Zou zeggen, ga je gangquote:Op zondag 17 december 2006 19:30 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Misschien leuk om in de openingspost ook de wat betere/bekende dj's te stoppen?
Njah tvpeee anyweee!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Had m net vanavond gedownload, klinkt wel leuk idd!!quote:Op zondag 17 december 2006 21:09 schreef mstx het volgende:
va_-_the_prophet_hard_2-cd-2006 [afbeelding]
Als je het nog ff in een text documentje stopt, kan ik het zo overnemen. Want quoten en al die plaatjes aanpassen is te veel werkquote:Op zondag 17 december 2006 20:38 schreef Tomhoog het volgende:
Is het wat?
links is leeg net als bekendeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Roept u maar
iest met soundbases.ru?
Kan iemand me ook in die OP gooien, alvast bedankt!quote:Op maandag 18 december 2006 08:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Als je het nog ff in een text documentje stopt, kan ik het zo overnemen. Want quoten en al die plaatjes aanpassen is te veel werkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En waarom dat zonnetje?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Voor de rest een top OPom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Precies, commercieel... Maar dan is het in mijn ogen niet meteen slecht. Dat "Rammeluh" vind ik echt verschrikkelijk, maar nummers als Scantraxx Rootz, hoe commercieel het ook mag zijn, vind ik gewoon lekker. Evenals Green Stuff, natuurlijk voortgeborduurd op Puta Madre, toch vind ik het wel een lekkere plaat.quote:Op maandag 18 december 2006 10:17 schreef ReMcOrE het volgende:
als jullie deze CD bedoelen: http://www.vmx.nl/?p=612 dan zeg ik: hij is slecht, lekker uber commercieel, zoals je eigenlijk wel mag verwachten van The Prophet / Scantraxxom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat is waar, er staan wel een paar lekkere nummers op, dat moet ik toegevenquote:Op maandag 18 december 2006 10:19 schreef Sethje het volgende:
[..]
Precies, commercieel... Maar dan is het in mijn ogen niet meteen slecht. Dat "Rammeluh" vind ik echt verschrikkelijk, maar nummers als Scantraxx Rootz, hoe commercieel het ook mag zijn, vind ik gewoon lekker. Evenals Green Stuff, natuurlijk voortgeborduurd op Puta Madre, toch vind ik het wel een lekkere plaat.
Het hoogtepunt blijft voor mij toch tracks 20 en 21 ; Public Enemy#1 en Pak een Punt
Ja klopt ook, de eerste paar nummers is een soort lijpe trance ofzo :S En de vette nummers die erop staan kent iedeereen al wat langer.quote:Op maandag 18 december 2006 10:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is waar, er staan wel een paar lekkere nummers op, dat moet ik toegevenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.maar dat zijn er helaas maar een paar, het eerste gedeelte van de CD is ook meerJump dan HardstyleJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ga hem iig niet kopen, (ik weet niet of ik dit mag vragen) maar kan iemand mij anders ff een downloadlinkje sturen via PM???Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De enige verassing voor mij was Pak een punt, ik kende de hardstyle versie, en dit is echt een redelijke harde remake met grappige vocals "Doorgesnoven Dirk" , "Snuif plaat op de maat". Maar je hoort het vanmiddag;)quote:Op maandag 18 december 2006 10:38 schreef ReMcOrE het volgende:
thnx, ik luister hem dan wel ff en dan geef ik wel een goed (beargumenteerd...) oordeelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en ik heb zelf idd ook niet het idee dat er nieuwe nummers opstaan (die niet te uitgekauwd of niet te vaak gedraaid zijn...)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mij is benieuwdquote:Op maandag 18 december 2006 10:42 schreef Sethje het volgende:
[..]
De enige verassing voor mij was Pak een punt, ik kende de hardstyle versie, en dit is echt een redelijke harde remake met grappige vocals "Doorgesnoven Dirk" , "Snuif plaat op de maat". Maar je hoort het vanmiddag;)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop