het was toen mijn eerste echte aanraking met Hardstyle. Toen nooit echt actief mee bezig geweest. Maar zo uit mijn duik gegaan. Zoveel mensen, zoveel dingen zie je. Die lasers. Deepack met hun anthem. Gewoon een super geslaagd feestje in het gelredomequote:Op maandag 29 augustus 2005 23:35 schreef Gizmore het volgende:
PreciesMaar vond m echt wel phat toen. Was er onwijs vroeg al en was dood op het einde, niet in de laatste plaats doordat we niet eens naar huis toe gingen maar naar 2e huis van een vriend van me daar in de buurt en we de avond ervoor ook al tot laat waren uitgeweest
Ja dat was echt uber
Zeker weten, krijg het gevoel bijna weer terug als ik die dvd erin gooiquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
het was toen mijn eerste echte aanraking met Hardstyle. Toen nooit echt actief mee bezig geweest. Maar zo uit mijn duik gegaan. Zoveel mensen, zoveel dingen zie je. Die lasers. Deepack met hun anthem. Gewoon een super geslaagd feestje in het gelredome
Drukte van belang en jammer toen dat je aparte food bonnen moest kopen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zeker weten, krijg het gevoel bijna weer terug als ik die dvd erin gooiOok nog een leuk verhaal daar: was in het begin nog dronken en toen we binnenkwamen had ik met de gasten waarmee ik was afgesproken dat als we elkaar kwijt waren we naar het bord 'FOOD' moesten. Eind van de avond: wij helemaal uitgehongerd en konden zo snel niets te eten vinden (niet in de ring geweest of te bezopen) en er dan op het einde achter komen van dat enorme bord waar food op stond
Geweldig
Meestal aan het begin alcohol en dan vrij snel switchen op water anders trek ik het allemaal nietquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Drukte van belang en jammer toen dat je aparte food bonnen moest kopen.
Maar ik gebruik gee drugs of alcohol op dat soort feesten. Doe het puur op ADHD en adrenaline
hoe raad je het zoquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 07:33 schreef renz0r het volgende:
Mooi gedaan Boy_snakeeye!
Kan je misschien nog een aantal namen aan de OP toevoegen? Zoals ladyxima, die zal er vast inwillen
Kijk eens onder mijn naam in de lijst, ze stond er meteen bijquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 07:33 schreef renz0r het volgende:
Mooi gedaan Boy_snakeeye!
Kan je misschien nog een aantal namen aan de OP toevoegen? Zoals ladyxima, die zal er vast inwillen
Kun je het niet op alfabet zetten?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Kijk eens onder mijn naam in de lijst, ze stond er meteen bij![]()
Gedaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:26 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Kun je het niet op alfabet zetten?Leest wat makkelijker weg namelijk..
Linkje naar sample? Want ik ken t niet en zo heb ik er niets aan hequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Jack_&_the_Ripper_ -_Cantina_Beats![]()
ik had niet anders verwachtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Kijk eens onder mijn naam in de lijst, ze stond er meteen bij![]()
Dit zou als het goed is wel mogen. Dit is geen rip van het vinyl, aangezien deze nog niet uit is. Maar dit is een stukje uit een liveset van fresh fm.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:46 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Linkje naar sample? Want ik ken t niet en zo heb ik er niets aan he
Samples mogen ook gewoon legaal online staan, dus dat moet geen probleem zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dit zou als het goed is wel mogen. Dit is geen rip van het vinyl, aangezien deze nog niet uit is. Maar dit is een stukje uit een liveset van fresh fm.
http://www.megaupload.com/?d=33MJ5R54
Ik weet niet echt eigenlijk, het wordt of pas Qlimax weer (als echte grote) of ander wordt het deze: Hard Fridayquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:06 schreef Ladyxima het volgende:
wanneer is jullie volgende hardstyle feestje?
van jou weet ik het nu wel Boy![]()
Jaarbeursquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:12 schreef Ladyxima het volgende:
Qlimax duurt helemaal nog lang![]()
ik hard bass pas weer, magoed dat duurt ook nog eff.![]()
moet me maar focussen op school ofzo... damn, decibel was pas, en nu mijn 'dippie' over is snak ik alweer naar het volgende feest...
stampen!![]()
Bang bang audio bullys is geen hardstylequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:26 schreef Ladyxima het volgende:
Qlimax is lekker dichtbijkan nog steeds niet geloven dat ik het vorig jaar gemist heb
ik heb de muziek ook lekker hard staanplaylist beetje zn gang laten gaan, komt vanalles langs whehehe
![]()
Nou ik wil eigenlijk nog naar DJ zany in de matrixxquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:06 schreef Ladyxima het volgende:
wanneer is jullie volgende hardstyle feestje?
van jou weet ik het nu wel Boy![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Bang bang audio bullys is geen hardstyle
Zaterdag tochquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Nou ik wil eigenlijk nog naar DJ zany in de matrixx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |