ik heb het eigenlijk wel een beetje gehad met al die project1 nummers , eigenlijk al voor dat ze uit kwamen .quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:41 schreef ElDani het volgende:
TT: Moah, The Story Unfolds vind ik leuker
Wees blij dat je me niet gezien had, ander was het pavo en zany b-bash gevoel all over geweest. Had weer veels te veel gezopen. Was zo lam en brak als ik weet niet wat.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
TBY Helden feest... alleen showtek was weer eens kut zoals gewoonlijk![]()
TBY himselfQlimax anthem
![]()
Headhunterz lekker maar niet super bijzonder
Hardstyle masterzgodverdegodver wat ging dat hard.. ook qua geluid (TUUUUUUUUUUT)
Tatanka op I kissed a girl na helden set
Nasty boys-> Apart maar ok
Zatox begon ook heerlijk maar deze jongen was gesloopt
Fokkertjes het was idd gezelligRaggen met Rip en Beuken met Bert
![]()
alleen beuken met Boy heb ik ff gemist volgens mij:P heb wel weer een vriend van je gezien en hij maakte me aan het lachen
Ooh, was dat die plaat ... kende hem niet. Die bassquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Prophet & Zatox - Spin Me Up
je liegt, het was een kutfeestquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:04 schreef CrustyClown het volgende:
Zo, eindelijk wakker en fit genoeg om weer eens een verhaaltje te typen
Gister TBY. Na een wat te hard voorweekend, drank, drank, werken, toch een heerlijk avondje gehad tijdens TBY.
De wachtrij in het begin heeft me een kleine verkoudheid bezorgd jammer genoeg, maar dat mag de pret voor aankomend weekend iig niet drukken.
- Tijdens binnenkomst nog de laatste showtek nummertjes mogen 'aanschouwen'.
- TBY was geweldig, zoals bartman al zie, sommige overgangen waren niet echt geweldig, maar goed wat krijg je een energie als je TBY zelf ziet genieten! Heerlijk om te zien dat artiesten achter de draaitafels ook lekker genieten!
- HH; de nieuwe say my name niet echt mijn plaat en het eerst wat ik zei; mmm rock civilisation met wat aanpassingen
- Hardstyle Masterz; geweldig, heerlijke edits, masterlijke tracks en wat een mixwerk. Volgens mij heeft nooit iemand hem verteld wat een intro en outro van een nummer is. Heerlijk climaxjes achter elkaar gezet en voor de volle 110% gas erop ! En wat een geluid ineens. MAN MAN MAN !!
- Tijdens Tatanka toch maar even wat rustiger aan gedaan. Heerlijke setje toch wel zeg!
- Nasty Boyz; hoewel ik op PF lees dat super veel mensen er helemaal weg van waren vond ik het toch wat minder.. maar goed iedereen zijn ding
- En zatox als afsluiter. Met Still Drunk als opener kan het al bijna niet meer mix gaan. Prima platenkeuze heeft die man nog steeds. Alleen jammer dat Zatox zelf nooit zo van het contact met het publiek is. Terwijl Tat, TBY (redelijk lam inmiddels) heerlijk zaten te kunnen daar onder bij de draaitafels!
Kortom prachtig feestje ! Ik heb genoten!
MSTX en Ripper natuurlijk ook weer eventjes gezien![]()
Ik had ze voordat ze uitkwamen nauwelijks gehoord, misschien omdat ik ook niet te veel party's afga.quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:58 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik heb het eigenlijk wel een beetje gehad met al die project1 nummers , eigenlijk al voor dat ze uit kwamen .
heb ze veels te veel gehoord
Staan in UVTquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:02 schreef LeonH het volgende:
wie plaatste hier trouwens het dj en producer forum laatst?
heb het nog gezocht laatst maar kon helemaal niks vinden
Rate Reducer en The Story Unfolds, blijven de lekkerstequote:Op zondag 26 oktober 2008 20:06 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik had ze voordat ze uitkwamen nauwelijks gehoord, misschien omdat ik ook niet te veel party's afga.
Voordeel is wel dat ik nu nog van ze kan genieten! Vind Art Of Creation, Life Beyond Earth en Rate Reducer nog steeds tof!
ah vandaar... was al in muziek aan het zoekenquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:10 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Staan in UVT![]()
DJ-ing Part 27: met filters zet je koffie.
Producing deel III
Rate Reducerquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Rate Reducer en The Story Unfolds, blijven de lekkerste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |