vond dat echt een kutfilm maar die epileptische pijpscene en zijn reactie daarop zijn wel echt geniaal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke film veel aktie, humor en ook best veel geweld voor een film met kinderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en waarom gaat Fok! net down als ik een heel stuk heb ingetypt
[ Bericht 0% gewijzigd door Karina op 16-06-2010 10:18:00 ]
Ik twijfel altijd wat nou een spoiler is en wat niet eigenlijk. Ik heb er maar een paar ingezetquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:20 schreef KoningStoma het volgende:
Plaats vooral mega-spoilers zonder spoilertag
Zie. Men kijkt met grote tegen zin naar voetbal.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:51 schreef banaantjeEE het volgende:
Nu met de voetbal kijk ik amper nog films
Klopt niet helemaal de jongen in de groene jas in het neefje van John Cusack in de film en zit niet midden in zn leven maar gewoon vast in de kelder van zn oom (John Cusack)quote:Four guy friends, all of them bored with their adult lives, travel back to their respective 80s heydays thanks to a time-bending hot tub
Leuk detail is ook dat ze zijn overvallen tijdens de opnames in één van de Banlieu's, maakt ze opeens een stuk minder stoer.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:29 schreef Butterfly91 het volgende:
From Paris With Love
In Paris, a young employee in the office of the US Ambassador hooks up with an American spy looking to stop a terrorist attack in the city.
Lekkere hersenloze actiefilm. Parijs zelf speelt niet echt een rol, maar dat maakt voor deze film eigenlijk niks uit.
IMDb: 6,4
Mijn cijfer: 6,8
Ik zit eraan te denken hem vanaf te gaan kijken, maar met ''even inkomen bij het begin'' bedoel je daarmee de 1e 10minquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[ afbeelding ]
IMDB: 7.1/10 (11,484 votes)
Mijne: 7.5/10
Verwacht: Donderdag 12 08 2010
van de IMDB website:
[..]
Klopt niet helemaal de jongen in de groene jas in het neefje van John Cusack in de film en zit niet midden in zn leven maar gewoon vast in de kelder van zn oom (John Cusack)
Goede film! heeft een lastig begin maar als het er eenmaal in zit dan gaan ze ook door met grappen! John Cusack is wat minder in deze film maar nog altijd beter dan in 2012!
[ afbeelding ]
ga er maar vanuit dat het de eerste 20-30 minuten is, maar er zitten wel erg goede stukken in vond ik zelf. Het begin is daarentegen wel belangrijk want daar begint het verhaal wel helemaal goed inquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:40 schreef casper019 het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken hem vanaf te gaan kijken, maar met ''even inkomen bij het begin'' bedoel je daarmee de 1e 10min
of moet je eerst de halfe film kijken voordat het een beetje leuke word?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edward G. Robinson heeft een fantastische bijrol als Sol Roth. Toen hij moest huilen omdat hij voor het eerst in jaren weer vlees zag, vormde er ook een traantje in mijn ogen.
cijfer: 8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |