dat vraag ik me ook afquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:03 schreef LeonH het volgende:
Is Take on my bootleg ooit uitgekomen op een soort van Whitelabel of iets dergelijks? Ben me namelijk aan het ergeren dat ik 'm dus echt nergens compleet vind....
Oja, en TVP
denk inzuipen in een lokale pub en daarna Bozzini, dus wordt een club-avondje sinds weken!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:06 schreef Houniet het volgende:
nummer 30 alweer [ afbeelding ]
wat staat er zaterdag allemaal op de planning mensen?
Voor mij even helemaal niets, ik moet rustig aan doen anders ben ik dadelijk helemaal blutquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:06 schreef Houniet het volgende:
nummer 30 alweer [ afbeelding ]
wat staat er zaterdag allemaal op de planning mensen?
Nee is niet op vinyl verkrijgbaar...Komt ook niet denk ik...Misschien ooit nog als bonustrackquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:03 schreef LeonH het volgende:
Is Take on my bootleg ooit uitgekomen op een soort van Whitelabel of iets dergelijks? Ben me namelijk aan het ergeren dat ik 'm dus echt nergens compleet vind....
Oja, en TVP
Done,quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:47 schreef Teqronaut het volgende:
Ik mis mijn naam nog steeds bij de liefhebbers
tevens een onvervalste teeveepee
De OP is al gereed met de regels. Maar moeten wel genoeg gegadigden zijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:26 schreef CrustyClown het volgende:
TVPtje
ben weer even terug van weggeweest, beetje druk schema...
Maar Boy zeker doe ik nog even mee met de top 100. Vertel me nog even snel wat ik ervoor moet doen, heb het laatste topic alleen even snel doorgebladerd
PS ik zal dat nummer van noisecontrollers effe uppen binnenkort als ik eraan denk
PPS bartman vergeet de HD niet
Gehoord, hijs wel grappig vind ik. Beetje simpel, maar altijd leuk om van commerciele troep een mixje te maken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:43 schreef Timmahz het volgende:
wie heeft remix al gehoord van dom lomp en famous (josh & wesz remix)? glowiej draaide hem deze week op euhhh hardhouse generation als ik me niet vergis
Take on my bootleg is geloof ik van Scope DJ, heb ik gehoord, maar kan niks bevestigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |