LOL, dat commentaar: 'It finds you'.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:04 schreef Lambiekje het volgende:
whahaha.. commentaar van iemand op IMDB:
[..]
vetste docu ooitquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk was die inderdaad, het fanatisme van die mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:20 schreef Karina het volgende:
Primer
SciFi drama
Een paar nerds vinden een of andere geheimzinnige machine uit, wat die machine precies doet?
Een beetje dubbel gevoel over deze film, alhoewel ik het een goede film vond snapte ik er eigenlijk niet zoveel van (nogal tegenstrijdig), terwijl ik toch best veel SciFi kijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind die film echt ontzettend vet!quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:27 schreef Falco het volgende:
Rustdag op het WK! En ik heb weer een film gezien
Frequency
Mjah, niet helemaal cool deze SF-film, want het heeft wel heel veel overdreven drama-familie-momenten. Een kerel komt in contact met zijn vader, die 30 jaar terug leeft. Tussen de honkbaluitslagen door redt hij diens leven (de vader is een heldhaftige brandweerman, dus dan weet je het wel) en wordt ook nog geprobeerd een seriemoordenaar die zijn moeder ook in die tijd zou vermoorden te pakken.
Vernuftig plotje met her en der een climaxje a la The Butterfly Effect, maar echt onder de indruk kan ik niet zijn. Wel wat grappige momenten. Yahoo en zijn aandeelkoers was nogal in the picture in 2000, het jaar waar deze film uitkwam. Voor de rest wat hilarische slomo's en dan kom ik toch wel uit op een voldoende. Cijfer: 6,5
Hij krijgt toch wel een 7.5 van mij,.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:26 schreef chroestjov het volgende:
The Book of Eli
Een van de vele films die de kijker knockout probeert te slaan met een bepaalde boodschap, en the Book of Eli slaagt hier letterlijk in. De apocalyptische omgeving is mooi gemaakt, maar verder klopt er werkelijk niets van en is het een gedrocht van een film.
IMDB cijfer; 6,9 (dramatisch dat een film van dit niveau en zoveel stemmen dat gemiddelde kan bereiken)
Mijn cijfer; 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |