quote:Op maandag 12 juli 2010 08:00 schreef casper019 het volgende:
weet iemand of de evil dead serie nog een aanrader is?
ook al is het een beetje oude films....
Deel 1 overslaan? Nee man, deel 1 is de beste (niet de leukste) van de 3.Deel 2 is wat mij betreft meer een remake met hoger budget van deel 1quote:Op maandag 12 juli 2010 09:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]![]()
![]()
Zeker. Vooral 2 en 3. Eigenlijjk kan je 1 gewoon overslaan, want wat daarin gebeurd wordt verteld in het begin van deel 2.
Wat was er dan zo slecht. Ik vond juist dat het een mooie knipoog was naar de serie.quote:
ik zit te twijfelen om die film te gaan zien, is het ook een aanrader voor de wat ouderen (22jaar) onder ons??quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:28 schreef Lambiekje het volgende:
Toy Story 3
Wow. Pixar heeft weer een leuke film afgeleverd. Op sommige momenten was het spannend, op andere momenten grappig (spaans sprekende Buzz) en op het laatst ook even emotioneel.
Goed gebalanceerd verhaal.
Cijfer 9 / imdb 9.1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vond hem een 8quote:Op maandag 12 juli 2010 15:33 schreef DanielleM het volgende:
I'm Here
[ afbeelding ]
Prachtige korte film van Spike Jonze over de relatie tussen twee robots. Hier gratis te bekijken! Aanrader!!
8.8
Absoluut. Ben een tijdje terug al geweest met allemaal twintigers en we hebben ons prima vermaakt. Enige is dat ik het 3D niet echt een toevoeging vond, dus zou gewoon naar 2D gaan als ik jou was.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:33 schreef casper019 het volgende:
[..]
ik zit te twijfelen om die film te gaan zien, is het ook een aanrader voor de wat ouderen (22jaar) onder ons??
ik ben zelf 32quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:33 schreef casper019 het volgende:
[..]
ik zit te twijfelen om die film te gaan zien, is het ook een aanrader voor de wat ouderen (22jaar) onder ons??
Net even gekeken. Een 8,8 zeker niet voor mij... meer een 7,5. Misschien een 8 als ik in een goede bui benquote:Op maandag 12 juli 2010 15:33 schreef DanielleM het volgende:
I'm Here
[ afbeelding ]
Prachtige korte film van Spike Jonze over de relatie tussen twee robots. Hier gratis te bekijken! Aanrader!!
8.8
Ja dat hebben we zondag wel gezien jaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:30 schreef Falco het volgende:
Les arbitres (Kill the Referee)
De veel bekritiseerde Howard Webb komt ook voor in deze docu, waarbij opvalt dat ie ook hier een hoofdrol voor zichzelf probeert op te eisen met matige beslissingen in het heetst van de strijd. Cijfer: 7
Cloverfield was zeker wel een leuke film. Zelf zou ik 'm een 8 geven.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:48 schreef chroestjov het volgende:
Nog een dan;
Cloverfield
.....
Mijn Cijfer; 9,5
IMDB; 7,4
Die ga ik denk ik vanavond kijken, het verhaal lijkt me heel interessant.quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:56 schreef rijsttafel het volgende:
Andere films recentelijk gezien:
Mr. Nobody: 9, gaaf! De film blijft lekker lang vaag, daar hou ik van.
Die kamer is vet dat je naar de zon kan kijken. Terwijl het dan maar op 2% exposure is.quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:44 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Cloverfield was zeker wel een leuke film. Zelf zou ik 'm een 8 geven.
Zelf gekeken:
Sunshine
[ afbeelding ]
Sci-fi film van Danny Boyle waarin een groep astronauten de zon gaat redden. Zéér mooie beelden. Ook een filosofisch tintje, alleen af en toe wat te cliché en daar kan ik nooit zo goed tegen. Een van de mindere films van Danny Boyle vind ik, maar alsnog goed te kijken, waarschijnlijk zeker voor de fans van het genre.
IMDB: 7.3
Ik: 7
Wat zou er mis zijn met jaren 80 films te kijken...quote:Op woensdag 14 juli 2010 07:59 schreef casper019 het volgende:
Sunshine is inderdaad een gave film!
Ik vroeg me af, zijn evil dead 1 .. 2... en 3 nog aanraders om nu nog tge kijkenals je ze nog nooit gezien heb?
of zijn ze te oud en kan je beter recentere films kijken?
Gewoon doen!quote:Op woensdag 14 juli 2010 07:59 schreef casper019 het volgende:
Sunshine is inderdaad een gave film!
Ik vroeg me af, zijn evil dead 1 .. 2... en 3 nog aanraders om nu nog tge kijkenals je ze nog nooit gezien heb?
of zijn ze te oud en kan je beter recentere films kijken?
Nicolas Cage had gewoon op de brandstapel van Wicker Man moeten blijven....quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:07 schreef Rifoki het volgende:
Gisteren Bad Lieutenant gekeken en weer afgezet, jezus wat saai.
ik vond het wel een coole film!quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:49 schreef Stuurloos het volgende:
Eergisteren Clash of the Titans gezien, wat een boutfilm!
quote:Op woensdag 14 juli 2010 07:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Die kamer is vet dat je naar de zon kan kijken. Terwijl het dan maar op 2% exposure is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:40 schreef JDx het volgende:
Clash of the Titans
...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Release the KrakenCetus.
Je bent wel op de hoogte van dit: http://en.wikipedia.org/wiki/Perseus en dit: http://en.wikipedia.org/wiki/Cetus_%28mythology%29, hoop ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Absentia Lucis Tenebrae Vincunt
Er wordt door meer groeperingen gedwongen voor Full Disclosure he.quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:40 schreef JDx het volgende:
Clash of the Titans
2 dagen over gedaan, ik moest echt moeite doen om hem af te kijken.
Het lijkt wel alsof de laatste tijd enorm veel films met goden en/of vampier achtige monsters uitkomen. Ziet de mens het einde des levens aankomen ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |