Is daar al een hele versie van? Heb ik weer iets gemist?quote:The Prophet & Deepack - Stampuhh! (Enforcer & Beholder Remix) (CDR)
Hij zit in de set van Da Speedfreak @ Fear FM (30-05-2007)quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:01 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Is daar al een hele versie van? Heb ik weer iets gemist?
Presentquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:56 schreef renz0r het volgende:
Here we go again! Kiss the sound that pounds your senses!!!
bijna Zany en Pavo birthday party in Outland Rotterdam. Wie gaan er? Thema is carnaval dus we willen wel iets leuks en vooral luchtes aandoen vanwege de hitte daar
Done. Tevens 2 spelfouten eruit gehaald die er al 10 topics in staan ofzo.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Doe deze nog even in de OP
Zany & Tatanka - Wise Guys = Be cool
Technoboy - Guns 'n Noses = The Ladykillers
ben er misschien wel, twijfel nog met een ander feest.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:56 schreef renz0r het volgende:
bijna Zany en Pavo birthday party in Outland Rotterdam. Wie gaan er? Thema is carnaval dus we willen wel iets leuks en vooral luchtes aandoen vanwege de hitte daar
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:01 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Is daar al een hele versie van? Heb ik weer iets gemist?
Hebben in principe afgesproken maar ben nog in afwachting of ik nou ergens moet draaien. Omdat er misschien ene zou uitvallen. Hou er in ieder geval geen rekening meer mee, dus denk wel present @ Outland!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:56 schreef renz0r het volgende:
Da Bootleggers - Fresh Beatsquote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Beatz 4 U - Davide Sonar
Zag dat nummer staan op de defqon cd die uit gaat komen.
Daar opende Tatanka toch mee bij dj 's united? Das echt een heeeeeerlijk nummer. Volgens mij komt die vocal ook uit dat jump nummertje die samen op de vinyl staat van bitches & ho's ....
Die jaquote:
ik las yes-rquote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:34 schreef Sethje het volgende:
Vanavond Dark-E, Yves,Coone en SHOWTEK
Vet hoor. Onder welke naam draaide je ook alweer?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:11 schreef LeonH het volgende:
Wordt ik net gebeld dat ik vanavond ook nog in de Peppermill mag komen afsluiten![]()
Dus eerst van 11 tot 1 in de kelder in heerlen half openen zeg maar (jump opbouwen naar HS) en dan nog eens afsluiten met alleen maar volle patat HS.
Krijg ff een adrenaline shot van heb ik jou daar. Gauw nog wat dikke promo's zoeken![]()
Dat Gizmo feequote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:36 schreef -Blutonium- het volgende:
Ik weet niet of ik nog naar Pavo en Zany ga...
Ik wil heel graag, alleen gaan twee vrienden van m'n opeens niet meer, zij willen de dag ervoor naar Gizmo's Birthday party hier in Zoetermeer.
http://partyflock.nl/party/90497:DJ_Gizmo_s_birthday_party.html
Ziet er goed uit moet ik zeggen, veel van m'n favorieten komen draaien:
Symastic
The Viper
Toxic
Norman
Partyraiser
Paul Elstak
Genius
Gizmo
Isaac
Luna
Dr. Rude
Deepack
Balistic
Bass-D
Buzz Fuzz
Dat is warezguy05quote:
Ik gok DJ Corleone =]quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Vet hoor. Onder welke naam draaide je ook alweer?
-edit-
Ernestow toch?
Pavo en Zany is een tikkeltje meer Hardstyle, denk dat gizmo meer early en oldskool is.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:43 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Dat Gizmo feest lijkt mij ook veel vetter
Goed gegokt mijn jongquote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Doe deze nog even in de OP
Zany & Tatanka - Wise Guys = Be cool
Technoboy - Guns 'n Noses = The Ladykillers
Daarom juistquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Pavo en Zany is een tikkeltje meer Hardstyle, denk dat gizmo meer early en oldskool is.
Lekker gejumpt?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:34 schreef Sethje het volgende:
Vanavond Dark-E, Yves,Coone en SHOWTEK
hehe was wel een dolle avond. Vrijdag FearFM party was wel beter. Daar draaiden Josh en WEsz echt meesterlijk en The Vision weer veel nieuwe platen echt dol. Vincent had ook E-con DJ weer meegenomen dat is ook echt een heerlijke gast.quote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 21:45 schreef LeonH het volgende:
En en en [pimpmodus] complimenten gekregen van dj Mystery die voor mij draaide [/pimpmodus]![]()
![]()
Deze week ff een kostuum scoren. Maar heb er zeker zin inquote:Op maandag 4 juni 2007 12:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
nog 5.5 dag tot Pavo & Zany:D
het kan neit anders dan gezellig worden..
tevens: tvp
ik ga niet gokken, ik laat me verrassenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://partyflock.nl/news/8949:Thrillogy.html
dit lijtk me ook wel wat, het nieuwe concept van B2s..![]()
durven we al te gokken aan de hand van de silhouetten.?![]()
ik denk Ruthless , Tatanka, Neophyte![]()
Hij draaide ook super lekker op Emporiumquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://partyflock.nl/news/8949:Thrillogy.html
dit lijtk me ook wel wat, het nieuwe concept van B2s..![]()
durven we al te gokken aan de hand van de silhouetten.?![]()
ik denk Ruthless , Tatanka, Neophyte![]()
The prophet @ Emporium
1. Outsiders - Maneater
2. Headhunterz - Rock Civilization
3. Brennan Heart vs JDX - Get Wasted (Defqon 2007 anthem)
4. JDX - Nize & Cloze
5. Wildstylez - Life's a Bitch
6. Dj Isaac - Waiting For...
7. Southstylers - Pounding Senses (Rmx)
8. Equal Mindz - Together As One
9. Donkey Rollers - Fusion Of Sound
10. Davide Sonar - Beatz For U
11. Brennan Heart - Speakercheck (Toppie Tribe Rmx)
12. JDX - In Da Baze
13. Cherrymoon Traxx - Acid Dream (Prophet Rmx)
14. Showtek - Raver
15. Brennan Heart - One Blade
16. The Pitcher - Sleepin'
17. Davide Sonar - Reactor
18. The Prophet vs Deepack - Stampuhh!! (Beholder & Max E Rmx)
Tracklist ziet er goed uitnu nog de liveset vinden die ook na na 13 verder gaat
![]()
quote:The 16th of June i have to play on Defqon 1, i am the first who break the tradition from the main stage; my good friend Technoboy who always have the honour to finish the party on Main will give me his time, so now it's my turn to show what i have!
I really look forward to this and i'm already busy with some new shizzle!
See you all there the 16th!
ik wil misschien Leep & Jones ook wel eens horen, en A-Lusion bij de Freestyle ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:53 schreef -Blutonium- het volgende:
Argh nee, ik had nog zo'n zin in TBY. Hopelijk maakt Dov er wat moois van. Als hij Schall my Energizer gaat draaien is m'n dag compleet
*zet Elektrochemie LK - Schall (Thomas Schumacher Remix) op*![]()
't Wordt trouwens nog kijken hoe de timetable in elkaar zit, 't liefst wijk ik niet van de mainstage af, maar acts van bijvoorbeeld D-Block & S-Te-Fan wil ik voor geen goud missen. Dat heb ik nooit gedaan als ze draaiden en zal ik ook nooit doen. Waarom ze eigenlijk bij de "Dutch upcoming artists" sectie draaien snap ik niet, die gasten hebben 't allang gemaakt.
wat dacht je van DIT feestje?!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:46 schreef Sethje het volgende:
Summerfestival 2007 lijkt me ook wel lekker. Bij gebrek aan defqon kaarten bij iedereen in mijn omgevingDarkraver,Deepack,headhunterz,Coone,Ruthless,Ronald V,Showtek,Prophet en dat voor maar 15 eurotjes
Was toch al langer bekend dat tby in blue zou draaien? Denk dat iedereen de Alpha2 als afsluiter hadden verwacht (en gehooptquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:53 schreef -Blutonium- het volgende:
Argh nee, ik had nog zo'n zin in TBY. Hopelijk maakt Dov er wat moois van. Als hij Schall my Energizer gaat draaien is m'n dag compleet
Dat is mij echt ontgaan dan.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:05 schreef LeonH het volgende:
[..]
Was toch al langer bekend dat tby in blue zou draaien? Denk dat iedereen de Alpha2 als afsluiter hadden verwacht (en gehoopt) Maar ben ook wel blij met the Prophet, hopelijk nog wat lekkere early rave op het eind.
Ik gok trouwens dat Mark Sherry zal openen op Defqon, de man produceert techtrance, daar openen ze vaak mee.quote:Waarvoor ik nou wel graag van rood zou willen afwijken zijn D-Block & S-te-fan, Dr. Rude en evt nog voor Leep & Jones. Dus hopen dat die tegenover Mark Sherry, The Beholder of Showtek staan
Stond al in de planningquote:
Vorig jaar sloot The Prophet ook al af... maar dan in de blauwe tent.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:46 schreef ReMcOrE het volgende:
The Prophet gaat afsluiten op de Main tijdens DefQon.1, Technoboy heeft zijn tijd afgestaan aan Dov
van de site van The Prophet:
[..]
Helaas een stuk slechter dan Sidney Samson - Get Hyped On This.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:38 schreef -Blutonium- het volgende:
The_Nasty_Trio_-_Hype_My_Dick-(DWX004)-Vinyl-2007-HB
quote:
dit jaar is het dan TBY die afsluit in de Bluequote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:23 schreef mstx het volgende:
[..]
Vorig jaar sloot The Prophet ook al af... maar dan in de blauwe tent.Was wel vet.
Justice had ik al tijdje als rip, erg lekkere plaatquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:38 schreef -Blutonium- het volgende:
Brainkicker_And_Friends_-_Black_Justice_E.P._(DJU019)-Vinyl-2007-NBD
Oh happy days, die A-kant van Black Justice...wat een plaat
B-kant kende ik al, erg lekker natuurlijk.
Nou stuur maar. Evt. ook nog wat leuke nummers van Kevin Kaos, pleasequote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:05 schreef -Blutonium- het volgende:
Heren, ik heb een kort livesetje gemaakt met Virtual DJ. Laat dat je niet afschrikken...hij zit prima in elkaar (als ik eerlijk mag wezen). Het is m'n eerste setje, en mixen met 1 hand (of eigenlijk muis) loopt niet echt soepel (en 1 geluids-output is al helemaal kut), maar 't is me toch gelukt.
tracklist:
Luna & Thilo - Existence
Kevin Kaos - Ritalin
Hardstyle Mafia - Go Insane (Original mix)
D-Block & S-te-Fan - Guilty
Blademasterz - One Blade
D-Block & S-te-Fan - We Be Kickin' Bass
*kuch*PM*hoest*
helaas gaat hij maar tot #13 van de tracklistquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat een mega vette track: Outsiders - Maneater
Echt die set van Dov op emporium is heer-lijk
Ja de rest mocht niet uitgezonden worden ofzo..promo shit enzo...de defqon anthem is er ook uitgeknipt..erg jammer.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
helaas gaat hij maar tot #13 van de tracklist![]()
en Maneater is idd erg nice
typisch The Prophetquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:35 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja de rest mocht niet uitgezonden worden ofzo..promo shit enzo...de defqon anthem is er ook uitgeknipt..erg jammer.
PM me ff over de brainkicker vinyl aub![]()
Ben zelf ook bekend met VDJ, het is natuurlijk verre van ideaal, vind ik persoonlijk. Jammer dat je niet de D-Block-S-Te-FaN RMX van existence pakt, deze versie vind ik eigenlijk niet heel boeiend. Hij komt lekker los bij Go Insane, lekker melody gewoon goede plaat. Ja op Guilty na liggen ze er wel lekker opquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:05 schreef -Blutonium- het volgende:
Heren, ik heb een kort livesetje gemaakt met Virtual DJ.
tracklist:
Luna & Thilo - Existence
Kevin Kaos - Ritalin
Hardstyle Mafia - Go Insane (Original mix)
D-Block & S-te-Fan - Guilty
Blademasterz - One Blade
D-Block & S-te-Fan - We Be Kickin' Bass
ik snap die man ook af en toe niet... doet volgens mij vaker moeilijk over sommige dingen. Is toch alleen maar promotie van die platen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
typisch The ProphetReaktor zit er dus niet in, Stampuhh!! Remix niet, One Blade niet
![]()
ik ken een resident-DJ van een best wel bekende discotheek die gewoon rips draait hoor (af en toe, als hij een dikke/nieuwe plaat wil draaien voor het publiek, maar de promo niet heeft) en dan hoor je gewoon OF de MC er doorheen blaffen OF de kwaliteit is slechtquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:47 schreef LeonH het volgende:
De thuis-dj's komen er toch wel achter dat die liveset-rips gewoon niet klinkend te mixen zijn.
sneu :Squote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:31 schreef mstx het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/16607/b1d5549d/index.html
lekker stampen aaauwe houseparty aaaaaaauwwee![]()
leipe-shitttoooouwequote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:31 schreef mstx het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/16607/b1d5549d/index.html
lekker stampen aaauwe houseparty aaaaaaauwwee![]()
quote:Some of you listeners may already have heard the Hard Mix of FTS, we can tell you it will be released the 18 th of June. We know it took some time, but this is the definite release date. Make sure you get you're copy soon.
Was ook te verwachtenquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
zit ik me daar Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest te kijken
hoor ik bij de eerste keer dat je de kraken een boot ziet aanvallen toch een bekend orgel melodietje![]()
nu weet ik waar Phillipe Rochard - Pirates zijn inspiratie vandaan heeft gehaald
nou en nu weten jullie het ook
wist je dat nog niet??!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
zit ik me daar Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest te kijken
hoor ik bij de eerste keer dat je de kraken een boot ziet aanvallen toch een bekend orgel melodietje![]()
nu weet ik waar Phillipe Rochard - Pirates zijn inspiratie vandaan heeft gehaald
nou en nu weten jullie het ook
geeft ook niet hoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja op zich was het wel te verwachtenmaar het was mij gewoon nog niet opgevallen de vorige keer dat ik hem keek, mede omdat Phillipe toen zijn plaatje nog niet had gemaakt
Wist je dat het nummer " ben je bitch niet" dat het van die reclame is met dat omaatjequote:Op donderdag 7 juni 2007 09:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja op zich was het wel te verwachtenmaar het was mij gewoon nog niet opgevallen de vorige keer dat ik hem keek, mede omdat Phillipe toen zijn plaatje nog niet had gemaakt
dat wist ik nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wist je dat het nummer " ben je bitch niet" dat het van die reclame is met dat omaatje![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik heb gehoord in de wandelgangen dat de volgende plaatjes en filmquotes ook bij elkaar horen..
{opsomming...}
maar niet verder vertellen he
toppertjequote:Op donderdag 7 juni 2007 12:40 schreef Tha_Bartman het volgende:
de tekst uit Guilty is btw uit Scarfacedie staat er nog niet bij
en revival X de tekst is van een toespraak van Malcolm X, ik weet niet of het ook in de film zit
i can only agree on thatquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
OW en Cherrymoon Traxx - Acid Dream (Prophet Rmx) is ook een heerlijke remix.
Waarom zou je dat willen als het album zelf al te krijgen isquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:52 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Waarom is de Showtek sampler 2 nog niet online te 'beluisteren'
Ken die hele vocal niet, welk nummer is het ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
i can only agree on that![]()
trouwens, toen ik het woordje 'beat' zag staan in jouw vocals, moest ik spontaan denken aan:
"Beat, Beat, Looking For Someone To Be-Be-Beat The Crap Out..."
Ik sluit me hier ook bij aan en ook bij je Beatz for you statementquote:OW en Cherrymoon Traxx - Acid Dream (Prophet Rmx) is ook een heerlijke remix.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |