Klopt de time out is zeker niet druk altijd, dus genoeg ruimte.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:16 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
De week ervoor Zatox was echt phatjes, maar het was niet echt druk verder.
Dudes prima dat jullie dit doen (jullie eigen verantwoordelijkheid) maareh gebruik de term Fok! aub niet voor de groep.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Download
Als je hebt geinstalleerd heb je rechtsonder het "room" gedeelte. Klik daar gewoon even in de lijst met de rechtermuisknop op.
Klik dan op refresh list (duurt even) en zoek dan de Fok! Hardstyle
Klik dan op join.
Klik dan met de rechtermuisknop in de kamer en klik dan op "auto join" zodat als je je elke keer aanmeldt je automatisch in de room terecht komt
ja maar die zijn bij ons zo wegquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ben vorige week geweest met darkraver....
+ veel vrouwen
- kutjumpertjes allemaal...
het was warm, maar wel verschrikkelijk knallenquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:44 schreef Sethje het volgende:
Was vet feestje gisteren..nRG!
Owkee....quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:12 schreef nipeng het volgende:
[..]
Dudes prima dat jullie dit doen (jullie eigen verantwoordelijkheid) maareh gebruik de term Fok! aub niet voor de groep.
Zeker zeer warm, ik dacht dat ik jou zag maarja ik wist het ook niet zeker enzzo :C ik stond heel de avond een beetje lijp te doen..ik was bob wel jamemr maarjquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het was warm, maar wel verschrikkelijk knallen![]()
![]()
cd1 is lekker ja, 2 valt een beetje tegenquote:Op zondag 29 april 2007 00:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
va_-_hardbass_chapter_11-2cd-2007-mod
cd 1 is best grappig. Cheesy trance en wat hardstyle nummer.
Zit ook een mix van A-lusion op van zijn nummer Perfect it genaamd Lars Palmas - Hope for Raveolution, best grappig....
quote:Op zondag 29 april 2007 14:35 schreef Sodeju het volgende:
My Bitch van Pila en The Scientist moet echt zo snel mogelijk op vinyl uitkomen! Wat een godsgruwlijke plaat is dat.
??quote:Op zondag 29 april 2007 12:03 schreef truStie het volgende:
[..]
cd1 is lekker ja, 2 valt een beetje tegen
ik ben wel even bij The Vision geweest, maar het geluid was best wel slecht daar, dreunde totaal nietquote:Op zondag 29 april 2007 03:17 schreef Sethje het volgende:
[..]
Zeker zeer warm, ik dacht dat ik jou zag maarja ik wist het ook niet zeker enzzo :C ik stond heel de avond een beetje lijp te doen..ik was bob wel jamemr maarjzeker welv ermaakt. Wat knalden Equal Mindz hard zeg..idereen naar boven naar die Vioson maar er bleef 30 man knallen bij equal mindz echt een vette set
Wat heb je in godsnaam gedaan dan?quote:Op zondag 29 april 2007 15:50 schreef miss.cutie4you het volgende:
Effe wat korte punten op een rijtje:
-Kwak tegen mijn been.......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(zooooow ranzig!!!!!)
Hebben we het over dezelfde hardbass serie?quote:Op zondag 29 april 2007 12:03 schreef truStie het volgende:
[..]
cd1 is lekker ja, 2 valt een beetje tegen
Ik heb genoeg gehoord die het een top feest vonden, ondanks de early rave set van Gizmo en Partyraiser.quote:Op zondag 29 april 2007 15:50 schreef miss.cutie4you het volgende:
Och Jeetje, vannacht bij PartyRaiser geweest;
Effe wat korte punten op een rijtje:
-Geflitst![]()
-Gastank proberen te tanken terwijl deze vol zit![]()
-Gemoond........ of schrijven we dat met een T??!!
![]()
-Te warm, veelste warm.....aller, aller, aller warmst!!!!![]()
![]()
![]()
-Teveel lui welke GEEN puntschoenen aanhadden, wat ik dus WEL had!
-Gratiz zuipen!!!!==>Doe mij nog maar een watertje graag!!
-Kwak tegen mijn been.......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(zooooow ranzig!!!!!)
-Feest was uitverkocht werd gezegd, bezopen broertje en bezopen vriendin toch mee de auto in!!
Hebben in de auto geslapen; feest was absoluut GEEN 40,- eurie waard! NIET uitverkocht dus.....!
-Terugweg alles chill![]()
Kortom: Bout-feest maar wel gezellig gehad!!![]()
Och joh, dat zal best!!quote:Op zondag 29 april 2007 20:34 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gehoord die het een top feest vonden, ondanks de early rave set van Gizmo en Partyraiser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |