.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:53 schreef Pelgrim het volgende:
Wederom een nieuw deel. Dat ik dat nog mee mag maken.
Hardstyle NRG - Meet the Talents vindt vanavond plaats in Kings & Queens te Apeldoornquote:Op donderdag 26 april 2007 21:22 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Waar is dat??
Morguh ben ik werken in de Luxor!![]()
voor mij is het 68,4 km in 55 minuten, met mijn eigen auto, 4 mensen meenemen, en nog paar lui in andere auto er achteraanquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:56 schreef Sethje het volgende:
Hell yeah toch nog een auto kunnen vinden voor vanvaond...
HARDSTYLE NRG!
Van Haaren
Naar Paul Krugerstraat 6, Apeldoorn
Afstand 108,7 km.
Reisduur 01:26
Kun je daar fatsoenlijke parkeren in de buurt dat jij weet?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Hardstyle NRG - Meet the Talents vindt vanavond plaats in Kings & Queens te Apeldoorn
[..]
anders reageer je ff in dat topic op PF en stuur je mij ook nog een PB ofzoquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:18 schreef Sethje het volgende:
[..]
Kun je daar fatsoenlijke parkeren in de buurt dat jij weet?
ja godver ik wil dat wetenquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
anders reageer je ff in dat topic op PF en stuur je mij ook nog een PB ofzo![]()
![]()
over de vraag: geen idee, ben zelf ook benieuwd!
" lollers einzzzzzzzzzzz!@()(^%!@!!!! "quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:23 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja godver ik wil dat wetenhet is miden in t centrum ongeveer
Er is altijd weer 1 die loopt te zeiken, maar zelf nooit komt met een beter voorstelquote:
Ik ga waarschijnlijk maandag naar Arnhem: http://partyflock.nl/party/91066.htmlquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat gaat iedereen dan doen met Koninginnedag?![]()
2 jaar terug geweest naar Arnhem. Gewoon niet te doen. Tering druk. FF de korenmarkt over doe je een 3 kwatier over.....dus ga sowieso op de dag zelf niks doen.....behalve een stevige BBQ in de buurtquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:24 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk maandag naar Arnhem: http://partyflock.nl/party/91066.html![]()
iddquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Er is altijd weer 1 die loopt te zeiken, maar zelf nooit komt met een beter voorstel![]()
ga daar maar vanuitquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat gaat iedereen dan doen met Koninginnedag?![]()
Ik wil naar Zany in Zinc in Arnhem, maar dat kan nog es best druk worden....en daar heb ik niet zo'n zin in![]()
plaat?quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:24 schreef NrSiX het volgende:
Terug vind p..
Walt - Let The Music Playquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:35 schreef renz0r het volgende:
CD meer is meer een verzameling van al hun nrs die ze hebben gemaakt, ken zowat ieder nummer.
Maar dat drukte te pret niet, stampt lekker weg!
Mis alleen Hasta la Pasta op cd 2, daar waar alle losse projecten op staan.
Nr zal nog wel te nieuw zijn
Tevens ook het wat oudere 'Walt - What you get' Had er zeker bij gekund
Omdat het ook een nummer van Showtek is, het zou pas raar zijn als die er niet op stonden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:44 schreef renz0r het volgende:
En waarom 2x Lowriders = Dont get back erop...in 2 mixen
Ja duh!quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:49 schreef mstx het volgende:
[..]
Omdat het ook een nummer van Showtek is, het zou pas raar zijn als die er niet op stonden.
Waarschijnlijk konden ze gewoon niet kiezen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:54 schreef renz0r het volgende:
[..]
Ja duh!
Maar 1x is toch voldoende, gewoon de orginele mix...
What you get had er ook van mij op mogen staan maar pak een punt en hasta la pastaquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:44 schreef renz0r het volgende:
Ja die staat er wel op, blijft een lekker liedje
Dirk DJ staat erop, ik stille hoop op pak een punt...is het hardbass
En waarom 2x Lowriders = Dont get back erop...in 2 mixen
Had nou mooi What you get, pak een punt of Hasta la Pasta als vervanger erop gekund
quote:As of from 1st of May soundbase's server will be turned off, so that means no more forum sad.gif
This is happing because its too expensive to run sad.gif
The only way to keep this forum running is donating if we set-up donations will people donate?
We need $70 - $100 a month so please write here if you would donate
gimmicks als hasta la pasta / pak n punt horen juist niet op n album thuis (hoogstens op vinyl..als B-kantje)quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:44 schreef renz0r het volgende:
Had nou mooi What you get, pak een punt of Hasta la Pasta als vervanger erop gekund
pak een punt idd...Nee what you get dan erop jaquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:33 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
gimmicks als hasta la pasta / pak n punt horen juist niet op n album thuis (hoogstens op vinyl..als B-kantje)
*kuch* soulseek * kuchh*quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:50 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Zelf maar wat opzetten, nu alleen nog weten waar ik die shit vandaan haal![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:03 schreef De_Ananas het volgende:
Goed zo, kakkies motten we niet in Broabant
Emporium - The Forbidden City [26-05-2007]quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:51 schreef Archiee het volgende:
tvp -> wie gaan er allemaal naar emporium en is er al een FOK! Topic?
jaquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
In de time-out?
Was reclame van op de radio![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:19 schreef Houniet het volgende:
Headhunterz en Technoboy staan ook weer op het programma daar
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:03 schreef De_Ananas het volgende:
Goed zo, kakkies motten we niet in Broabant
Hier nog 1quote:
DHHD - Hard Bass Anthemquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:12 schreef renz0r het volgende:
Hoe heet eigenlijk die anthem van Hard bass 2006? Die hardstyle versie van U96
Nee. Deze is gereleased in 2006 dus ik neem aan dat dat dan het anthem is van Hard Bass 2006. Ik weet alleen niet of het van de Oktober of April editie is.quote:
Jij gaat ook weer naar Euphoria?quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:44 schreef Sethje het volgende:
Was vet feestje gisteren..nRG!
Ben vorige week geweest met darkraver....quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:40 schreef NrSiX het volgende:
We are possessed (Headhunterz rmx)![]()
Even een id, het lijkt me wel een goed plan dat iedereen de zielenzoeker download. We kunnen dan een channel opzetten als fok hardstylers, daar kunnen we dan ieder moment onze muziek delen zonder dat het topic vol komt te staan met requests naar andere users die muziek zoeken. Goed plan?![]()
De week ervoor Zatox was echt phatjes, maar het was niet echt druk verder.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ben vorige week geweest met darkraver....
+ veel vrouwen
- kutjumpertjes allemaal...
Klopt de time out is zeker niet druk altijd, dus genoeg ruimte.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:16 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
De week ervoor Zatox was echt phatjes, maar het was niet echt druk verder.
Dudes prima dat jullie dit doen (jullie eigen verantwoordelijkheid) maareh gebruik de term Fok! aub niet voor de groep.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Download
Als je hebt geinstalleerd heb je rechtsonder het "room" gedeelte. Klik daar gewoon even in de lijst met de rechtermuisknop op.
Klik dan op refresh list (duurt even) en zoek dan de Fok! Hardstyle
Klik dan op join.
Klik dan met de rechtermuisknop in de kamer en klik dan op "auto join" zodat als je je elke keer aanmeldt je automatisch in de room terecht komt
ja maar die zijn bij ons zo wegquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ben vorige week geweest met darkraver....
+ veel vrouwen
- kutjumpertjes allemaal...
het was warm, maar wel verschrikkelijk knallenquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:44 schreef Sethje het volgende:
Was vet feestje gisteren..nRG!
Owkee....quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:12 schreef nipeng het volgende:
[..]
Dudes prima dat jullie dit doen (jullie eigen verantwoordelijkheid) maareh gebruik de term Fok! aub niet voor de groep.
Zeker zeer warm, ik dacht dat ik jou zag maarja ik wist het ook niet zeker enzzo :C ik stond heel de avond een beetje lijp te doen..ik was bob wel jamemr maarjquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het was warm, maar wel verschrikkelijk knallen![]()
![]()
cd1 is lekker ja, 2 valt een beetje tegenquote:Op zondag 29 april 2007 00:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
va_-_hardbass_chapter_11-2cd-2007-mod
cd 1 is best grappig. Cheesy trance en wat hardstyle nummer.
Zit ook een mix van A-lusion op van zijn nummer Perfect it genaamd Lars Palmas - Hope for Raveolution, best grappig....
quote:Op zondag 29 april 2007 14:35 schreef Sodeju het volgende:
My Bitch van Pila en The Scientist moet echt zo snel mogelijk op vinyl uitkomen! Wat een godsgruwlijke plaat is dat.
??quote:Op zondag 29 april 2007 12:03 schreef truStie het volgende:
[..]
cd1 is lekker ja, 2 valt een beetje tegen
ik ben wel even bij The Vision geweest, maar het geluid was best wel slecht daar, dreunde totaal nietquote:Op zondag 29 april 2007 03:17 schreef Sethje het volgende:
[..]
Zeker zeer warm, ik dacht dat ik jou zag maarja ik wist het ook niet zeker enzzo :C ik stond heel de avond een beetje lijp te doen..ik was bob wel jamemr maarjzeker welv ermaakt. Wat knalden Equal Mindz hard zeg..idereen naar boven naar die Vioson maar er bleef 30 man knallen bij equal mindz echt een vette set
Wat heb je in godsnaam gedaan dan?quote:Op zondag 29 april 2007 15:50 schreef miss.cutie4you het volgende:
Effe wat korte punten op een rijtje:
-Kwak tegen mijn been.......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(zooooow ranzig!!!!!)
Hebben we het over dezelfde hardbass serie?quote:Op zondag 29 april 2007 12:03 schreef truStie het volgende:
[..]
cd1 is lekker ja, 2 valt een beetje tegen
Ik heb genoeg gehoord die het een top feest vonden, ondanks de early rave set van Gizmo en Partyraiser.quote:Op zondag 29 april 2007 15:50 schreef miss.cutie4you het volgende:
Och Jeetje, vannacht bij PartyRaiser geweest;
Effe wat korte punten op een rijtje:
-Geflitst![]()
-Gastank proberen te tanken terwijl deze vol zit![]()
-Gemoond........ of schrijven we dat met een T??!!
![]()
-Te warm, veelste warm.....aller, aller, aller warmst!!!!![]()
![]()
![]()
-Teveel lui welke GEEN puntschoenen aanhadden, wat ik dus WEL had!
-Gratiz zuipen!!!!==>Doe mij nog maar een watertje graag!!
-Kwak tegen mijn been.......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(zooooow ranzig!!!!!)
-Feest was uitverkocht werd gezegd, bezopen broertje en bezopen vriendin toch mee de auto in!!
Hebben in de auto geslapen; feest was absoluut GEEN 40,- eurie waard! NIET uitverkocht dus.....!
-Terugweg alles chill![]()
Kortom: Bout-feest maar wel gezellig gehad!!![]()
Och joh, dat zal best!!quote:Op zondag 29 april 2007 20:34 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gehoord die het een top feest vonden, ondanks de early rave set van Gizmo en Partyraiser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |