Is daar al een hele versie van? Heb ik weer iets gemist?quote:The Prophet & Deepack - Stampuhh! (Enforcer & Beholder Remix) (CDR)
Hij zit in de set van Da Speedfreak @ Fear FM (30-05-2007)quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:01 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Is daar al een hele versie van? Heb ik weer iets gemist?
Presentquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:56 schreef renz0r het volgende:
Here we go again! Kiss the sound that pounds your senses!!!
bijna Zany en Pavo birthday party in Outland Rotterdam. Wie gaan er? Thema is carnaval dus we willen wel iets leuks en vooral luchtes aandoen vanwege de hitte daar
Done. Tevens 2 spelfouten eruit gehaald die er al 10 topics in staan ofzo.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Doe deze nog even in de OP
Zany & Tatanka - Wise Guys = Be cool
Technoboy - Guns 'n Noses = The Ladykillers
ben er misschien wel, twijfel nog met een ander feest.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:56 schreef renz0r het volgende:
bijna Zany en Pavo birthday party in Outland Rotterdam. Wie gaan er? Thema is carnaval dus we willen wel iets leuks en vooral luchtes aandoen vanwege de hitte daar
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:01 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Is daar al een hele versie van? Heb ik weer iets gemist?
Hebben in principe afgesproken maar ben nog in afwachting of ik nou ergens moet draaien. Omdat er misschien ene zou uitvallen. Hou er in ieder geval geen rekening meer mee, dus denk wel present @ Outland!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:56 schreef renz0r het volgende:
Da Bootleggers - Fresh Beatsquote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Beatz 4 U - Davide Sonar
Zag dat nummer staan op de defqon cd die uit gaat komen.
Daar opende Tatanka toch mee bij dj 's united? Das echt een heeeeeerlijk nummer. Volgens mij komt die vocal ook uit dat jump nummertje die samen op de vinyl staat van bitches & ho's ....
Die jaquote:
ik las yes-rquote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:34 schreef Sethje het volgende:
Vanavond Dark-E, Yves,Coone en SHOWTEK
Vet hoor. Onder welke naam draaide je ook alweer?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:11 schreef LeonH het volgende:
Wordt ik net gebeld dat ik vanavond ook nog in de Peppermill mag komen afsluiten![]()
Dus eerst van 11 tot 1 in de kelder in heerlen half openen zeg maar (jump opbouwen naar HS) en dan nog eens afsluiten met alleen maar volle patat HS.
Krijg ff een adrenaline shot van heb ik jou daar. Gauw nog wat dikke promo's zoeken![]()
Dat Gizmo feequote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:36 schreef -Blutonium- het volgende:
Ik weet niet of ik nog naar Pavo en Zany ga...
Ik wil heel graag, alleen gaan twee vrienden van m'n opeens niet meer, zij willen de dag ervoor naar Gizmo's Birthday party hier in Zoetermeer.
http://partyflock.nl/party/90497:DJ_Gizmo_s_birthday_party.html
Ziet er goed uit moet ik zeggen, veel van m'n favorieten komen draaien:
Symastic
The Viper
Toxic
Norman
Partyraiser
Paul Elstak
Genius
Gizmo
Isaac
Luna
Dr. Rude
Deepack
Balistic
Bass-D
Buzz Fuzz
Dat is warezguy05quote:
Ik gok DJ Corleone =]quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Vet hoor. Onder welke naam draaide je ook alweer?
-edit-
Ernestow toch?
Pavo en Zany is een tikkeltje meer Hardstyle, denk dat gizmo meer early en oldskool is.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:43 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Dat Gizmo feest lijkt mij ook veel vetter
Goed gegokt mijn jongquote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Doe deze nog even in de OP
Zany & Tatanka - Wise Guys = Be cool
Technoboy - Guns 'n Noses = The Ladykillers
Daarom juistquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Pavo en Zany is een tikkeltje meer Hardstyle, denk dat gizmo meer early en oldskool is.
Lekker gejumpt?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:34 schreef Sethje het volgende:
Vanavond Dark-E, Yves,Coone en SHOWTEK
hehe was wel een dolle avond. Vrijdag FearFM party was wel beter. Daar draaiden Josh en WEsz echt meesterlijk en The Vision weer veel nieuwe platen echt dol. Vincent had ook E-con DJ weer meegenomen dat is ook echt een heerlijke gast.quote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 21:45 schreef LeonH het volgende:
En en en [pimpmodus] complimenten gekregen van dj Mystery die voor mij draaide [/pimpmodus]![]()
![]()
Deze week ff een kostuum scoren. Maar heb er zeker zin inquote:Op maandag 4 juni 2007 12:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
nog 5.5 dag tot Pavo & Zany:D
het kan neit anders dan gezellig worden..
tevens: tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |