thrillogy..

Sfeerloos volk.. veel mensen die er niet voor de muziek waren vooral in de zany zaal zoals al eerder genoemd.. heel de avond stilstaan.. behalve bij bleeding
Wat ik persoonlijk erg jammer vond was de erg lauwe reactie van het publiek op een plaat als fear reigns today (eentje die je niet zo vaak hoort) reactie was zo lauw dat ze hem eerder wegdraaiden naar mijn idee en dat terwijl ik dat juist zo een dikke plaat vind

Verder mogen de controles wel wat scherper op roken en drugs

zoveel mensen totaal van de wereld al vroeg op de avond, ik ben zelf ook nauwelijks gecontroleerd even snel met de handjes over kleding en da wast, en ik had voor het eerst op een feest weer last van mijn ogen van de rook sinds het rookverbod is ingegaan; het leek hier erger dan bij andere feesten qua roken in de zaal.
verder zelf idd maar feestje gebouwd, binnen bij de NC (dikke set

) , daarna zany
tijdens Dana zijn we naar zaaltje 2 gelopen daar waren charly en deaz D aan het snoeien -> OUR POWER

Here's Johnny

daarna stukje van isaac meegepakt.
Op naar zuidersestijlen, het ging weer lekker zoals altijd, toen Beholder en zany dat is echt mijn dingetje lekker wat rauwer raggen behalve Bleeding dan
(wat heb ik een grafhekel aan die kutplaat
).Daarna ben ik ff met het dinnetje, die graag een beetje van Paul wilde zien (want dat is een mooie man, aldus vele vrouwen), naar zaal 3 (enige zaal waar ik echt sfeer heb gezien) gelopen, en allememachies wat stond het geluid daar hard, we stonden vlakbij de deur naar de charly zaal en we konden daar niets van horen, klein stukje offensive live dus meegepakt klonk allemaal prima

Toen hophophop op naar de donkeys, de longen uit mijn lijf geragd en een kuiltje in de vloer gemaakt bij motcherfuck (L) daarna 1ste plaatje zany & tatanka meegepakt ( be cool edit

) en toen op naar de Haagse jongens in zaaltje 2 Deepack, heerlijke plaatjes vele voor mij wat onbekender werk maar het ging hard en dan eindigen met Tatanka - Borderline
Daarna Charly en theo-> mixwerk slecht, platenkeuze leuk en vooral het laatste deel oorverdovend hard. Vanaf master's symphony zo hard dat ik verder achter in de zaal wilden staan ter bescherming van mijn gehoor; nog een paar heerlijke platen erop: the tablet (L), gas met die zooi

en eindigen met HOLLAND is Godverdomme het HARDSTE

Alleen jammer dat er toen nederlandse vlaggen op de schermen stonden en holland holland georepen werd.
ondertussen waren we al weer helemaal gesloopt en toen hebben we nog een 15 min bij paul,charly,zany gekeken maar losgaan ging niet meer, helemaal naar de klote...
dus lekekr naar huis gegaan 9.30 bedje in

en nu lekker uitbrakken de rest van de dag.
pluspunten
- Geluid
- Sets
- ruimte

lekker rondstuiteren
minpunten
- Sfeerloos
- naar de klote zijn

- geen fokkertjes gezien
eindoordeel: Zeer goed -> niet vanwege andere mensen maar vanwege hoe wij ons met de groep vermaakt hebben

en hoe er gedraaid werd

op naar de 22ste

P.S. Alles Trilt Patrick

VIEEEEEEESSSS
[ Bericht 2% gewijzigd door Tha_Bartman op 02-11-2008 17:07:17 ]