* Tomhoog mee wiltquote:Op zondag 21 januari 2007 14:26 schreef renz0r het volgende:
Aankomende zaterdag mn eerste feest van het jaar, Dj Zany X-qlusive
hmmm...nu je het zo zegt, het was niet echt super spetterend (was ook 1e keer Zak, dus keek sowieso m'n ogen uitquote:Op zondag 21 januari 2007 15:07 schreef Koepert het volgende:
Ik wil ook naar Zany![]()
Maar goed, heb een familie-feestje, zal ook wel gezellig worden ;')
En even een vraagje aan de Zak-gangers van gisteren:
Vonden jullie het een 16jaar-Zak-waardig feestje?? Ik niet namelijk, het was wel een mooie avond, en prima vermaakt, maar niet veel meer dan een 'normale' Zak-avond imo.
Heb jij gisteren trouwens een tijdje bij die bar achter de Dj-booth gestaan?? Zo ja, dan heb ik je toch gezienquote:Op zondag 21 januari 2007 15:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hmmm...nu je het zo zegt, het was niet echt super spetterend (was ook 1e keer Zak, dus keek sowieso m'n ogen uit) ze hadden er misschien wel meer van kunnen maken
in het begin, toen we er net waren (en denk tot een uurtje of 00.30) heb ik achter de DJ Booth gestaan, beetje kijken naar de gear enzoquote:Op zondag 21 januari 2007 15:15 schreef Koepert het volgende:
[..]
Heb jij gisteren trouwens een tijdje bij die bar achter de Dj-booth gestaan?? Zo ja, dan heb ik je toch gezienMaar wist t niet zeker, denk ga ook geen flater slaan door tegen een "Nog onbekendere dan jij" Hoi te zeggen
![]()
Mja dat witte shirt klopt wel.....Millionaire heb ik niet zien staan, maar geloof t meteen. Wij stonden groot deel vd avond achter dj-booth: "Rechts" (als je erachter staat) bij die pilaar/stelling.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
in het begin, toen we er net waren (en denk tot een uurtje of 00.30) heb ik achter de DJ Booth gestaan, beetje kijken naar de gear enzoik had dus dat witte shirt aan met Millionaire erop
Heb je mij niet gezien dan??????quote:Op zondag 21 januari 2007 15:15 schreef Koepert het volgende:
[..]
Heb jij gisteren trouwens een tijdje bij die bar achter de Dj-booth gestaan?? Zo ja, dan heb ik je toch gezienMaar wist t niet zeker, denk ga ook geen flater slaan door tegen een "Nog onbekendere dan jij" Hoi te zeggen
![]()
Zak was weer perfect!!quote:Op zondag 21 januari 2007 15:07 schreef Koepert het volgende:
Ik wil ook naar Zany![]()
Maar goed, heb een familie-feestje, zal ook wel gezellig worden ;')
En even een vraagje aan de Zak-gangers van gisteren:
Vonden jullie het een 16jaar-Zak-waardig feestje?? Ik niet namelijk, het was wel een mooie avond, en prima vermaakt, maar niet veel meer dan een 'normale' Zak-avond imo.
DAAR stond ik ook...bij die stelling....vage sjit!!quote:Op zondag 21 januari 2007 15:21 schreef Koepert het volgende:
"Rechts" (als je erachter staat) bij die pilaar/stelling.
Charmante fotoquote:Op zondag 21 januari 2007 16:49 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
DAAR stond ik ook...bij die stelling....vage sjit!!
Zal zo effe een foto posten....maybe herken je me dan wel van last night!!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |