "koloniseren", omdat de aarde kapot gaat, maar onderweg komen er problemen en is het ieder voor zich in de gigantische space shuttle.

Hij was vet

Mijn cijfer: 8.
IMDB cijfer: 6.9
[img]http://i36.tinypic.com/efrjpx.png[/img]
pi_83036858
the boys are back

Australië / Verenigd Koninkrijk
Drama
104 minuten

geregisseerd door Scott Hicks
met Clive Owen, Laura Fraser en Emma Booth

Als Joe (Clive Owen) zijn vrouw verliest, blijft hij alleen met zijn zesjarige zoontje Artie achter. Hij besluit alle regels aan de kant te schuiven en laat naar bed gaan, rommelige kamers en junk food behoren tot de orde van de dag. Maar als Harry, Joe's tienerzoon uit zijn eerste huwelijk, arriveert, loopt de situatie uit de hand.

hele mooie film, echt een aanrader. 7.5
  Moderator zaterdag 19 juni 2010 @ 22:48:42 #57
9859 crew  Karina
Woman
pi_83037350
Alice in Wonderland (2010)
Fantasie

Meisje Alice heeft heel haar leven al dromen over een wonderlijke wereld, maar is het wel een droom? Op de dag dat ze ten huwelijk wordt gevraagd gebeurt de droom wederom: ze valt in een gat en komt terecht in "Wonderland", een wereld vol vreemde figuren en gebeurtenissen.

Tja, het ziet er allemaal heel mooi uit, kleurrijk en fantasievol, maar op een of andere manier kon het me niet echt boeien, waar dat nou aan lag, geen idee eigenlijk, misschien toch niet spannend genoeg of misschien is Alice te oud (in het boek is ze een jong meisje).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_83037891
N.a.v een bericht hier in deze reeks de film 'Remember Me' gezien.

Vond het persoonlijk een saaie film, beetje familiedrama etc. Maar als je dan bij het einde komt, ik had nu echt een brok in mijn keel.
Verrassend einde die de film doet kantelen, zeker de moeite waard om te kijken mensen!
pi_83042088
Exam

How far would you go to win the ultimate job?

8 mensen worden in een ruimte opgesloten voor een laatste examen om een felbegeerde baan te krijgen. Ze moeten 1 vraag beantwoorden, maar wat is de vraag?
Ik vond de film nogal saai. De spanning kwam er niet echt in en het einde viel me ook wat tegen.

5.5
Because simple is bad!
pi_83043183
quote:
Op zondag 20 juni 2010 00:39 schreef DanielleM het volgende:
Exam

[ afbeelding ]

8 mensen worden in een ruimte opgesloten voor een laatste examen om een felbegeerde baan te krijgen. Ze moeten 1 vraag beantwoorden, maar wat is de vraag?
Ik vond de film nogal saai. De spanning kwam er niet echt in en het einde viel me ook wat tegen.

5.5
Toevallig net ook gezien, idd erg saai en niet boeiend. Had er meer van verwacht....
O+ BlaBlub O+
  zondag 20 juni 2010 @ 02:42:15 #61
97491 Deviant1nl
Villalosbol
pi_83044537
The Boondock Saints 2

Grappig, maar het overtreft deel 1 zeker niet!
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
  zondag 20 juni 2010 @ 11:23:38 #62
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_83048041
She's Out of My League.

Erg leuke comedy ! 7

Hot Tub Time Machine

Nog leukere comedy ! 8
The Outside Agency
  zondag 20 juni 2010 @ 12:11:29 #63
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_83049310
quote:
Op zondag 20 juni 2010 00:39 schreef DanielleM het volgende:
Exam

[ afbeelding ]

5.5

Zal wel weer een veramerikaniseerde rip-off zijn van een buitenlandse film. De opzet lijkt nogal op El Metodo.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Moderator zondag 20 juni 2010 @ 12:18:32 #64
9859 crew  Karina
Woman
pi_83049494
The Wolfman
Horror

Een acteur, wiens broer op gruwelijke wijze is vermoord keert, op verzoek van de verloofde van zijn broer, terug naar zijn geboorteplaats om te onderzoeken hoe zijn broer om het leven is gekomen, zijn vader woont nog steeds in het dorp, in een groot landhuis. In het dorp blijkt dat er nog meer mensen zijn vermoord, de dorpelingen geloven dat een duivel/monster dit heeft gedaan.

Al snel blijkt dat het een weerwolf was.

Eigenlijk gebeurt er niet zo heel veel in deze film, en wat er gebeurde vond ik nogal voorspelbaar allemaal.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
De special effects vond ik ook nogal slecht.

Niet zoveel aan dus.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_83065117
Hot tub time machine... holla, was weer lache!!!

Cijfer: 7,5
  zondag 20 juni 2010 @ 19:13:24 #66
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_83066182
Net het eerste seizoen van Human Target gezien.
De serie volgt het leven van Christopher Chance, een particulier bodyguard en veiligheidsexpert. Hij beschermt zijn klanten door geheel te integreren in hun leven. Zodoende wordt hij zelf het "menselijk doelwit" van de vijanden van zijn klanten. Chance wordt vergezeld door zijn zakenparnter Winston en zijn ingehuurde handlanger Guerrero.

Vond het een zeer goede serie, hoewel de eerste 3 afleveringen het tegenovergestelde deed vermoeden. Man zo erbarmelijk die eerste 3 episodes. Slechte special effects en overdreven verhaal. Ik had bijna afgehaakt. Nu ja, vanaf de 4e kwam er wat verhaal in en werd alles steenvast geloofwaardiger. De relaties onderling worden ook goed en stelselmatig uitgewerkt.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_83071825
Cheaper by the Dozen 2 is op tv, ben deze aan het kijken :>
  zondag 20 juni 2010 @ 21:50:47 #68
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_83073905
Them! (1954, VS, Gordon Douglas)
Door atoomproeven zijn er gigantische mieren ontstaan, wat al snel het einde van de mensheid betekent. De mega mieren zelf zijn het hoogtepunt van de film. Want verder is de film overladen met irritante clichés en bordkartonnen stereotypes, inclusief FBI agent en sexy dochter van wetenschapper die verliefd worden en kinderen die op het laatste moment gered worden.
cijfer: 5.5

Creature from the Black Lagoon (1954, VS, Jack Arnold)
Deze jaren '50 scifi monster film was een stukje beter door sympathiekere karakters, zowel het monster als de hoofdrolspelers.
cijfer: 6.5

Westworld (1973, VS, Michael Crichton)
In de toekomst is de ideale vakantie bestemming, Delos. Een gigantisch pretpark waar men in een Romeins, een Middeleeuws en Western deel respectievelijk romeintje, riddertje of cowboytje kan spelen. Dit kan allemaal m.b.v. levensechte robots. Wacht even.... levensechte robots? Dat kan natuurlijk nooit goed gaan.
De film is een lekkere vermakelijke combinatie van western en scifi.
cijfer: 7.5

Forbidden Planet (1956, VS, Fred M. Wilcox)
De crew van een ruimteschip moet de verdwijning van een andere expeditie op een planeet onderzoeken. Daar aangekomen stuiten ze op maar twee overlevenden, een wetenschapper en zijn dochter. Die een heel idyllisch leven lijken te hebben op die planeet. Maar schijn bedriegt (natuurlijk )
Het leukste van deze scifi is dat het allemaal echt lachwekkend standaard is. (Zo standaard als je een peuter vraagt een huis of auto tekenen je een standaard tekening krijgt.) Zo is het ruimteschip echt een vliegende schotel en is er een robot met knipperende lichtjes en ronddraaiende schroeven, die luistert naar de naam Robby, ! Maar ondanks of misschien wel dankzij dat is de film nog steeds best vermakelijk, ook doordat het plot de aandacht goed weet vast te houden.
cijfer: 6.5

The Iron Giant (1999, VS, Brad Bird)
Pracht geanimeerde en ontroerende animatiefilm over een jongen, die vriendschap sluit met een grote buitenaardse robot. De film poost goed de sfeer uit de jaren '50 na, inclusief een beatnik.
cijfer: 8
pi_83074545
national treasure 2: the book of secrets

Verenigde Staten
Avontuur / Actie
124 minuten

geregisseerd door Jon Turteltaub
met Nicolas Cage, Diane Kruger en Jon Voight

Als een ontbrekende pagina uit het dagboek van John Wilkes Booth opduikt, blijkt Ben Gates' betovergrootvader betrokken te zijn geweest bij de moord op Abraham Lincoln. Gates trekt de wereld rond om de onschuld van zijn voorvader te bewijzen.

vond het een coole avonturen film, zeker een aanrader

7.5
  zondag 20 juni 2010 @ 23:21:18 #70
52357 Lambiekje
pi_83080154
The A-team (2010)
Ik was er huiverig voor vanwege de niet-orginele cast van de serie. Maar de heren zet het wel overtuigend neer.

het is gewoon een leuke actiefilm geworden met een positieve knipoog naar de serie.

cijfer 7.5 / imdb 7.6
  zondag 20 juni 2010 @ 23:34:56 #71
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_83080930
Net Shutter Island gekeken, Waiting... Star Trek en nog 1 gekeken. maar ben kats vd kaart. dus ga slapen. allemaal ruim boven de 6,5
The Outside Agency
pi_83085618
Children of men (2006)

http://www.imdb.com/title/tt0206634/

imdb cijfer 8.1

Mijn cijfer 8.7

----

Ik vond het een ijzersterke film. Relatief onbekende acteurs voor mij behalve de julianne moore natuurlijk De soundtrack was ook erg aangenaam en het camerawerk is precies waar ik van houd

[ Bericht 0% gewijzigd door FL_Freak op 21-06-2010 02:05:54 ]
pi_83089732
Dat mensen werkelijk dubbel liggen om 'Hot tub time machine'. Ik vond het echt ontzettend slechte en matige humor. Maar goed, ik vond The Hangover ook niet grappig en het is dezelfde soort humor. Kan aan mij liggen dus .
pi_83092883
Hier ook Exam gezien, wat een flutfilm. In totaal twee keer in slaap gevallen
pi_83122934
quote:
Op zondag 20 juni 2010 19:13 schreef banaantjeEE het volgende:
Net het eerste seizoen van Human Target gezien.
De serie volgt het leven van Christopher Chance, een particulier bodyguard en veiligheidsexpert. Hij beschermt zijn klanten door geheel te integreren in hun leven. Zodoende wordt hij zelf het "menselijk doelwit" van de vijanden van zijn klanten. Chance wordt vergezeld door zijn zakenparnter Winston en zijn ingehuurde handlanger Guerrero.
[ afbeelding ]
Vond het een zeer goede serie, hoewel de eerste 3 afleveringen het tegenovergestelde deed vermoeden. Man zo erbarmelijk die eerste 3 episodes. Slechte special effects en overdreven verhaal. Ik had bijna afgehaakt. Nu ja, vanaf de 4e kwam er wat verhaal in en werd alles steenvast geloofwaardiger. De relaties onderling worden ook goed en stelselmatig uitgewerkt.
+1

Vond het echt heel leuk om te zien. Ik kan niet wachten op season 2. Leuke humor vond ik,
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')