quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:13 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
hardstyle zoals hardstyle bedoeld is? hardstyle behoorde niet zo cheap te zijn maar door dat soort goedkope rommel is t t wel geworden..
Done,quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:19 schreef renz0r het volgende:
* renz0r meldt als hardstyle fanaat
Was notabene diegene die het eerste topic openende over hardstyle ( Hardstyle Muziek!!! *O* )![]()
Jup, je noemt eigenlijk sensation blackquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:51 schreef RijstNatie het volgende:
goeie hardstyle is schaars, maar dat is ook met trance, hardcore etc..
meestal van de 10 nummers die een dj draait op een live set zijn er 3,4 goed
bij goeie dj's die verschillende sets neerzetten is dit hoger (zany, pavo, dana, luna, technoboy, pila )
tvp..
Scantraxx is sowieso goed bezig met het verneuken van goede nr's.quote:een standaard scantraxx synth met een nog saaiere kick. nee dit nummer is echt eerste klas troep
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:51 schreef MrDrako het volgende:
technoboy in de matrix in nijmegen vorige week zaterdag was best lekker
Acti vs mani.... Die zoek ik dus al een hele tijd... de mp3 is dus al een tijdje te downloaden?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:28 schreef Blaxje het volgende:
Ik was vroeger hardstyle fan.
Acti vs Mani - Equensu Ocha
Equal Mindz - Hardminded![]()
![]()
vierletterwoordenlingoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:51 schreef RijstNatie het volgende:
hardstyle
dj's (zany, pavo, dana, luna, pila )
Voor mensen zonder bittorentquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:26 schreef mstx het volgende:
DJ Activator - Live @ Hard.FM (15-08-2006)![]()
Voor de usenet gebruikers: klik![]()
Dat 1e nummer van die set is best lekker, iemand enig idee hoe dat nummer heet?
kwa DJ's misschien wel jah...alleen het jammere van het toch al commerciele sensation black is dat er teveel hitjes worden gedraaid... Logisch overigens want dat wil het sensation publiek het liefst horen. Heb alleen toch het gevoel dat dit op defqon, qlimax, in Qontrol etc iets minder is.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:08 schreef renz0r het volgende:
[..]
Jup, je noemt eigenlijk sensation black![]()
Qlimax is hetzelfde als sensation.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:31 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
kwa DJ's misschien wel jah...alleen het jammere van het toch al commerciele sensation black is dat er teveel hitjes worden gedraaid... Logisch overigens want dat wil het sensation publiek het liefst horen. Heb alleen toch het gevoel dat dit op defqon, qlimax, in Qontrol etc iets minder is.
thnxquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Voor mensen zonder bittorent
klik
DJ Activator Live At Hard FM 15-08-06
01. Acti & Coca - Fuck With The Beats
02. Hoffman vs. Cristian D. - Dominator X
03. Max Force - Surrender
04. Psycho Brothers - Rock This Place (DJ Activator Rmx)
05. DJ Sebulba - Keep Talking
06. Hoffman & Joyce - Fucking Crazy Damage
07. Bison meets The Quakers - I Got Tonight (DJ Activator Remix)
08. Coca - Moving On The Dancefloor
09. DJ Act - QT13 (Acti & Max Force Remix)
10. DJ Activator ft. K-Project - Domination (Original Acti Rave Mix)
11. DJ Act - The Sound Of The Bass (Coca Remix)
Ik heb 'em alleen op DefQon.1 gezien, op de Headhunterz na vond ik hem zeker wel het beste draaien.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:48 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Activator ook erg lekker jah...Heb hem al wat keren live gezien in een plaatselijke discotheek hier, mixt ook lekker... Zo iemand zou dus ook een keer een kans op qlimax o.i.d. moeten krijge!
Nee, de B kant, welke een mix wordt van een bestaand nummer is nog niet af.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:26 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Acti vs mani.... Die zoek ik dus al een hele tijd... de mp3 is dus al een tijdje te downloaden?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |