Eigenlijk is het geld ook het probleem niet, helaas wil er niemand mee vrijdag.quote:
ja hèquote:
dat is best wel k*t danquote:Op woensdag 25 april 2007 15:09 schreef mstx het volgende:
[..]
Eigenlijk is het geld ook het probleem niet, helaas wil er niemand mee vrijdag.Dus kan ik zelf ook niet.
jij met je soulseek, gewoon de goede forums (en andere connecties) hebbenquote:
O, waar kan ik dat vinden dan? Ik zie dat nergens bij instellingen ofzo staanquote:Op woensdag 25 april 2007 15:02 schreef ReMcOrE het volgende:
ik wilde je even een PM sturen, maar je hebt dat nog niet geactiveerd
PFf soulseek doet het tenminste altijdquote:Op woensdag 25 april 2007 17:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij met je soulseek, gewoon de goede forums (en andere connecties) hebben![]()
Zeker wetn...altijd superfeestjequote:Op woensdag 25 april 2007 20:51 schreef renz0r het volgende:
Mensen woensdag in de meivakantie nog naar Outland Rotterdam voor Hardhouse Generation?
helemaal bovenaan de pagina, naast frontpage, sport, games, forum, weblog, fotoboek, chat en dev staat nog een envelop... als je daarop klikt, kun je dat activeren en dan kun je mensen een privéberichtje sturen (net als op PF) en ook berichten ontvangenquote:Op woensdag 25 april 2007 19:30 schreef SDJ het volgende:
[..]
O, waar kan ik dat vinden dan? Ik zie dat nergens bij instellingen ofzo staan
mijn forums/sites/connecties doen het ook altijd hoorquote:Op woensdag 25 april 2007 21:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
PFf soulseek doet het tenminste altijd
u vraagt, wij draaienquote:Op donderdag 26 april 2007 09:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
aangezien soundbase het nog steeds niet doet.. sta ik open voor nieuwe forums of sites
kun je mij wat sites en forums PM'en Remcore ? please![]()
![]()
Kan die plaat dan aub nog een keer op herhaling, ik heb hem nog niet gehoord *kuchkuch*quote:
ik ook niet *kuch*quote:Op donderdag 26 april 2007 10:58 schreef Koepert het volgende:
[..]
Kan die plaat dan aub nog een keer op herhaling, ik heb hem nog niet gehoord *kuchkuch*![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 10:58 schreef Koepert het volgende:
[..]
Kan die plaat dan aub nog een keer op herhaling, ik heb hem nog niet gehoord *kuchkuch*![]()
eerst beter lezen wat Tha_Bartman nou precies vroegquote:
Ik weet dat hij niet om een plaat vroegquote:Op donderdag 26 april 2007 11:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
eerst beter lezen wat Tha_Bartman nou precies vroeg![]()
juist, dan kan er dus ook geen plaat op herhalingquote:Op donderdag 26 april 2007 11:11 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ik weet dat hij niet om een plaat vroegals je dat bedoelt
i know, en daar ben k ook wel in geïnteresseerdquote:Op donderdag 26 april 2007 11:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
PM moet er nu ongeveer zijnquote:Op donderdag 26 april 2007 11:13 schreef NrSiX het volgende:
[..]
i know, en daar ben k ook wel in geïnteresseerd
Moeilijk gedoe ook allemaalquote:Op donderdag 26 april 2007 11:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
juist, dan kan er dus ook geen plaat op herhaling
ow zo, whahahahahaquote:Op donderdag 26 april 2007 11:47 schreef Koepert het volgende:
[..]
Moeilijk gedoe ook allemaal
"u vraagt wij draaien" = PMen
"Die plaat in de herhaling" (platen draai je meestal enzo) = PM nog een keer sturen (alleen dan naar mij)
Maar goed ik geef toe, hij was cryptisch![]()
Gaan we nou met z' n alleen in geheimtaal praten ofzo?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:47 schreef Koepert het volgende:
[..]
"Die plaat in de herhaling" (platen draai je meestal enzo) = PM nog een keer sturen (alleen dan naar mij)
ik heb wel wat linkjes, die PM ik je wel evenquote:Op donderdag 26 april 2007 16:40 schreef Houniet het volgende:
kan iemand mijn een PM sturen i.v.m. cd van Showtek[afbeelding].
quote:Op donderdag 26 april 2007 09:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
aangezien soundbase het nog steeds niet doet.. sta ik open voor nieuwe forums of sites
kun je mij wat sites en forums PM'en Remcore ? please![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 10:58 schreef Koepert het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:11 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ik weet dat hij niet om een plaat vroegals je dat bedoelt
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
juist, dan kan er dus ook geen plaat op herhaling
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:13 schreef NrSiX het volgende:
[..]
i know, en daar ben k ook wel in geïnteresseerd
quote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:47 schreef Koepert het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 14:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
danku.. voor deze geweldige plaat (?)![]()
Kan dit niet via PM? Het hele topic wordt verbaggerd door mensen die om mp3tjes janken.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb wel wat linkjes, die PM ik je wel even
mijn excusesquote:Op donderdag 26 april 2007 17:28 schreef mstx het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Kan dit niet via PM? Het hele topic wordt verbaggerd door mensen die om mp3tjes janken.
quote:Op donderdag 26 april 2007 17:28 schreef mstx het volgende:
Kan dit niet via PM? Het hele topic wordt verbaggerd door mensen die om mp3tjes janken.
quote:Op donderdag 26 april 2007 18:31 schreef Archiee het volgende:
heb je even een linkje voor me van al die posts? (of heb je ze toevallig op mp3 staan)
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 17:28 schreef mstx het volgende:
nogmaals sorryquote:Op donderdag 26 april 2007 18:48 schreef nipeng het volgende:
[..]
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn.
Let er even op het mensen, je verpest zo het topic voor de (mee)lezer en wellicht jezelf op de lange duur.
Jaaaaaaaaaaaah, dit is een zuur topic aant worden!!quote:Op donderdag 26 april 2007 18:58 schreef nipeng het volgende:
Is al goed
Kunnen we weer verder ontopic.
ga je nou naar Hemelrave, of toch naar Partyraiser?quote:Op donderdag 26 april 2007 21:10 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaah, dit is een zuur topic aant worden!!![]()
Beide ofcourse!!quote:Op donderdag 26 april 2007 21:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ga je nou naar Hemelrave, of toch naar Partyraiser?
ow, foutje van mijquote:Op donderdag 26 april 2007 21:18 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Beide ofcourse!!
PartyRaiser is zaterdag; Hemelrave met, jaja, Hemelvaart!![]()
Waar is dat??quote:Op donderdag 26 april 2007 21:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ow, foutje van mijmorgen naar Hardstyle NRG
![]()
En verzin een leuke titel: (voorbeelden)quote:Ik kon het niet laten om dit met jullie te delen, maar had een keer een half uurtje van wat nummers korte beltonen gemaakt.![]()
Weet niet of jullie er wat aan hebben, maar kijk maar.![]()
Klikkerdeklik
[Hardstyle #16] Put your smoke downquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Als iemand dadelijk een nieuw topic aan maakt....denk aan het volgende:
[..]
En verzin een leuke titel: (voorbeelden)
[Hardstyle #16] I life live 4 this music
[Hardstyle #16] It's a shout-out
[Hardstyle #16] Keep the bass, pump it loud
[Hardstyle #16] Willen jullie bass? Hier nog een beetkie!
[Hardstyle #16] This is hardstyle, so you listen for a while!
[Hardstyle #16] Get addicted to the bass!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |