het was toen mijn eerste echte aanraking met Hardstyle. Toen nooit echt actief mee bezig geweest. Maar zo uit mijn duik gegaan. Zoveel mensen, zoveel dingen zie je. Die lasers. Deepack met hun anthem. Gewoon een super geslaagd feestje in het gelredomequote:Op maandag 29 augustus 2005 23:35 schreef Gizmore het volgende:
Preciesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Maar vond m echt wel phat toen. Was er onwijs vroeg al en was dood op het einde, niet in de laatste plaats doordat we niet eens naar huis toe gingen maar naar 2e huis van een vriend van me daar in de buurt en we de avond ervoor ook al tot laat waren uitgeweestJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja dat was echt uberJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zeker weten, krijg het gevoel bijna weer terug als ik die dvd erin gooiquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
het was toen mijn eerste echte aanraking met Hardstyle. Toen nooit echt actief mee bezig geweest. Maar zo uit mijn duik gegaan. Zoveel mensen, zoveel dingen zie je. Die lasers. Deepack met hun anthem. Gewoon een super geslaagd feestje in het gelredomeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Drukte van belang en jammer toen dat je aparte food bonnen moest kopen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zeker weten, krijg het gevoel bijna weer terug als ik die dvd erin gooiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ook nog een leuk verhaal daar: was in het begin nog dronken en toen we binnenkwamen had ik met de gasten waarmee ik was afgesproken dat als we elkaar kwijt waren we naar het bord 'FOOD' moesten. Eind van de avond: wij helemaal uitgehongerd en konden zo snel niets te eten vinden (niet in de ring geweest of te bezopen) en er dan op het einde achter komen van dat enorme bord waar food op stondJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.GeweldigJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Meestal aan het begin alcohol en dan vrij snel switchen op water anders trek ik het allemaal nietquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Drukte van belang en jammer toen dat je aparte food bonnen moest kopen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar ik gebruik gee drugs of alcohol op dat soort feesten. Doe het puur op ADHD en adrenalineom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hoe raad je het zoquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 07:33 schreef renz0r het volgende:
Mooi gedaan Boy_snakeeye!
Kan je misschien nog een aantal namen aan de OP toevoegen? Zoals ladyxima, die zal er vast inwillenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kijk eens onder mijn naam in de lijst, ze stond er meteen bijquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 07:33 schreef renz0r het volgende:
Mooi gedaan Boy_snakeeye!
Kan je misschien nog een aantal namen aan de OP toevoegen? Zoals ladyxima, die zal er vast inwillenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kun je het niet op alfabet zetten?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Kijk eens onder mijn naam in de lijst, ze stond er meteen bijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gedaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:26 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Kun je het niet op alfabet zetten?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Leest wat makkelijker weg namelijk..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Linkje naar sample? Want ik ken t niet en zo heb ik er niets aan hequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Jack_&_the_Ripper_ -_Cantina_Beatsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik had niet anders verwachtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Kijk eens onder mijn naam in de lijst, ze stond er meteen bijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dit zou als het goed is wel mogen. Dit is geen rip van het vinyl, aangezien deze nog niet uit is. Maar dit is een stukje uit een liveset van fresh fm.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:46 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Linkje naar sample? Want ik ken t niet en zo heb ik er niets aan heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Samples mogen ook gewoon legaal online staan, dus dat moet geen probleem zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dit zou als het goed is wel mogen. Dit is geen rip van het vinyl, aangezien deze nog niet uit is. Maar dit is een stukje uit een liveset van fresh fm.
http://www.megaupload.com/?d=33MJ5R54
Ik weet niet echt eigenlijk, het wordt of pas Qlimax weer (als echte grote) of ander wordt het deze: Hard Fridayquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:06 schreef Ladyxima het volgende:
wanneer is jullie volgende hardstyle feestje?
van jou weet ik het nu wel Boyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jaarbeursquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:12 schreef Ladyxima het volgende:
Qlimax duurt helemaal nog langom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik hard bass pas weer, magoed dat duurt ook nog eff.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
moet me maar focussen op school ofzo... damn, decibel was pas, en nu mijn 'dippie' over is snak ik alweer naar het volgende feest...
stampen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bang bang audio bullys is geen hardstylequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:26 schreef Ladyxima het volgende:
Qlimax is lekker dichtbijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.kan nog steeds niet geloven dat ik het vorig jaar gemist hebJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik heb de muziek ook lekker hard staanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.playlist beetje zn gang laten gaan, komt vanalles langs wheheheJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou ik wil eigenlijk nog naar DJ zany in de matrixxquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:06 schreef Ladyxima het volgende:
wanneer is jullie volgende hardstyle feestje?
van jou weet ik het nu wel Boyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Bang bang audio bullys is geen hardstyleom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zaterdag tochquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Nou ik wil eigenlijk nog naar DJ zany in de matrixxom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop