abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 juli 2010 @ 19:55:14 #151
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83619436
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 19:26 schreef chroestjov het volgende:
The Book of Eli

Een van de vele films die de kijker knockout probeert te slaan met een bepaalde boodschap, en the Book of Eli slaagt hier letterlijk in. De apocalyptische omgeving is mooi gemaakt, maar verder klopt er werkelijk niets van en is het een gedrocht van een film.

IMDB cijfer; 6,9 (dramatisch dat een film van dit niveau en zoveel stemmen dat gemiddelde kan bereiken)
Mijn cijfer; 2
Helemaal mee eens, een gedrocht van een film. En die Denzel figuur vond ik weer denzel-vervelend traag en irritant als de neter met z'n slome gebrabbel.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  Moderator zaterdag 3 juli 2010 @ 19:56:36 #152
9859 crew  Karina
Woman
pi_83619486
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 18:41 schreef JDx het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_83619848
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 19:56 schreef Karina het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Net Howl's Moving Castle gezien, denk nog leuker dan Spirited Away, ben verliefd op deze vorm van films, misschien omdat ik zelf ook kwart aziaat ben

7,5

Ps. muziek in deze films is ook prachtig!
  zaterdag 3 juli 2010 @ 20:39:35 #154
286575 Roces18
Chef de party
pi_83621190
Deze week gezien:

Hot Tub Time Machine 6,5
Bounty Hunter 7,5
Old Dogs 6je
Youth In Revolt dikke vette 9
quote:
'Youth in Revolt' is het verhaal van tiener Nick Twisp (Michael Cera), een lieve maar sullige braverik die z’n droommeisje Sheeni (Portia Doubleday) ontmoet tijdens een aparte familievakantie. Het enige probleem is dat Sheeni’s droomjongen letterlijk een droom is: een ingebeelde Franse gangster genaamd Francois. Hierdoor is Nick gedwongen om z’n eigen alter ego-versie van Francois te manifesteren en te rebelleren in naam van de liefde.
Step Brothers ook een vette 9
quote:
Brennan Huff (Will Ferrell) en Dale Doback (John C. Reilly), twee verwende volwassen mannen, wonen ieder nog bij hun alleenstaande ouders. Brennan bij zijn moeder en Dale bij zijn vader. Dit makkelijke leventje bevalt hen goed en beide maken geen aanstalten om uit huis te gaan. Er komt echter een kink in de kabel als de moeder van de ene man verliefd wordt op de vader van de andere en ze besluiten te trouwen. De twee mannen worden op deze manier stiefbroers.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_83625447
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 20:39 schreef Roces18 het volgende:
Deze week gezien:

Hot Tub Time Machine 6,5
Bounty Hunter 7,5
Old Dogs 6je
Youth In Revolt dikke vette 9
[..]

Step Brothers ook een vette 9
[..]

Stepbrothers, youth in revolt & hot tub time machine ook gezien zijn inderdaad leuke film~!!!!

knight and day

Verenigde Staten
Actie / Komedie
110 minuten

geregisseerd door James Mangold
met Tom Cruise, Cameron Diaz en Maggie Grace

'Knight & Day' gaat over de eenzame vrouw June (Cameron Diaz), wier ogenschijnlijk onschuldige blind date haar leven op zijn kop zet. De blind date, een superspion genaamd Milner (Tom Cruise), neemt haar mee op een gewelddadige wereldreis om een batterij te beschermen die de sleutel bevat tot een oneindige krachtbron.

Leuke film, kijkt lekker weg.. toch zeker een aanrader

mooie 7
  zaterdag 3 juli 2010 @ 23:16:03 #156
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_83628133
The Ladykillers
Heerlijke comedy uit de stal van Ealing studios over een groepje gangsters onder leiding van Alec Guiness die hun intrek nemen in `t huis van een oud dametje die een kamer verhuurt. Onder valse voorwendselen (ze zeggen te oefenen met hun muziek groepje) plannen ze een overval. Totdat het oude dametje achter de waarheid komt...
Lekkere zwarte comedy met een coole cynische rol van Guiness. Het verhaal blijft leuk door Mrs. Wilberforce, die erg bij de hand is en doordat het verhaal niet zo loopt als je misschien zou verwachten.
Een stuk leuker dan de recente remake van de Coens met Tom Hanks in de hoofdrol!

IMDB Cijfer: 8,0/10
Mijn Cijfer: 7,5/10

De blu-ray uitgave uit de Studio Canal collectie viel me qua beeldkwaliteit trouwens nogal tegen. Het beeld is wel redelijk vrij van schade maar de kleuren zien er wel ontzettend flets en kleurloos uit. Het lijkt me sterk dat `t origineel zo bedoeld is. Had er op dit gebied meer van verwacht.
  zondag 4 juli 2010 @ 14:55:26 #157
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_83644119
Ook rustige maand gezien het weer en het voetbal:

Juni
Films
49. New York, I Love You (Fatih Akin, Yvan Attal, Randall Balsmeyer, Allen Hughes, Shunji Iwai, Wen Jiang, Shekhar Kapur, Joshua Marston, Mira Nair, Natalie Portman, Brett Ratner, 2009) :: 8.3
50. Alice in Wonderland (Tim Burton, 2010) :: 7.0
51. Green Zone (Paul Greengrass, 2010) :: 7.8
52. Män som hatar kvinnor (Niels Arden Oplev, 2009) :: 7.5
53. How to Train Your Dragon (Dean DeBlois, Chris Sanders, 2010) :: 7.0

Statistieken
Totaal 5 films (maandgemiddelde: 8.0) gekeken:
- Kort (t/m 20 min.): 0.
- Middel (21 t/m 75 min.): 0.
- Lang (meer dan 75 min.): 5.

Totale speelduur: 583 min.

Best beoordeeld: New York, I Love You (8.3, 4de dit jaar).
Slechtst beoordeeld: Alice in Wonderland, How to Train Your Dragon (7.0).

Media-verdeling
1.
1.
3.
pi_83655427
The Runaways
A coming-of-age biopic about '70s teenage band The Runaways

Ik ben verrast door deze film. Dakota Fanning (die ik toch nog zag als dat vervelende kind in War of the Worlds), zet een sterke Cherrie Curry neer. En Kristen Stewart laat zien dat ze toch kan acteren.
De muziek, hoe toepasselijk, van the Runaways zelf, maar nu uitgevoerd door de hoofdrolspeelsters.

IMDb: 7,0
Mijn cijfer: 7,3
pi_83658430
The losers

Verenigde Staten
Actie / Avontuur
98 minuten

geregisseerd door Sylvain White
met Jeffrey Dean Morgan, Chris Evans en Zoe Saldana

De leden van een CIA Black Operation team zijn in de Boliviaanse jungle op een 'search and destroy'-missie. Het team wordt echter verraden en voor dood achtergelaten. Ze besluiten achter de verantwoordelijken aan te gaan om wraak te nemen.

Hele coole actie film, echt een aanrader.. kijkt heerlijk weg en verveelt geen seconde

dikke 7.5
pi_83659093
Battlestar Galactica: Razor

Ik ben een groot fan geworden van de serie Battlestar Galactica (BSG) nadat ik afgelopen maand de gehele serie in 1x heb gekeken. Maar naast de serie en de voorgaande miniserie zijn er dus nog 2 films uitgekomen waarvan Razor er een is. Razor zou een aanvulling moeten zijn op de serie die niet noodzakelijk gekeken hoeft te worden om het verloop van de serie begrijpen of te volgen (dus een extra voor fans). Op de inhoud zal ik verder niet ingaan ivm eventuele spoilers, maar het niveau van deze film laat nogal wat te wensen over, dus bij deze een waarschuwing. Het verhaal is warrig en ten op zichte van de reguliere serie gewoon zeer slecht te noemen. In deze film wordt er gekeken door de ogen van een zeer saai karakter die in de serie zelf niet eens voorkomt om zodoende enkele missing parts op te vullen, alleen zie ik niet de noodzaak waarom die parts opgevuld moesten worden. En waar is de titel dan op gebaseerd? Hierop ""We all have to be razors!" Jawel, heel erg verlichtend! Maar als ik een film wil zien waarin de karakters zijn opgebouwd uit leuke oneliners kijk ik wel naar Scarface.

Tip; Bederf de herinnering aan BSG niet met deze troep.
Omdat het toch BSG in de naam heeft; Cijfer 3

Battlestar Galacitca: The Plan

De andere film... en deze is wel geslaagd. Ook hier worden weer missing parts van de serie zelf opgevuld en hoeft ook deze film niet noodzakelijk gekeken te worden. Maar de missing parts die hier worden opgevuld maken wat mij betreft het eerste en tweede seizoen nog completer dan dat deze al waren.

Cijfer; 9

[ Bericht 0% gewijzigd door chroestjov op 04-07-2010 22:21:27 ]
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  Moderator zondag 4 juli 2010 @ 22:42:11 #161
9859 crew  Karina
Woman
pi_83660601
Unthinkable
Thriller

De film begon goed, dacht ik, atoombommen, 4 stuks, die af kunnen gaan, ik denk, oh spannend, soort van 24. Maar helaas, het gaat alleen maar over een verdachte die ondervraagd wordt (en ondervraagd is een understatement).

Ik vond het niet zo bijzonder, veel van hetzelfde en nogal voorspelbaar
SPOILER
en beetje jammer van het eind, dat ze niet alles lieten zien...
niet zo tof doen
pi_83671347
quote:
Op zondag 4 juli 2010 22:42 schreef Karina het volgende:
Unthinkable
Thriller

De film begon goed, dacht ik, atoombommen, 4 stuks, die af kunnen gaan, ik denk, oh spannend, soort van 24. Maar helaas, het gaat alleen maar over een verdachte die ondervraagd wordt (en ondervraagd is een understatement).

Ik vond het niet zo bijzonder, veel van hetzelfde en nogal voorspelbaar
SPOILER
en beetje jammer van het eind, dat ze niet alles lieten zien...
Deze heb ik gisteren ook bekeken. Inderdaad matig uitgewerkt, zeker naar het einde toe. Geen aanrader...
pi_83671875
Remember Me (2010)

Het is zeg maar een drama/romantische film. Leuke film om te kijken. Het einde vind ik echt geweldig. Ik heb me goed vermaakt.

8
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_83671996
quote:
Op zondag 4 juli 2010 23:22 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Alleen ben ik eigenlijk niet echt onder de indruk van de hedendaagse computer Disney/Pixar shit. Het ziet er allemaal best cute uit, maar is m.i. echt niet vergelijkbaar met bijvoorbeeld onderstaande film:

[ afbeelding ]

5 centimeters per second Op visueel vlak zeker de beste animatiefilm die ik ooit gezien heb.
Erg mooie film. Heb hem gisteravond gezien. Super mooi getekend zo zou alle anime moeten zijn. Vond het verhaal ook erg mooi en de emoties goed uitgewerkt. Heb verder in tegenstelling tot andere mensen me niet zo geërgerd aan het einde van de film.
  maandag 5 juli 2010 @ 10:55:07 #165
286575 Roces18
Chef de party
pi_83673339
Gister She's Out of my league gekeken, nogal slappe film met een saaie hoofdrolspeler en langdradig. 5,5

- Zomenteen maar is Avatar kijken
  maandag 5 juli 2010 @ 17:03:18 #166
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_83687548
Zaterdagavond op tv gezien:

Alexandra`s Project
Een man komt thuis en verwacht dat z`n vrouw en kinderen een feestje hebben georganiseerd ter ere van z`n verjaardag. In plaats daarvan vindt hij echter een videoband waarop staat "Play Me". Hij speelt de band af en wat hij dan te zien krijgt tart al z`n verbazing.
Dat deze kleine Australische film van de van origine Nederlandse regisseur Rolf de Heer (die al op z`n negende met z`n ouders naar Australie emigreerde) toch goed werkt en niet ten onder gaat aan ongeloofwaardigheid kan volledig op het conto komen van hoofdrolspeler Gary Sweet, die als de arrogante en overspelige echtgenoot denkt met alles te kunnen weg komen. De omslag die hij maakt bij het kijken van de videoband wordt perfect weergegeven. Ook het dubbele gevoel dat je als kijker krijgt is goed in evenwicht en zorgt voor een wat apart sfeertje. Aan de ene kant denk je "net goed" terwijl je toch ook medelijden met `m krijgt.
Hierdoor neem je die ongeloofwaardigheden enigzins voor lief en is het tamelijk kijkbaar psychologisch drama geworden.

IMDB Cijfer: 6,8/10
Mijn Cijfer: 6,5/10
pi_83687857
I hope they serve beer in hell. Zo'n grappige film heb je nog nooit gezien.
Graag op anoniem
pi_83698714
She's Out Of My League
An average Joe meets the perfect woman, but his lack of confidence and the influence of his friends and family begin to pick away at the relationship.

Wel een oké filmpje, maar minder dan de andere films in deze soort. Michael Cera zou trouwens niet hebben misstaan in deze film.

IMDb: 6,7
Mijn cijfer: 6,5
pi_83700742
bangkok dangerous

Verenigde Staten
Actie / Thriller
100 minuten

geregisseerd door Oxide Pang Chun en Danny Pang
met Nicolas Cage, Shahkrit Yamnarm en Charlie Yeung

Een professionele huurmoordenaar (Nicolas Cage) verblijft in Bangkok om een aantal klussen af te handelen. Maar dat blijkt lastiger dan gedacht, en hij ondervindt de nodige tegenwerking. Dan valt hij ook nog eens voor een lokale schoonheid en moet hij een van zijn weinige vertrouwelingen te vriend zien te houden.

aardige actie film, die aardig wegkijkt

6je
  dinsdag 6 juli 2010 @ 10:12:25 #170
286575 Roces18
Chef de party
pi_83712368
Gister Avatar gezien dus niet van dat Aarde wind en vuur gedoe maar die van die aliens op Pandora. Zeker een goede film met een origineel verhaal wat lekker wegkijkt en er zit genoeg actie in. 8
pi_83713968
quote:
Op maandag 5 juli 2010 17:11 schreef Mainport het volgende:
I hope they serve beer in hell. Zo'n grappige film heb je nog nooit gezien.
Heb 'm nog niet afgekeken, maar tot nu toe geinig. Tucker Max is zowieso een koning/antiheld, dat wist ik al voor deze film. Wel kicken dat hij zijn eigen film heeft!
  Moderator dinsdag 6 juli 2010 @ 11:18:54 #172
9859 crew  Karina
Woman
pi_83714390
The Book of Eli
Drama

Het verhaal in een notendop: Mad Max goes religious.

De hele wereld is getroffen door een of andere ramp (atoombom of zo) en is veranderd in een soort woestijn, net als in Mad Max dus. Een man is op weg naar het westen, waarom wordt gedurende de film duidelijk.

Ik vond er niet zoveel aan, ik heb helemaal niets met dit soort verhalen. Saai hoor.
niet zo tof doen
pi_83715409
quote:
Op maandag 5 juli 2010 17:03 schreef Timo20 het volgende:
Zaterdagavond op tv gezien:

Alexandra`s Project
Een man komt thuis en verwacht dat z`n vrouw en kinderen een feestje hebben georganiseerd ter ere van z`n verjaardag. In plaats daarvan vindt hij echter een videoband waarop staat "Play Me". Hij speelt de band af en wat hij dan te zien krijgt tart al z`n verbazing.
Dat deze kleine Australische film van de van origine Nederlandse regisseur Rolf de Heer (die al op z`n negende met z`n ouders naar Australie emigreerde) toch goed werkt en niet ten onder gaat aan ongeloofwaardigheid kan volledig op het conto komen van hoofdrolspeler Gary Sweet, die als de arrogante en overspelige echtgenoot denkt met alles te kunnen weg komen. De omslag die hij maakt bij het kijken van de videoband wordt perfect weergegeven. Ook het dubbele gevoel dat je als kijker krijgt is goed in evenwicht en zorgt voor een wat apart sfeertje. Aan de ene kant denk je "net goed" terwijl je toch ook medelijden met `m krijgt.
Hierdoor neem je die ongeloofwaardigheden enigzins voor lief en is het tamelijk kijkbaar psychologisch drama geworden.

IMDB Cijfer: 6,8/10
Mijn Cijfer: 6,5/10

Ik vond deze film echt.... fantastisch. Zo goed had ik een film nog nooit gezien en nog nooit heeft een film zo'n indruk bij mij achtergelaten. Vond het een dikke 9 waard.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_83715961
A perfect getaway
Cliff en Cydney (Steve Zahn en Milla Jovovich) zijn een avontuurlijk, jong stel dat voor hun huwelijksreis gaat hiken op Hawai. Ze denken het paradijs te hebben gevonden tot ze een ander stel Nick (Timothy Olyphant) en Gina (Kiele Sanchez) tegenkomen en horen van een gruwelijke moord op een pasgetrouwd stel. Een ander paar dat ze eerder zijn tegenkomen lijkt verdacht. Cliff en Cydney trekken verder met Nick en Gina. Ondertussen neemt de spanning toe. Ver van hulp en de geciviliseerde wereld wordt iedereen een bedreiging en weet niemand meer wie ze nog kunnen vertrouwen. Het paradijs wordt een hel als het echte survivallen begint.

Cijfer: 6,7
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_83734716
Milla

Ik heb 'm ook gezien, 7,2 van mij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')