quote:Op donderdag 9 april 2009 15:53 schreef Da_Ripper het volgende:
GVD!!!!! ben ik al te laat? Waar stond die link dan????
Mobb Deep.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:34 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Lekker plaatje, maar dan toch liever "Drunk With A Gun"
of met stage,quote:Op donderdag 9 april 2009 17:42 schreef 16meter het volgende:
Leuk man zo'n presale.. mensen die een baan hebben zijn niet welkom op Defqon ofzo?
Mag weer F5en straksquote:Op donderdag 9 april 2009 18:35 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
of met stage,
en Rem bedankt, heb hem nog gevonden,;)
eerste keer maar half gekeken, ik ben benieuwd!
quote:Op donderdag 9 april 2009 17:20 schreef PartyAnimal87 het volgende:
http://link.marktplaats.nl/243513485
nee ze is niet mijn vriendin, dat heeft ze daar staan voor de lolquote:Op donderdag 9 april 2009 21:30 schreef T_Killer het volgende:
@ Bartman
Heeft jouw vriendin die column geschreven op PF? Dat staat in dr profiel.
Fucking mooie column zeg maar tegen d'r
als je gewoon 3 of meer kaartjes hebt besteld, dan krijg je ook nog een code voor 4 kaartjesquote:Op donderdag 9 april 2009 16:47 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Als je met deze actie je gegevens hebt ingevuld krijg je nog steeds toch ook die andere code?
Daar kwam ik namelijk ook voor in aanmerking en met die code kon je 4 kaarten bestellen en hier 1.
Zou toch zuur zijn om uiteindelijk maar 1 kaartje te hebben en de rest van de groep niks....
dit keer nietquote:Op donderdag 9 april 2009 19:48 schreef poiuytr het volgende:
Btw nog mensen hier die morgen naar DM gaan?
Heb ik daar ook weer antwoord opquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:26 schreef ReMcOrE het volgende:
owja, las op PF nog dat er 11.000 (1/4 van 43.000) kaartjes via die pre-order van gisteren zijn gegaan... volgende week komt er nog een kwart bij met die code, dus blijft de helft van het totaal aan kaarten over voor de F5-sale op de 25e
zie ook ff post in Defqon-topic voor een toevoegingquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:23 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Heb ik daar ook weer antwoord op![]()
Tevens tvp dus![]()
Heel erg mooi geschreven, mijn complimentenquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
T_killer ik moest je bedanken van mijn vriendin ( die van die column weetjewel)
ik wil terrassssssssss NU! Stom werk
quote:Op zaterdag 11 april 2009 09:55 schreef kollie het volgende:
Wederom een lekkere tracklist Leon!
Komt volgens mij niet uit ivm het lekken van die track.. En is het niet pump it in your facequote:Op zaterdag 11 april 2009 11:07 schreef 16meter het volgende:
psychopatische stijlenggg
Moet binnenkort uitkomen op Fusion.![]()
leon gaat er een meesterwerk van makenquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:14 schreef Sc0tTy het volgende:
hoe zit het eigenlijk met de #100-set ?is er al iemand mee bezig ?
al een track op gegeven voor de #100-set ?quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:21 schreef nattermann het volgende:
* nattermann is back on track!
Na 8 topics gemist te hebben, meld ik me weer als hardstylelover
Persoonlijk ben ik eigenlijk van mening dat alleen vaste posters een inbreng mogen doen, hoewel TrxQ er ook tussen staat met maar 2-HS-topics in zijn postgeschiedenisquote:(NLS04) 1. J&W - Like Thiz
(remcore) 2. The Machine - Stardust
(bartman) 3. The Raiders - Miss Kidman On A Cruise (Eyes Wide Style Mix)
(de_huig) 4. Donkey Rollers - Immeasureably
(Koepert) 5. The Pitcher - Serenity
(ElDani) 6. 2 Best Enemies - Les Drums (TBY Mix)
(Dalton_) 7. Dirty Dealerz ft. MC Shockproof - shake that shed (shed shaker anthem 2007)
(CrustyClown) 8. Zany ft Tatanka - Front 2 Back
(Sethje) 9. Max Enforcer - Catching Up
(Just_Shut_up) 10. Tatanka - Floor Massacre
(Silaz) 11.Her Voice(Super Bass Mix) - Builder[/i]
(Mstx) [b]12. Dark Oscillators - Nero of The Raiders - A Feeling (Citizen Remix) -> zelf kiezen
(LeonH) 13. Speedwave - Mescal -> voorlopig
(Partyanimal87) 14. Return Corps vs. Hollow - Wrong Frequency (Zany Remix)
(T_killer) 15. Alphaverb - Still here
(Em-dee-em-aa) 16. Acti & Vorti - Raw
(Sinister-D) 17. Hardstyle Masterz - Age of reverse Bass
(JortK) 18. Donkey Rollers - The fusion of sound
(HarryVanDeTap) 19. Noisecontrolers - Aliens
(poiuytr) 20. Zatox and Activator - Cant stop (original_mix)
(kollie) 21. KGB's - Infinity tby's ruff mix
(jortk) 22. Donkey Rollers - Fusion of Sound
(Da_Ripper) 23.Floorcrushers - Psycho Stylez
(luckass) 24. Dark Oscillators - Superstar DJ
(Boy_Snakeye) 25. Scope DJ - Rock Hypnotic
(TrxQ) 26. D-Block & S-t-efan - Keep it Coming
(16meter) 27. Southstylers - Crystal
(Sc0Tty) 28. Zany - Pillz
(RiKe) 29 Brooklyn Bounce - X2X (deepack mix)
helemaal mee eensquote:Op zaterdag 11 april 2009 13:37 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik eigenlijk van mening dat alleen vaste posters een inbreng mogen doen, hoewel TrxQ er ook tussen staat met maar 2-HS-topics in zijn postgeschiedenis![]()
quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:12 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Goeie shit weer Leon, maar zijn die setjes al te downloaden?
heeeel veel gedraaid hoor.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:44 schreef T_Killer het volgende:
Van mij mag ie dr wel in omdat:
a) Het een goed nummer is wat naar mijn mening ondergewaardeerd wordt, je hoort hem vrijwel nooit. Zeker in vergelijking met nummers van het album van P1
b) Dark Killah volgens mij de mooiste naam van de wereld heeft
grijsgedraaid zelfs imoquote:
omdat het al een oudere plaat is. Heb m in 2007 en 2008 te veel gehoord. blijft wel een goede plaat overigens.quote:
Goed gesproken bartman.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
meiner meinung nach zijn er al genoeg platen en vind ik dat mensen zich eerst maar soort van moeten bewijzen in het topic (Lees: langer meelopen ) om in te mogen sturen maarja als 1 van de heersers van bijna het eerste uur heb ik uiteraard makkelijk praten
niets persoonlijks uiteraard maar anders kan iedere dipshit die hier verder nooit komt een track opgeven en dan verliest het voor mij wle een beetje sentimentele waarde zo'n mix.. van het volk, door het volk, voor het volk enzo
heb de hele middag in de zon aan de korenwolf en alfa lentebok gezetenquote:
idd veel DR-platenquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:43 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Wel iets teveel Donkey Rollers naar mijn mening.
Juh ik vond et echt raar dat ie op de b kant stond ( volgens mij bij 'last of the mohicanz )quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:44 schreef T_Killer het volgende:
a) Het een goed nummer is wat naar mijn mening ondergewaardeerd wordt, je hoort hem vrijwel nooit. Zeker in vergelijking met nummers van het album van P1
Jup, geen wonder ook dat ze ook zo vaak in de lijst staan, mijn persoonlijke #1 en dan zany als losse artiest #2quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:57 schreef kollie het volgende:
[..]
idd veel DR-platenAch, wat geeft het, helden zijn het
Bij mij schiet Crypsis wel even kneitershard omhoog in mijn aanzien. ofzoietsquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:08 schreef Sc0tTy het volgende:
Ik zeg minimaal 20 posts in het topic
[..]
Juh ik vond et echt raar dat ie op de b kant stond ( volgens mij bij 'last of the mohicanz )
[..]
Jup, geen wonder ook dat ze ook zo vaak in de lijst staan, mijn persoonlijke #1 en dan zany als losse artiest #2
voor m'n gevoel ben jij hier al veel langerquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:27 schreef CrustyClown het volgende:
Dag dag mensen.
Ik zal even kort en krachtig reageren. Iets met het topic invulling geven..
Ten eerste; 20 posts. Ik zeg loop 5 topics mee, en zeg niet alleen TVP, HaRdStyLE is die F*cKinG BoM JWTZ. 10101 ROFLMAO
verkeerd gelezenquote:Op zondag 12 april 2009 00:09 schreef de_huig het volgende:
en kollie..crusty bedoelt dat je minimaal in 5 topics actief mee moet posten voordat je een nummer voor de mix op mag sturen.
Eenschquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:44 schreef T_Killer het volgende:
Die interviews waren nep. Zoals altijd in die promo boekjes.quote:Op zondag 12 april 2009 01:45 schreef poiuytr het volgende:
In een interview van b2s over Hardbass vond iedereen het raar en hijzelf ook dat hij bij een bepaalde categorie was ingedeeld met geloof ik de Alpha Twins om de avond af te sluiten met beukende hardstyle, maar dit setje was een setje wat een Tatanka ook zal afleveren..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik ben het wle met je eens dat ie tegenwoordig ook steeds meer de melodische kant op aan het gaan is
toch is het een held.... met zijn hoofd
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
Ja, Crucifier en hij doet nog steeds hardcore hoorquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:21 schreef Sc0tTy het volgende:
Juh idd die naam ken ik denk ik 3 maanden en in die tijd heeft ie wel een shitload hits gemaakt zeg :/
Hij was toch eerst een hardcore DJ ? Draait ie ook live ( as in optredens ),? Heb em nog niet op de grote feesten zien staan.
Ehm nee? Wildstylez zat bij Team red en die sloot af..quote:En dat 'team' draaide als één na laatste.
Tracklists van Q-base 2007, 2008 etc.. zijn al een ander verhaal.quote:Op zondag 12 april 2009 12:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
waar Tat's reputatie vandaan komt vraag je?
nou bijvoorbeeld Q-base 2006
maar ik ben het wle met je eens dat ie tegenwoordig ook steeds meer de melodische kant op aan het gaan is
toch is het een held.... met zijn hoofd![]()
Animo zal geen probleem zijn. Geld.. ruimte.. etc.. eerder.quote:Op zondag 12 april 2009 13:47 schreef Da_Ripper het volgende:
Zouden we trouwens genoeg animo kunnen creeën voor een FOK!-Hardstyle-Feest ??
Ik bedoel, DJ's genoeg hiero ... een ervaren organisator hebben we ook al, wat jullie?
Dikke promo-spam berichten op PF-LSDB-Hardtraxxx (ElDani) VMX oid ... krijgen we die tent vast wel vol
sponser: Jupiler - Bavaria - BIIIEEERRRRRquote:Geld..
een gemeente ergens centraal NL mailen ...quote:ruimte..
enz. laaaaaterquote:etc.. eerder.
Met Bavaria bier ben ik iig niet aanwezig spul is niet weg te zuipen..quote:Op zondag 12 april 2009 13:56 schreef Da_Ripper het volgende:
Seth zal vast wel wat tippies kunnen pasen (<---):
[..]
sponser: Jupiler - Bavaria - BIIIEEERRRRR
[..]
een gemeente ergens centraal NL mailen ...
[..]
enz. laaaaater
Geen Brabanderquote:Op zondag 12 april 2009 14:04 schreef poiuytr het volgende:
Met Bavaria bier ben ik iig niet aanwezig spul is niet weg te zuipen..
quote:Op zondag 12 april 2009 13:56 schreef Da_Ripper het volgende:
Seth zal vast wel wat tippies kunnen pasen (<---):
[..]
sponser: Jupiler - Bavaria - BIIIEEERRRRR
[..]
een gemeente ergens centraal NL mailen ...
[..]
enz. laaaaater
Niet aanwezig vind ik ook weer zo sterk... Maar ander bier heeft mijn voorkeur....quote:Op zondag 12 april 2009 14:04 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Met Bavaria bier ben ik iig niet aanwezig spul is niet weg te zuipen..
http://images.google.com/images?hl=nl&lr=lang_en&um=1&sa=1&q=dancing.gif&btnG=Afbeeldingen+zoeken&aq=f&oq=quote:Op zondag 12 april 2009 13:28 schreef 16meter het volgende:
@Rippert: hoe kom je nou weer aan dat AVIO mannetje![]()
![]()
Omdat je lui bent!quote:Op zondag 12 april 2009 14:19 schreef de_huig het volgende:
..en waarom heb ik geen geld om mijn hele partyflock-optie-lijst af te gaan? nou..wie vertelt het me?
quote:Op zondag 12 april 2009 14:19 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
http://images.google.com/images?hl=nl&lr=lang_en&um=1&sa=1&q=dancing.gif&btnG=Afbeeldingen+zoeken&aq=f&oq=
Jij had toch ook nog geen zomerfestivalletjes/Q-feesten gedaan?quote:Op zondag 12 april 2009 15:46 schreef Sc0tTy het volgende:
wat is er zo byzonder aan die World of Hardstyle filmpjes ?
bentelo de gekstequote:Op maandag 13 april 2009 13:51 schreef Silaz het volgende:
Weer is een hardstyle loos weekend gehadd.. Máár wel naar de paasparty geweestStel je voor, boeren, kakkers etc. bier gooien en ga maar door. Ik had me al voorbereid op veel Bier en Tieten jalalal muziek. Maar blijkbaar hielden de 'partydj's' een pauze ofzo, want er kwam een 1 uur durende hardtrance setje
Dat was wel even tof zo mega grote tent. Goede geluidsinstallatie, leuke bass
5000 man op de been toch?quote:
ben er 1 keer geweest, zo'n 10 jaar terug. Beschrijving klopt aardig, veels te druk in die tent. en best wat matpartijen gezienquote:Op maandag 13 april 2009 14:06 schreef poiuytr het volgende:
[..]
5000 man op de been toch?
Hou niet van dat soort feestjes erger me de hele avond alleen maar dood aan al die boeren, vaak ruzie in de keet..
Golfen? Toevallig in Brunssum?quote:Op maandag 13 april 2009 16:20 schreef ElDani het volgende:
Zo, kom net terug van even werken, pieken bijverdienen na afgelopen weekend.
Zat in Limburg, beetje tussen de decadente heren stonden 12 studenten een beetje te golven en doen alsof ze belangrijk waren. Daarna in rok-kostuum lekker gegeten om als laatste het keihard af te leggen in een discotheek in de buurt (waar alles en iedereen stil stond). Partyboy-move jeweets!
quote:Op maandag 13 april 2009 16:23 schreef LeonH het volgende:
En... hohohoooo mensen. Hij is klaar hoor! Zal jullie vanavond alvast verblijden met de tracklist en de volgorde van!
[..]
En... hohohoooo mensen. Hij is klaar hoor! Zal jullie vanavond alvast verblijden met de tracklist en de volgorde van!
quote:
Jaah zoiets, was ook helemaal uitverkocht geloof ikquote:Op maandag 13 april 2009 14:06 schreef poiuytr het volgende:
[..]
5000 man op de been toch?
Hou niet van dat soort feestjes erger me de hele avond alleen maar dood aan al die boeren, vaak ruzie in de keet..
Heb nog steeds spierpijn van het stampen van Vrijdag..
Silaz waarom ga je trouwens nooit naar Dangerouz mindz is voor jou toch ook aardig dichtbij?
vette shitquote:Op maandag 13 april 2009 16:23 schreef LeonH het volgende:
Dat zal denkelijk iemand anders even moeten doen. Weet zelf nooit hoe dat moet, en waarmee enzo...quote:Op maandag 13 april 2009 16:45 schreef Sc0tTy het volgende:
LeonH kan je er ook een .cue file bij maken, vind ik altijd erg prettig( ik ben niet zo'n tracklist-pro en wil af en toe nog weleens op mn ipod/winamp kunnen zien wat ik luister
)
[..]
Kan altijd alles nog editte, maar net als alle andere dl's mag ook deze mix niet op het forum verschijnen. Dus de .cue kun je daarna zelf erachteraan sturen.quote:Op maandag 13 april 2009 16:58 schreef Sc0tTy het volgende:
ik wil em wel maken als je de tracklist heb gepost, maar heb dan wel eerst de mix nodig, dus ik weet niet of Rip wanneer de tijd verstreken is de OP nog kan editen, zodat de cue link er bij gezet kan worden. btw we zetten toch ook wel de tracklist in de OP ?
hohohooo goeie genade! Het is altijd weer die dekselse LeonH! De tovenaar achter de wheels of steel..het straatschoffie uit limburg, jawel! Pakt u er alvast een lekker blokje kaas en een goed glas wijn bij..deze hardstyle mix wordt werkelijk puntgaaf..loep en loepzuiver..18-karaats hoor! Hij slaat werkelijk in als een granaat..een kruisraket..een tomahawk! wat een klasbak die LeonH..Jawel dames en heren, de messen zijn geslepen en het zal nog lang onrustig blijven hier in het hardstyle topic, dat trilt op zijn grondvesten! een tien met een griffel!quote:Op maandag 13 april 2009 16:23 schreef LeonH het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Heb je in MUZ de laatste tijd nog een linkjes gezien danquote:Op maandag 13 april 2009 17:20 schreef Sc0tTy het volgende:hoezo mag je geen link naar livesets doen dan ?
In het begin een beetje opbouwen, middenstuk vanalles door elkaar gedaan, en het eind moest wat steviger uiteraardquote:1. Hardstyle Masterz - Age of reverse Bass
2. Speedwave – Mescal
3. Zany - Pillz
4. The Raiders - Miss Kidman On A Cruise (Eyes Wide Style Mix)
5. Max Enforcer - Catching Up
6. Southstylers - Crystal
7. D-Block & S-t-efan - Keep it Coming
8. Scope DJ - Rock Hypnotic
9. Dirty Dealerz ft. MC Shockproof - shake that shed (shed shaker anthem 2007)
10. Dark Oscillators - Superstar DJ
11. Tatanka - Floor Massacre
12. The Pitcher - Serenity
13. Alphaverb - Still here
14. Zany ft Tatanka - Front 2 Back
15. Builder - Her Voice (Super Bass Mix)
16. Josh & Wesz - Like Thiz
17. Noisecontrolers - Aliens
18. The Raiders - A Feeling (Citizen Remix)
19. Return Corps vs. Hollow - Wrong Frequency (Zany Remix)
20. KGB's - Infinity (TBY's ruff mix)
21. The Machine - Stardust
22. 2 Best Enemies - Les Drums (TBY Mix)
23. Zatox and Activator - Cant stop (original_mix)
24. Donkey Rollers - The fusion of sound
25. Acti & Vorti - Raw
26. Donkey Rollers - Immeasureably
27. Floorcrushers - Psycho Stylez
28. Brooklyn Bounce - X2X (Deepack mix)
quote:Op maandag 13 april 2009 17:15 schreef de_huig het volgende:
[..]
hohohooo goeie genade! Het is altijd weer die dekselse LeonH! De tovenaar achter de wheels of steel..het straatschoffie uit limburg, jawel! Pakt u er alvast een lekker blokje kaas en een goed glas wijn bij..deze hardstyle mix wordt werkelijk puntgaaf..loep en loepzuiver..18-karaats hoor! Hij slaat werkelijk in als een granaat..een kruisraket..een tomahawk! wat een klasbak die LeonH..Jawel dames en heren, de messen zijn geslepen en het zal nog lang onrustig blijven hier in het hardstyle topic, dat trilt op zijn grondvesten! een tien met een griffel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
Waarom moet je nu openen met mijn keuzequote:Op maandag 13 april 2009 18:38 schreef LeonH het volgende:
Fok 100th topic anniversary mix!
[..]
In het begin een beetje opbouwen, middenstuk vanalles door elkaar gedaan, en het eind moest wat steviger uiteraard
Op naar de 100!
Do I give a fuck?quote:Op maandag 13 april 2009 18:46 schreef Sinister-D- het volgende:
''Do you now where your teenager is at 5 'o clock in the morning?''![]()
Tuneboy-wackyjackiequote:Op maandag 13 april 2009 15:25 schreef luckass het volgende:
Hoorde net toen ik buiten zat een plaat met de vocal:
"Heartbeat breaks 'em yeah-eh-eh" (oid).
Klonk wel bekend maar ik kan 'm nu niet vinden.
Iemand?
wat een tracklist, heerlijkquote:Op maandag 13 april 2009 18:38 schreef LeonH het volgende:
[..]
In het begin een beetje opbouwen, middenstuk vanalles door elkaar gedaan, en het eind moest wat steviger uiteraard
Op naar de 100!
Mooi!quote:Op maandag 13 april 2009 18:38 schreef LeonH het volgende:
[..]
Op naar de 100!
quote:Op maandag 13 april 2009 20:49 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Mooi!
Hoe ga je aan de andere 72 tracks komen ?
oquote:Op maandag 13 april 2009 20:52 schreef kollie het volgende:
[..]
dit is de mix ter ere van het 100e fok hs-topic, niet de fok hardstyle top 100 ofzo.
Golfen in.. Koningslust dacht ik, en een Discotheek in Heldenquote:Op maandag 13 april 2009 16:23 schreef LeonH het volgende:
[..]
Golfen? Toevallig in Brunssum?
Welke discotheek?
Niet echt een track om mee af te sluiten als je kijkt wat er verder nog in staat.quote:Op maandag 13 april 2009 18:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Waarom moet je nu openen met mijn keuzeHad op z'n minst verwacht dat ie ergens aan 't einde zou zitten....
Nou ja, hij zit er iig tussen![]()
Allemaal qualitätsnummers, veelal uit topjaar 2007.quote:Op maandag 13 april 2009 22:28 schreef mstx het volgende:
tvp
Ik draai nu die oude italiaanse nummers weer helemaal grijs.![]()
![]()
[knip]
En DJ Phil Ty - Miami Belch (Polite Mix) vind ik persoonlijk ook wel mooi in dit rijtje passen ookal is die een stuk nieuwer.![]()
Die heeft ook zo'n lekker lange climax, die na een korte stop gewoon nog een keer doorgaat.quote:Op maandag 13 april 2009 22:40 schreef 16meter het volgende:
[..]
Goed dat je Miami Belch apart noemt, want die vind ik daar echt niet bij horen.
Op QountDown bij dat jaaroverzicht... dat was wel redelijk kippevelquote:
[Hardstyle #83] I kissed a girlquote:Op maandag 13 april 2009 23:06 schreef Da_Ripper het volgende:
enne een FOK!-100-tracks-set ... pik gewoon alle TT's, bij #107 hebben we 100 tracks ... be my guest
Ja dan ben je wss in de apollo of in de palladio geweest, meestal vrij dooie boel daar.quote:Op maandag 13 april 2009 21:27 schreef ElDani het volgende:
[..]
Golfen in.. Koningslust dacht ik, en een Discotheek in Helden.
En volgorde ziet er zeer goed uit!
morgequote:Op dinsdag 14 april 2009 02:19 schreef de_huig het volgende:
deze post maakt het wachten op topic 100 weer ietsje korter![]()
truste
ook een goedemorgenquote:
Zo eens! Ik draai ze ook heel vaak nu in mijn eigen setjes, lekker die 2007 sounds, bevallen me wel!quote:Op maandag 13 april 2009 22:28 schreef mstx het volgende:
tvp
Ik draai nu die oude italiaanse nummers weer helemaal grijs.![]()
![]()
The Hose - The Pressure (Original Mix)
The Raiders - A Feeling (Citizen Remix)
Hunter - I Shot The Blender (Technoboy Remix)
The Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Remix)
Dark Oscillators - Nero
The Hose - I Survived
Star Creatorz - Killzone (Hunter Remix)
Ivan Carsten - Unexpected (Tuneboy Remix)
2 Best Enemies - Les Drums (TBY Remix)
Zairon - Stand Up (Zatox Piano Mix)
Builder - Her Voice (Super Bass Mix)
![]()
En DJ Phil Ty - Miami Belch (Polite Mix) vind ik persoonlijk ook wel mooi in dit rijtje passen ookal is die een stuk nieuwer.![]()
Die 2e waren we heen geweest, dat Palladio, dat is echt gigantsich groot! Alleen inderdaad wel erg leeg en ook wel redelijk duf! Daarom ook zelf maar een beetje een feestje ervan gemaakt. Je had een stel danseressen daaro met allerlei moeilijke pasjes, op een gegeven moment zijn we stukje podium opgeklommen om daar vervolgens partyboy-style omheen te dansen, niets meer kunnend!quote:Op maandag 13 april 2009 23:18 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ja dan ben je wss in de apollo of in de palladio geweest, meestal vrij dooie boel daar.
En nu al hulde voor de tracklist LeonHahaha. De mix komt pas wanneer t 100e topic een feit is neem ik aan? ben benieuwd of het volk op lsdb m kan waarderen, als ie daar tenminste op komt te staan...
Verder voor mij geen HS geweest dit weekend, wel eieren....loads and loads of eieren
Zoals Showtek ooit zei. Als je naar artiesten als Madonna, Micheal Jackson, etc gaat hoor je ook alleen eigen nummers.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:29 schreef ElDani het volgende:
En als laatste nog een kritische noot:
D-Block & S-Te-Fan @ Beerchallenge.. Zoveelste set met 75% eigen tracks.. Jammer.
Dat is logisch daar, dat is een puur commercieel feest waar 10.000 14 tot 18 jarigen domme belgen compleet uit hun dak gaan op de vlaamse verse van woorden van de bendequote:Op dinsdag 14 april 2009 10:29 schreef ElDani het volgende:
En als laatste nog een kritische noot:
D-Block & S-Te-Fan @ Beerchallenge.. Zoveelste set met 75% eigen tracks.. Jammer.
vruuuuuger vruuugerrrrr moestttgeee nen janet zennnquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:57 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat is logisch daar, dat is een puur commercieel feest waar 10.000 14 tot 18 jarigen domme belgen compleet uit hun dak gaan op de vlaamse verse van woorden van de bende
@ NLS
Don't don't let me go tatatatatatatata sloot acti mee af 2 euphoria's ofzo geleden
*KUnoisecontrollersCHquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:38 schreef ElDani het volgende:
Het jammere aan de DBSTF sound is dat het zo herhalend is, dat is meer mijn probleem. Eigen tracks, als je ze hebt, moeten gewoon gedraaid worden, is niets mis mee. Alleen vind ik de tracks van DBSTF veel op elkaar lijken...
DBSTF live heb ik 1x meegemaakt en dat was toen echt heldenshit andersquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:38 schreef ElDani het volgende:
Achja.. Ik heb er gewoon niet zoveel mee.. Hopelijk draaien DBSTF live en AVIO live tegelijk, dan weet ik teminste waar ik heen moet op In Qontrol.. (En mijn vrees is dat AVIO samen met Tat & Zat komt, zou zonde zijn!)
quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:28 schreef CrustyClown het volgende:
Zulke dingen weet je gewoon en die accepteer je gewoon of je bent slim en blijft ervan weg en stoor je er niet aan
Heerlijke momentjes zijn datquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:57 schreef Sethje het volgende:
@ NLS
Don't don't let me go tatatatatatatata sloot acti mee af 2 euphoria's ofzo geleden
Dat was hun commentaar op het feit dat ze een album gingen maken geloof ik. Kan alleen nergens zo snel meer een bron vinden.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:06 schreef 16meter het volgende:
[..]
vruuuuuger vruuugerrrrr moestttgeee nen janet zennn![]()
@Crusty: Heeft Showtek dat echt ooit gezegd...![]()
Hier?quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:29 schreef CrustyClown het volgende:
Dat was hun commentaar op het feit dat ze een album gingen maken geloof ik. Kan alleen nergens zo snel meer een bron vinden.
quote:Putra Madre kent inmiddels vele (vaak slappe en flauwe) aftreksels....wordt het niet eens tijd deze plaat te boycotten?
Boycotten?!? Het is onze eigen plaat, we weten ook dat dit muzikaal gezien niet onze beste plaat is, maar muziek is emotie en die plaat hebben wij in een bepaalde stemming gemaakt en het is een hit geworden zonder enige bijbedoeling. Dat is het mooie van muziek. Ook wij weten wel dat het zijn beste tijd heeft gehad, maar ga niet klagen als madonna’ like a virgin’ nog zingt. Artiesten hebben zelf immers geen volledige invloed op welke release een hit wordt. bron
we zorgen gewoon dat we er Ready voor zijnquote:Op zondag 12 april 2009 13:24 schreef Da_Ripper het volgende:
Enne, mocht Are You Readdyyy voorbij komen op IQ .. 100% dat ik de dansende negert ga doen![]()
[ afbeelding ]
die gooien we er wel ff in op IQquote:Op zondag 12 april 2009 13:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
en rip reken er maar op dat ik met je mee doe
voor de onwetenden ->
en voor mensen die meer willen oefenen->
nu ken ik hem welquote:Op zondag 12 april 2009 13:47 schreef Da_Ripper het volgende:
Betwijfel dat er hier nog mensen rondlopen die de dansende negert van AVIO nog niet kennen ... anders ff melden dan wordt je ook uit de über-geiles-#100-FOK!-HS-set geschrapt![]()
alleen maar knallerts dacht ik zoquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:17 schreef NLS04 het volgende:
Overload - The Anthem (zatox en vortex mix)
Black & White - We explode (original)
Brainkicker - metal licker
Davide sonar - techno boheme
Zatox & Activator - don't let it go
Tatarola - Insane
Activator - QT13
The KGB's - Infinity
dat zou echt wel gruwelijk wezen!quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:17 schreef NLS04 het volgende:
Zag laatst dat A-lusion vond dat het tijd werd voor feesten waar voornamelijk dit soort platen ( uit 2003-2006) zouden worden gedraaid. Oef wat zou dat toch vet zijn
Eh? Noisecontrollers zijn bijna altijd Live en vooral toen ze net begonnen met draaien.quote:Wat ze dan vaak ook doen is dat ze live gaan tot ze wel kunnen draaien (NC
Kasparov maakt vanaf 2006 platen (discogs) en draait pas vanaf 2007 (pf). Misschien ben je in de war met kalashnikov? Is een Rus die ooit op Inqontrol 2012 stond en ook mysteryland heeft gestaan. Op de Q-dance site kan je nog wel een interview met hem vinden door de Q-boys (quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:59 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Eh? Noisecontrollers zijn bijna altijd Live en vooral toen ze net begonnen met draaien.
Je kan me niet vertellen dat Kasparov niet weet hoe hij plaatjes moet draaien.. Dat alias gaat al een stuk langer mee dan de NC.
Aan welke live-acts denk je dan? Ik kan er zo geen bedenkenquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:11 schreef NLS04 het volgende:
Anderzijds zie je ook steeds meer liveacts komen die kwalitatief steeds minder worden maar wel de artiesten de mogelijkheid geven om alleen maar eigen tracks te kunnen draaien..(afspelen op de laptop..)
Blademasterzzzzquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:17 schreef kollie het volgende:
[..]
Aan welke live-acts denk je dan? Ik kan er zo geen bedenken
hoorde m in de set van scope in australie, lekker inderdaadquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:51 schreef ReMcOrE het volgende:
ik weet niet of het al voorbij gekomen is, maar ik hoorde hem gisteren, dikke shit:
Scope DJ - Mashed Up Vol.1 (Lock Hypnotic & Rockdown)![]()
quote:Kold Konexion @ Kram City Radical (Spain)
Tracklist
01. Crypsis feat. Kold Konexion - Sonic Sabotage
02. Crypsis feat. Sasha F - Get Hit
03. Kold Konexion - Minus One
04. Brennan Heart - Revival X (Showtek Remix)
05. SMD - Just Like You
06. Crypsis - Oppose The Majors
07. Crypsis - The 6th Pathway
08. Sylenth and Glitch - Music In You (Original Mix)
09. Dark Oscillators - Nero (Original Mix)
10. Luna - Unlocked
11. Builder - Her Voice (Dub Mix)
12. DJ Isaac - In My Veins
13. Tuneboy - Housenation (DJ Isaac Remix)
14. Kold Konexion and Luna - Return To Zero
15. Max Enforcer - Loudness (Hardstyle Masterz Remix)
16. DJ Gius - Nerve (Tarroco Mix)
zelfde dag als Intentsquote:Hardstyle
Bass Modulators
Chain Reaction
Crypsis
Deepack
Dozer
Dutch Master
Isaac
Noisecontrollers
had 'm al als optie.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:19 schreef Da_Ripper het volgende:
Iemand zin in een gratis festivalletje
[..]
zelfde dag als Intents
Die hardcore line-up is ookquote:Op woensdag 15 april 2009 21:19 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
zelfde dag als Intents
Zo mooiquote:
En Intents is zwaar kut te bereiken..quote:Op woensdag 15 april 2009 21:20 schreef 16meter het volgende:
[..]
had 'm al als optie.
Intents is toch te ver.
Nais, die houd ik ook als optiequote:Op woensdag 15 april 2009 21:19 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
zelfde dag als Intents
die had ik al als optie, omdat Intents geen optie isquote:Op woensdag 15 april 2009 21:19 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
zelfde dag als Intents
Joah zeetie!quote:Op woensdag 15 april 2009 21:19 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
zelfde dag als Intents
quote:
We have some "Activator" mashed into our intro because he was originally booked, but had to play in Switserland at the same date so we had to replace him. -
A.C.T.I.V.A.T.O.R
You need some activator, I need some... A.V.I.O. A.V.I.O..!
ik hoorde hem gisteren, prachtigquote:Op donderdag 16 april 2009 10:45 schreef NLS04 het volgende:
hehe die gasten van AVIO zijn weer creatief bezig geweest![]()
[..]
Ik was erbijquote:Op donderdag 16 april 2009 10:45 schreef NLS04 het volgende:
hehe die gasten van AVIO zijn weer creatief bezig geweest![]()
[..]
Geniale Doppen zijn datquote:Op donderdag 16 april 2009 11:23 schreef luckass het volgende:
Zo, Sennheiser CX300 binnen, kunnen we fatsoenlijk gaan hardstyleng in de trein.
Jesus 36 tracks, voor een solo album, das echt mega veel :/ ik hoop dat ie wel goeie tracks heeft gebouwtquote:Op donderdag 16 april 2009 10:33 schreef ElDani het volgende:
http://www.hardtraxx.nl/nieuws/activator-album-the-tracks.html
Zooi tracks van Activator + link naar Q-dance waar ALLE samples van de tracks staan!
Album word 2 CD's van 18 tracks, 1 nieuwe trakcs, 1 uitgebrachte..
HEL-DEN-ZOOI!
CX 55 schijnt weer iets hogere kwaliteit te hebben... Technische verschillen zou ik niet weten.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:50 schreef ReMcOrE het volgende:
wat is het verschil tussen die 2 dan?
en op Bol.com staan 2 negatieve reacties op de CX300...
Ik heb een w960 met ook van die oordopjes maar die blijven echt nooit fijn zittenquote:Op donderdag 16 april 2009 13:51 schreef ReMcOrE het volgende:
mijn standaard W902 doppen zijn ook wel goed, ook qua bass...
kameraad met de C902 heeft ook van die rale doppen die net in je oor hangenquote:Op donderdag 16 april 2009 17:53 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik heb een w960 met ook van die oordopjes maar die blijven echt nooit fijn zittenBen trouwens ook maar een beetje van het muziek luisteren via phone of mp3 afgestapt ter compensatie voor de gehoorbeschadiging die ik oploop tijdens feesten
Die ear in dingen met rubbertje heb ik ook maar die blijven dus nooit chill zittenquote:Op donderdag 16 april 2009 18:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kameraad met de C902 heeft ook van die rale doppen die net in je oor hangen![]()
maar die van de W902 zijn nog gewoon in-ear met zo'n rubbertje eraan, dus die zitten als gegoten en blijven ook zitten
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:49 schreef ReMcOrE het volgende:
met lopen heb ik ze nog niet vaak in gehad, afgelopen zomer paar keer en toen ging het nog wel... maar doppen die echt blijven zitten zijn fijner inderdaad
Heldenshitquote:Op donderdag 16 april 2009 14:38 schreef ElDani het volgende:
Haha.. 18 zijn nieuw en 18 zijn al uitgebrachte tracks, op volgorde van Oud naar nieuw. Zitten een paar lekkere tussen!![]()
[ afbeelding ]
Hier staan ze. In de trailer staan ze op volgorde zoals ze op de CD staan.
Op Q-dance.nl kun je overal previews van horen, hierboven kun je via hardtraxx een directe link krijgen
Jupz dat zoek ik ook, dus als iemand die weet tevinden, meld het even aubquote:Op donderdag 16 april 2009 19:43 schreef LeonH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ideaal met wandelen en fitnessen! Als zoiets in-ear gemaakt zou kunnen worden was het nog idealer uiteraard
tot nu toe alleen dit tegengekomen... Ook al eens geprobeerd om die losse in-ear dingetjes erop te klikken maar dat werkt niet, steekt het te ver uit. Ben ook al steeds hier en daar aan het kijken voor zoietsquote:Op donderdag 16 april 2009 21:04 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Jupz dat zoek ik ook, dus als iemand die weet tevinden, meld het even aub
Precies.. Jammergenoeg geen crypsis enzoquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:51 schreef Sethje het volgende:
ik vind de lineup in de blue en purple erg tegenvallen, te weinig toppers in de blue, iets TE onbekende namen in de purple.
Waar is crypsis, alphaverb, 2 sidez
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:26 schreef Sethje het volgende:
THC
headhunterz maakt anthem = headhunterz sluit af?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:33 schreef LeonH het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dan denk ik dat ik Prophet maar oversla
Technoboy weer terug op main. Die afsluiter weten we dan al. Of Alpha Twins zou ook wel mooi zijn
En Showtek is er niet bij!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die MC in Silver is ook een lid van THC. Ik vind het wel vetquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:26 schreef Sethje het volgende:
Volgens mij is dat een rapper van THC die dus met dov meedoet
Dat was vorig jaar voor de eerste keer zo als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:05 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
headhunterz maakt anthem = headhunterz sluit af?
ja ik ben ook voor laden en lossen, maar ik d8 dat echt a.d.h.v. vorig jaarquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:49 schreef LeonH het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar voor de eerste keer zo als je het mij vraagt.
Brennan Heart maakte 2 jaar terug het anthem en die sloot niet af
Showtek daarvoor en die sloot toen niet af.
The Prophet - Emergency Call en die heeft in dat jaar niet afgesloten
Dus dat is geen garantie... En ik hoop het ook niet dat ie afsluit.
Beter zetten ze daar Alpha Twins neer. Die draaien tenminste nog een beetje onafhankelijk van een label. Ze knallen wel een paar natuurlijk erin van Alpha2 rec. maar dit gaat geen hele set zo door, zoals meestal wel bij TBY of een Scantraxx artiest...
Mwahaha dat dacht ik dus ook toen ik het hoorde.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:18 schreef Sc0tTy het volgende:
Whahahaha dat filmpje whahahahahah "almere strand" en dan in et engels uitsprekensorry maar das wel erge Fail
Tsoooowquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
en Dailucia in de purple -> http://partyflock.nl/artist/28749:Dailucia.html
ik ben fan![]()
![]()
![]()
precies, gewoon knallen op het eindequote:
jij snapt mij, GMTAquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:49 schreef LeonH het volgende:
Beter zetten ze daar Alpha Twins neer. Die draaien tenminste nog een beetje onafhankelijk van een label. Ze knallen wel een paar natuurlijk erin van Alpha2 rec. maar dit gaat geen hele set zo door, zoals meestal wel bij TBY of een Scantraxx artiest...
morgen start de voorverkoop met de code die je ook vanaf morgen gemaild krijgtquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:00 schreef LeonH het volgende:
Voorverkoop morgen?
Is toch niet van die voorinschrijving waarvan die link hier is geplaatst toch?
staat er normaal op PF altijd bij, maar nu niet... en ook niet op Defqon-site!quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:51 schreef de_huig het volgende:
zijn donkey rollers niet gewoon altijd live?
KLopt, toch ga ik er wel vanuit dat ze live zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
staat er normaal op PF altijd bij, maar nu niet... en ook niet op Defqon-site!
daarom ga ik er vanuit dat ze live zijnquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:04 schreef ReMcOrE het volgende:
iemand ooit DR een DJ-set horen draaien toevallig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |