SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en beetje jammer van het eind, dat ze niet alles lieten zien...
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:42 schreef Karina het volgende:
Unthinkable
Thriller
De film begon goed, dacht ik, atoombommen, 4 stuks, die af kunnen gaan, ik denk, oh spannend, soort van 24. Maar helaas, het gaat alleen maar over een verdachte die ondervraagd wordt (en ondervraagd is een understatement).
Ik vond het niet zo bijzonder, veel van hetzelfde en nogal voorspelbaarDeze heb ik gisteren ook bekeken. Inderdaad matig uitgewerkt, zeker naar het einde toe. Geen aanrader...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en beetje jammer van het eind, dat ze niet alles lieten zien...
Erg mooie film. Heb hem gisteravond gezien. Super mooi getekend zo zou alle anime moeten zijn. Vond het verhaal ook erg mooi en de emoties goed uitgewerkt. Heb verder in tegenstelling tot andere mensen me niet zo geërgerd aan het einde van de film.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:22 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Alleen ben ik eigenlijk niet echt onder de indruk van de hedendaagse computer Disney/Pixar shit. Het ziet er allemaal best cute uit, maar is m.i. echt niet vergelijkbaar met bijvoorbeeld onderstaande film:
[ afbeelding ]
5 centimeters per second Op visueel vlak zeker de beste animatiefilm die ik ooit gezien heb.
Heb 'm nog niet afgekeken, maar tot nu toe geinig. Tucker Max is zowieso een koning/antiheld, dat wist ik al voor deze film. Wel kicken dat hij zijn eigen film heeft!quote:Op maandag 5 juli 2010 17:11 schreef Mainport het volgende:
I hope they serve beer in hell. Zo'n grappige film heb je nog nooit gezien.
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:03 schreef Timo20 het volgende:
Zaterdagavond op tv gezien:
Alexandra`s Project
Een man komt thuis en verwacht dat z`n vrouw en kinderen een feestje hebben georganiseerd ter ere van z`n verjaardag. In plaats daarvan vindt hij echter een videoband waarop staat "Play Me". Hij speelt de band af en wat hij dan te zien krijgt tart al z`n verbazing.
Dat deze kleine Australische film van de van origine Nederlandse regisseur Rolf de Heer (die al op z`n negende met z`n ouders naar Australie emigreerde) toch goed werkt en niet ten onder gaat aan ongeloofwaardigheid kan volledig op het conto komen van hoofdrolspeler Gary Sweet, die als de arrogante en overspelige echtgenoot denkt met alles te kunnen weg komen. De omslag die hij maakt bij het kijken van de videoband wordt perfect weergegeven. Ook het dubbele gevoel dat je als kijker krijgt is goed in evenwicht en zorgt voor een wat apart sfeertje. Aan de ene kant denk je "net goed" terwijl je toch ook medelijden met `m krijgt.
Hierdoor neem je die ongeloofwaardigheden enigzins voor lief en is het tamelijk kijkbaar psychologisch drama geworden.
IMDB Cijfer: 6,8/10
Mijn Cijfer: 6,5/10
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:12 schreef Roces18 het volgende:
Gister Avatar gezien dus niet van dat Aarde wind en vuur gedoe maar die van die aliens op Pandora. Zeker een goede film met een origineel verhaal wat lekker wegkijkt en er zit genoeg actie in. 8
ik twijfel of ik em ook moet gaan kijken, ik vroeg me af.. is ie erg kinderachtig of ook voor volwassenen geschikt?quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:21 schreef Timo20 het volgende:
Toy Story 3
Vijftien jaar nadat held John Lasseter de (animatie)film wereld revolutioneerde met Toy Story, `s werelds eerste volledig met de computer gemaakte animatie film, is er nu het laatste deel in de trilogie.
Woody, Buzz, Mr. en Mrs. Potato Head en alle ander speelgoed raken bij "hun" Andy steeds meer in de vergetelheid nu hij naar College gaat. Hij ruimt z`n kamer op en wil, op Woody na, z`n speelgoed op zolder in z`n ouderlijk huis bewaren. Dat gaat niet zoals gepland. Per ongeluk komen de toys in de auto van Andy`s ma terecht en worden ze gedoneerd aan een kinderdagverblijf. Blij als ze in eerste instantie zijn dat ze op een plaats terecht zijn gekomen waar er weer met ze gespeeld wordt, komen ze erachter dat het dagverblijf wordt geleid door de dictatoriale teddy beer Lots O` Huggin`bear...
Vaak, heel vaak, zien we dat de films in een trilogie in kwaliteit afneemt naarmate die trilogie vordert. Het kwam niet vaak voor dat het tweede deel al beter was dan het origineel (met uitzondering van bv. The Godfather II en The Empire Strikes Back). Nog minder vaak komt het voor dat het derde deel en laatste deel van de trilogie het beste deel uit de reeks. Die uitzonderlijke status valt Toy Story 3 wel ten deel. Het vorige deel mocht dan misschien grappiger zijn, dit derde deel is zonder twijfel het kwalitatief beste deel uit de gehele trilogie. Donkerder van toon en met meer diepgang bevat deel 3 ook meer emotie,iets dat een goed gebalanceerde mix vormt met de humor. Wederom presteert Pixar `t om een film te maken die zowel voor kids als voor volwassenen een interessante film te produceren.
Goed voorbeeld daarvan is Big Baby: een personage dat tegelijkertijd eng en freaky is maar door kinderen ook makkelijk als "gewoon een lieve pop" gezien kan worden.
De emoties die dit deel ken merken zitten `m vooral in het laatste stuk. Het al zoveel geroemde einde is niets minder dan prachtig. Hartverscheurend mooi, een echte tranentrekkende scene waarbij het publiek met een brok in de keel kijkt naar hoe regisseur de emotie niet overdrijft of cheesy maakt maar oprecht en goed gedoseerd laat overkomen. Wanneer je zelfs bij het speelgoed enige vorm van emotie in de ogen ziet, weet je als regisseur dat je geramd zit.
Vooraf mocht er dan bij menigeen (waaronder ondergetekende) twijfel bestaan over de nood en de kans van slagen van een derde Toy Story, 11 jaar na het tweede deel, na afloop hebben Lee Unkrich en z`n team van genieën bij Pixar al die twijfel weg genomen.
Toy Story 3 is zonder twijfel het beste deel uit de trilogie en een perfect van een revolutionaire reeks films.
IMDB Cijfer: 9,1/10
Mijn Cijfer: 9,5/10
Absoluut ook voor volwassenen geschiktquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:07 schreef casper019 het volgende:
[..]
ik twijfel of ik em ook moet gaan kijken, ik vroeg me af.. is ie erg kinderachtig of ook voor volwassenen geschikt?
Ik vond de vorige seizoenen juist beter. Seizoen 3 was goed, maar niet zo briljant als 1 & 2 imo. Gelukkig bood het einde van 3 hoop een fantastisch seizoen 4.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:16 schreef Timo20 het volgende:
Het derde seizoen is idd. het beste. Wat een seizoen, wat een serie![]()
Dr no blijft de beste!!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:02 schreef Remco05 het volgende:
Goldfinger, ik ben de James Bond films weer eens aan het afspelen.
quote:Op maandag 12 juli 2010 08:00 schreef casper019 het volgende:
weet iemand of de evil dead serie nog een aanrader is?
ook al is het een beetje oude films....
Deel 1 overslaan? Nee man, deel 1 is de beste (niet de leukste) van de 3.Deel 2 is wat mij betreft meer een remake met hoger budget van deel 1quote:Op maandag 12 juli 2010 09:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]![]()
![]()
Zeker. Vooral 2 en 3. Eigenlijjk kan je 1 gewoon overslaan, want wat daarin gebeurd wordt verteld in het begin van deel 2.
Wat was er dan zo slecht. Ik vond juist dat het een mooie knipoog was naar de serie.quote:
ik zit te twijfelen om die film te gaan zien, is het ook een aanrader voor de wat ouderen (22jaar) onder ons??quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:28 schreef Lambiekje het volgende:
Toy Story 3
Wow. Pixar heeft weer een leuke film afgeleverd. Op sommige momenten was het spannend, op andere momenten grappig (spaans sprekende Buzz) en op het laatst ook even emotioneel.
Goed gebalanceerd verhaal.
Cijfer 9 / imdb 9.1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vond hem een 8quote:Op maandag 12 juli 2010 15:33 schreef DanielleM het volgende:
I'm Here
[ afbeelding ]
Prachtige korte film van Spike Jonze over de relatie tussen twee robots. Hier gratis te bekijken! Aanrader!!
8.8
Absoluut. Ben een tijdje terug al geweest met allemaal twintigers en we hebben ons prima vermaakt. Enige is dat ik het 3D niet echt een toevoeging vond, dus zou gewoon naar 2D gaan als ik jou was.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:33 schreef casper019 het volgende:
[..]
ik zit te twijfelen om die film te gaan zien, is het ook een aanrader voor de wat ouderen (22jaar) onder ons??
ik ben zelf 32quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:33 schreef casper019 het volgende:
[..]
ik zit te twijfelen om die film te gaan zien, is het ook een aanrader voor de wat ouderen (22jaar) onder ons??
Net even gekeken. Een 8,8 zeker niet voor mij... meer een 7,5. Misschien een 8 als ik in een goede bui benquote:Op maandag 12 juli 2010 15:33 schreef DanielleM het volgende:
I'm Here
[ afbeelding ]
Prachtige korte film van Spike Jonze over de relatie tussen twee robots. Hier gratis te bekijken! Aanrader!!
8.8
Ja dat hebben we zondag wel gezien jaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:30 schreef Falco het volgende:
Les arbitres (Kill the Referee)
De veel bekritiseerde Howard Webb komt ook voor in deze docu, waarbij opvalt dat ie ook hier een hoofdrol voor zichzelf probeert op te eisen met matige beslissingen in het heetst van de strijd. Cijfer: 7
Cloverfield was zeker wel een leuke film. Zelf zou ik 'm een 8 geven.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:48 schreef chroestjov het volgende:
Nog een dan;
Cloverfield
.....
Mijn Cijfer; 9,5
IMDB; 7,4
Die ga ik denk ik vanavond kijken, het verhaal lijkt me heel interessant.quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:56 schreef rijsttafel het volgende:
Andere films recentelijk gezien:
Mr. Nobody: 9, gaaf! De film blijft lekker lang vaag, daar hou ik van.
Die kamer is vet dat je naar de zon kan kijken. Terwijl het dan maar op 2% exposure is.quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:44 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Cloverfield was zeker wel een leuke film. Zelf zou ik 'm een 8 geven.
Zelf gekeken:
Sunshine
[ afbeelding ]
Sci-fi film van Danny Boyle waarin een groep astronauten de zon gaat redden. Zéér mooie beelden. Ook een filosofisch tintje, alleen af en toe wat te cliché en daar kan ik nooit zo goed tegen. Een van de mindere films van Danny Boyle vind ik, maar alsnog goed te kijken, waarschijnlijk zeker voor de fans van het genre.
IMDB: 7.3
Ik: 7
Wat zou er mis zijn met jaren 80 films te kijken...quote:Op woensdag 14 juli 2010 07:59 schreef casper019 het volgende:
Sunshine is inderdaad een gave film!
Ik vroeg me af, zijn evil dead 1 .. 2... en 3 nog aanraders om nu nog tge kijkenals je ze nog nooit gezien heb?
of zijn ze te oud en kan je beter recentere films kijken?
Gewoon doen!quote:Op woensdag 14 juli 2010 07:59 schreef casper019 het volgende:
Sunshine is inderdaad een gave film!
Ik vroeg me af, zijn evil dead 1 .. 2... en 3 nog aanraders om nu nog tge kijkenals je ze nog nooit gezien heb?
of zijn ze te oud en kan je beter recentere films kijken?
Nicolas Cage had gewoon op de brandstapel van Wicker Man moeten blijven....quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:07 schreef Rifoki het volgende:
Gisteren Bad Lieutenant gekeken en weer afgezet, jezus wat saai.
ik vond het wel een coole film!quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:49 schreef Stuurloos het volgende:
Eergisteren Clash of the Titans gezien, wat een boutfilm!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 07:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Die kamer is vet dat je naar de zon kan kijken. Terwijl het dan maar op 2% exposure is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |