Check je spam boxquote:Op donderdag 20 september 2007 15:06 schreef Da_Ripper het volgende:
He JortK, worden die reg.mailtjes automatisch gegenereerd of schrijf je ze zelf, want kheb nog geen reg.mail ontvangen.
Zat ik ook aan te denkenquote:Op donderdag 20 september 2007 14:59 schreef Silaz het volgende:
Fipo
- mss hardcentral tussen links of..?-
jajajaj hij staat er al tussen mieperdsquote:Op donderdag 20 september 2007 15:10 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken.
Als ik thuis ben zal ik ff wat uploaden.
Eh? Die vrouwenstem is toch van het begin van Gladiatorquote:The Beholder meets Zany - Annihilating = We were soldiers (2002)
zo goed huiliequote:Op donderdag 20 september 2007 16:10 schreef MrDice het volgende:
Sniff ik sta nog niet tussen de hardstyle-liefhebbers. Moet ik soms eerst een soort van rituele ontgroening doorstaan waarbij een grote overdosis Jan Smit en huishoudbeurs-martelwerktuigen komen kijken... of valt het wel een beetje mee?![]()
quote:
Spam box checkenquote:Op donderdag 20 september 2007 15:06 schreef Da_Ripper het volgende:
He JortK, worden die reg.mailtjes automatisch gegenereerd of schrijf je ze zelf, want kheb nog geen reg.mail ontvangen.
we gaan er gewoon voor, ben ook al geregistreerdquote:Op woensdag 19 september 2007 21:19 schreef 16meter het volgende:
Leuk dat forumpje. Hopelijk wordt het wat.
zekers wel!!quote:
quote:
Zolang je je site niet aanmeld komt het ook niet in google terechtquote:Op donderdag 20 september 2007 19:14 schreef ReMcOrE het volgende:
zo, de 1e vinyl staat op het nieuwe forum![]()
is het forum trouwens via Google te vinden, of heb je dat soort van afgeschermd??
Euhm... jawel.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zolang je je site niet aanmeld komt het ook niet in google terecht
4 pagina's gingen over dat phpbb forumpje.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:48 schreef Pelgrim het volgende:
Vorig deel ging wel heel erg snel, moet ik zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |