abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 juli 2010 @ 09:22:13 #205
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_83945372
quote:
Op maandag 12 juli 2010 08:00 schreef casper019 het volgende:
weet iemand of de evil dead serie nog een aanrader is?

ook al is het een beetje oude films....
Zeker. Vooral 2 en 3. Eigenlijjk kan je 1 gewoon overslaan, want wat daarin gebeurd wordt verteld in het begin van deel 2.
  maandag 12 juli 2010 @ 12:11:10 #206
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_83951101
quote:
Op maandag 12 juli 2010 09:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Zeker. Vooral 2 en 3. Eigenlijjk kan je 1 gewoon overslaan, want wat daarin gebeurd wordt verteld in het begin van deel 2.
Deel 1 overslaan? Nee man, deel 1 is de beste (niet de leukste) van de 3.Deel 2 is wat mij betreft meer een remake met hoger budget van deel 1
pi_83960237
I'm Here

Prachtige korte film van Spike Jonze over de relatie tussen twee robots. Hier gratis te bekijken! Aanrader!!

8.8
Because simple is bad!
pi_83976201
The Messenger
An American soldier struggles with an ethical dilemma when he becomes involved with a widow of a fallen officer.

Boeiende film, die niet over de oorlog zelf gaat, maar over het leed van de nabestaanden. Woody Harrelson en Ben Foster zetten sterke rollen neer als de captain (Harrelson) en sergeant (Foster).

IMDb: 7,4
Mijn cijfer: 7,8
pi_83977456
grown ups

Verenigde Staten
Komedie
102 minuten

geregisseerd door Dennis Dugan
met Adam Sandler, Kevin James en Chris Rock

Vijf goede vrienden en teammaten hebben elkaar sinds hun middelbare school niet meer gezien. Om hun overleden basketbalcoach te herdenken besluiten ze, 35 jaar later tijdens het '4th of July' weekend, allemaal nog eens bij elkaar te komen. Ze ontdekken al snel dat ze allemaal erg veranderd zijn in die 35 jaar.

Vanaf 9 september in de bioscoop (overige bioscoopreleases)

leuke vermakelijk film die lekker wegkijkt!!

een 6.5
  dinsdag 13 juli 2010 @ 00:32:39 #210
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_83983803
The Blind Side

Leuke feelgoodmovie . Sandra Bullock speelt een mooie rol als rijkeluisvrouw die een kansarme jongen onder haar hoede neemt. Wel een beetje zoet en volgens het Amerikaanse ideaal, maar toch verveelt de film in twee uur geen minuut en blijf je achter met een glimlach op je gezicht.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:21:44 #211
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_83993145
quote:
Op maandag 12 juli 2010 03:19 schreef Schenkstroop het volgende:
The A-Team 2010..

zo slecht gedaan
Wat was er dan zo slecht. Ik vond juist dat het een mooie knipoog was naar de serie.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:28:29 #212
52357 Lambiekje
pi_83993448
Toy Story 3

Wow. Pixar heeft weer een leuke film afgeleverd. Op sommige momenten was het spannend, op andere momenten grappig (spaans sprekende Buzz) en op het laatst ook even emotioneel.
Goed gebalanceerd verhaal.

Cijfer 9 / imdb 9.1
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 12:30:11 #213
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_83993520
Gattaca
Hm, hm, alleraardigst. Niet heel bijzonder, maar Gattaca is wel een prettige film om naar te kijken. Sommige decors zagen er zeer chique uit. Verhaal en acteerprestaties waren ook oke, ook al vond ik het begin niet heel geloofwaardig. Ethan Hawke werkt zich wel heel gemakkelijk op van 'invalid' schoonmaker naar 'valid' astronaut. Enfin, niet teveel over nadenken, de thematiek achter de film is een stuk interessanter en zorgt voor een okeeje film. Cijfer: 7

Les arbitres (Kill the Referee)
Toffe kijk in het scheidsrechtersgebeuren. De communicatie tijdens de wedstrijd is leuk om te volgen en maakt het scheidsrechtersvak menselijk. Ook zij schelden bij irritatie en juichen bij goede beslissingen. Helaas biedt deze docu geen diepgaande interviews met de refs bijvoorbeeld na een wedstrijd. Ik ben wel benieuwd hoe zij omgaan met de kritiek en het maken van lastige beslissingen, die achteraf fout kunnen zijn. Tegen het einde wordt het jammer genoeg veel van hetzelfde. Niet een briljante docu, wel een boeiende.

Trouwens! Ook leuk om Jaap Uilenberg te zien Wat een bobo is dat, maar goed . De veel bekritiseerde Howard Webb komt ook voor in deze docu, waarbij opvalt dat ie ook hier een hoofdrol voor zichzelf probeert op te eisen met matige beslissingen in het heetst van de strijd. Cijfer: 7

RoboCop
Lekker ordinaire SF-film, waarmee je prima je lol kunt op doen. Niet te moeilijk allemaal, gewoonweg genietbaar. Mooie (onbedoelde?) hommage aan Ray Harryhausen met die 'bad-guy'-robot trouwens . Was bijzonder grappig om te zien. Later zou Paul Verhoeven met Total Recall en Starship Troopers het SF-genre helemaal onder de knie hebben, maar deze film mag er ook zijn . Cijfer: 7,5
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_83993654
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:28 schreef Lambiekje het volgende:
Toy Story 3

Wow. Pixar heeft weer een leuke film afgeleverd. Op sommige momenten was het spannend, op andere momenten grappig (spaans sprekende Buzz) en op het laatst ook even emotioneel.
Goed gebalanceerd verhaal.

Cijfer 9 / imdb 9.1
ik zit te twijfelen om die film te gaan zien, is het ook een aanrader voor de wat ouderen (22jaar) onder ons??
  Moderator dinsdag 13 juli 2010 @ 18:35:46 #215
9859 crew  Karina
Woman
pi_84010299
Nordwand
Waargebeurd drama

Een viertal bergbeklimmers (twee Duitsers en twee Oostenrijkers) gaat voor de Olympische Spelen van 1936 (en voor de glorie van het Duitse Rijk) de Noordwal van de Geiger (Zwitserse Alpen) beklimmen. Dit zou dan de eerste keer zijn dat de top van deze berg zal worden bedwongen. Een redacteur en een fotografe (tevens vriendin van twee van de bergbeklimmers) volgen hen hierbij.

Dramatisch en ontroerend verhaal over een barre tocht, mooi gefilmd met mooie muziek op de achtergrond en geen muziek, wanneer het niet nodig is, omdat het drama groot genoeg is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 13 juli 2010 @ 20:16:17 #216
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_84014417
The Stranger 2010
Een FBI agent (Adam Beach) en de psycholoog Grace Bishop (Erica Cerra) achtervolgen een recalcitrante agent (Steve Austin) die lijdt aan geheugenverlies. De agent heeft belangrijke informatie verworven tijdens een traumatische ervaring. Hierdoor is hij een getuige in een uiterst geheim onderzoek geworden.
Leuke misdaadfilm met hier en daar wat actie. Het camerawerk was met momenten vreselijk. Al bij al dik genoten van deze film en zeker het kijken waard! Verhaal vond ik ook voldoende origineel en werd leuk in beeld gebracht met de (overmatige) flashbacks.
7
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_84020377
killers

Verenigde Staten
Komedie / Actie
100 minuten

geregisseerd door Robert Luketic
met Katherine Heigl, Ashton Kutcher en Tom Selleck

Een vrouw ontmoet de man van haar dromen op vakantie, wat leidt tot een snel huwelijk. Hun geluk kan niet op, totdat ze erachter komen dat de buren weleens huurmoordenaars zouden kunnen zijn, die zijn ingehuurd om hen te vermoorden.

Ik vond het een hele leuke en relaxte film om te kijken, kijkt erg lekker weg en heb ervan genoten:)

een 7!
pi_84020630
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:33 schreef DanielleM het volgende:
I'm Here

[ afbeelding ]

Prachtige korte film van Spike Jonze over de relatie tussen twee robots. Hier gratis te bekijken! Aanrader!!

8.8
Ik vond hem een 8
  dinsdag 13 juli 2010 @ 22:21:54 #219
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_84021021
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:33 schreef casper019 het volgende:

[..]

ik zit te twijfelen om die film te gaan zien, is het ook een aanrader voor de wat ouderen (22jaar) onder ons??
Absoluut. Ben een tijdje terug al geweest met allemaal twintigers en we hebben ons prima vermaakt. Enige is dat ik het 3D niet echt een toevoeging vond, dus zou gewoon naar 2D gaan als ik jou was.
Zerg schreef:
  dinsdag 13 juli 2010 @ 22:43:37 #220
52357 Lambiekje
pi_84022173
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:33 schreef casper019 het volgende:

[..]

ik ben zelf 32
  dinsdag 13 juli 2010 @ 22:52:22 #221
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_84022707
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:33 schreef DanielleM het volgende:
I'm Here

[ afbeelding ]

8.8
Net even gekeken. Een 8,8 zeker niet voor mij... meer een 7,5. Misschien een 8 als ik in een goede bui ben
Zerg schreef:
pi_84024961
Serenity

Het ziet er leuk uit, gaat vrij snel en het verhaal is voor een beetje sci-fi liefhebber best goed. Maar uit het verhaal zou zoveel meer gehaald kunnen worden, de dialogen zijn wat houterig en het is een bepaald soort humor wat ik nou eenmaal niet echt kan waarderen. Dus als je je nou eenmaal in de situatie bevindt waar je vrij weinig te doen hebt en je wilt een lichte film die makkelijk wegkijkt in het sci-fi genre dan is Serenity een goede keuze.

Mijn cijfer; 6
IMDB; 8
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_84026065
Nog een dan;

Cloverfield

Zelden zo op het puntje van mijn stoel gezeten, alhoewel het "verhaal" op het eerste gezicht misschien aandoet als een standaard "Manhattan moet kapot" verhaal is dat het absoluut niet. Het is een redelijk korte film met een snel verlopend verhaal, vrij apart camerawerk (waar je wel tegen moet kunnen) en met een niet al te bekende cast. Aangezien ik deze film dus een absolute aanrader vind ga ik verder niet in op de inhoud van de film.
Wel wil ik erbij vermelden dat het hier dus gaat om een vrij spannende en intense thriller/sci fi/horrorfilm met misschien hier en daar wat zwarte humor.

Mijn Cijfer; 9,5
IMDB; 7,4

[ Bericht 3% gewijzigd door chroestjov op 13-07-2010 23:54:00 ]
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 23:51:26 #224
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_84026209
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:30 schreef Falco het volgende:
Les arbitres (Kill the Referee)

De veel bekritiseerde Howard Webb komt ook voor in deze docu, waarbij opvalt dat ie ook hier een hoofdrol voor zichzelf probeert op te eisen met matige beslissingen in het heetst van de strijd. Cijfer: 7

Ja dat hebben we zondag wel gezien ja
pi_84029777
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:48 schreef chroestjov het volgende:
Nog een dan;

Cloverfield
.....
Mijn Cijfer; 9,5
IMDB; 7,4
Cloverfield was zeker wel een leuke film. Zelf zou ik 'm een 8 geven.

Zelf gekeken:

Sunshine

Sci-fi film van Danny Boyle waarin een groep astronauten de zon gaat redden. Zéér mooie beelden. Ook een filosofisch tintje, alleen af en toe wat te cliché en daar kan ik nooit zo goed tegen. Een van de mindere films van Danny Boyle vind ik, maar alsnog goed te kijken, waarschijnlijk zeker voor de fans van het genre.

IMDB: 7.3
Ik: 7
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_84029929
Andere films recentelijk gezien:

What Dreams May Come: 5, verschrikkelijk mooie beelden, maar saai, klef en mij niet boeiend verhaal.
Mr. Nobody: 9, gaaf! De film blijft lekker lang vaag, daar hou ik van.
  Moderator woensdag 14 juli 2010 @ 07:37:38 #227
9859 crew  Karina
Woman
pi_84031273
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 01:56 schreef rijsttafel het volgende:
Andere films recentelijk gezien:

Mr. Nobody: 9, gaaf! De film blijft lekker lang vaag, daar hou ik van.
Die ga ik denk ik vanavond kijken, het verhaal lijkt me heel interessant.
niet zo tof doen
  woensdag 14 juli 2010 @ 07:57:16 #228
52357 Lambiekje
pi_84031379
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 01:44 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Cloverfield was zeker wel een leuke film. Zelf zou ik 'm een 8 geven.

Zelf gekeken:

Sunshine
[ afbeelding ]

Sci-fi film van Danny Boyle waarin een groep astronauten de zon gaat redden. Zéér mooie beelden. Ook een filosofisch tintje, alleen af en toe wat te cliché en daar kan ik nooit zo goed tegen. Een van de mindere films van Danny Boyle vind ik, maar alsnog goed te kijken, waarschijnlijk zeker voor de fans van het genre.

IMDB: 7.3
Ik: 7
Die kamer is vet dat je naar de zon kan kijken. Terwijl het dan maar op 2% exposure is.
pi_84031395
Sunshine is inderdaad een gave film!

Ik vroeg me af, zijn evil dead 1 .. 2... en 3 nog aanraders om nu nog tge kijkenals je ze nog nooit gezien heb?
of zijn ze te oud en kan je beter recentere films kijken?
  woensdag 14 juli 2010 @ 08:26:18 #230
52357 Lambiekje
pi_84031626
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 07:59 schreef casper019 het volgende:

Ik vroeg me af, zijn evil dead 1 .. 2... en 3 nog aanraders om nu nog tge kijkenals je ze nog nooit gezien heb?
Wat zou er mis zijn met jaren 80 films te kijken...
pi_84035600
Defendor (Peter Stebbings, 2009)
Na Zombieland wederom een leuke film met Woody Harrelson in de hoodrol, eerstgenoemde is zeker een stuk beter, maar ook dit is een zeer vermakelijke film die Harrelson in zijn eentje draagt. De film doet erg denken aan Kick-Ass, of eigenlijk andersom want Defendor was er eerder. Wel met een aanzienlijk lager budget overigens. 7.0

RoboCop (Paul Verhoeven, 1987)
Lekker geweldadig Hollywood debuut van Paul Verhoeven, de film heeft een goede opbouw en ook al in deze film een kritische noot van Verhoeven richting Amerika, al lag dat er af en toe wel wat te dik boven op. Het grootste deel van de (aktie)scenes zien er nog steeds prima uit, maar enkele scenes met bewakingsrobots hebben de tand des tijds niet overleefd. 7.4

Get Him to the Greek (Nicholas Stoller, 2010)
Tja, ik ging niet met de verwachting naar de bioscoop een hoogstaande film te gaan kijken, maar dit was wel weer erg oppervlakkig, clichématig en platvloers. Toegegeven er zitten een paar goede grappen in en enkele scenes die in zijn geheel goed vallen, maar grotendeels slaat men de plank toch aardig mis. Sean 'P. Diddy' Combs zou eigenlijk nooit meer in een film te zien mogen zijn en enkele actrices die ik wel redelijk hoog had zitten verlagen zich hier wel heel erg. Wel een leuk rolletje voor Lars Ulrich. Een milde 5.0
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:36:53 #232
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_84037161
Invictus
Leuke film die gaat over het Wereldkampioenschap Rugby in Zuid Afrika net na het begin van het ambstermijn van Mandela. Morgan Freeman speelt de rol van Mandela zeer goed, ook Matt Damon speelt goed de aanvoerder van een rugbyteam.
8,5
pi_84037730
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 07:59 schreef casper019 het volgende:

Gewoon doen!
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:07:33 #234
299208 Rifoki
Met de noorderzon vertrokken.
pi_84038673
Gisteren Bad Lieutenant gekeken en weer afgezet, jezus wat saai.
While writing the story of your life, don't let anyone else hold the pen.
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:19:24 #235
52357 Lambiekje
pi_84047837
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:07 schreef Rifoki het volgende:
Gisteren Bad Lieutenant gekeken en weer afgezet, jezus wat saai.
Nicolas Cage had gewoon op de brandstapel van Wicker Man moeten blijven....
  woensdag 14 juli 2010 @ 15:49:22 #236
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_84049193
Eergisteren Clash of the Titans gezien, wat een boutfilm!
Maar ik ben een man, wij zijn niet zo
pi_84049494
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:49 schreef Stuurloos het volgende:
Eergisteren Clash of the Titans gezien, wat een boutfilm!
ik vond het wel een coole film!
pi_84050979
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 07:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Die kamer is vet dat je naar de zon kan kijken. Terwijl het dan maar op 2% exposure is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_84052436
SPOILER
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_84066490
Clash of the Titans

2 dagen over gedaan, ik moest echt moeite doen om hem af te kijken.

Het lijkt wel alsof de laatste tijd enorm veel films met goden en/of vampier achtige monsters uitkomen. Ziet de mens het einde des levens aankomen ofzo?

Al met al echt een baggerfilm, soms kan een mooie meid, goede specialFX en HD een film nog maken, maar dit was echt saai gewoon.

Heb 'm afgekeken omdat ik de laatste tijd al 3 films niet heb afgekeken.

Een 5.
SPOILER
pi_84067908
repo man

Verenigde Staten / Canada
Science-Fiction / Thriller
113 minuten

geregisseerd door Miguel Sapochnik
met Jude Law, Forest Whitaker en Liev Schreiber

In de toekomst is het mogelijk om kunstmatige organen in te laten zetten. Remy (Jude Law) heeft een nieuw hart maar kan de schuld daarvoor niet afbetalen. Hij slaat op de vlucht omdat er twee meedogenloze oorlogsveteranen op hem afgestuurd zijn.

Ik vond het een coole film, keek lekker weg. Zeker waard een keer te kijken
mooie 7
  woensdag 14 juli 2010 @ 22:19:49 #242
65945 Cascade
Green changed to White
pi_84068619
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 21:40 schreef JDx het volgende:
Clash of the Titans
...
SPOILER

Release the KrakenCetus.
Je bent wel op de hoogte van dit: http://en.wikipedia.org/wiki/Perseus en dit: http://en.wikipedia.org/wiki/Cetus_%28mythology%29, hoop ik?
SPOILER
In Absentia Lucis Tenebrae Vincunt
  woensdag 14 juli 2010 @ 23:39:57 #243
52357 Lambiekje
pi_84072435
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 21:40 schreef JDx het volgende:
Clash of the Titans

2 dagen over gedaan, ik moest echt moeite doen om hem af te kijken.

Het lijkt wel alsof de laatste tijd enorm veel films met goden en/of vampier achtige monsters uitkomen. Ziet de mens het einde des levens aankomen ofzo?

Er wordt door meer groeperingen gedwongen voor Full Disclosure he.
  woensdag 14 juli 2010 @ 23:42:58 #244
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_84072542
Gisteren op tv gezien:

The Big Lebowski
Samen met Pulp Fiction en The Godfather moet The Big Lebowski toch wel heel hoog staan op een lijstje van meest quotebare films aller tijden. Geweldig. Jeff Bridges ķs gewoon The Dude,één van de coolste film personages van de afgelopen jaren. Samen met John Goodman vormt ie een briljant duo.
Een super film die keer op keer ontzettend genietbaar blijkt te zijn en zeker tot één van de beste van de Coens gerekend kan worden.

IMDB Cijfer: 8,2/10
Mijn Cijfer: 9,0/10
  donderdag 15 juli 2010 @ 00:04:33 #245
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_84073480
The Losers

Dertien in een dozijn actiefilm. Een paar mannen worden verraden en zinnen op wraak. Het acteerwerk is matig, het verhaal is dun, het onderhoudt de kijker maar net. Een niemandalletje voor een verloren avond, als je into actiefilms bent. Want de actie, die is wel aanwezig.

Een 6.
Zerg schreef:
pi_84074150
De afgelopen tijd heb ik ook een paar goede films (her)bekeken. Een hoop bekende toppers, maar misschien heeft iemand ze nog niet gezien. Dan raad ik ze zeker aan.

Once Upon A Time In The West
Als je de tijd en het geduld hebt voor een langzame films is dit wel een aanrader. De soundtrack behoort tot de beste ooit.
8

Anvil: The Story Of Anvil
Documentaire over een jaren 80 metal band die het net niet werd. Het leek me van te voren wat saai, maar het is erg goed in elkaar gezet en er zit veel emotie in. Al weet je eigenlijk vanaf het begin al waar het naartoe gaat, wordt het geen moment saai.
8

Into The Wild
Deze behoort tot m'n favorieten en vandaar dat ik 'm nog maar eens gekeken heb. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal. Een jongeman die het heeft gehad met materialisme en zijn medemensen besluit er op uit te trekken in Amerika. Daar laat hij toch een bepaald spoor achter. Mooie beelden van en een geniale sountrack van Eddie Vedder. Het verhaal, wat niet helemaal chronologisch verloopt, is ook goed in elkaar gezet zodat de spanning erin blijft.
9

The Hitchhiker's Guide to the Galaxy
Tsja, klassieker natuurlijk. Zeer grappige scenes en ik vind vooral de depressieve robot té tof.
8
  donderdag 15 juli 2010 @ 14:00:25 #247
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_84089311
Remember Me 2010
Tyler Hawkins is een jongen die na de zelfmoord van zijn broer en de scheiding van zijn ouders in een staat van totale lethargie belandt. In schril contrast daarmee staat een jonge vrouw, Ally Craig (De Ravin), die een tragedie heeft meegemaakt maar daarna juist de carpe diem-filosofie omarmt. De twee krijgen wat met elkaar, maar niet al het emotionele puin is meteen geruimd.
Manman, wat een zalige film. Was al enige tijd geleden dat ik nog eens zo gekluisterd zat aan mijn televisiescherm. Het verhaal verveelde gewoon nooit en de acteerprestaties waren fenomenaal. Om dan nog niet te spreke van het einde: wat tevens zeer origineel en bedroevend was. Wat een goed einde zeg.
9.5
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_84103658
Remember Me
http://www.imdb.com/title/tt1403981/

Toevallig heb ik die ook gezien.
Zeker een prettige film. Ik vond hem misschien wel iets lang maar vervelen is een groot woord. Robert Pattinson vind ik alleen een engerd om te zien.
Een 8.0 van mij.

Next Day Air
When a misguided delivery driver inadvertently delivers a package containing concealed bricks of cocaine to the wrong address, it sets in motion a desperate search and battle for the coke between the furious dealer that sent it, the fearful intended recipients that missed it, and the conniving accidental recipients that plan to flip it. Time is running out and everyone's trying to get their hands on the package that's been sent..

Slechte zwarte film? Ik vind hem eigenlijk wel lekker weg kijken. Beetje actie, humor, over the top. Gewoon lekker dom vermaak.
Een 6.5 van mij.
http://www.imdb.com/title/tt1097013/

A Perfect Getaway
For their honeymoon, newlyweds Cliff and Cydney head to the tropical islands of Hawaii. While journeying through the paradisaical countryside the couple encounters Kale and Cleo, two disgruntled hitchhikers and Nick and Gina, two wild but well-meaning spirits who help guide them through the lush jungles. The picturesque waterfalls and scenic mountainsides quickly give way to terror when Cliff and Cydney learn of a grisly murder that occurred nearby and realize that they're being followed by chance acquaintances that suspiciously fit the description of the killers.

Ook wel grappig. Beetje voorspelbaar maar ook weer niet echt slecht gedaan. Ik ga met de IMDB mee met een 6.5.
http://www.imdb.com/title/tt0971209/
  donderdag 15 juli 2010 @ 20:13:24 #249
273516 shiftknop
Druk me in.
pi_84104743
Ik ga zo http://www.moviemeter.nl/film/2448 kijken!!!

High Plains Drifter

Clint Eastwood +1
pi_84109829
The Losers

Leuke vermakelijke film, geen hoogstaand verhaal ofzo, maar verder leuk in elkaar gezet, beetje Smokin Aces achtige actie met een tikkeltje humor.

7
pi_84110700
ondine

Ierland / Verenigde Staten
Drama / Fantasy
111 minuten

geregisseerd door Neil Jordan
met Colin Farrell, Stephen Rea en Alicja Bachleda-Curus

Het verhaal over Syracuse, een doodnormale Ierse visser die op een dag een vrouw verstrikt in zijn netten krijgt. Hij vist de mooie en mysterieuze dame uit de zee en krijgt al snel het idee dat het hier een zeemeermin betreft. Langzaam maar zeker blijkt er echter een veel duisterder kant aan de vrouw te zitten.

redelijke film, er had bij het begin wat meer mogen gebeuren van mij apart... maar omdat dat niet zo was was het nogal een traag begin
wel een erg leuk einde

daarom geef ik het 6
  Moderator donderdag 15 juli 2010 @ 22:17:35 #252
9859 crew  Karina
Woman
pi_84111138
Mr. Nobody
Drama

Een hele oude man ligt in een ziekenhuis, hij is de oudste man ter wereld en tevens de laatste die kan sterven, er is inmiddels iets gevonden waardoor niemand meer hoeft dood te gaan.

Hij vertelt zijn verhaal (of tenminste, wat hij nog weet) aan een journalist. Het verhaal klopt niet helemaal, het lijkt alsof hij meerdere levens heeft gehad.

Interessante film, over keuzes maken en wat bepaalde keuzes teweeg kunnen brengen (of juist, wat er gebeurt als je gewoon geen keuze maakt).
SPOILER
niet zo tof doen
  vrijdag 16 juli 2010 @ 13:34:21 #253
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_84130685
Repo Men

Wat een voorspelbare film. In de toekomst is het trendy om rond te lopen met kunstmatige organen, als je ze echter niet kan afbetalen, komt er een repo man langs om ze terug te verwijderen. Jude Law is hier zo'n stoere, pseudo-coole repo man die zonder verpinken steeds weer zijn mes bovenhaalt.

Wat, oh wat, zou er kunnen gebeuren? Zou Jude zelf een ongeluk krijgen, zelf voorzien worden van een kunsthart en dan zelf plots in financiėle problemen komen? Oh shit, dat zag ik totaal niet aankomen . De hele film is nogal conventioneel, de hoofdrollen zijn gewoon oninteressant en een hoop scenes lijken gewoon gepikt uit andere films (een held die het in een nauwe gang videogame-gewijs aan de stok krijgt met een hoop tegenstanders en met een hamer komt aanzetten... dat lijkt wel heel erg op Oldboy)

Carice Van Houten doet hier trouwens ook 5 minuten in mee en moet toch echt dringend eens een andere manager of agent of whatever zoeken. OK, ze krijgt altijd een handvol scenes met grote sterren (als ze niet in zijn geheel worden weggeknipt zoals in die DiCaprio-film), maar het zijn telkens zulke nietszeggende en ondankbare rollen dat ze er helemaal niets mee kan, ze verdient veel beter dan dit.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_84139470
Alice in wonderland
http://www.imdb.com/title/tt1014759/
Heerlijke film om te kijken. Veel humor en verhaallijn is leuk. Animatie is geweldig gedaan, Johnny Depp zet de roll van "Hatter" ook geweldig neer. Andere characters spelen ook erg goed.

IMDB rating: 6.7
Mijn Rating: 9

The book of Eli
http://www.imdb.com/title/tt1037705/
Met Denzel Washington
Het einde was onverwacht mede hierdoor heb ik me er kostelijk mee vermaakt.
Lekkere actie af en toe.

IMDB rating: 6.9
Mijn Rating: 8

The Bounty Hunter
http://www.imdb.com/title/tt1038919/
Met Jennifer Aniston en Gerard Butler
Er zit humor genoeg in, film loopt lekker door. Geen moeite gehad om hem af te kijken

IMDB rating: 5.1
Mijn Rating: 7
pi_84140197
Eden Lake, voor de -tigste keer

Moet die kleuterjuf eigenlijk een Nederlandse vrouw voorstellen aangezien ze in het begin "stil" zegt, dat is echt geen Engels woordje hoor
"You can call me Susan if it makes you happy"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')