ik zal eens even kijken op m'n telefoonquote:Op zondag 25 februari 2007 14:46 schreef CrustyClown het volgende:
RemCore. Heb je de filmpjes van NoiseController al toevallig ergens geplaatst?
[24-02-07] Flockers!quote:Op zondag 25 februari 2007 15:09 schreef Pelgrim het volgende:
Was flockers een beetje phat? Ik heb helaas niet kunnen gaan.
Ach die kans heb je ook weleensquote:Op zondag 25 februari 2007 15:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
eigenlijk zonde dat zo'n feest dan tegenvalt...
de house-zaal is beter bevallen dan de hardstyle/hardcore kant hoor ik overalquote:
Ik vond van wel. Moet je voorstellen. Van alle feesten die ik bezocht heb, heb ik me altijd kunnen vermaken, ook al was het druk of moest je lang in de rij staan. Maar hier was het triest. het was nog drukker dan de eerste edities van qlimax. Er was meer loopvolk en de sfeer was gewoon bagger.quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 16:01 schreef Koepert het volgende:
Josh_And_Wesz_Present_Chickz_On_Fire_-_Natte_Asbak-Vinyl-2007-QMI
Nicy nicy(
)
Hoor ik dat een heerlijk old skool nummertje in het eerste filmpjequote:Op zondag 25 februari 2007 15:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
begin van optreden van Noisecontrollers:
http://s22.photobucket.com/albums/b342/ReMcOrE/?action=view¤t=MOV00001.flv
vocals en melodie van We Are:
http://s22.photobucket.com/albums/b342/ReMcOrE/?action=view¤t=MOV00002.flv
die is idd lekker oldskool, maar die intro daarna was pas echt vetquote:Op zondag 25 februari 2007 16:13 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Hoor ik dat een heerlijk old skool nummertje in het eerste filmpje
Maar het optreden was wel prima te doen dus? Ben benieuwd wanneer ze geboekt gaan worden voor een groter feestje. Miss DefQon?
Mij idem dito. Toch zonde als je het zo hoort. Partyflock kan het dus beter bij zijn site houdenquote:
zit ik gelukkig ook niet op, scheeltquote:Op zondag 25 februari 2007 17:02 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Mij idem dito. Toch zonde als je het zo hoort. Partyflock kan het dus beter bij zijn site houden
Ik ga ze zeker een keertje bekijken als ze wat meer in de buurt komen draaien.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die is idd lekker oldskool, maar die intro daarna was pas echt vetheb weinig foto's genomen en filmpjes gemaakt, want ik was de hele tijd aan het beuken, meezingen enzo...echt gewoon GRU-WE-LIJK
ze staan in juni nog een keer geboekt in Leeuwarden, maar Arjan zei wel dat hun PF nog ff up-to-date gemaakt moest worden, ze hadden echt veel boekingen staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |