Toegevoegdquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:02 schreef l3laster het volgende:
<< ook Hardstyle liefhebber!
Zaterdag weer XXlerator in the MatriXX ..... Southstylers, Zany, Dozer, en natuurlijk held van de avond TATANKA !!!!!!!!
Zou je denken sethquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:56 schreef Sethje het volgende:
komend weekend dbstf jones en faistos heeeeeuj rammen yeah
Zou best eens kunnen..... van welk nummer van hun zou dat dan moeten zijn?quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:02 schreef Pelgrim het volgende:
Is de sample van de TT niet van de beastie boys origineel?
Hierbij bevestig je de onkunde van showtekliefhebbers....oww wat een oude platen echt stom zeg...quote:
Ben je trouwens bij XQ showtek ook niet in slaap gevallen dan want het laatste wat showtek doet is promos draaien........................quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:09 schreef MrDice het volgende:
Gaaaaap veel oude nummers zeg![]()
Verder wel een strak setje natuurlijk.
ik geloof dat ik Straight on 2007 in vinyl versie op pc heb. of ik he b een verkeerde (Tuneboy Wacky remix weliswaar maargoed :p ) Lekker setjequote:Op donderdag 31 januari 2008 14:13 schreef Sethje het volgende:
[..]
Hierbij bevestig je de onkunde van showtekliefhebbers....oww wat een oude platen echt stom zeg...
02. A-Lusion - Veritas
03. Headhunterz - Subsonic
05. K-Traxx - Straight On 2007
06. A-Lusion - Voodoo
07. Scope DJ - Rock Hypnotic
08. Le Brisc - I’ve Got (A-Lusion Remix) + Drummer Beat (Mash Up)
09. A-Lusion - In Trouble
11. Sylenth & Glitch - Music In You
Hmmm eens even kijken..dat wil zeggen dat er 8 van de 11 gedraaide platen niet gereleased zijn of ungereleased blijven.....![]()
Ik ben misschien in de war met die nieuwe age of reversed bass van ktraxxquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:16 schreef Silaz het volgende:
[..]
ik geloof dat ik Straight on 2007 in vinyl versie op pc heb. of ik he b een verkeerde (Tuneboy Wacky remix weliswaar maargoed :p ) Lekker setje
Nou nou rustig maar, het was maar een grapje hoorquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:13 schreef Sethje het volgende:
[..]
Hierbij bevestig je de onkunde van showtekliefhebbers....oww wat een oude platen echt stom zeg...
02. A-Lusion - Veritas
03. Headhunterz - Subsonic
05. K-Traxx - Straight On 2007
06. A-Lusion - Voodoo
07. Scope DJ - Rock Hypnotic
08. Le Brisc - I’ve Got (A-Lusion Remix) + Drummer Beat (Mash Up)
09. A-Lusion - In Trouble
11. Sylenth & Glitch - Music In You
Hmmm eens even kijken..dat wil zeggen dat er 8 van de 11 gedraaide platen niet gereleased zijn of ungereleased blijven.....![]()
Nee niet echt, eerder me de pleuris lopen stampen dank jequote:Op donderdag 31 januari 2008 14:15 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ben je trouwens bij XQ showtek ook niet in slaap gevallen dan want het laatste wat showtek doet is promos draaien........................
http://www.youtube.com/watch?v=rrWud7T8q5Aquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen..... van welk nummer van hun zou dat dan moeten zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |