Is daar al een hele versie van? Heb ik weer iets gemist?quote:The Prophet & Deepack - Stampuhh! (Enforcer & Beholder Remix) (CDR)
Hij zit in de set van Da Speedfreak @ Fear FM (30-05-2007)quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:01 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Is daar al een hele versie van? Heb ik weer iets gemist?
Presentquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:56 schreef renz0r het volgende:
Here we go again! Kiss the sound that pounds your senses!!!
bijna Zany en Pavo birthday party in Outland Rotterdam. Wie gaan er? Thema is carnaval dus we willen wel iets leuks en vooral luchtes aandoen vanwege de hitte daar
Done. Tevens 2 spelfouten eruit gehaald die er al 10 topics in staan ofzo.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Doe deze nog even in de OP
Zany & Tatanka - Wise Guys = Be cool
Technoboy - Guns 'n Noses = The Ladykillers
ben er misschien wel, twijfel nog met een ander feest.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:56 schreef renz0r het volgende:
bijna Zany en Pavo birthday party in Outland Rotterdam. Wie gaan er? Thema is carnaval dus we willen wel iets leuks en vooral luchtes aandoen vanwege de hitte daar
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:01 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Is daar al een hele versie van? Heb ik weer iets gemist?
Hebben in principe afgesproken maar ben nog in afwachting of ik nou ergens moet draaien. Omdat er misschien ene zou uitvallen. Hou er in ieder geval geen rekening meer mee, dus denk wel present @ Outland!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:56 schreef renz0r het volgende:
Da Bootleggers - Fresh Beatsquote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Beatz 4 U - Davide Sonar
Zag dat nummer staan op de defqon cd die uit gaat komen.
Daar opende Tatanka toch mee bij dj 's united? Das echt een heeeeeerlijk nummer. Volgens mij komt die vocal ook uit dat jump nummertje die samen op de vinyl staat van bitches & ho's ....
Die jaquote:
ik las yes-rquote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:34 schreef Sethje het volgende:
Vanavond Dark-E, Yves,Coone en SHOWTEK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |