ik zal eens even kijken op m'n telefoonquote:Op zondag 25 februari 2007 14:46 schreef CrustyClown het volgende:
RemCore. Heb je de filmpjes van NoiseController al toevallig ergens geplaatst?
[24-02-07] Flockers!quote:Op zondag 25 februari 2007 15:09 schreef Pelgrim het volgende:
Was flockers een beetje phat? Ik heb helaas niet kunnen gaan.
Ach die kans heb je ook weleensquote:Op zondag 25 februari 2007 15:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
eigenlijk zonde dat zo'n feest dan tegenvalt...
de house-zaal is beter bevallen dan de hardstyle/hardcore kant hoor ik overalquote:
Ik vond van wel. Moet je voorstellen. Van alle feesten die ik bezocht heb, heb ik me altijd kunnen vermaken, ook al was het druk of moest je lang in de rij staan. Maar hier was het triest. het was nog drukker dan de eerste edities van qlimax. Er was meer loopvolk en de sfeer was gewoon bagger.quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 16:01 schreef Koepert het volgende:
Josh_And_Wesz_Present_Chickz_On_Fire_-_Natte_Asbak-Vinyl-2007-QMI
Nicy nicy(
)
Hoor ik dat een heerlijk old skool nummertje in het eerste filmpjequote:Op zondag 25 februari 2007 15:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
begin van optreden van Noisecontrollers:
http://s22.photobucket.com/albums/b342/ReMcOrE/?action=view¤t=MOV00001.flv
vocals en melodie van We Are:
http://s22.photobucket.com/albums/b342/ReMcOrE/?action=view¤t=MOV00002.flv
die is idd lekker oldskool, maar die intro daarna was pas echt vetquote:Op zondag 25 februari 2007 16:13 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Hoor ik dat een heerlijk old skool nummertje in het eerste filmpje
Maar het optreden was wel prima te doen dus? Ben benieuwd wanneer ze geboekt gaan worden voor een groter feestje. Miss DefQon?
Mij idem dito. Toch zonde als je het zo hoort. Partyflock kan het dus beter bij zijn site houdenquote:
zit ik gelukkig ook niet op, scheeltquote:Op zondag 25 februari 2007 17:02 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Mij idem dito. Toch zonde als je het zo hoort. Partyflock kan het dus beter bij zijn site houden
Ik ga ze zeker een keertje bekijken als ze wat meer in de buurt komen draaien.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die is idd lekker oldskool, maar die intro daarna was pas echt vetheb weinig foto's genomen en filmpjes gemaakt, want ik was de hele tijd aan het beuken, meezingen enzo...echt gewoon GRU-WE-LIJK
ze staan in juni nog een keer geboekt in Leeuwarden, maar Arjan zei wel dat hun PF nog ff up-to-date gemaakt moest worden, ze hadden echt veel boekingen staan
het is ReMcOrE, niet RemCorequote:Op zondag 25 februari 2007 17:59 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ik ga ze zeker een keertje bekijken als ze wat meer in de buurt komen draaien.
@RemCore zag je reactie trouwens op hun website. Ken je ze persoonlijk overigens??
dan stond je in de verkeerde zaal hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 20:43 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Noisecontrollers waren erg vet... Al heb ik alleen het begin ervan meegemaakt...
De avond opzich was zwaar kloten, hele avond die godse kolere jump met van die tering pubers die dat achterlijke dansje gaan doen....erg jammer... Maken ze je warm voor een avondje hardstyle/jumpstyle... Hoor je 85% jump en 15% hardstyle.... Voor mij geen NY meer!
Mmm dat van dat kleine zaaltje zou kunnen, maar dat werd eerder altijd hardcore gedraaid en daar hou ik ook niet zo van...maar het is sowieso nogal dom aangepakt van ny... Want zon beetje iedereen kwam ook voor de hardstyle... Je hoorde echt iedereen klagen...Toen die MC opgegeven moment iets riep van "these are the sounds of Vecino" hoorde je zelfs meer boe geroep als gewoon geschreeuw... Opzich denk je dan kan gebeuren...maar als men ook daarna dan weer met die jump aankomt lijkt me het niet echt slim...quote:Op zondag 25 februari 2007 20:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan stond je in de verkeerde zaal hoorachter de grote zaal boven is nog een klein zaaltje, daar is de hele avond dikke hardstyle gedraaid, heb Natte Asbak, Audio Care, Smokin' en nog allemaal andere nieuwe platen gehoord
op het eind van de avond ben ik dan in de grote zaal gaan staan voor Noisecontrollers
volgende keer dat kleine zaaltje dus maar even tsjekken, dan verandert je beeld van NY heel snel (normaal gesproken draait Neh'kron ook gewoon hardstyle, dit was net ff een jumpfeestje)
die mix die je mij ook stuurde?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:40 schreef Sethje het volgende:
keeep it coominnnnnnnnnn ik zal binnekort ff onze mix met mc villain uplaoden, is ook wel een leuk plaatje
ben benieuwdquote:Op zondag 25 februari 2007 23:40 schreef Sethje het volgende:
keeep it coominnnnnnnnnn ik zal binnekort ff onze mix met mc villain uplaoden, is ook wel een leuk plaatje
topquote:Op maandag 26 februari 2007 14:29 schreef warezguy05 het volgende:
kon helaas mn set niet opnemen op flockers maar heb hem ff opnieuw gedraaid thuis. tracks & volgorde klopt precies..alleen de punten waarop de platen gestart zijn wijken af van zaterddagavond
http://www.megaupload.com/?d=FSYAHLQR
hoop onbekend spul voor mij, download hem straks thuis ff en dan luister ik wel doorheenquote:Op maandag 26 februari 2007 14:52 schreef warezguy05 het volgende:
01. Furax vs Redshark - Clubbing To Death (Intro)
02. New Energy - Take Your Air (Nu NRG Extended mix)
03. OGP - What If
04. Organ Donors - Locked Tight (Locked Trance mix)
05. Ado The Dream - Roll Of Bass (Ado & Montorsi mix)
06. JamX & DeLeon - Can U Dig It?
07. Cruz & The White - Activated
08. Marc La Cruz - Eriel (Marc La Cruz mix)
09. Cosmosonic - Alpha
10. Showtek - Controller (Deep mix)
11. Machinehead - Phenomena (Zatox mix)
12. Tommy Pulse - Cold Days (Temper Temper mix)
13. Tetoh - Acid Ride (Bad Brother mix)
14. Zatox - Crescent Slash
15. K.A.M. - Frequency (Direct mix)
16. Bruno Power - Mo.La.Mi (Shock with Power mix)
17. Old Uncle Diva - Ultimo Impero...Continua A Suonare (Pirate vrs)
wie weetquote:Op maandag 26 februari 2007 15:29 schreef warezguy05 het volgende:
onbekend maakt hopelijk niet onbemind![]()
Voor mij ook vrij veel onbekend: Maar zeker wel een lekker setje... Maar nu heb ik wel meer setjes van je gehoord (denk ik: of er moet een andere ernestoow setjes dumpen op n bepaald forumquote:Op maandag 26 februari 2007 14:52 schreef warezguy05 het volgende:
01. Furax vs Redshark - Clubbing To Death (Intro)
02. New Energy - Take Your Air (Nu NRG Extended mix)
03. OGP - What If
04. Organ Donors - Locked Tight (Locked Trance mix)
05. Ado The Dream - Roll Of Bass (Ado & Montorsi mix)
06. JamX & DeLeon - Can U Dig It?
07. Cruz & The White - Activated
08. Marc La Cruz - Eriel (Marc La Cruz mix)
09. Cosmosonic - Alpha
10. Showtek - Controller (Deep mix)
11. Machinehead - Phenomena (Zatox mix)
12. Tommy Pulse - Cold Days (Temper Temper mix)
13. Tetoh - Acid Ride (Bad Brother mix)
14. Zatox - Crescent Slash
15. K.A.M. - Frequency (Direct mix)
16. Bruno Power - Mo.La.Mi (Shock with Power mix)
17. Old Uncle Diva - Ultimo Impero...Continua A Suonare (Pirate vrs)
tegenwoordig jumpen die stakkers op alle nummers hoor, ook hardstyle/hardcorequote:Op maandag 26 februari 2007 19:14 schreef mstx het volgende:
http://youtube.com/watch?v=j-PrxQ1q4zQ
WTF is dit dan? Jumpen op een eurodance nummer?![]()
![]()
![]()
Het trieste is dat dit een officiele clip is.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tegenwoordig jumpen die stakkers op alle nummers hoor, ook hardstyle/hardcore
hoorde laatst ook Freefall, het nieuwe nummer van Jeckyll & Hide, zal ook wel weer in de Top 40 komen, omdat jump helemaal 'in' is...quote:Op maandag 26 februari 2007 19:19 schreef mstx het volgende:
[..]
Het trieste is dat dit een officiele clip is.
Oh je bedoelt dat nummer dat voor 90% gelijk is aan Frozen Flame. Met de standaard kicks/synths van Vorwerk.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoorde laatst ook Freefall, het nieuwe nummer van Jeckyll & Hide, zal ook wel weer in de Top 40 komen, omdat jump helemaal 'in' is...
misschien doel jij nu op X-Vision van Team X, want dat is een soort van goedkope Radio Edit van Frozen Flame... Freefall kun je hier luisteren: http://rapidshare.com/fil(...)_-_Freefall.mp3.htmlquote:Op maandag 26 februari 2007 19:26 schreef mstx het volgende:
[..]
Oh je bedoelt dat nummer dat voor 90% gelijk is aan Frozen Flame. Met de standaard kicks/synths van Vorwerk.
Denk dat ie Freefall juist wel bedoeld...quote:Op maandag 26 februari 2007 19:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
misschien doel jij nu op X-Vision van Team X, want dat is een soort van goedkope Radio Edit van Frozen Flame... Freefall kun je hier luisteren: http://rapidshare.com/fil(...)_-_Freefall.mp3.html
Ik bedoel Freefall ja. En X-Vision is natuurlijk helemaal een ripoff.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
misschien doel jij nu op X-Vision van Team X, want dat is een soort van goedkope Radio Edit van Frozen Flame... Freefall kun je hier luisteren: http://rapidshare.com/fil(...)_-_Freefall.mp3.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |