Ik zal die lijst binnenkort eens gaan updaten.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:06 schreef Silaz het volgende:
Mis ik Josh & Wesh niet in die lijst van bekende Dj's
Headhunterz is maar 1 iemand.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:31 schreef Houniet het volgende:
volgende week verjaardag, HeadHunterz komen![]()
Bruce Campbellquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:21 schreef mstx het volgende:
Ik kom er net achter dat de vocals uit Mindstompers vs The Quakers - Screwheadz komen uit de film Army of Darkness (1992), die heb ik dus ook even toegevoegd aan de OP.![]()
geeft niks uit !quote:
http://partyflock.nl/artist/750:Lady_Tom.htmlquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:58 schreef Topmaat het volgende:
Ik hoor nooit meer wat van Lady Tom.. draait zij nooit meer op feesten in Nederland?
De B1 daarvan is schaamteloos gejat van Keep it Comingquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:15 schreef mstx het volgende:
Express_Viviana_-_Oh_My_God_EP-Vinyl-2007-QMI
Nu je het zegt... die bass is gewoon hetzelfde.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:48 schreef -Blutonium- het volgende:
[..]
De B1 daarvan is schaamteloos gejat van Keep it Coming![]()
had het volgens mij op pagina 5 van vorige deel al een keer gepost, maar zal het voor jou nog even een keertje doenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:48 schreef LeonH het volgende:
Damn... Ben dus al 2 dagen achter elkaar HardBass 7 aan het luisteren in de auto. Wat blijft Scope DJ - Lockdown een lekker plaatje zeg! Weet iemand wanneer ie uitkomt?
Ohja en We be kickin' bass van DB &STF is uber!!!
quote:Newsflash! Scope DJ will bring you melody & bass with the upcoming release on Next Chapter!
Next Chapter 004 will be the Scope DJ - Protocol E.P., featuring:
A1. Protocol
B1. Lockdown
In stores in may!!
Tja shit happens. Volgende keer beterquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:32 schreef Silaz het volgende:
Hmm fock man. kom ik er net achter dat DJ Zany & The Prophet hier in de disco komen..
heb ik net andere dingen geregeld enzo -_- fock man. baal echt knetterjetering hard ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |