Check je spam boxquote:Op donderdag 20 september 2007 15:06 schreef Da_Ripper het volgende:
He JortK, worden die reg.mailtjes automatisch gegenereerd of schrijf je ze zelf, want kheb nog geen reg.mail ontvangen.
Zat ik ook aan te denkenquote:Op donderdag 20 september 2007 14:59 schreef Silaz het volgende:
Fipo
- mss hardcentral tussen links of..?-
jajajaj hij staat er al tussen mieperdsquote:Op donderdag 20 september 2007 15:10 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken.
Als ik thuis ben zal ik ff wat uploaden.
Eh? Die vrouwenstem is toch van het begin van Gladiatorquote:The Beholder meets Zany - Annihilating = We were soldiers (2002)
zo goed huiliequote:Op donderdag 20 september 2007 16:10 schreef MrDice het volgende:
Sniff ik sta nog niet tussen de hardstyle-liefhebbers. Moet ik soms eerst een soort van rituele ontgroening doorstaan waarbij een grote overdosis Jan Smit en huishoudbeurs-martelwerktuigen komen kijken... of valt het wel een beetje mee?![]()
quote:
Spam box checkenquote:Op donderdag 20 september 2007 15:06 schreef Da_Ripper het volgende:
He JortK, worden die reg.mailtjes automatisch gegenereerd of schrijf je ze zelf, want kheb nog geen reg.mail ontvangen.
we gaan er gewoon voor, ben ook al geregistreerdquote:Op woensdag 19 september 2007 21:19 schreef 16meter het volgende:
Leuk dat forumpje. Hopelijk wordt het wat.
zekers wel!!quote:
quote:
Zolang je je site niet aanmeld komt het ook niet in google terechtquote:Op donderdag 20 september 2007 19:14 schreef ReMcOrE het volgende:
zo, de 1e vinyl staat op het nieuwe forum![]()
is het forum trouwens via Google te vinden, of heb je dat soort van afgeschermd??
Euhm... jawel.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zolang je je site niet aanmeld komt het ook niet in google terecht
4 pagina's gingen over dat phpbb forumpje.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:48 schreef Pelgrim het volgende:
Vorig deel ging wel heel erg snel, moet ik zeggen
Klinkt nice idd...!quote:Op donderdag 20 september 2007 19:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
krigj net van een maatje deze link
http://www.cardiac.nl/shop/product_info.php?cPath=10&products_id=179
klinkt toch wel aardig![]()
Scheelt dat dat ook de meest logische manier isquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:52 schreef CrustyClown het volgende:
Nice remcore!. Ik zit nog te twijfelen hoe ik een hoop van mijn vinyls ga uploaden, apart of soort van 'trackpacks' ervan maken.
PS leuk om te zien dat mijn postingbeleid toch aangenomen word
zou eventueel maar kunnen, maar meestal hebben de mensen de vorige vinyl van de artiest of het label al, dus dan is losse RAR-files misschien handiger.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:52 schreef CrustyClown het volgende:
Nice remcore!. Ik zit nog te twijfelen hoe ik een hoop van mijn vinyls ga uploaden, apart of soort van 'trackpacks' ervan maken.
het was als idee geopperd, ik dacht: laat ik het gelijk maar zo doen, als het doorgaat heb ik hem al goed staanquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:52 schreef CrustyClown het volgende:
PS leuk om te zien dat mijn postingbeleid toch aangenomen word
ik zag hem al staanquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:49 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[HC007] [210907] Deepack - Tha Roof Iz On Fire
quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:49 schreef PartyAnimal87 het volgende:
lijkt me logischquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:26 schreef JortK het volgende:
* JortK gaat checken of die ook al op het forum staat
The Prophet vs. Deepack - Stampuhh!! Rmx!! (The Beholder & Max Enforcer Remix)quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:43 schreef voidmage het volgende:
weet iemand misschien hoe die "nieuwe" remix van stampuh heet die werd gedraait door de prophet op defqon.1 en q-base lj.?
die is zo verschrikkelijk dik gek!!quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:43 schreef voidmage het volgende:
Clive King & Xzellar - Evolution Leaps FWD
Pleur hem ff op ... neerquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
The Prophet vs. Deepack - Stampuhh!! Rmx!! (The Beholder & Max Enforcer Remix)
http://www.discogs.com/release/1010124
zeker man ik krijg er de rillingen vanquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die is zo verschrikkelijk dik gek!!![]()
ik heb alleen de mp3's nog, de rest gooi ik altijd wegquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:48 schreef JortK het volgende:
[..]
Pleur hem ff op ... neer
Ik heb hem nog niet
Vind ik ook best hoorquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb alleen de mp3's nog, de rest gooi ik altijd weg
zal ff een RAR met de 2 tracks er neer zettenquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:56 schreef JortK het volgende:
[..]
Vind ik ook best hoor
Ik zal ff een tracks aanmaken moment
Staat er over 10 minuten, kun je hem daar neerpleuren
Aangemaakt
Is het tegenwoordig het Breezah-theme ofzo? Izquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:49 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |