Helemaal mee eens, een gedrocht van een film. En die Denzel figuur vond ik weer denzel-vervelend traag en irritant als de neter met z'n slome gebrabbel.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:26 schreef chroestjov het volgende:
The Book of Eli
Een van de vele films die de kijker knockout probeert te slaan met een bepaalde boodschap, en the Book of Eli slaagt hier letterlijk in. De apocalyptische omgeving is mooi gemaakt, maar verder klopt er werkelijk niets van en is het een gedrocht van een film.
IMDB cijfer; 6,9 (dramatisch dat een film van dit niveau en zoveel stemmen dat gemiddelde kan bereiken)
Mijn cijfer; 2
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:41 schreef JDx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net Howl's Moving Castle gezien, denk nog leuker dan Spirited Away, ben verliefd op deze vorm van films, misschien omdat ik zelf ook kwart aziaat ben
7,5
Ps. muziek in deze films is ook prachtig!
Step Brothers ook een vette 9quote:'Youth in Revolt' is het verhaal van tiener Nick Twisp (Michael Cera), een lieve maar sullige braverik die z’n droommeisje Sheeni (Portia Doubleday) ontmoet tijdens een aparte familievakantie. Het enige probleem is dat Sheeni’s droomjongen letterlijk een droom is: een ingebeelde Franse gangster genaamd Francois. Hierdoor is Nick gedwongen om z’n eigen alter ego-versie van Francois te manifesteren en te rebelleren in naam van de liefde.
quote:Brennan Huff (Will Ferrell) en Dale Doback (John C. Reilly), twee verwende volwassen mannen, wonen ieder nog bij hun alleenstaande ouders. Brennan bij zijn moeder en Dale bij zijn vader. Dit makkelijke leventje bevalt hen goed en beide maken geen aanstalten om uit huis te gaan. Er komt echter een kink in de kabel als de moeder van de ene man verliefd wordt op de vader van de andere en ze besluiten te trouwen. De twee mannen worden op deze manier stiefbroers.
Stepbrothers, youth in revolt & hot tub time machine ook gezien zijn inderdaad leuke film~!!!!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:39 schreef Roces18 het volgende:
Deze week gezien:
Hot Tub Time Machine 6,5
Bounty Hunter 7,5
Old Dogs 6je
Youth In Revolt dikke vette 9![]()
[..]
Step Brothers ook een vette 9
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en beetje jammer van het eind, dat ze niet alles lieten zien...
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:42 schreef Karina het volgende:
Unthinkable
Thriller
De film begon goed, dacht ik, atoombommen, 4 stuks, die af kunnen gaan, ik denk, oh spannend, soort van 24. Maar helaas, het gaat alleen maar over een verdachte die ondervraagd wordt (en ondervraagd is een understatement).
Ik vond het niet zo bijzonder, veel van hetzelfde en nogal voorspelbaarDeze heb ik gisteren ook bekeken. Inderdaad matig uitgewerkt, zeker naar het einde toe. Geen aanrader...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en beetje jammer van het eind, dat ze niet alles lieten zien...
Erg mooie film. Heb hem gisteravond gezien. Super mooi getekend zo zou alle anime moeten zijn. Vond het verhaal ook erg mooi en de emoties goed uitgewerkt. Heb verder in tegenstelling tot andere mensen me niet zo geërgerd aan het einde van de film.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:22 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Alleen ben ik eigenlijk niet echt onder de indruk van de hedendaagse computer Disney/Pixar shit. Het ziet er allemaal best cute uit, maar is m.i. echt niet vergelijkbaar met bijvoorbeeld onderstaande film:
[ afbeelding ]
5 centimeters per second Op visueel vlak zeker de beste animatiefilm die ik ooit gezien heb.
Heb 'm nog niet afgekeken, maar tot nu toe geinig. Tucker Max is zowieso een koning/antiheld, dat wist ik al voor deze film. Wel kicken dat hij zijn eigen film heeft!quote:Op maandag 5 juli 2010 17:11 schreef Mainport het volgende:
I hope they serve beer in hell. Zo'n grappige film heb je nog nooit gezien.
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:03 schreef Timo20 het volgende:
Zaterdagavond op tv gezien:
Alexandra`s Project
Een man komt thuis en verwacht dat z`n vrouw en kinderen een feestje hebben georganiseerd ter ere van z`n verjaardag. In plaats daarvan vindt hij echter een videoband waarop staat "Play Me". Hij speelt de band af en wat hij dan te zien krijgt tart al z`n verbazing.
Dat deze kleine Australische film van de van origine Nederlandse regisseur Rolf de Heer (die al op z`n negende met z`n ouders naar Australie emigreerde) toch goed werkt en niet ten onder gaat aan ongeloofwaardigheid kan volledig op het conto komen van hoofdrolspeler Gary Sweet, die als de arrogante en overspelige echtgenoot denkt met alles te kunnen weg komen. De omslag die hij maakt bij het kijken van de videoband wordt perfect weergegeven. Ook het dubbele gevoel dat je als kijker krijgt is goed in evenwicht en zorgt voor een wat apart sfeertje. Aan de ene kant denk je "net goed" terwijl je toch ook medelijden met `m krijgt.
Hierdoor neem je die ongeloofwaardigheden enigzins voor lief en is het tamelijk kijkbaar psychologisch drama geworden.
IMDB Cijfer: 6,8/10
Mijn Cijfer: 6,5/10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |