No One Would Have Believed, In The First Years Of The New Millenium,quote:Op woensdag 18 april 2007 12:27 schreef renz0r het volgende:
nr ken ik niet, ik dacht aan iets van silver bullit, omdat die ook erg bekent is van ze
samen met Immeasurably de dikste DR-nummers, geen twijfel over mogelijkquote:Op woensdag 18 april 2007 12:36 schreef Archiee het volgende:
op hardbass!! "Wij houden van harde beats, maar nogmeer houden we van ons publiekkk" en toen you Followersss
en toen ging het lossss
Die tekst is ingezongen door een lange basketball speler.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
No One Would Have Believed, In The First Years Of The New Millenium,
That A Few Men Even Considered The Possibility, Of Creating A Harder Style In Dance Music,
And Yet, Across The Gulf Of Space, Mind Immeasurably Superior To Ours,
Regarded This Scene With Envious Eyes, And Slowly But Surely,
They Drew Their Plans Against Us...
dat nummer![]()
![]()
en op een hele dichte 2e plaats komt Followers
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:42 schreef RealRico het volgende:
[..]
Die tekst is ingezongen door een lange basketball speler.
Hij kwam in de platenzaak waar Zany werkt. Raoul hoorde de zware stem en zei: "Heey, zou jij iets voor mij willen doen?"
Volgens mij is dat geen film......quote:Op woensdag 18 april 2007 12:50 schreef kippiej het volgende:
Misschien nog een leuke addon:
Norman & Gizmo - Gangsters= Goodfellas
Ik wil nog eigenlijk wel weten welke film Luna meets Trilok & Chiren - Pain vandaan komt.
Oja, en vooral "end of my excistence" ..
woooowwwww wat een beukplaat zegWelke film is dat?!
komt dat uit een film dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:50 schreef kippiej het volgende:
Oja, en vooral "end of my excistence" ..
woooowwwww wat een beukplaat zeg Welke film is dat?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |