abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 4 juli 2010 @ 22:42:11 #161
9859 crew  Karina
Woman
pi_83660601
Unthinkable
Thriller

De film begon goed, dacht ik, atoombommen, 4 stuks, die af kunnen gaan, ik denk, oh spannend, soort van 24. Maar helaas, het gaat alleen maar over een verdachte die ondervraagd wordt (en ondervraagd is een understatement).

Ik vond het niet zo bijzonder, veel van hetzelfde en nogal voorspelbaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en beetje jammer van het eind, dat ze niet alles lieten zien...
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_83671347
quote:
Op zondag 4 juli 2010 22:42 schreef Karina het volgende:
Unthinkable
Thriller

De film begon goed, dacht ik, atoombommen, 4 stuks, die af kunnen gaan, ik denk, oh spannend, soort van 24. Maar helaas, het gaat alleen maar over een verdachte die ondervraagd wordt (en ondervraagd is een understatement).

Ik vond het niet zo bijzonder, veel van hetzelfde en nogal voorspelbaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en beetje jammer van het eind, dat ze niet alles lieten zien...
Deze heb ik gisteren ook bekeken. Inderdaad matig uitgewerkt, zeker naar het einde toe. Geen aanrader...
pi_83671875
Remember Me (2010)

Het is zeg maar een drama/romantische film. Leuke film om te kijken. Het einde vind ik echt geweldig. Ik heb me goed vermaakt.

8
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_83671996
quote:
Op zondag 4 juli 2010 23:22 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Alleen ben ik eigenlijk niet echt onder de indruk van de hedendaagse computer Disney/Pixar shit. Het ziet er allemaal best cute uit, maar is m.i. echt niet vergelijkbaar met bijvoorbeeld onderstaande film:

[ afbeelding ]

5 centimeters per second Op visueel vlak zeker de beste animatiefilm die ik ooit gezien heb.
Erg mooie film. Heb hem gisteravond gezien. Super mooi getekend zo zou alle anime moeten zijn. Vond het verhaal ook erg mooi en de emoties goed uitgewerkt. Heb verder in tegenstelling tot andere mensen me niet zo geërgerd aan het einde van de film.
  maandag 5 juli 2010 @ 10:55:07 #165
286575 Roces18
Chef de party
pi_83673339
Gister She's Out of my league gekeken, nogal slappe film met een saaie hoofdrolspeler en langdradig. 5,5

- Zomenteen maar is Avatar kijken
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  maandag 5 juli 2010 @ 17:03:18 #166
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_83687548
Zaterdagavond op tv gezien:

Alexandra`s Project
Een man komt thuis en verwacht dat z`n vrouw en kinderen een feestje hebben georganiseerd ter ere van z`n verjaardag. In plaats daarvan vindt hij echter een videoband waarop staat "Play Me". Hij speelt de band af en wat hij dan te zien krijgt tart al z`n verbazing.
Dat deze kleine Australische film van de van origine Nederlandse regisseur Rolf de Heer (die al op z`n negende met z`n ouders naar Australie emigreerde) toch goed werkt en niet ten onder gaat aan ongeloofwaardigheid kan volledig op het conto komen van hoofdrolspeler Gary Sweet, die als de arrogante en overspelige echtgenoot denkt met alles te kunnen weg komen. De omslag die hij maakt bij het kijken van de videoband wordt perfect weergegeven. Ook het dubbele gevoel dat je als kijker krijgt is goed in evenwicht en zorgt voor een wat apart sfeertje. Aan de ene kant denk je "net goed" terwijl je toch ook medelijden met `m krijgt.
Hierdoor neem je die ongeloofwaardigheden enigzins voor lief en is het tamelijk kijkbaar psychologisch drama geworden.

IMDB Cijfer: 6,8/10
Mijn Cijfer: 6,5/10
pi_83687857
I hope they serve beer in hell. Zo'n grappige film heb je nog nooit gezien.
Graag op anoniem
pi_83698714
She's Out Of My League
An average Joe meets the perfect woman, but his lack of confidence and the influence of his friends and family begin to pick away at the relationship.

Wel een oké filmpje, maar minder dan de andere films in deze soort. Michael Cera zou trouwens niet hebben misstaan in deze film.

IMDb: 6,7
Mijn cijfer: 6,5
pi_83700742
bangkok dangerous

Verenigde Staten
Actie / Thriller
100 minuten

geregisseerd door Oxide Pang Chun en Danny Pang
met Nicolas Cage, Shahkrit Yamnarm en Charlie Yeung

Een professionele huurmoordenaar (Nicolas Cage) verblijft in Bangkok om een aantal klussen af te handelen. Maar dat blijkt lastiger dan gedacht, en hij ondervindt de nodige tegenwerking. Dan valt hij ook nog eens voor een lokale schoonheid en moet hij een van zijn weinige vertrouwelingen te vriend zien te houden.

aardige actie film, die aardig wegkijkt

6je
  dinsdag 6 juli 2010 @ 10:12:25 #170
286575 Roces18
Chef de party
pi_83712368
Gister Avatar gezien dus niet van dat Aarde wind en vuur gedoe maar die van die aliens op Pandora. Zeker een goede film met een origineel verhaal wat lekker wegkijkt en er zit genoeg actie in. 8
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_83713968
quote:
Op maandag 5 juli 2010 17:11 schreef Mainport het volgende:
I hope they serve beer in hell. Zo'n grappige film heb je nog nooit gezien.
Heb 'm nog niet afgekeken, maar tot nu toe geinig. Tucker Max is zowieso een koning/antiheld, dat wist ik al voor deze film. Wel kicken dat hij zijn eigen film heeft!
  Moderator dinsdag 6 juli 2010 @ 11:18:54 #172
9859 crew  Karina
Woman
pi_83714390
The Book of Eli
Drama

Het verhaal in een notendop: Mad Max goes religious.

De hele wereld is getroffen door een of andere ramp (atoombom of zo) en is veranderd in een soort woestijn, net als in Mad Max dus. Een man is op weg naar het westen, waarom wordt gedurende de film duidelijk.

Ik vond er niet zoveel aan, ik heb helemaal niets met dit soort verhalen. Saai hoor.
niet zo tof doen
pi_83715409
quote:
Op maandag 5 juli 2010 17:03 schreef Timo20 het volgende:
Zaterdagavond op tv gezien:

Alexandra`s Project
Een man komt thuis en verwacht dat z`n vrouw en kinderen een feestje hebben georganiseerd ter ere van z`n verjaardag. In plaats daarvan vindt hij echter een videoband waarop staat "Play Me". Hij speelt de band af en wat hij dan te zien krijgt tart al z`n verbazing.
Dat deze kleine Australische film van de van origine Nederlandse regisseur Rolf de Heer (die al op z`n negende met z`n ouders naar Australie emigreerde) toch goed werkt en niet ten onder gaat aan ongeloofwaardigheid kan volledig op het conto komen van hoofdrolspeler Gary Sweet, die als de arrogante en overspelige echtgenoot denkt met alles te kunnen weg komen. De omslag die hij maakt bij het kijken van de videoband wordt perfect weergegeven. Ook het dubbele gevoel dat je als kijker krijgt is goed in evenwicht en zorgt voor een wat apart sfeertje. Aan de ene kant denk je "net goed" terwijl je toch ook medelijden met `m krijgt.
Hierdoor neem je die ongeloofwaardigheden enigzins voor lief en is het tamelijk kijkbaar psychologisch drama geworden.

IMDB Cijfer: 6,8/10
Mijn Cijfer: 6,5/10

Ik vond deze film echt.... fantastisch. Zo goed had ik een film nog nooit gezien en nog nooit heeft een film zo'n indruk bij mij achtergelaten. Vond het een dikke 9 waard.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_83715961
A perfect getaway
Cliff en Cydney (Steve Zahn en Milla Jovovich) zijn een avontuurlijk, jong stel dat voor hun huwelijksreis gaat hiken op Hawai. Ze denken het paradijs te hebben gevonden tot ze een ander stel Nick (Timothy Olyphant) en Gina (Kiele Sanchez) tegenkomen en horen van een gruwelijke moord op een pasgetrouwd stel. Een ander paar dat ze eerder zijn tegenkomen lijkt verdacht. Cliff en Cydney trekken verder met Nick en Gina. Ondertussen neemt de spanning toe. Ver van hulp en de geciviliseerde wereld wordt iedereen een bedreiging en weet niemand meer wie ze nog kunnen vertrouwen. Het paradijs wordt een hel als het echte survivallen begint.

Cijfer: 6,7
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_83734716
Milla

Ik heb 'm ook gezien, 7,2 van mij
  dinsdag 6 juli 2010 @ 19:11:37 #176
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_83734777
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 10:12 schreef Roces18 het volgende:
Gister Avatar gezien dus niet van dat Aarde wind en vuur gedoe maar die van die aliens op Pandora. Zeker een goede film met een origineel verhaal wat lekker wegkijkt en er zit genoeg actie in. 8
The Outside Agency
pi_83753063
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 19:11 schreef haakon het volgende:

[..]

Een standaard verhaal in een 3D jasje, maar goed, de GFX maakten Avatar.
pi_83755392
Remember Me

Damn wat een klap in het gezicht verder hele mooie romantische drama, zeker een aanrader. Film heeft me totaal niet verveeld en ik vind Robin Patterson erg tot z'n recht komen in deze film, veel beter iig dan in die tienerfilmpjes die hij maakt.
  woensdag 7 juli 2010 @ 17:21:04 #179
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_83771515
Toy Story 3
Vijftien jaar nadat held John Lasseter de (animatie)film wereld revolutioneerde met Toy Story, `s werelds eerste volledig met de computer gemaakte animatie film, is er nu het laatste deel in de trilogie.

Woody, Buzz, Mr. en Mrs. Potato Head en alle ander speelgoed raken bij "hun" Andy steeds meer in de vergetelheid nu hij naar College gaat. Hij ruimt z`n kamer op en wil, op Woody na, z`n speelgoed op zolder in z`n ouderlijk huis bewaren. Dat gaat niet zoals gepland. Per ongeluk komen de toys in de auto van Andy`s ma terecht en worden ze gedoneerd aan een kinderdagverblijf. Blij als ze in eerste instantie zijn dat ze op een plaats terecht zijn gekomen waar er weer met ze gespeeld wordt, komen ze erachter dat het dagverblijf wordt geleid door de dictatoriale teddy beer Lots O` Huggin`bear...

Vaak, heel vaak, zien we dat de films in een trilogie in kwaliteit afneemt naarmate die trilogie vordert. Het kwam niet vaak voor dat het tweede deel al beter was dan het origineel (met uitzondering van bv. The Godfather II en The Empire Strikes Back). Nog minder vaak komt het voor dat het derde deel en laatste deel van de trilogie het beste deel uit de reeks. Die uitzonderlijke status valt Toy Story 3 wel ten deel. Het vorige deel mocht dan misschien grappiger zijn, dit derde deel is zonder twijfel het kwalitatief beste deel uit de gehele trilogie. Donkerder van toon en met meer diepgang bevat deel 3 ook meer emotie,iets dat een goed gebalanceerde mix vormt met de humor. Wederom presteert Pixar `t om een film te maken die zowel voor kids als voor volwassenen een interessante film te produceren.
Goed voorbeeld daarvan is Big Baby: een personage dat tegelijkertijd eng en freaky is maar door kinderen ook makkelijk als "gewoon een lieve pop" gezien kan worden.

De emoties die dit deel ken merken zitten `m vooral in het laatste stuk. Het al zoveel geroemde einde is niets minder dan prachtig. Hartverscheurend mooi, een echte tranentrekkende scene waarbij het publiek met een brok in de keel kijkt naar hoe regisseur de emotie niet overdrijft of cheesy maakt maar oprecht en goed gedoseerd laat overkomen. Wanneer je zelfs bij het speelgoed enige vorm van emotie in de ogen ziet, weet je als regisseur dat je geramd zit.

Vooraf mocht er dan bij menigeen (waaronder ondergetekende) twijfel bestaan over de nood en de kans van slagen van een derde Toy Story, 11 jaar na het tweede deel, na afloop hebben Lee Unkrich en z`n team van genieën bij Pixar al die twijfel weg genomen.
Toy Story 3 is zonder twijfel het beste deel uit de trilogie en een perfect van een revolutionaire reeks films.

IMDB Cijfer: 9,1/10
Mijn Cijfer: 9,5/10
pi_83772871
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 17:21 schreef Timo20 het volgende:
Toy Story 3
Vijftien jaar nadat held John Lasseter de (animatie)film wereld revolutioneerde met Toy Story, `s werelds eerste volledig met de computer gemaakte animatie film, is er nu het laatste deel in de trilogie.

Woody, Buzz, Mr. en Mrs. Potato Head en alle ander speelgoed raken bij "hun" Andy steeds meer in de vergetelheid nu hij naar College gaat. Hij ruimt z`n kamer op en wil, op Woody na, z`n speelgoed op zolder in z`n ouderlijk huis bewaren. Dat gaat niet zoals gepland. Per ongeluk komen de toys in de auto van Andy`s ma terecht en worden ze gedoneerd aan een kinderdagverblijf. Blij als ze in eerste instantie zijn dat ze op een plaats terecht zijn gekomen waar er weer met ze gespeeld wordt, komen ze erachter dat het dagverblijf wordt geleid door de dictatoriale teddy beer Lots O` Huggin`bear...

Vaak, heel vaak, zien we dat de films in een trilogie in kwaliteit afneemt naarmate die trilogie vordert. Het kwam niet vaak voor dat het tweede deel al beter was dan het origineel (met uitzondering van bv. The Godfather II en The Empire Strikes Back). Nog minder vaak komt het voor dat het derde deel en laatste deel van de trilogie het beste deel uit de reeks. Die uitzonderlijke status valt Toy Story 3 wel ten deel. Het vorige deel mocht dan misschien grappiger zijn, dit derde deel is zonder twijfel het kwalitatief beste deel uit de gehele trilogie. Donkerder van toon en met meer diepgang bevat deel 3 ook meer emotie,iets dat een goed gebalanceerde mix vormt met de humor. Wederom presteert Pixar `t om een film te maken die zowel voor kids als voor volwassenen een interessante film te produceren.
Goed voorbeeld daarvan is Big Baby: een personage dat tegelijkertijd eng en freaky is maar door kinderen ook makkelijk als "gewoon een lieve pop" gezien kan worden.

De emoties die dit deel ken merken zitten `m vooral in het laatste stuk. Het al zoveel geroemde einde is niets minder dan prachtig. Hartverscheurend mooi, een echte tranentrekkende scene waarbij het publiek met een brok in de keel kijkt naar hoe regisseur de emotie niet overdrijft of cheesy maakt maar oprecht en goed gedoseerd laat overkomen. Wanneer je zelfs bij het speelgoed enige vorm van emotie in de ogen ziet, weet je als regisseur dat je geramd zit.

Vooraf mocht er dan bij menigeen (waaronder ondergetekende) twijfel bestaan over de nood en de kans van slagen van een derde Toy Story, 11 jaar na het tweede deel, na afloop hebben Lee Unkrich en z`n team van genieën bij Pixar al die twijfel weg genomen.
Toy Story 3 is zonder twijfel het beste deel uit de trilogie en een perfect van een revolutionaire reeks films.

IMDB Cijfer: 9,1/10
Mijn Cijfer: 9,5/10
ik twijfel of ik em ook moet gaan kijken, ik vroeg me af.. is ie erg kinderachtig of ook voor volwassenen geschikt?
pi_83774138
The Blind Side
  woensdag 7 juli 2010 @ 21:37:23 #182
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_83780942
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 18:07 schreef casper019 het volgende:

[..]

ik twijfel of ik em ook moet gaan kijken, ik vroeg me af.. is ie erg kinderachtig of ook voor volwassenen geschikt?
Absoluut ook voor volwassenen geschikt zoals dat bij alle Pixar films eigenlijk het geval is!

Gisteren een aantal films gezien uit de By Brakhage set van Criterion:

Scenes From Under Childhood, Section One
8,0/10

The Machine Of Eden
7,5/10

The Wonder Ring
7,3/10

The Dead
7,5/10

Two: Creeley/McClure
6,5/10

Ze blijven me mateloos intrigeren, de films van Stan Brakhage. Vaak erg mooi (Scenes from Under Childhood), soms kan ik er niet veel mee (zoals laatst genoemde). Maar altijd is het boeiend en interessant om te zien. Het smaakt dan ook absoluut naar meer. Vind tot nu An Anthology, Volume Two beter dan Volume One. Benieuwd naar de rest!
pi_83782678
brooklyn finest

Verenigde Staten
Actie / Misdaad
140 minuten

geregisseerd door Antoine Fuqua
met Richard Gere, Don Cheadle en Ethan Hawke

Het verhaal van drie agenten in Brooklyn uit verschillende onderdelen van het korps. Na een tijd kruisen hun wegen als ze met dezelfde misdaad te maken krijgen.

Ik had best hoge verwachtingen toen ik deze film ging kijken, met al die top acteurs erin.. maar vond hem erg tegenvallen. vond het een beetje trage film en had geen idee waar ze nou eigenlijk heen wouden met het verhaal... er gebeurde gewoon niet echt veel

daarom maar een klein 5je
pi_83823744
perfect stranger

Verenigde Staten
Drama / Thriller
109 minuten

geregisseerd door James Foley
met Halle Berry, Bruce Willis en Giovanni Ribisi

Onderzoeksjournaliste Rowena Price verneemt dat de machtige directeur van een reclamebureau Harrison Hill misschien verantwoordelijk is voor de moord op haar vriendin. Met de hulp van haar collega, Miles Hailey, gaat Rowena undercover. Ze geeft zich uit voor Katherine, die als interim in Hills agentschap werkt en voor Veronica, een meisje met wie Hill online flirt. Zo bespiedt Rowena haar prooi van alle kanten, maar ze ontdekt dat zij niet de enige is die van identiteit verandert. Hoe dichter ze bij de waarheid komt, hoe meer blijkt dat mensen bereid zijn heel ver te gaan om die waarheid te beschermen.

aardige film, met een verrassend einde

6je
  donderdag 8 juli 2010 @ 22:39:53 #185
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_83825855
Per Qualche Dollaro In Più (For A Few Dollars More)
Het tweede deel van de Man With No Name trilogie vind ik nog steeds niet zo sterk als A Fistfull of Dollars, maar het is nog steeds een sterke western met Eastwood in de klassieke hoofdrol en goede Lee van Cleef als de Colonel waar Eastwood`s naamloze man mee moet samen werken om een groep bandieten te pakken te krijgen.
Erg fijn en het kabbelt lekker voort. Soms iets te veel waardoor je wel zoe willen dat er een beetje meer tempo in zou zitten.

IMDB Cijfer: 8,3/10
Mijn Cijfer: 7,5/10

"The Wonderful Wizard of Oz: The Making of a Movie Classic
Een 50 minuten durende documentaire die op de 1e disc staat van de blu-ray set die afgelopen jaar uitkwam. Een interessante documentaire waarin (al is het soms wel erg kort) alle facetten van het maken van de film voorbij komen. We zien ook beelden van de Oscar uitreiking, de premiere en zeldzame achter de schermen beelden.
Zeker de moeite.

IMDB Cijfer: 7,6/10
Mijn Cijfer: 8,0/10

The Rock
Al ontelbaar vaak gezien maar ik blijf `m cool vinden, het is misschien wel m`n favoriete actie film ooit. Het gebruikelijke overdrijverige zoals we dat van Michael Bay gewend zijn is natuurlijk weer aanwezig met over the top actie en nog een nog belachelijker verhaal. Maar de combo van die actie en de humor werkt, net als bijvoorbeeld in Bad Boys, goed.
Kan `m oneindig vaak kijken maar deze zal nooit gaan vervelen. Nu is het natuurlijk extra leuk omdat ik 2 maanden geleden op Alcatraz en in San Francisco ben geweest en er dus veel herkenningspunten in zitten.

IMDB Cijfer: 7,2/10
Mijn Cijfer: 8,5/10
pi_83827106
Net Mad Men seizoen 3 afgekeken.

Wat een seizoen. Een van de beste seizoen van een tv-serie die ik ooit heb gezien. Het is zo sterk geschreven. De dialogen, de sfeer, de acteerprestaties. Alle hints naar de jaren '50 en '60. Eigenlijk allemaal superlatieven. De spanningen die de karakters op de werkvloer ervaren -en in het privéleven- zijn dit seizoen zo goed in beeld gebracht. Geweldig.

9.5
  donderdag 8 juli 2010 @ 23:16:50 #187
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_83827772
Het derde seizoen is idd. het beste. Wat een seizoen, wat een serie
pi_83832665
Cop Out

Nieuwste van Kevin Smith. Het is eigenlijk allemaal vrij fout en flauw, maar ik kan het waarderen. Als ik die kop van Tracy Morgan zie moet ik al lachen. Die rol van Sean William Scott.

7.

[ Bericht 7% gewijzigd door ChickenMan op 09-07-2010 04:14:54 ]
  vrijdag 9 juli 2010 @ 16:52:08 #189
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_83855954
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 23:16 schreef Timo20 het volgende:
Het derde seizoen is idd. het beste. Wat een seizoen, wat een serie
Ik vond de vorige seizoenen juist beter. Seizoen 3 was goed, maar niet zo briljant als 1 & 2 imo. Gelukkig bood het einde van 3 hoop een fantastisch seizoen 4.
pi_83866465
solomon kane

Frankrijk / Tsjechië / Verenigd Koninkrijk
Avontuur / Fantasy
104 minuten

geregisseerd door Michael J. Bassett
met James Purefoy, Max von Sydow en Ian Whyte

Solomon Kane is een zwaardvechter en soldaat in de 16de eeuw die ontdekt dat hij door zijn brute en wrede daden gedoemd is. Hij is vastbesloten zichzelf weer in het reine te krijgen door vreedzaam te leven, maar het kwaad dwingt hem opnieuw de wapens op te nemen.

Ik vond het een coole film die lekker wegkeek, een mooie 6.5
  zaterdag 10 juli 2010 @ 01:02:17 #191
212101 Remco05
Want denken is een keuze.
pi_83872672
Goldfinger, ik ben de James Bond films weer eens aan het afspelen.
pi_83875737
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 01:02 schreef Remco05 het volgende:
Goldfinger, ik ben de James Bond films weer eens aan het afspelen.
Dr no blijft de beste!!
love the old style james bond met dat bond muziekje!
pi_83892509
It's Complicated
When attending their son's college graduation, a couple reignite the spark in their relationship...but the complicated fact is they're divorced and he's remarried.

Fijn en vermakelijk filmpje. Meryl Streep doet het als vanouds weer erg leuk.

IMDb: 6,7
Mijn cijfer: 7,0
  zaterdag 10 juli 2010 @ 21:11:07 #194
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_83894147
Push...

En ik vond hem zeer goed!
Trotse Belg.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 21:12:54 #195
299208 Rifoki
Met de noorderzon vertrokken.
pi_83894228
The Last King Of Scotland, 9!
While writing the story of your life, don't let anyone else hold the pen.
pi_83897516
Greenberg

Verenigde Staten
Drama / Komedie
107 minuten

geregisseerd door Noah Baumbach
met Ben Stiller, Greta Gerwig en Rhys Ifans

Roger Greenberg (Ben Stiller) is single, veertig jaar, New Yorker en weet niet goed wat hij met zijn leven aan moet. Hij besluit op het huis van zijn succesvolle broer te gaan passen in Los Angeles en vooral een tijdje niets te doen. Zijn voornaamste bezigheden bestaan uit het schrijven van klachtenbrieven en het bouwen van een hondenhok. Ondertussen gaat hij op zoek naar zijn roots en bezoekt hij zijn schoolvrienden. De teleurstelling is groot als blijkt dat ze uit elkaar zijn gegroeid. Dan leert hij Florence kennen, de assistente van zijn broer. Een begin van iets moois.

redelijke film,helaas wel iets aan de trage kant

een 6je
  zaterdag 10 juli 2010 @ 23:53:49 #197
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_83901496
The Thing from Another World (1951, VS, Christian Nyby)
De film komt heel traag op gang. Het duurt bijna de helft van de film voordat het ding uit het ijs ontsnapt. En ook daarna wordt net als daarvoor de meeste van de tijd in de film besteed aan gekibbel over wat het is en wat ermee te doen. Natuurlijk is er ook nog een totaal overbodige liefdes subplot, want daar zaten we namelijk ook echt op te wachten. Gelukkig wordt de film ongeveer gedurende het laatste kwartier nog wat spannender als het ding het kamp begint aan te vallen.
cijfer: 5.5
pi_83907554
The A-Team.

Niet verwacht dat het me zou boeien, maar vond het toch lekker weg kijken

6.5
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 11 juli 2010 @ 18:59:29 #199
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_83925735
Extraordinary Measures 2010
John en Aileen Crowley hebben drie kinderen. De twee jongste, Megan en Patrick, hebben de ziekte van Pompe. Een erfelijke en aangeboren stofwisselingsziekte. De kinderen lijkt een kort leven beschoren, totdat John in contact komt met de wetenschapper Dr. Robert Stonehill (Harrison Ford). Samen met hem begint hij een race tegen de klok, de ontwikkeling van een behandeling om de ziekte te kunnen genezen.
Aardige film, ik vond beide mannen hun rollen wel goed spelen, maar het onderwerp vond ik minder. Daarnaast was de film ook nogal langdradig.
6

Tony 2009
Tony is een eenzame man met een ziekelijke obsessie voor actiefilms. Toch probeert hij vrienden te maken. Drugsdealers, buren en verslaafden zijn welkom in de flat van Tony, zolang ze zich maar gedragen. Maar als er dan een kind vermist raakt, begint zijn vreemde levensstijl de aandacht te trekken en zullen zijn geheimen aan het licht gebracht moeten worden.
Weet niet juist wat de bedoeling was van deze film, maar slecht was ie niet. Een verhaal zit er niet echt in, tenzij je een werkloze psychopaat die tevens autistisch is intrigerend vindt.
6.5

Green Zone 2010
Enkele Amerikaanse militairen onder leiding van Roy Miller (Matt Damon) gaan in de Irakese woestijn op zoek naar massavernietigingswapens nadat een CIA-agent hem een intrige onthult. Terwijl ze van het ene gevaar in het andere tuimelen, komt er heel wat geheime informatie aan het licht over de totstandkoming van de oorlog. Miller bekijkt de situatie nu vanuit een andere ooghoek en beseft dat het doel van de missie op de helling staat.
Goed verhaal die je aan het denken kan zetten over heel de oorlog in Irak. Vol overtuiging neergezet door Matt Damon.Zal doorgaans meer aanspreken door mannen dan vrouwen. Veel aktie maar met menselijke gevoeligheid erin. Goede film.
8

The Firm 2009
In de jaren tachtig is Dom een tiener die zichzelf aangetrokken voelt tot de wereld van voetbalhooligans, vooral onder invloed van leider Bex. Dom wordt ingewijd in het wereldje vanwege zijn vlotte babbel en humor en is al snel een van de jongens. De harde kern van Bex komt steeds vaker in botsing met die van andere clubs door het hele land, en wanneer het geweld uit de hand dreigt te lopen, vraagt Dom zich af of hij er eigenlijk wel goed aan heeft gedaan.
Goede film, niet meer, niet minder. Hooligans etc. zijn stukken beter. Het acteerwerk zit goed eveneens als de sfeer van de jaren '80.
7.5

Terminator Salvation 2009
De film speelt zich af in post-apocalyptisch 2018. John Connor heeft als lot het leiden van de opstand tegen Skynet en haar leger van Terminators. De toekomst die hij voorzag wordt veranderd door de komst van Marcus Wright, een vreemdeling wiens laatste herinnering is dat hij in een cel op de executie van zijn doodstraf zat te wachten. Connor moet bepalen of Marcus gezonden is vanuit de toekomst, of gered is vanuit het verleden. Samen trekken ze ten strijde tegen Skynet.
Vermakelijke film, maar heeft niet echt iets waardoor de film speciaal wordt. Het is een verhaal dat zo goed als elke actieliefhebber ondertussen wel kent, dus vernieuwend is het ook niet.
Wat acteerwerk betreft, vooral Bale kan wel beter. Hij toont erg weinig emotie, wat ik deze film toch wel nodig is vind ik.
8

Hot Tub Time Machine 2010
Een stel vrienden op leeftijd zuipt op een avondje flink door. Als ze beschonken in een bubbelbad gaan zitten, blijkt dit tot hun schrik een 'Hot Tub Time Machine' te zijn die hen terugstuurt naar het jaar 1986. Dankzij deze tijdmachine vinden ze hun jeugd terug, wat voor de nodige bizarre ontmoetingen en gebeurtenissen zorgt...
Hele aardige komedie met een vermakelijk verhaal.
Acteurs doen het ook prima.
De sfeer is genietbaar.
7

Tell Tale 2009
Gebaseerd op het klassieke verhaal van Edgar Allan Poe volgt 'Tell-Tale' Terry, een alleenstaande vader die onlangs een nieuw getransplanteerd hart heeft ontvangen. Hij ontdekt dat zijn leven groot gevaar loopt en moet op zoek naar de moordenaar van zijn donor, voordat hij op dezelfde manier eindigt als de vorige eigenaar van zijn hart.
Geen al te denderende film naar mijn mening. Het verhaal komt wat rommelig en ongeloofwaardig over, maar goed. Al bij al leuke wegkijker, maar je wordt er niet warm van.
5.5

Free Jimmy 2006
Roy Arnie heeft maar één droom en dat is dat hij later ooit een eigen circus mag hebben. Dan ontdekken Roy Arnie en zijn drie debiele vrienden Odd, Gaz en Flea de olifant Jimmy, die in een circus werkt, maar elke dag drugs krijgt om goed te kunnen presteren. Als Jimmy op een dag dan ontsnapt uit het circus, besluiten Roy Arnie en zijn vrienden de olifant te gaan zoeken. Maar er zijn meer mensen die Jimmy willen. Zo zitten er onder andere ook een stel dierenactivisten en een groep jagers achter de bijzondere olifant aan.
Verhaal is nogal simplistisch, ook vond ik de stemmetjes bij sommige karakters zwaar irritant. Nu ja, ik ben een animatie liefhebber en heb hem dan ook uitgekeken. Slecht was ie niet...
6
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  Moderator zondag 11 juli 2010 @ 19:27:12 #200
9859 crew  Karina
Woman
pi_83926775
Vincere

Film over het leven van Benito Mussolini, of eigenlijk meer over Ida Dalser, een van zijn minnaressen die door hem later wordt afgewezen.

Ik vond het allemaal nogal verwarrend gefilmd, wie zijn bijvoorbeeld de vrouwen die je tussendoor steeds in beeld ziet? Minnaressen?

Verder wel interessant, maar ik had me er meer van voorgesteld, maar dat komt misschien omdat ik dacht dat het meer over Mussolini zou gaan, hoe hij aan de macht was gekomen, e.d.
niet zo tof doen
pi_83931932
The A-Team

Verenigde Staten
Avontuur / Actie
117 minuten

geregisseerd door Joe Carnahan
met Bradley Cooper, Liam Neeson en Sharlto Copley

Een groep Irak-veteranen is op de vlucht voor het Amerikaanse leger. Deze groep, die bekend staat als 'The A-Team', probeert zo snel mogelijk hun naam te zuiveren, omdat ze ten onrechte te boek staan als gevaarlijke criminelen. Ze worden beschuldigd van een ernstige misdaad die ze niet begaan hebben.

Net gekekene (fuck voetbal!!) en vond het een hele coole film, echt een dikke aanrader

dikke 8!
pi_83935836
Weet iemand een goeie film die alle aandacht van je opneemt? Kan ik nu wel gebruiken
  maandag 12 juli 2010 @ 03:19:24 #203
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83943543
The A-Team 2010..

zo slecht gedaan
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_83944394
weet iemand of de evil dead serie nog een aanrader is?

ook al is het een beetje oude films....
  maandag 12 juli 2010 @ 09:22:13 #205
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_83945372
quote:
Op maandag 12 juli 2010 08:00 schreef casper019 het volgende:
weet iemand of de evil dead serie nog een aanrader is?

ook al is het een beetje oude films....
Zeker. Vooral 2 en 3. Eigenlijjk kan je 1 gewoon overslaan, want wat daarin gebeurd wordt verteld in het begin van deel 2.
  maandag 12 juli 2010 @ 12:11:10 #206
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_83951101
quote:
Op maandag 12 juli 2010 09:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Zeker. Vooral 2 en 3. Eigenlijjk kan je 1 gewoon overslaan, want wat daarin gebeurd wordt verteld in het begin van deel 2.
Deel 1 overslaan? Nee man, deel 1 is de beste (niet de leukste) van de 3.Deel 2 is wat mij betreft meer een remake met hoger budget van deel 1
pi_83960237
I'm Here

Prachtige korte film van Spike Jonze over de relatie tussen twee robots. Hier gratis te bekijken! Aanrader!!

8.8
Because simple is bad!
pi_83976201
The Messenger
An American soldier struggles with an ethical dilemma when he becomes involved with a widow of a fallen officer.

Boeiende film, die niet over de oorlog zelf gaat, maar over het leed van de nabestaanden. Woody Harrelson en Ben Foster zetten sterke rollen neer als de captain (Harrelson) en sergeant (Foster).

IMDb: 7,4
Mijn cijfer: 7,8
pi_83977456
grown ups

Verenigde Staten
Komedie
102 minuten

geregisseerd door Dennis Dugan
met Adam Sandler, Kevin James en Chris Rock

Vijf goede vrienden en teammaten hebben elkaar sinds hun middelbare school niet meer gezien. Om hun overleden basketbalcoach te herdenken besluiten ze, 35 jaar later tijdens het '4th of July' weekend, allemaal nog eens bij elkaar te komen. Ze ontdekken al snel dat ze allemaal erg veranderd zijn in die 35 jaar.

Vanaf 9 september in de bioscoop (overige bioscoopreleases)

leuke vermakelijk film die lekker wegkijkt!!

een 6.5
  dinsdag 13 juli 2010 @ 00:32:39 #210
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_83983803
The Blind Side

Leuke feelgoodmovie . Sandra Bullock speelt een mooie rol als rijkeluisvrouw die een kansarme jongen onder haar hoede neemt. Wel een beetje zoet en volgens het Amerikaanse ideaal, maar toch verveelt de film in twee uur geen minuut en blijf je achter met een glimlach op je gezicht.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:21:44 #211
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_83993145
quote:
Op maandag 12 juli 2010 03:19 schreef Schenkstroop het volgende:
The A-Team 2010..

zo slecht gedaan
Wat was er dan zo slecht. Ik vond juist dat het een mooie knipoog was naar de serie.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:28:29 #212
52357 Lambiekje
pi_83993448
Toy Story 3

Wow. Pixar heeft weer een leuke film afgeleverd. Op sommige momenten was het spannend, op andere momenten grappig (spaans sprekende Buzz) en op het laatst ook even emotioneel.
Goed gebalanceerd verhaal.

Cijfer 9 / imdb 9.1
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:30:11 #213
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_83993520
Gattaca
Hm, hm, alleraardigst. Niet heel bijzonder, maar Gattaca is wel een prettige film om naar te kijken. Sommige decors zagen er zeer chique uit. Verhaal en acteerprestaties waren ook oke, ook al vond ik het begin niet heel geloofwaardig. Ethan Hawke werkt zich wel heel gemakkelijk op van 'invalid' schoonmaker naar 'valid' astronaut. Enfin, niet teveel over nadenken, de thematiek achter de film is een stuk interessanter en zorgt voor een okeeje film. Cijfer: 7

Les arbitres (Kill the Referee)
Toffe kijk in het scheidsrechtersgebeuren. De communicatie tijdens de wedstrijd is leuk om te volgen en maakt het scheidsrechtersvak menselijk. Ook zij schelden bij irritatie en juichen bij goede beslissingen. Helaas biedt deze docu geen diepgaande interviews met de refs bijvoorbeeld na een wedstrijd. Ik ben wel benieuwd hoe zij omgaan met de kritiek en het maken van lastige beslissingen, die achteraf fout kunnen zijn. Tegen het einde wordt het jammer genoeg veel van hetzelfde. Niet een briljante docu, wel een boeiende.

Trouwens! Ook leuk om Jaap Uilenberg te zien Wat een bobo is dat, maar goed . De veel bekritiseerde Howard Webb komt ook voor in deze docu, waarbij opvalt dat ie ook hier een hoofdrol voor zichzelf probeert op te eisen met matige beslissingen in het heetst van de strijd. Cijfer: 7

RoboCop
Lekker ordinaire SF-film, waarmee je prima je lol kunt op doen. Niet te moeilijk allemaal, gewoonweg genietbaar. Mooie (onbedoelde?) hommage aan Ray Harryhausen met die 'bad-guy'-robot trouwens . Was bijzonder grappig om te zien. Later zou Paul Verhoeven met Total Recall en Starship Troopers het SF-genre helemaal onder de knie hebben, maar deze film mag er ook zijn . Cijfer: 7,5
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_83993654
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:28 schreef Lambiekje het volgende:
Toy Story 3

Wow. Pixar heeft weer een leuke film afgeleverd. Op sommige momenten was het spannend, op andere momenten grappig (spaans sprekende Buzz) en op het laatst ook even emotioneel.
Goed gebalanceerd verhaal.

Cijfer 9 / imdb 9.1
ik zit te twijfelen om die film te gaan zien, is het ook een aanrader voor de wat ouderen (22jaar) onder ons??
  Moderator dinsdag 13 juli 2010 @ 18:35:46 #215
9859 crew  Karina
Woman
pi_84010299
Nordwand
Waargebeurd drama

Een viertal bergbeklimmers (twee Duitsers en twee Oostenrijkers) gaat voor de Olympische Spelen van 1936 (en voor de glorie van het Duitse Rijk) de Noordwal van de Geiger (Zwitserse Alpen) beklimmen. Dit zou dan de eerste keer zijn dat de top van deze berg zal worden bedwongen. Een redacteur en een fotografe (tevens vriendin van twee van de bergbeklimmers) volgen hen hierbij.

Dramatisch en ontroerend verhaal over een barre tocht, mooi gefilmd met mooie muziek op de achtergrond en geen muziek, wanneer het niet nodig is, omdat het drama groot genoeg is.
SPOILER
niet zo tof doen
  dinsdag 13 juli 2010 @ 20:16:17 #216
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_84014417
The Stranger 2010
Een FBI agent (Adam Beach) en de psycholoog Grace Bishop (Erica Cerra) achtervolgen een recalcitrante agent (Steve Austin) die lijdt aan geheugenverlies. De agent heeft belangrijke informatie verworven tijdens een traumatische ervaring. Hierdoor is hij een getuige in een uiterst geheim onderzoek geworden.
Leuke misdaadfilm met hier en daar wat actie. Het camerawerk was met momenten vreselijk. Al bij al dik genoten van deze film en zeker het kijken waard! Verhaal vond ik ook voldoende origineel en werd leuk in beeld gebracht met de (overmatige) flashbacks.
7
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_84020377
killers

Verenigde Staten
Komedie / Actie
100 minuten

geregisseerd door Robert Luketic
met Katherine Heigl, Ashton Kutcher en Tom Selleck

Een vrouw ontmoet de man van haar dromen op vakantie, wat leidt tot een snel huwelijk. Hun geluk kan niet op, totdat ze erachter komen dat de buren weleens huurmoordenaars zouden kunnen zijn, die zijn ingehuurd om hen te vermoorden.

Ik vond het een hele leuke en relaxte film om te kijken, kijkt erg lekker weg en heb ervan genoten:)

een 7!
pi_84020630
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:33 schreef DanielleM het volgende:
I'm Here

[ afbeelding ]

Prachtige korte film van Spike Jonze over de relatie tussen twee robots. Hier gratis te bekijken! Aanrader!!

8.8
Ik vond hem een 8
  dinsdag 13 juli 2010 @ 22:21:54 #219
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_84021021
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:33 schreef casper019 het volgende:

[..]

ik zit te twijfelen om die film te gaan zien, is het ook een aanrader voor de wat ouderen (22jaar) onder ons??
Absoluut. Ben een tijdje terug al geweest met allemaal twintigers en we hebben ons prima vermaakt. Enige is dat ik het 3D niet echt een toevoeging vond, dus zou gewoon naar 2D gaan als ik jou was.
Zerg schreef:
  dinsdag 13 juli 2010 @ 22:43:37 #220
52357 Lambiekje
pi_84022173
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:33 schreef casper019 het volgende:

[..]

ik ben zelf 32
  dinsdag 13 juli 2010 @ 22:52:22 #221
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_84022707
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:33 schreef DanielleM het volgende:
I'm Here

[ afbeelding ]

8.8
Net even gekeken. Een 8,8 zeker niet voor mij... meer een 7,5. Misschien een 8 als ik in een goede bui ben
Zerg schreef:
pi_84024961
Serenity

Het ziet er leuk uit, gaat vrij snel en het verhaal is voor een beetje sci-fi liefhebber best goed. Maar uit het verhaal zou zoveel meer gehaald kunnen worden, de dialogen zijn wat houterig en het is een bepaald soort humor wat ik nou eenmaal niet echt kan waarderen. Dus als je je nou eenmaal in de situatie bevindt waar je vrij weinig te doen hebt en je wilt een lichte film die makkelijk wegkijkt in het sci-fi genre dan is Serenity een goede keuze.

Mijn cijfer; 6
IMDB; 8
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_84026065
Nog een dan;

Cloverfield

Zelden zo op het puntje van mijn stoel gezeten, alhoewel het "verhaal" op het eerste gezicht misschien aandoet als een standaard "Manhattan moet kapot" verhaal is dat het absoluut niet. Het is een redelijk korte film met een snel verlopend verhaal, vrij apart camerawerk (waar je wel tegen moet kunnen) en met een niet al te bekende cast. Aangezien ik deze film dus een absolute aanrader vind ga ik verder niet in op de inhoud van de film.
Wel wil ik erbij vermelden dat het hier dus gaat om een vrij spannende en intense thriller/sci fi/horrorfilm met misschien hier en daar wat zwarte humor.

Mijn Cijfer; 9,5
IMDB; 7,4

[ Bericht 3% gewijzigd door chroestjov op 13-07-2010 23:54:00 ]
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 23:51:26 #224
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_84026209
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:30 schreef Falco het volgende:
Les arbitres (Kill the Referee)

De veel bekritiseerde Howard Webb komt ook voor in deze docu, waarbij opvalt dat ie ook hier een hoofdrol voor zichzelf probeert op te eisen met matige beslissingen in het heetst van de strijd. Cijfer: 7

Ja dat hebben we zondag wel gezien ja
pi_84029777
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:48 schreef chroestjov het volgende:
Nog een dan;

Cloverfield
.....
Mijn Cijfer; 9,5
IMDB; 7,4
Cloverfield was zeker wel een leuke film. Zelf zou ik 'm een 8 geven.

Zelf gekeken:

Sunshine

Sci-fi film van Danny Boyle waarin een groep astronauten de zon gaat redden. Zéér mooie beelden. Ook een filosofisch tintje, alleen af en toe wat te cliché en daar kan ik nooit zo goed tegen. Een van de mindere films van Danny Boyle vind ik, maar alsnog goed te kijken, waarschijnlijk zeker voor de fans van het genre.

IMDB: 7.3
Ik: 7
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_84029929
Andere films recentelijk gezien:

What Dreams May Come: 5, verschrikkelijk mooie beelden, maar saai, klef en mij niet boeiend verhaal.
Mr. Nobody: 9, gaaf! De film blijft lekker lang vaag, daar hou ik van.
  Moderator woensdag 14 juli 2010 @ 07:37:38 #227
9859 crew  Karina
Woman
pi_84031273
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 01:56 schreef rijsttafel het volgende:
Andere films recentelijk gezien:

Mr. Nobody: 9, gaaf! De film blijft lekker lang vaag, daar hou ik van.
Die ga ik denk ik vanavond kijken, het verhaal lijkt me heel interessant.
niet zo tof doen
  woensdag 14 juli 2010 @ 07:57:16 #228
52357 Lambiekje
pi_84031379
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 01:44 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Cloverfield was zeker wel een leuke film. Zelf zou ik 'm een 8 geven.

Zelf gekeken:

Sunshine
[ afbeelding ]

Sci-fi film van Danny Boyle waarin een groep astronauten de zon gaat redden. Zéér mooie beelden. Ook een filosofisch tintje, alleen af en toe wat te cliché en daar kan ik nooit zo goed tegen. Een van de mindere films van Danny Boyle vind ik, maar alsnog goed te kijken, waarschijnlijk zeker voor de fans van het genre.

IMDB: 7.3
Ik: 7
Die kamer is vet dat je naar de zon kan kijken. Terwijl het dan maar op 2% exposure is.
pi_84031395
Sunshine is inderdaad een gave film!

Ik vroeg me af, zijn evil dead 1 .. 2... en 3 nog aanraders om nu nog tge kijkenals je ze nog nooit gezien heb?
of zijn ze te oud en kan je beter recentere films kijken?
  woensdag 14 juli 2010 @ 08:26:18 #230
52357 Lambiekje
pi_84031626
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 07:59 schreef casper019 het volgende:

Ik vroeg me af, zijn evil dead 1 .. 2... en 3 nog aanraders om nu nog tge kijkenals je ze nog nooit gezien heb?
Wat zou er mis zijn met jaren 80 films te kijken...
pi_84035600
Defendor (Peter Stebbings, 2009)
Na Zombieland wederom een leuke film met Woody Harrelson in de hoodrol, eerstgenoemde is zeker een stuk beter, maar ook dit is een zeer vermakelijke film die Harrelson in zijn eentje draagt. De film doet erg denken aan Kick-Ass, of eigenlijk andersom want Defendor was er eerder. Wel met een aanzienlijk lager budget overigens. 7.0

RoboCop (Paul Verhoeven, 1987)
Lekker geweldadig Hollywood debuut van Paul Verhoeven, de film heeft een goede opbouw en ook al in deze film een kritische noot van Verhoeven richting Amerika, al lag dat er af en toe wel wat te dik boven op. Het grootste deel van de (aktie)scenes zien er nog steeds prima uit, maar enkele scenes met bewakingsrobots hebben de tand des tijds niet overleefd. 7.4

Get Him to the Greek (Nicholas Stoller, 2010)
Tja, ik ging niet met de verwachting naar de bioscoop een hoogstaande film te gaan kijken, maar dit was wel weer erg oppervlakkig, clichématig en platvloers. Toegegeven er zitten een paar goede grappen in en enkele scenes die in zijn geheel goed vallen, maar grotendeels slaat men de plank toch aardig mis. Sean 'P. Diddy' Combs zou eigenlijk nooit meer in een film te zien mogen zijn en enkele actrices die ik wel redelijk hoog had zitten verlagen zich hier wel heel erg. Wel een leuk rolletje voor Lars Ulrich. Een milde 5.0
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:36:53 #232
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_84037161
Invictus
Leuke film die gaat over het Wereldkampioenschap Rugby in Zuid Afrika net na het begin van het ambstermijn van Mandela. Morgan Freeman speelt de rol van Mandela zeer goed, ook Matt Damon speelt goed de aanvoerder van een rugbyteam.
8,5
pi_84037730
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 07:59 schreef casper019 het volgende:

Gewoon doen!
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:07:33 #234
299208 Rifoki
Met de noorderzon vertrokken.
pi_84038673
Gisteren Bad Lieutenant gekeken en weer afgezet, jezus wat saai.
While writing the story of your life, don't let anyone else hold the pen.
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:19:24 #235
52357 Lambiekje
pi_84047837
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:07 schreef Rifoki het volgende:
Gisteren Bad Lieutenant gekeken en weer afgezet, jezus wat saai.
Nicolas Cage had gewoon op de brandstapel van Wicker Man moeten blijven....
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:49:22 #236
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_84049193
Eergisteren Clash of the Titans gezien, wat een boutfilm!
Maar ik ben een man, wij zijn niet zo
pi_84049494
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:49 schreef Stuurloos het volgende:
Eergisteren Clash of the Titans gezien, wat een boutfilm!
ik vond het wel een coole film!
pi_84050979
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 07:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Die kamer is vet dat je naar de zon kan kijken. Terwijl het dan maar op 2% exposure is.
SPOILER
pi_84052436
SPOILER
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_84066490
Clash of the Titans

2 dagen over gedaan, ik moest echt moeite doen om hem af te kijken.

Het lijkt wel alsof de laatste tijd enorm veel films met goden en/of vampier achtige monsters uitkomen. Ziet de mens het einde des levens aankomen ofzo?

Al met al echt een baggerfilm, soms kan een mooie meid, goede specialFX en HD een film nog maken, maar dit was echt saai gewoon.

Heb 'm afgekeken omdat ik de laatste tijd al 3 films niet heb afgekeken.

Een 5.
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')