Sensation blackquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:50 schreef ijsmeis het volgende:
Ik denk dat ik mijn Sensation Black kaartjes via marktplaats koop.
quote:Burgemeester Goes verbiedt Hard Bass
Hard Bass – aircraft carrier strike force- wat op zaterdag 21 juli gehouden zou worden in de vernieuwde Zeelandhallen te Goes is op last van de burgemeester van Goes afgelast.
De Burgemeester is tot deze beslissing gekomen op advies van de politie, omdat deze op zaterdag 21 juli onvoldoende capaciteit beschikbaar heeft in de regio Goes.
B2S is machteloos en betreurt de gang van zaken. Iedereen die in het bezit is van een ticket kan zijn geld inclusief fee terugkrijgen. Mensen die in het bezit zijn van een ticket van ticketonline.nl worden per mail en brief ingelicht over hoe ze hun restitutie kunnen ontvangen. Als je een ticket via de ticketbox hebt aangeschaft kun je hier een restitutieformulier downloaden en wordt het ticketgeld inclusief fee teruggestort op je rekening.
Hard Bass zal volgend jaar keihard terugkeren!
vet manquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:42 schreef mstx het volgende:
[afbeelding]
Even een collage gemaakt van flyers/posters van feesten waar ik ben geweest en in een hema fotolijst gezet.Niet echt origineel maar wel leuk
![]()
Ik moet hem nog ophangen.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:41 schreef NrSiX het volgende:
nog mensen hier die erover denken om naar Mysteryland te gaan? ( behalve houniet =] )
Haha, bij mij dus andersomquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:49 schreef Sethje het volgende:
Q-Base weet ik nog niet, Decibel zeker wel
Beide top nummersquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:46 schreef ReMcOrE het volgende:
EINDELIJK: Davide_Sonar_-_Reactor-_SXIT001_-Vinyl-2007-HB![]()
![]()
![]()
![]()
Reactor gaat echt zo lekker tekeerquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Beide top nummers
Heb 'm net binnen
Idd wàt een vinylquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:46 schreef ReMcOrE het volgende:
EINDELIJK: Davide_Sonar_-_Reactor-_SXIT001_-Vinyl-2007-HB![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind hem helaas net iets te langzaam... de vocal is ook meer iets voor een hardcore plaat à la Bonecrusher / Survivors of Hardcore / Master's Symphony.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:11 schreef ReMcOrE het volgende:
ik kan het niet vaak genoeg zeggen, wat is Reactor een verschrikkelijke zaagplaat![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |