.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:53 schreef Pelgrim het volgende:
Wederom een nieuw deel. Dat ik dat nog mee mag maken.
Hardstyle NRG - Meet the Talents vindt vanavond plaats in Kings & Queens te Apeldoornquote:Op donderdag 26 april 2007 21:22 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Waar is dat??
Morguh ben ik werken in de Luxor!![]()
voor mij is het 68,4 km in 55 minuten, met mijn eigen auto, 4 mensen meenemen, en nog paar lui in andere auto er achteraanquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:56 schreef Sethje het volgende:
Hell yeah toch nog een auto kunnen vinden voor vanvaond...
HARDSTYLE NRG!
Van Haaren
Naar Paul Krugerstraat 6, Apeldoorn
Afstand 108,7 km.
Reisduur 01:26
Kun je daar fatsoenlijke parkeren in de buurt dat jij weet?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Hardstyle NRG - Meet the Talents vindt vanavond plaats in Kings & Queens te Apeldoorn
[..]
anders reageer je ff in dat topic op PF en stuur je mij ook nog een PB ofzoquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:18 schreef Sethje het volgende:
[..]
Kun je daar fatsoenlijke parkeren in de buurt dat jij weet?
ja godver ik wil dat wetenquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
anders reageer je ff in dat topic op PF en stuur je mij ook nog een PB ofzo![]()
![]()
over de vraag: geen idee, ben zelf ook benieuwd!
" lollers einzzzzzzzzzzz!@()(^%!@!!!! "quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:23 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja godver ik wil dat wetenhet is miden in t centrum ongeveer
Er is altijd weer 1 die loopt te zeiken, maar zelf nooit komt met een beter voorstelquote:
Ik ga waarschijnlijk maandag naar Arnhem: http://partyflock.nl/party/91066.htmlquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat gaat iedereen dan doen met Koninginnedag?![]()
2 jaar terug geweest naar Arnhem. Gewoon niet te doen. Tering druk. FF de korenmarkt over doe je een 3 kwatier over.....dus ga sowieso op de dag zelf niks doen.....behalve een stevige BBQ in de buurtquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:24 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk maandag naar Arnhem: http://partyflock.nl/party/91066.html![]()
iddquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Er is altijd weer 1 die loopt te zeiken, maar zelf nooit komt met een beter voorstel![]()
ga daar maar vanuitquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat gaat iedereen dan doen met Koninginnedag?![]()
Ik wil naar Zany in Zinc in Arnhem, maar dat kan nog es best druk worden....en daar heb ik niet zo'n zin in![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |